quote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
mits in het keldertje als ik daar toegelaten word.
hej maar je bent al bezet en ubermoeder ook nog ,quote:
Nah, niet mijn ding, niet mijn wereld, sm en groepsshit.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:58 schreef BaajGuardian het volgende:
kom jij er?
ik heb een opgeef mailtje gestuurd
Nu leg jij een link die er niet hóeft te zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah, niet mijn ding, niet mijn wereld, sm en groepsshit.
Ben meer het een op een typje dat niet rotzooit.
Ken het wel. Vriendinnetje was ooit meesteres![]()
Bovendien ben ik ook bezet(en).
Mijn vriendin ook. Hartstikke monogaam. Werkte net zo.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nu leg jij een link die er niet hóeft te zijn
Een oude vriendin van mij keek zo de speelkamer van een meesteres in vanuit haar dakraam.. meermaals per week een andere vent.
Maar zijzelf, ook into sm, was monogaam.
quote:
ik ook !quote:Op woensdag 30 november 2005 23:31 schreef BaajGuardian het volgende:
heb wel een fetish daar niet van![]()
Wie nietquote:Op woensdag 30 november 2005 23:31 schreef BaajGuardian het volgende:
heb wel een fetish daar niet van![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ook !
Een tijdelijke weliswaar, maar je kan het zeker wel als fetish kwalifiseren denk ik
Eerst onder invloed van hormonen uit mijn dak gaan.. vervolgens onder invloed van hormonen heerlijk met manlief onder de dekens kruipen.
Nou.... klinkt bijzonder spannend allemaalquote:Op donderdag 1 december 2005 07:09 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben uit het keldertje gekickt wegen te weinig posten
ook een beetje lullig aangezien er maar weinig nieuwe posts bijkomen per dag (hooguit 10-15 ofzo)
En tja als er dan niet zoveel boeiends tussenstaat om op te reageren..
Neuh was het ook nietquote:Op donderdag 1 december 2005 07:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... klinkt bijzonder spannend allemaal![]()
![]()
Ow... goeie morgen allemaal![]()
Liever gehad dat het 7.15 uur was geweest?quote:Op donderdag 1 december 2005 07:29 schreef coz het volgende:
9:15 tot 13:15 werken!
alleen dat 9:15 beginnen bevalt me niet![]()
Dat eerste lukt me aardig... Uit mn dak gaan onder invloed van hormonen....quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ook !
Een tijdelijke weliswaar, maar je kan het zeker wel als fetish kwalifiseren denk ik
Eerst onder invloed van hormonen uit mijn dak gaan.. vervolgens onder invloed van hormonen heerlijk met manlief onder de dekens kruipen.
Ik zit al op mijn werk dus niet zo zeurenquote:Op donderdag 1 december 2005 07:29 schreef coz het volgende:
9:15 tot 13:15 werken!
alleen dat 9:15 beginnen bevalt me niet![]()
Vriendjelief die je afwijstquote:Op donderdag 1 december 2005 08:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat eerste lukt me aardig... Uit mn dak gaan onder invloed van hormonen....
Maar dan wil vriendjelief het latste niet meer![]()
Moet ik maar normaal doen..![]()
En het enige wat ik dan nodig heb is een arm om me heen, wat lieve woordjes en het begrip dat die hormoontjes niet echt meewerken ......
Om mee te beginnen dan heh?!
Ik denk niet dat die van mij het lef heeft te weigeren nadat ik uit mijn dak ben gegaan...quote:Op donderdag 1 december 2005 08:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat eerste lukt me aardig... Uit mn dak gaan onder invloed van hormonen....
Maar dan wil vriendjelief het latste niet meer![]()
Moet ik maar normaal doen..![]()
En het enige wat ik dan nodig heb is een arm om me heen, wat lieve woordjes en het begrip dat die hormoontjes niet echt meewerken ......
Om mee te beginnen dan heh?!
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die van mij het lef heeft te weigeren nadat ik uit mijn dak ben gegaan...![]()
ik ben nog serieus ook![]()
Tis waarschijnlijk de enige manier om je weer in het gareel te krijgenquote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die van mij het lef heeft te weigeren nadat ik uit mijn dak ben gegaan...![]()
ik ben nog serieus ook![]()
Mogge barraquote:Op donderdag 1 december 2005 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom zegt niemand goeiemorgen tegen barra
Goeiemorgenquote:Op donderdag 1 december 2005 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom zegt niemand goeiemorgen tegen barra
quote:
Aaarrghhh, koud!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik werd om half 7 wakker van de hond die aanhet piepen was dat hij moest poepen... arme beestje was flink aan de diareeen arme barra stond sochtens om half 7 in zn boxershort op de straat......... was niet zo slim.. had beter een jas aan kunnen doen
en waar denk jij dat dat van gemaakt wordt ?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Hero fruit in een flesje!
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:32 schreef Mirage het volgende:
musjes zijn lief idd)
Toch leuk dat jij weet wat musjes zijn, Oversight dacht dat het merelvrouwtje een mus was en de mannetjes merel, een merel.![]()
Dan snoep ik iig vaak en verstandigquote:Op donderdag 1 december 2005 10:31 schreef Mirage het volgende:
snoep verstandig rook een sigaret wordt de spreuk over 5 jaar.
k weet niet maar het is wel lekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 10:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
en waar denk jij dat dat van gemaakt wordt ?
Bloody f*ck!!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:27 schreef Mirage het volgende:
http://www.milieudefensie.nl/persber/voedsel/051129.htm
Dit bedoel ik nou met dat het voedsel uit de supermarkt gewoon smerig is.
Geef mij maar een appel met een worm er in !
jah, en kikkers worden levend geborenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:38 schreef nokwanda het volgende:
Zijn er mensen die niet weten wat het verschil tussen een mus en een merel is???![]()
Net zoiets als het verschil tussen een herdershond en een dwergpoedel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |