quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zit je met meer mensen op kantoor? Of heb je een kantoorkamer voor jezelf?
ff doorbijten en je bent weer door de week heen, het is morgen weekend. Straks al zelfs.
Internet op de werkplek lijkt me dus echt ideaal om af en toe te vluchten een beetje, hoewel je dan wel moet opletten dat je het werk niet laat liggen volgens mij
Ach, als het werk af komt is het geen probleem toch.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
gebeurt een enkele keer wel eens dat er werk blijft liggen doordat ik op internet zit, maar aan de andere kant, soms ben ik ook zo druk en moet ik zoveel in mijn eentje doen dat ik het wel weer compenseer
same here!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
gebeurt een enkele keer wel eens dat er werk blijft liggen doordat ik op internet zit, maar aan de andere kant, soms ben ik ook zo druk en moet ik zoveel in mijn eentje doen dat ik het wel weer compenseer
BEESTIGE FILMquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef coz het volgende:
gister film gekeken met paar lui
A clockwork orange - stanley kubrick 1971
ofterwijl mijn vrienden hebben zonder het op te merken de hele avond klasieke muziek gehoord!
Mogguh? je post het om half 1 's middagsquote:
WAKKER WORDEN ENY *stuiter de stuiter*quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:44 schreef Enyalius het volgende:
ben ook nog niet zo lang wakker
wow gij kunt nog zeggen da ge halfweg zijtquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben al halverwege de inkoop facturen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
wow gij kunt nog zeggen da ge halfweg zijt
bij mij is het elke dag dweilen met de kraan open![]()
wat word het?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
Ben EW aan het helpen met de schoolsurprise.
En ik ben toch al zo dol op dat sint-gedoequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
Ben EW aan het helpen met de schoolsurprise.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |