Ha, je bent er weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:49 schreef Enyalius het volgende:
sinds gisteren enorm veel gezeur van passmailer. kon niet meer inloggen, kreeg geen bevestiging mailtjes...nu doet ie het. meteen beetje info aangepast.
wat meer info over me nieuwe werklocatie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kijfhoek_%28rangeerterrein%29
kwam dat tegen toen ik naam van werkgever opzocht. haal prorail en railned altijd door elkaar
Had je vrouw model gestaan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:06 schreef UncleScorp het volgende:
Ik moest nog ff pic posten van onze snowbabe van deze morgen :
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
waarom dat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Jeezz, Eny. Ik vind je nieuwe avatar een beetje creepy (kwiepie)
quote:
Die tweede is wel okay.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef Enyalius het volgende:
weet niet welke ik wil gebruiken...hier zijn een paar
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
maar ik ga es ff wat eten scoren
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef Enyalius het volgende:
zo eten is ook weer gedaan. 2 schnitzels en wat snijbonen. ik eet niet echt voor de smaak alleen voor de voedingswaarde. vind eten een tijdverspilling
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:16 schreef sweetgirly het volgende:Die snowbabe!
Meeste mannen maken een sneeuwpop met een klein lichaampje en een allesoverheersende voorgevel en dit is precies andersom.
Subtiele tietjes zijn okayquote:Lijkt een beetje op Oprah Winfrey maar dan met heel subtiele tietjes
<
Aye meid, heel Nederland heeft vertraging en kuren op het moment.quote:had eigenlijk geen tijd voor een reactie, maar deze wel even + daarbij heeft mijn toetsenbord weer kuren * zucht -> lees: sterke vertraging![]()
Enkel een Michelangelo kan de schoonheid van mijn vrouw uitbeeldenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Had je vrouw model gestaan?
die tietjes
Ik wou er idd een slanke van maken, maar het risico dat ze zou omvallen ...quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.
agreequote:Subtiele tietjes zijn okayEn ik kan het weten .
disagreequote:En een vette kont is ook okay
Ik vond ze leuk. En Scorp.... dat is de juiste benadering van tietjesquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Enkel een Michelangelo kan de schoonheid van mijn vrouw uitbeelden
En die tietjes ?
Wat een reacties zeg !
Dat is liefdevol handwerk hoor !![]()
Jaaaa, die negers... (het woord alleen al) Heb er zoeen in huis en hij´s prachtigquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:42 schreef Enyalius het volgende:
zo achteruitstaande ronde als bij die negers? ik denk daar meestal bij van...omg die gasten hebben een misvormde rug. het hoort allemaal in 1 rechte lijn te staan in een mooie S-vorm niet zo'n uitstekend geval.
moet ook denken aan van die ouderwetse kakmadams die met uitstekende reet in de lucht rondlopen. denk ik van...loop normaal
Ik zeg ook niet dat je de kont mooi moet vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef Enyalius het volgende:
wat jij wilt. ik vind het er niet uit zien
Het gaat om het idee, dat ze omvallen ok, maar ik vond het wonderbaarlijk (geweldig) gezien de meeste mannen een voorgevel erop kletteren van heb ik jou daar, bos stro op de schaamstreek etc. Ze weten waar ze accent op moeten liggenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.
Ik zeg toch ook niet dat het niet ok isquote:Subtiele tietjes zijn okayEn ik kan het weten .
En een vette kont is ook okay
Ach jaquote:Aye meid, heel Nederland heeft vertraging en kuren op het moment.
kom maar halenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Enyalius het volgende:
welke sneeuw? stelletje egoisten!!! geef es wat aan ons
Hier is net een verse laag gevallen van wel 10 cm. En tis me toch mooi. Donker en licht tegelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:52 schreef vamperotica het volgende:
Hier is de sneeuw al weer bijna weg
Hier...... een Sneeuwbal met nageltjesquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Enyalius het volgende:
welke sneeuw? stelletje egoisten!!! geef es wat aan ons
oe.... Hiij is wel mooi....quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:06 schreef Enyalius het volgende:
is laat. moet wel slaapplaats hebben dan
[afbeelding]
ik ga die bestellen over een tijdje. was van plan een gelijksoortige te halen, maar die was uitverkocht en hadden ze niet meer bijgevuld
dus deze maar. het gaat immers meer om de vorm van het lemmet dan de hilt
mijn nieuwe athame!!
quote:Girl "resurrects" after 11 years
Sixteen-year-old Josephine Chilamba, who died at the age of five in 1994, is believed to have resurrected last month after spending 11 years in the world of darkness. Josephine surprised people who spotted her walking around a graveyard as mourners were returning home after burial ceremony of one village member in Mkungula Village on October 2, 2005. Hailing from Mtemwende Village in Traditional Authority Tambala, Dedza, Josephine told people who questioned her that she was looking for her mother, Luduwina Chilamba. Luduwina said her daughter died in April, 1994 after a short illness as they were transporting her to Nkhoma Mission Hospital...
omfg vet lijp mesje manquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:06 schreef Enyalius het volgende:
is laat. moet wel slaapplaats hebben dan
[afbeelding]
ik ga die bestellen over een tijdje. was van plan een gelijksoortige te halen, maar die was uitverkocht en hadden ze niet meer bijgevuld
dus deze maar. het gaat immers meer om de vorm van het lemmet dan de hilt
mijn nieuwe athame!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |