HIer nog 1 met hele vage dromen, wel hele duidelijke dat weer wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:37 schreef vamperotica het volgende:
![]()
K ben ook nog niet helemaal wakker....
Erg wazige dromen de laatste paar dagen
2 serversquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor producten heb je verkocht barra?
Dat kan niet want jij moet werkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOEDEMORGEN!!!
Barra staat weer naast zijn bureautje te stuiteren!
offerte voor 35000 eurootjes is doorgegaan... baas blij barra blij
i live for this shit!
@ nokga verhuizen naar apeldoorn dan! dan kan ik op EW passen
neem ik hem meequote:Op vrijdag 2 december 2005 09:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kan niet want jij moet werken
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neem ik hem meekan die mooi helpen om net zo wijs en intelligent te worden als ik
![]()
![]()
moet je in een ziekenhuis gaan werkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:32 schreef nokwanda het volgende:
Wel een langet ijd zo´n baan gehad waarbij hij na school gewoon naar mij toe kwam. Dat kon toen. Daarom kon ik ook meer werken toen.
Nou.... hij is wel groot voor een kdv. Om op die kindjes te passen ja, dat dan weer welquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je in een ziekenhuis gaan werkendaar hebben ze kinderdagverblijven!
kan hij gewoon na school peuters en kleuters terroriseren!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... hij is wel groot voor een kdv. Om op die kindjes te passen ja, dat dan weer welZou ie nog leuk vinden ook nog.
Hij kan ook wel voor zichzelf zorgen. Beter dan de meesten van zijn leeftijd. Maar ik WIL dat niet. Vind ik gewoon niet zo goed voor hem. Juist op deze leeftijd.
ik heb het wel veel gedaan. toen ik hier naar toe ben verhuist (Epe) leerde ik me beste maat kennen en zijn mamma werkte ook hele dagen (tsja je moet wat als je gescheiden bent en 2 kids thuis hebt en pappa niet wil meebetalen) dus toen heb ik vaak hem geholpen met het huishouden. schoonmaken eten koken stofzuigen enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:50 schreef nokwanda het volgende:
Dat is ook zo. Hij komt er best.
Maar ik ben gewoon zijn mams en ik vind niet dat ik 50 uur of meer per week van huis kan zijn. En dat zou wel zo zijn als ik 40 uur zou werken buiten de stad. Of zelfs in de stad als het in een of andere verre buitenwijk is. Kan beter in Arnhem werken, als het daar in de stad is, dan aan de andere kant van Nijmegen. Ben ik minder reistijd kwijt. Daarom dus tot 32 uur. Dan zou ik wel 40 uur van huis weg zijn. Die paar uurtjes kan ie echt wel op zichzelf passen.
Maar met een fullltime baan ben ik er niet voor een ontbijt want ik moet al eerder weg. Ben ik er ook niet als ie thuis komt. Kom ik thuis, moet ik gelijk allerlei dingen hier doen. Ik ga er maar niet vanuit dat hij kookt en wat opruimt![]()
Heb het een tijdje gedaan maar dat was echt geen doen. Stress stress stress.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:58 schreef nokwanda het volgende:
Deed EW ook veel bij zijn vrienden thuis. Moeder met 6 kinderen. Hij paste ook op de beepjes. Is ie erg goed mee.
Hij voelde zich daar echt thuis. Maar ze zijn naar Londen vertrokken![]()
sterktequote:Op vrijdag 2 december 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik prop nog even iets te bikken in mijn giecheltje en dan moet ik ervandoor. Mijn date met de dame op het cwi.
good luck soldier... get your fine ass back in 1 piecequote:Op vrijdag 2 december 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik prop nog even iets te bikken in mijn giecheltje en dan moet ik ervandoor. Mijn date met de dame op het cwi.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Een baantje waar je betaald kan fokken! Dat wil ik ook wel straks
Beetje fokken, beetje inkoopfacturen inboeken, beetje van dit en van dat![]()
Barra heeft het zich goed bekeken
Zit je met meer mensen op kantoor? Of heb je een kantoorkamer voor jezelf?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Barra heeft een schijt hekel aan inkoopfacturen... maar ik krijg er extra voor betaald
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zit je met meer mensen op kantoor? Of heb je een kantoorkamer voor jezelf?
ff doorbijten en je bent weer door de week heen, het is morgen weekend. Straks al zelfs.
Internet op de werkplek lijkt me dus echt ideaal om af en toe te vluchten een beetje, hoewel je dan wel moet opletten dat je het werk niet laat liggen volgens mij
Ach, als het werk af komt is het geen probleem toch.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
gebeurt een enkele keer wel eens dat er werk blijft liggen doordat ik op internet zit, maar aan de andere kant, soms ben ik ook zo druk en moet ik zoveel in mijn eentje doen dat ik het wel weer compenseer
same here!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
gebeurt een enkele keer wel eens dat er werk blijft liggen doordat ik op internet zit, maar aan de andere kant, soms ben ik ook zo druk en moet ik zoveel in mijn eentje doen dat ik het wel weer compenseer
BEESTIGE FILMquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef coz het volgende:
gister film gekeken met paar lui
A clockwork orange - stanley kubrick 1971
ofterwijl mijn vrienden hebben zonder het op te merken de hele avond klasieke muziek gehoord!
Mogguh? je post het om half 1 's middagsquote:
WAKKER WORDEN ENY *stuiter de stuiter*quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:44 schreef Enyalius het volgende:
ben ook nog niet zo lang wakker
wow gij kunt nog zeggen da ge halfweg zijtquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben al halverwege de inkoop facturen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
wow gij kunt nog zeggen da ge halfweg zijt
bij mij is het elke dag dweilen met de kraan open![]()
wat word het?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
Ben EW aan het helpen met de schoolsurprise.
En ik ben toch al zo dol op dat sint-gedoequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
Ben EW aan het helpen met de schoolsurprise.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |