Ow ja... is waar ook. Heb je wel eens iin een vroege ouwehoerversie verteldquote:Op donderdag 1 december 2005 10:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah, en kikkers worden levend geboren![]()
Hij had het eerste jaar dat wij samen woonden een idee waar ik het over had toen ik zei dat ik kikkerdril in een bak wilde voor Btje.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah, en kikkers worden levend geboren![]()
Hij had het eerste jaar dat wij samen woonden een idee waar ik het over had toen ik zei dat ik kikkerdril in een bak wilde voor Btje.
AAN DE KANT IEDEREEN! IK KAN EHBOquote:Op donderdag 1 december 2005 10:53 schreef nokwanda het volgende:
over gezond gesproken.....
Ik dacht dat wortels gezond waren. Maar ik verslik me net in een waspeentje![]()
Wasbijnadoodpeentje
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dont hate to spoil your mood miss... maar kikkers worden levend geboren hoor
zodra ze uit dat kikkerdril komen zijn het echte levende kikkervisjes hoor
![]()
lieve Barra....quote:Op donderdag 1 december 2005 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dont hate to spoil your mood miss... maar kikkers worden levend geboren hoor
zodra ze uit dat kikkerdril komen zijn het echte levende kikkervisjes hoor
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef Enyalius het volgende:
ga naar intertoys of zo daar hebben ze nog genoeg knikkers liggen.
maar schat,quote:Op donderdag 1 december 2005 11:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
lieve Barra....
kikkerdril = eitjes = dus géén levendgeborene
geboren word je uit een baarmoeder... uit een ei kruip je
of zoiets
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
AAN DE KANT IEDEREEN! IK KAN EHBO
*reanimeerd nok*
zo ...beter
?
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar schat,
als je zegt dat ze niet levend geboren worden zouden ze dood moet zijn levend gemaakt moeten worden...en dan krijg je volgens mij een soort frankenstein kikker
vandaar dus ook "zot".quote:Op donderdag 1 december 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:
vaag zag ze nog niet lang geleden hier gewoon liggen die knikkers
Het is buiten het knikkerseizoen. Echt, geen grap. In de lente liggen ze weer overal.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
vandaar dus ook "zot".
snik
en ik moet hier echt verder*mandarijntjes weg gaat gooien
*
ik denk utquote:Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is buiten het knikkerseizoen. Echt, geen grap. In de lente liggen ze weer overal.
je bedoelt dat een kikker geen zoogdier isquote:Op donderdag 1 december 2005 11:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt natuurlijk.
Maar men maakt onderscheid tussen dieren die gevormd worden in de baarmoeder ( dat kan in sommige gevallen ook in een ei zijn, maar dan groeit het dier al in het ei in de baarmoeder) en tussen dieren die een ei leggen met een prutteltje er in en dat het dier in het ei pas dier wordt terwijl het al buiten de baarmoeder is.
De eerste noemt men levend geborenen.
Ik moet zo naar de stad. Als ik ze hier zie..... meenemen? Opsturen?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik denk ut
men denkt dat kinderen in de winter alleen maar met hun spelcomputertjes spelen...
Daar heb ik dus ook aan gedacht, maar knikkers zijn zwaar.. ik denk dat ik voor een zakje knikkers maarzo 5,50 verzk kwijt ben dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de stad. Als ik ze hier zie..... meenemen? Opsturen?
goeie reden om bij elkaar een kopje koffie te gaan drinkenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook aan gedacht, maar knikkers zijn zwaar.. ik denk dat ik voor een zakje knikkers maarzo 5,50 verzk kwijt ben dan.
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goeie reden om bij elkaar een kopje koffie te gaan drinkenaltijd het aangename met het noodzakelijke combineren.....
nok het is niet lief om mensen die je lief vind op te sluiten in je kelder! FOEI!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]Da´s waar. Maar of ze dan voor de sinterklaas weer terug is......... kweenie.
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nok het is niet lief om mensen die je lief vind op te sluiten in je kelder! FOEI!
komen jullie eens in mijn keldertje!
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou eerder een langdurige gezamelijke opsluiting in conversatie zijn.
quote:
omdat ik nogal heftig uit mn dak kan gaan denk ik....quote:Op donderdag 1 december 2005 08:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vriendjelief die je afwijst![]()
why ..
ik stuur m nogal eens weg als ik boos ben En nu met de hormoontjes helemaal.....quote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die van mij het lef heeft te weigeren nadat ik uit mijn dak ben gegaan...![]()
ik ben nog serieus ook![]()
dat snap ik ook wel...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:16 schreef Enyalius het volgende:
een echte man dus.
wij hebben ook gevoelens waar je rekening mee moet houden
Zou hetzelfde doenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik stuur m nogal eens weg als ik boos ben En nu met de hormoontjes helemaal.....
Maar zelfs als ik smeek komt ie niet terug.....![]()
Ik ben ook bijna nooit boos gelukkigquote:Op donderdag 1 december 2005 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kan gewoon niet boos blijven... ik ben bijna ook nooit boos.
ja als ik boos ben ben ik ook goed boos. maarja dat duurt meestal maar een uurtjequote:Op donderdag 1 december 2005 12:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna nooit boos gelukkigmaar ALS Ik boos ben
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja als ik boos ben ben ik ook goed boos. maarja dat duurt meestal maar een uurtje![]()
Maakt jouw moeder je boterhammetjes nog klaarquote:Op donderdag 1 december 2005 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik was gister nog boos op me moeder.... toen heb ik der stoephoer genoemt... volgens mij is die nog steeds boos... ze had vanochtend helemaal geen boterhammetjes voor me klaargemaakt.
vanmiddag maar ff bosje bloemen kopen.
je eigen boterhammetjes ?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik was gister nog boos op me moeder.... toen heb ik der stoephoer genoemt... volgens mij is die nog steeds boos... ze had vanochtend helemaal geen boterhammetjes voor me klaargemaakt.
vanmiddag maar ff bosje bloemen kopen.
ja maar ik ga vandaag weer heeel lief doen enzo.... en ze was ook niet lief tegen mij!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
je eigen boterhammetjes ?
Jemig, je had van mij een week lang niets gekregen.
Geen boterham, geen avondeten, ik had je was niet gedaan... je had gebruik mogen maken van je bed en that's it.
Ik kan mij niet meer herinneren wat het was, maar laatst zei mijn zoontje iets dat naar mijn idee echt niet door de beugel kon. Ik heb hem zonder pardon het trappenhuis in gezet op zijn sokken, een paar pantoffels er achteraan gegooid ( ja dat dan nog weer wel... ben en blijf moeder hè) en heb gezegd dat hij maar in het trappenhuis moet gaan wonen als hij dat soort taal uit denkt te kunnen slaan.
Probleem is dat bij ruzies beide partijen denken dat ze gelijk hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:57 schreef Metro2005 het volgende:bij mij echt heel lang. Zeg maar tot de tegenpartij sorry heeft gezegd (mits dat de verantwoordelijke is die voor de ruzie gezorgd heeft natuurlijk) en eerder echt niet.
Mocht het mijn eigen schuld zijn dan ben ik ook niet te beroerd mijn excusus aan te bieden.
Weet niet , soms is de ander gewoon enorm onredelijk ofzo, en dan kan ik echt een klootzak zijn soms hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Probleem is dat bij ruzies beide partijen denken dat ze gelijk hebben![]()
Zelfs al gedraagt een vrouw zich onredelijk, volgens haar heeft ze dan nog steeds gelijk hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 13:42 schreef Metro2005 het volgende:
Weet niet , soms is de ander gewoon enorm onredelijk ofzo, en dan kan ik echt een klootzak zijn soms hoor.
Ik zorg altijd wel dat ze in gaan zien dat het niet mijn schuld isquote:Op donderdag 1 december 2005 13:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zelfs al gedraagt een vrouw zich onredelijk, volgens haar heeft ze dan nog steeds gelijk hoor
Of ze heeft alleszins een passend excuus
HOW DO YOU DO THAT ??????quote:Op donderdag 1 december 2005 13:55 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zorg altijd wel dat ze in gaan zien dat het niet mijn schuld is
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:57 schreef Mirage het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal eigenwijs !?
Oversight doet af en toe ook onterecht lullig tegen mij, meestal heb ik dan de indruk dat er iets anders is dat hem dwars zit. Dan ga ik hem toch niet negeren of lullig terug doen totdat hij op zijn knieën sorry komt zeggen ?
Als iemand uit zijn hum is door het één of het ander, dan zou je toch het liefst zien dat hij/zij de zon weer ziet schijnen ? ( ik wel iig) Meesta; probeer ik dan een opening te houden/geven zodat hij zichzelf kan herstellen door het gegrumbel te negeren en een heel ander onderwerp aan te snijden b.v..
Even later vraag ik dan of er iets is wat hem dwars zit.
Het feit dat we allebei weten dat het gegrumbel onterrecht is en het feit dat we allebei graag een knuffel en een glimlach van de ander willen is toch voldoende ?persoonlijk vind ik het niet nodig om ook nog op een andere manier "je gram te halen".
En nu moet ik rennen naar school![]()
![]()
Ne mens zou er op den duur speciaal ruzie voor gaan makenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:59 schreef nokwanda het volgende:
En dan is er vast wel een manier om het weer goed te maken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |