Tja vanaf zn 14e ofzo elke week stappen: veel geweld gezien: slagaderlijke bloedingen bij vrienden etc door geweld dus hij had/heeft er geen lol meer aan, maarja ik nog wel soms. Ook vond hij mijn muzieksmaak bagger en was alles bij hem thuis beter dan bij ons, allemaal factoren die de emmer hebben doen overlopen. Maar toch mis ik de weekenden en als vrienden gaat gewoon (nog) niet, hij wilde wel verder etc.quote:Op maandag 28 november 2005 19:12 schreef Monocultuur het volgende:
ja die afstand is klote. het is heel dubbel als je van iemand houdt is geen afstand te ver, maarja het is al "stom" om van iemand te houden die ver weg woont, als er genoeg leuke mensen te vinden zijn in je eigen omgeving.
trouwens... hij is 22 en heeft het stappen achter zich gelaten... hmmmm best vroeg.
Vast wel,..quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:53 schreef Vulkan het volgende:
Ben benieuwd of deze topic na 30 jaar nog steeds bestaat. #1027
Tja, je moe tje leven weer opnieuw gaan opbouwen.. en dan is het logisch dat je het vertrouwde mist. Als je voor jezelf weet dat je de juiste keuze gemaakt hebt.. stick with it.. het zal je door de zware momenten heen helpen.quote:Op maandag 28 november 2005 19:01 schreef AmyLee het volgende:
Ik als onervarene op liefdesgebied kom even mijn verhaal doen..
ik (17 en 9maanden)) heb het 2 weken geleden uitgemaakt met mn vriend (22), hij had al veel vriendinnen gehad, hij was mijn eerste vriendje, dit was een vrij groot verschil in bepaalde opvattingen (seksueel gebied bijv. ook). Ook had hij het uitgaansleven achter zich gelaten dus we zaten alijd thuis bij mij of hem. Ook was de afstand erg groot: ik: friesland, hij: Den Haag. Hij woonde nog thuis dus vaak zaten we met zn moeder "opgescheept".
Ik dacht deze weken dat het echt de goede keuze was maar vandaag heb ik t zwaar, eindelijk heeft ie een eigen huisje smste hij me, datgene waar ik al die maanden op hoopte, ik heb eigenlijk geen vriendinnen en mis de weekenden samen met hem: naar Scheveningen, mountainbiken, winkelen en de gewone knuffels etc... Hoewel ik van binnen wel weet dat dit de beste keuze is.
En maak ajb geen reacties over mn leeftijd ofzo, ja ik ben nog jong maar tis niet minder klote
Das idd een groot voordeel ja...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:47 schreef avotar het volgende:
[..]
Tja, je moe tje leven weer opnieuw gaan opbouwen.. en dan is het logisch dat je het vertrouwde mist. Als je voor jezelf weet dat je de juiste keuze gemaakt hebt.. stick with it.. het zal je door de zware momenten heen helpen.
En het voordeel van de afstand nu dus is, je zal hem niet ineens spontaan tegenkomen op straat.![]()
je bent op de goede weg...quote:Op maandag 28 november 2005 19:00 schreef Emel het volgende:
hoi allemaal!
ik vergeet bijna hier nog te komen. Had ik nou nog een ex?bestaat die nog??
nou jij nogquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:45 schreef VD het volgende:
Als ik het zo lees gaat het inderdaad voor velen de goede kant op..
Er zijn vast nog een hoop dolende zielen die we nog niet bereikt hebben met onze grenzeloze positiviteitquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:45 schreef VD het volgende:
Als ik het zo lees gaat het inderdaad voor velen de goede kant op..
Het probleem is: er komen steeds weer nieuwe mensen bij, dus ophouden zal het nooitquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:56 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Er zijn vast nog een hoop dolende zielen die we nog niet bereikt hebben met onze grenzeloze positiviteit![]()
Perfect. Na al die wijze woorden uit het vorige topic ben ik er weer helemaal bovenop gekomen.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:10 schreef Jumparound het volgende:
VD, hoe gaat het met jou eigelijk?
Mooi zoquote:Op woensdag 30 november 2005 09:34 schreef VD het volgende:
[..]
Perfect. Na al die wijze woorden uit het vorige topic ben ik er weer helemaal bovenop gekomen..
Geen probleemquote:Op woensdag 30 november 2005 11:55 schreef SpagShaq het volgende:
-verhaal-
Poeh, sorry voor het lange verhaal
Allereerst welkom op fokquote:Op woensdag 30 november 2005 12:06 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
Zoals je zelf al zegt, hou inderdaad gewoon afstand, hoe moeilijk het ook is.
Is beter voor jullie beiden.
De situatie is voor velen hier herkenbaar. En hoe hard het ook klinkt.
Ga er maar niet van uit dat het niet goed komt.
Zoals je zelf al omschreef, ze voelt niet, ze denkt. En dat ga je er niet uit krijgen.
Dat is een onbegonnen strijd. Dat alleen maar pijn opleverd.
* het.ismij krijgt spontaan tranen in zijn ogen als hij terugdenkt aan de tijd dat hij tegen het "denken" vocht.
Maar ik weet niet of zij mij zo ie zo "ziet zitten" om een relatie te beginnen hoor...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:22 schreef Jumparound het volgende:
Tja, als je je zelf al voor je kop kunt slaan omdat je juist geen contact met haar had...
ik zou zeggen: GA ER VOOR
en om maar een cliche te gebruiken: Je kunt beter spijt hebben van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je had willen doen!
Je hebt tenslotte al 4 jaar "liefdesverdriet" en je kunt haar niet vergeten... dus is er maar 1 optie
Hhm moet zij eerst maar laten doorschemeren dat zij mij leuk zou vinden eventueel voordat ik iets van mijn gevoel zou gaan laten zien en misschien vind ze mij niet zo leuk en loop ik weer een blauwtje etc etc.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:42 schreef Jumparound het volgende:
Je hoeft ook niet gelijk een relatie te beginnen! geef het eerst wat tijd...
Maar laat maar voorzichtig doorschemeren dat je haar leuk vind! kan toch geen kwaad lijkt me
en over je tweede punt, dat is BS imho... misschien kan je het wel bij haar....
Maar OT nu weer...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:18 schreef het.ismij het volgende:
Ik geef jump groot gelijk,..
Blauwtje lopen is niet erg.
Wordt je alleen maar sterker door.
je leeft en leert met vallen en opstaan.
en de herkansing weer hetzelfde, zelfs ezels zijn niet zo stom als sommige hier,.. k noem verder geen namen,..
![]()
haha keequote:Op woensdag 30 november 2005 15:32 schreef Jumparound het volgende:
volgens mij welJij voelt je kut om een domme actie van jaren geleden, wat erg op liefdesverdriet lijkt
Wie zijn wij om dat niet in dit topic toe te staan...
Ik probeer je alleen een hart onder je riem te steken hoor
Ik maak er, ken mezelf, geen werk vanquote:Op woensdag 30 november 2005 15:37 schreef Jumparound het volgende:
tja, die kans is altijd aanwezig natuurlijk
maar oke, we houden er over op, als jij er werk van maakt
Dan gaan we gewoon weer roddelen over VD
We zijn ook al een aantal malen wat wezen drinken en praten als vrienden hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:55 schreef het.ismij het volgende:
Gewoon doen,.. wie niet waagd wie niet wint.
Ga anders gewoon met haar uit als vrienden, en "duw" het op gegeven moment als het gezellig is de gsprekken een kant op.
Controle over de gesprekken daar draaid het om.
Controleer je de richting, kan je een hoop te weten komen.
Ennuh CK lees ff de vorige 14 topics door,..
(k zit er denk ik niet ver naast)
Lijkt me duidelijk?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
We zijn ook al een aantal malen wat wezen drinken en praten als vrienden hoor.
Heel gezellig en veel info te weten gekomen over elkaar (en wat zij de afgelopen 4 jaar heeft gedaan en geleefd).
En ze kan nog wel steeds lekker zoenen![]()
ja suc6quote:En ff 14 delen doorlezen![]()
Klinkt allemaal erg positief, succes!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:03 schreef PieterCK het volgende:
We zijn ook al een aantal malen wat wezen drinken en praten als vrienden hoor.
Heel gezellig en veel info te weten gekomen over elkaar (en wat zij de afgelopen 4 jaar heeft gedaan en geleefd). En ze kan nog wel steeds lekker zoenen
Vertel op!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:25 schreef Plonky het volgende:
plonky is op pad geweest.
Jullie horen het binnenkort wel.... 't is best wel grappig, haha.
Nee er komt niks, althans ik wil ff nog geen blauwtje lopenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:40 schreef VD het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg positief, succes!.
[..]
Vertel op!.
al wel vaker dan 1 keer haha, elke keer na de 1e keer dat we weer gezoent hadden..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef het.ismij het volgende:
Ah joh CK
Je hebt der zelfs al gezoent man!!!
Dat kan makkelijk nog een keer met de juiste sfeer en ,.. jaja daar istie weer,.. het bekende duwtje in de rug de goede kant op,..
Tot zover het probleem?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:01 schreef Plonky het volgende:
ik vond haar leuk, en zij vond mij ook leuk!
Ze heeft/had nog een vriendje, maar eigenlijk wilde ze het met hem al 2 weken geleden uitmaken.
Weet waar je aan begint.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:02 schreef Plonky het volgende:
yep, we hebben gezoend, lol. Ik zie wel hoe dat kan gebeuren, maar ik maak mij er nog geen zorgen om.
Lker ongenuanceerd weer zoals gewoonlijk!!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:20 schreef Breukink het volgende:
Hoop dat ze dit bij jouw ook een keer flikt plonky ! Dan weet je hoe de andere jongen zich nu voelt.......of gaat voelen.
opzich heb je wel gelijk maar je kunt het ook wat subtieler brengen. Wat het mij dunkt is waar hij over praat geen relatie is, misschien voor hem wel maar niet voor haar, zij lijkt me een doorgewinterde hopwipper!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:20 schreef Breukink het volgende:
Hoop dat ze dit bij jouw ook een keer flikt plonky ! Dan weet je hoe de andere jongen zich nu voelt.......of gaat voelen.
Maar goed als dat een glimlach op je gezicht tovert.....
Veel plezier met die slet...
Dude laat dat wijf lekker gaan! Probeer het van je af te zetten.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef Dizzee het volgende:
Ik zal geen lang verhaal typen. 2 weken geleden heeft mn vriendin het uitgemaakt. 2 jaar lang hadden we een relatie. tuurlijk ik vond het erg, maar afgelopen weekend tijdens het uitgaan zag ik haar met alweer een nieuw vriendje. tjonge wat voel ik me sindsdien klote zeg. alsof 2 jaar niets.![]()
ik hoop niet dat dit gevoel lang gaat duren, al ben ik bang van wel.![]()
Dat is echt klote man.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef Dizzee het volgende:
Ik zal geen lang verhaal typen. 2 weken geleden heeft mn vriendin het uitgemaakt. 2 jaar lang hadden we een relatie. tuurlijk ik vond het erg, maar afgelopen weekend tijdens het uitgaan zag ik haar met alweer een nieuw vriendje. tjonge wat voel ik me sindsdien klote zeg. alsof 2 jaar niets.![]()
ik hoop niet dat dit gevoel lang gaat duren, al ben ik bang van wel.![]()
ai dat is helemaal minder.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
..en nog met een gast die k niet uit kan staan,.. en dat wist ze,..
volgens sommigen heelt tijd alles. vraag is alleen hoelang, en dat weet niemand.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:55 schreef SpagShaq het volgende:
[..]
Je komt er echt overeen, maak je daar maar niet druk om.![]()
Ik ben nu 2,5 week verder, en ik voel me al stuk beter. Ik voel nog steeds een grote leegte en denk veel aan haar, maar het gaat duidelijk vooruit. Tijd heelt niet alles, maar wel veel, en zeker dit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Dizzee het volgende:
volgens sommigen heelt tijd alles. vraag is alleen hoelang, en dat weet niemand.
She is going on with her live...quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:53 schreef partyyboyy het volgende:
Echt k*t dit om het hier weer neer te moeten zetten:
Ik voel me super rot en ben me nu aan het bezatten.
Reden: ik hoorde dat mijn ex vorige week met een gast heeft gekust en lang bij haar thuis met hem heeft gezeten en nu wil ze er misschien iets serieus mee gaan beginnen,
Ik kan er gewoon niet tegen! En dat terwijl het de afgelopen 2 weken zo goed met me ging.
Ik ga nog maar een glas wijn pakken.
Ja maar ik snap het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:56 schreef Panzer het volgende:
[..]
She is going on with her live...
Mijn devies, doe hetzelfde.
Ik wil het niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:51 schreef Jumparound het volgende:
tja PB, het is ook niet leuk om te horen... maar JIJ moet gewoon door gaan...
Het is uit, en jij hebt het er moeilijk mee... waarom zou je dan contact willen om haar een plezier te doen?
sterkte!
Zij had het uitgemaakt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:03 schreef Jumparound het volgende:
wie had het uitgemaakt?
geen zin om 10 delen terug te lezen
Eej sjef,..quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer.
Maar zij wil het wel.
precies!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Eej sjef,..
Laat haar lekker de tering genieten?
Wat boeid het wat ZIJ wil? helemaal niks,..
Denk eerst aan jezelf! Je bent zelf tenslotte het belangrijkste op de wereld!
[zub]zo denk ik er tenminste tegenwoordig over, eerst ik en daarna zie k wel waar de rest komt en wie er komt [/sub]
Dus wat zou haar probleem kunnen zijn? Spijt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zij had het uitgemaakt.
Dus ik snap het eigenlijk niet echt.
Waarschijnlijk omdat je haar daarmee het gevoel geeft dat ze het niet (meer) waard is om aandacht aan te besteden. Als je onzeker bent aangelegd dan kun daarmee ook nog eens gaat twijfelen aan het verleden. "Was ik het destijds dan wel waard?" etcetera. Dat roept woede en frustratie op. Ook al voel je weinig/niets meer voor diegene dan kan het alsnog even een aardige tik geven omdat je wel x jaar een relatie met elkaar hebt gehad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:00 schreef partyyboyy het volgende:
Maar dat vond ze niet leuk en ze was er boos over :S
Waarom vind ze dat erg?
Dat ik dit uit jou mond mag horen,..quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef VD het volgende:
[..]
Neem maar afstand, dit is het niet waard.
Ja VD hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:08 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat ik dit uit jou mond mag horen,..![]()
Maaruh hoest verder met vd en zijn afstand nemen/loslaten?
Thats the spirit!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:16 schreef partyyboyy het volgende:
dank jullie allemaal
Inderdaad ze is het niet waard om me nog verder druk over te maken.
Ik hoef geen contact meer en wil geen vriend meer voor haar blijven.
Het gaat alweer beter![]()
En het is weer bijna weekend! Achter de vrouwen aan dus;)
Ben je nou zo'n sukkel of die je maar alsof?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef Jaco90 het volgende:
Gisteravond op een verjaardag van een goede vriendin van mij het uit gemaakt. Daarna gezoend met een meisje die een vriendje had + een (erg)goede vriend van mij verliefd op is. Nu voel ik me een beetje weemoedig ofzo.. twijfelen of ik wel de goede keuze's heb gemaakt etc etc.. en iedereen is boos
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ben je nou zo'n sukkel of die je maar alsof?
En terecht,..quote:
»» kijk ff in de SC reeksquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
En terecht,..
Das ech een teringstreek. Om met een meisje te zoenen waar een goede vriend van je hopeloos verliefd op is. Daar is geen excuus voor wat dat goedmaakt.
Maar goed dat je geen vriend van mij bent,. ik had je op je bek gerost. waar iedereen bij was.
T blijft een teringstreek.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:22 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
»» kijk ff in de SC reeksIets meer info, misschien begrijp je het dan iets beter.
![]()
Ja maar nu heb ik tog wel zoiets, had ik het nou wel of niet moeten doen. Vooral omdat die jongen écht een hele goede vriend van mij is. Kennen elkaar nu 6 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:25 schreef Jumparound het volgende:
de beknopte versie geeft het ook goed weer hoor
Tja, niet al te slim nee, maar ja.. ff lekker zoenen is ook goed toch?
Woah en het worden er steeds meer, al die vriendinnen flippen helemaal!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:32 schreef Jumparound het volgende:
ja, je had het ook niet moeten doen...
Dus een sorry zou wel op zn plaats zijn bij die vriend van je
Maarja, ik heb wel respect voor hoeveel mensen je boos hebt gekregen met 1 x zoenen
ik ben zo een mietje wat wel 2 x zou nadenken
Hij zei de laatste maanden dat hij er wel een beetje overheen was. Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:04 schreef sitting_elfling het volgende:
haha, strakke actie het meisje waar een goede vriend van je fliefd op isJij hebt de smaak te pakken zo hoort het!
tsja,. lastig,..quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Hij zei de laatste maanden dat hij er wel een beetje overheen was. Blijkbaar niet.
Fine. Thanks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:17 schreef partyyboyy het volgende:
Ja VD hoe is het met jou?
Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:04 schreef sitting_elfling het volgende:
haha, strakke actie het meisje waar een goede vriend van je fliefd op isJij hebt de smaak te pakken zo hoort het!
oei, verhaal ietwat verleerd geinterpreteerdquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Hij zei de laatste maanden dat hij er wel een beetje overheen was. Blijkbaar niet.
huh?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:59 schreef Marzocchi het volgende:
Ik moest vandaag wat ophalen dat nog bij mijn ex lag. Stomste wat ik heb kunnen doen. We hadden anderhalf jaar wat opzich niet lang, maar ze heeft het gepresteerd om in minder dan 5 minuten dat anderhalf jaar te verpesten. Voel geen liefde of verlangen enkel woede op het moment.
Had ik met mn laatste ex ook hoor, tijdens hoor je wel praten, sjaaa .. mocht het misgaan .. vrienden blijven we. Das dikke onzinquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:05 schreef Marzocchi het volgende:
Vast onbegrijpelijk zeker?![]()
Komt er op neer dat:
Ik een terugval heb
Bevriend zijn met je ex niet mogelijk is
Als het uit is het uit en dan moet je ver uit elkaars buurt bljven.
Heb je een mooie herinnering laat het zo, praten zal ervoor zorgen dat je ook die herinnering kwijt raakt.
Ik vind dat vrouwen opzich daar ook tig moeilijker over doen, en van dat soort kleine dingen gigantische dingen makenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:33 schreef partyyboyy het volgende:
idd ik ben er ook achter. Bevriend zijn met je ex is k*t.
Vanavond zal ik haar weer tegen komen op stap, maar als ze naar me toe komt dan zal ik zeggen dat ik geen vrienden wil blijven. Het is alles of niks. Mijn vrienden die heb ik om te praten.
Vrouwen wil ik voor andere dingen.
gevalletje van niet onder controle hebben van je gevoelens? You can't get over it ?quote:Op zondag 4 december 2005 04:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Enkele weken geleden ben ik haar dus voor het eerst weer sinds 5 jaar tegengekomen, zoals te lezen in een eerdere deel. Brok in m'n keel, hart ging tekeer, betoverd...
Ik word al weken verteerd door de gedachte dat ze tegenwoordig nog geen 40 meter van mijn huis werkt, haar auto bijna elke dag praktisch voor de deur staat en dat ze niet eens zo ver van me woont.
Heb haar donderdagochtend toen ik slaapdronken was een brief geschreven dat ik nog van d'r hou, het in de postbus van haar kantoor gegooid en nog geen antwoord gekregen.
Ik zal het wel weer verpest hebben.![]()
Bij haar voor de deur staan durf ik nog niet, telefoontjes neemt ze niet op. Het vreet aan me, ik word midden in de nacht wakker en kan niet meer slapen. Want ik moet aan haar denken.
Met mij gaat hartstikke goedquote:
Goedemorgen.quote:
mee eensquote:Op zondag 4 december 2005 13:39 schreef partyyboyy het volgende:
Goeiemiddag!!
Nee de helft van de duur van onze relatie zou 1,5 jaar zijn.
Ik vind 2 maanden wel kunnen.
Maar eigenlijk moet daar geen periode voor staan.
Mee eens...quote:Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Emel het volgende:
[..]
mee eens
als je iemand erg leuk vindt, het klikt erg goed...waarom lang mee wachten? als je er klaar voor bent, dan moet je er voor gaan
heel fijn om te horenquote:Op zondag 4 december 2005 13:49 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Mee eens...
Verder met mij ook alles goed hoor![]()
![]()
Verandert de zaak als je intentie niet een lange relatie met die nieuwe persoon is?quote:Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Emel het volgende:
[..]
mee eens
als je iemand erg leuk vindt, het klikt erg goed...waarom lang mee wachten? als je er klaar voor bent, dan moet je er voor gaan
Nee hoezo?quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Verandert de zaak als je intentie niet een lange relatie met die nieuwe persoon is?![]()
Dat is waar, aan de andere kant vind ik het zelf ook niet grappig als zij binnen de korste keren een ander heeft. Nu zou het me niets verbazen als dat al zo was overigens.quote:Op zondag 4 december 2005 14:15 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee hoezo?
Het is over, je hebt geen verplichtingen meer naar elkaar toe, dus de ander kan doen en laten wat hij/zij wil.
Emel zij is 25 en ook Turks.. Het is inmiddels zo'n half jaar uit tussen hen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef Emel het volgende:
hoe lang is het nu uit? Hoe oud is ze? Heeft hij het uitgemaakt?
Ze krijgt toch wel een keer een ander, dus of dat snel is of lang duurt dat maakt toch niks uit.quote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is waar, aan de andere kant vind ik het zelf ook niet grappig als zij binnen de korste keren een ander heeft. Nu zou het me niets verbazen als dat al zo was overigens.
Het is toch ook wel iets van wederzijds respect ofzo.
De meeste ex-vriendinnen van mij hebben binnen 3/4 maand een ander met wie opeens alles wel kan. Een van mijn recentere exen gaat na een half jaar al samenwonen en trouwen zelfs. Het zou op zich weleens leuk zijn als ik ze voor was. Ik ben zo gemiddeld een maand of 4/5 single na een relatie.quote:Op zondag 4 december 2005 14:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ze krijgt toch wel een keer een ander, dus of dat snel is of lang duurt dat maakt toch niks uit.
Mijn ex is geen kutwijf die ik zo moet behandelen. Ik heb veel respect voor haar. Daarentegen doe ik natuurlijk mijn eigen ding. Ik was benieuwd hoe jullie daarover dachten. Ik merk dat de eerste reactie van de vroegere partner meestal toch is: WTF? Je hebt nu alweer een ander?...quote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef Emel het volgende:
ik ga niet uit respect wachten met een nieuwe relatie. Die respect moet de ander ook verdienen lijkt me. Als je ex wel hard kan zijn..zijn eigen gang gaat. Waarom zou ik wel respect voor hem hebben?
Ik volg het nog.quote:Op zondag 4 december 2005 14:25 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Emel zij is 25 en ook Turks.. Het is inmiddels zo'n half jaar uit tussen hen.
Hij heeft het inderdaad uitgemaakt. We kwamen hem tegen met twee andere meiden gisteren bij Paradiso en hij deed moeilijk maar kon niet veel zeggen omdat ik erbij was. Alleen ik merk dat haar 'self esteem' erg laag is en dat zij zich nu erg lelijk voelt omdat hij met twee andere meiden aankwam. Volg jij dit nog?
quote:Op zondag 4 december 2005 14:37 schreef nozem het volgende:
Vrouwen hebben altijd binnen de kortste keren een ander. Hoevaak ze ook zeggen dat ze alles moeten verwerken en de komende tijd geen behoefte hebben aan een nieuwe vlam.
hehequote:Op zondag 4 december 2005 14:37 schreef nozem het volgende:
Vrouwen hebben altijd binnen de kortste keren een ander. Hoevaak ze ook zeggen dat ze alles moeten verwerken en de komende tijd geen behoefte hebben aan een nieuwe vlam.
Soms is het trouwens een prima oplossing. Versnelt het verwerkingsproces enzo.quote:
Ik merk alleen dat ik een groot gedeelte van haar verhaal niet heb verteld en dat jouw uitkomst hier niet van sprake is. Toch bedankt voor je bericht!quote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik volg het nog.
Ze is flink door hem gekwetst en bedrogen. Wat ertoe leidt dat haar zelfvertrouwen een enorme deuk krijgt.
Het is haar eerste relatie zeg je. Eerste lange serieuze relatie. Dat kan heel speciaal zijn. Ze houdt nog steeds van hem denk ik. Al zes maanden bezig zijn met je ex en hem niet willen loslaten, is niet gezond. Ze moet hem loslaten. Blijkbaar lukt het haar niet.
Mijn advies aan jou: stop met zeggen wat voor een lul het is, dat ze beter verdient enzo. Dat helpt bij haar waarschijnlijk niet. Dat kan averechts werken. Bied een luisterend oor, veel erover praten kan helpen. Oordeel niet. Zorg dat ze weer zelfvertrouwen krijgt. Daarvoor zijn vrienden heel goed voor. Ga regelmatig met haar leuke dingen doen. Zorg dat ze nieuwe mensen leert kennen. Ik weet niet of ze studeert of werkt.
Als je de ex van haar tegen komt: NIET TEGEN HAAR VERTELLEN.
hoe minder ze over hem weet wat hij allemaal doet, hoe beter dat is.
graag gedaanquote:Op zondag 4 december 2005 14:52 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ik merk alleen dat ik een groot gedeelte van haar verhaal niet heb verteld en dat jouw uitkomst hier niet van sprake is. Toch bedankt voor je bericht!![]()
Als ik een gemiddelde trek in mijn omgeving laat 80% zich binnen een drie maanden goed uitwonen door 1 of andere dirk en heeft 60% binnen een half jaar iets nieuws.quote:Op zondag 4 december 2005 14:50 schreef nozem het volgende:
Overigens zijn niet alle vrouwen zo, maar ik heb het nu al meerdere keren meegemaakt. Het begrip 'reboundrelatie' is ook iets dat meer op vrouwen van toepassing is wat mij betreft.
Zou kunnen. Maar och, wat maakt het eigenlijk uit? Het is klote voor jou als 'achterblijver' maar in principe moeten ze het geheel zelf weten.quote:Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ik een gemiddelde trek in mijn omgeving laat 80% zich binnen een drie maanden goed uitwonen door 1 of andere dirk en heeft 60% binnen een half jaar iets nieuws.
Wat bedoel je met 'reboundrelatie'?quote:Op zondag 4 december 2005 14:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Soms is het trouwens een prima oplossing. Versnelt het verwerkingsproces enzo.
Overigens zijn niet alle vrouwen zo, maar ik heb het nu al meerdere keren meegemaakt. Het begrip 'reboundrelatie' is ook iets dat meer op vrouwen van toepassing is wat mij betreft.
In het ene geval vind ik het erger dan in het andere. Het ligt er ook aan hoeveel mogelijkheden je zelf hebt en hoe ver je bent, om het heel bot te zeggen. Als je snel genoeg zelf weer aandacht hebt, dan boeit het ook niet.quote:Op zondag 4 december 2005 15:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar och, wat maakt het eigenlijk uit? Het is klote voor jou als 'achterblijver' maar in principe moeten ze het geheel zelf weten.
Ik denk gewoon dat het grootste deel van de mannen en vrouwen binnen de korste keren zich goed laat doorsmeren om de vieze smaak van het uitgaan weg te spoelen.quote:Op zondag 4 december 2005 15:36 schreef purplerose het volgende:
sorrie, maar ik zie dus in mijn omgeving dat de kerel altijd na een paar weken alweer in een ander bed vertoeft, mannen zijn bedhoppers en kunnen niet lang zonder een chick. (wie moet er anders het eten klaarmaken en de was doen enzo he)
Na mijn eerste ex ben ik 3 jaar alleen geweest, bij de 2 andere exen zat en zit er meestal wel een half jaar tot een jaar tussen voor ik weer iemand tegenkom die ik echt leuk vind. Dat ik in de tussentijd hier en daar wat zoen en voos met iemand, tja, behoeftes blijf je houden
Yep. Maar ja, als je je ex na 5 jaar ontmoet en je voelt niks en redelijk op je gemak, geen wakkere nachten, dan is er niks aan de hand. Maar dat liep anders.quote:Op zondag 4 december 2005 10:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
gevalletje van niet onder controle hebben van je gevoelens? You can't get over it ?
Het grootste deel van de mannen en vrouwen zijn gewoon te oppervlakkig voor woordenquote:Op zondag 4 december 2005 16:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het grootste deel van de mannen en vrouwen binnen de korste keren zich goed laat doorsmeren om de vieze smaak van het uitgaan weg te spoelen.![]()
Ik heb dat bij iemand die niet eens een ex is. Ik ontloop haar al een jaar of anderhalf nu. Ze zoekt ineens weer contact. Ik zit te twijfelen of ik een topic erover zal openen. Ik vrees dat ik met wijze raad ook niet verder ga komen. Weggaan doet het gevoel toch niet en de hoop dat ik eroverheen groei is ook allang vervlogen.quote:Op zondag 4 december 2005 17:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Yep. Maar ja, als je je ex na 5 jaar ontmoet en je voelt niks en redelijk op je gemak, geen wakkere nachten, dan is er niks aan de hand. Maar dat liep anders.
What the fuck? Ik word zovaak gebeld door onbekende personen op mijn mobiel. Dat kan in principe iedereen zijn, dus maak je niet zo druk.quote:
Ja, tuurlijk heb je helemaal 100% gelijk, ik maak mezelf gek. Ik start zo maar een flutgame op.quote:Op zondag 4 december 2005 22:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
What the fuck? Ik word zovaak gebeld door onbekende personen op mijn mobiel. Dat kan in principe iedereen zijn, dus maak je niet zo druk.![]()
Ga lekker ff naar buiten, uitwaaien ofzo. Ga lekker je hobby uitoefenen, schrijf een stuk weg, maar ga voor dit klotekastje weg in godsnaam. Je maakt jezelf helemaal gek.![]()
Das heftig. Hoop dat dat gevoel snel wat minder wordt!quote:Op zondag 4 december 2005 04:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Brok in m'n keel, hart ging tekeer, betoverd...
Dank je, ik hoop het ook.quote:Op maandag 5 december 2005 02:40 schreef VD het volgende:
[..]
Das heftig. Hoop dat dat gevoel snel wat minder wordt!
Maar dat zal er wel niet in zitten zeker? Sterkte.
Probeer er niet teveel aandacht aan te schenken. Vooral als je weet dat het eigenlijk geen zin heeft. Je hebt je gevoel op papier gezet, ze heeft het kunnen lezen. Veel meer kun je niet doen lijkt me.quote:Op maandag 5 december 2005 02:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dank je, ik hoop het ook.
Je kan jezelf wel voornemen er geen aandacht aan te schenken, maar dat gaat nu eenmaal lastig als je er niet overheen bent.quote:Op maandag 5 december 2005 04:22 schreef VD het volgende:
[..]
Probeer er niet teveel aandacht aan te schenken. Vooral als je weet dat het eigenlijk geen zin heeft. Je hebt je gevoel op papier gezet, ze heeft het kunnen lezen. Veel meer kun je niet doen lijkt me.
Gedachtes kun je moeilijk bannen, dat klopt. Maar je kunt het wel min of meer uit te weg gaan, het niet meer aandacht geven dan nodig.quote:Op maandag 5 december 2005 04:46 schreef ma_jojo het volgende:
Je kan jezelf wel voornemen er geen aandacht aan te schenken, maar dat gaat nu eenmaal lastig als je er niet overheen bent.
Doesn't work. Als je eraan denkt, kun je het toch moeilijk uit de weg zetten. Hoe graag je ook zou willen.quote:Op maandag 5 december 2005 05:12 schreef VD het volgende:
[..]
Gedachtes kun je moeilijk bannen, dat klopt. Maar je kunt het wel min of meer uit te weg gaan, het niet meer aandacht geven dan nodig.
En bewust iets anders gaan doen? Dat je je aandacht wel op iets anders móet richten? Zou dat je helpen?quote:Op maandag 5 december 2005 05:40 schreef ma_jojo het volgende:
Doesn't work. Als je eraan denkt, kun je het toch moeilijk uit de weg zetten. Hoe graag je ook zou willen.
Haha, ik spreek niet voor mezelf. Heb het wel meegemaakt en weet dus gewoon uit eigen ervaring dat als je zó hard, bijna geforceerd, je op iets anders stort, dat niet wil werken. Ik denk ook dat dat voor de meesten geldt.quote:Op maandag 5 december 2005 05:48 schreef VD het volgende:
[..]
En bewust iets anders gaan doen? Dat je je aandacht wel op iets anders móet richten? Zou dat je helpen?
Wat hielp uiteindelijk dan wel?quote:Op maandag 5 december 2005 06:16 schreef ma_jojo het volgende:
en weet dus gewoon uit eigen ervaring dat als je zó hard, bijna geforceerd, je op iets anders stort, dat niet wil werken.
Tijd.quote:
Fijn, dat malen. En vanavond/vannacht zul je waarschijnlijk weer exact hetzelfde doen.quote:Op maandag 5 december 2005 08:29 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ben weer te vroeg wakker, want ik begin pas om 14:30 met m'n avonddienst. Heb een half uur in bed gelegen met opnieuw de gedachten aan haar: 'hoe', 'wat', 'als', 'waarom', 'straks', 'misschien'; alles kwam er in aan bod.![]()
je wanhopig vastklampen aan je gedachten hopend dat het ooit eens zal overgaan, werkt ook niet hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 06:16 schreef ma_jojo het volgende:
Haha, ik spreek niet voor mezelf. Heb het wel meegemaakt en weet dus gewoon uit eigen ervaring dat als je zó hard, bijna geforceerd, je op iets anders stort, dat niet wil werken. Ik denk ook dat dat voor de meesten geldt.
Ik denk dat hij in de tussentijd stil is blijven staan, anders dan kan dit niet, lijkt me.quote:Op maandag 5 december 2005 13:11 schreef Emel het volgende:
na 5 jaar je ex tegen komen en zo op reageren..wow, heftig.
ik kan ook nog huilen en me heel slecht voelen als ik terugdenk aan wat bepaalde mensen ( niet eens allemaal exen) me ooit hebben aangedaan/gezegd. Al ben ik nu heel gelukkig met mijn vriend.quote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef partyyboyy het volgende:
Ik denk dat hij in de tussentijd stil is blijven staan, anders dan kan dit niet, lijkt me.
Jij voelt veel voor haar. ziij ziet jou als the one? waarom is het dan uit?quote:Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef nightfly het volgende:
Hm, ook maar es reageren dan. Bij mij is het 6 maanden geleden uitgegaan. Ik heb het advies van vrienden opgevolgd en ben nieuwe mensen gaan ontmoeten en met een paar meiden ben ik aan het daten nu. Met 1tje ga ik zelfs vrij intiem om. Ook mijn ex is aan het daten met andere jongens...
So far so good zou je zeggen, ware het niet dat ik mijn ex af en toe wel eens tegenkom op feestjes van wederzijdse vrienden. Dit weekend haar dus ook op een feestje weer tegengekomen. Wist ff niet meer hoe ik me moest gedragen...kreeg een brok in mijn keel en mijn hart ging als een gek tekeer. Echt vaag man...ik heb haar geprobeerd te ontwijken maar ze liep op me af en begon tegen me te praten. Ze wilde nog steeds contact houden en vrienden blijven. Ze zei dat ze mij niet helemaal uit haar leven wil hebben omdat ze mij beschouwd als "the one". Ik heb toen gezegd dat ik daar heel veel moeite mee heb, omdat ik nog teveel voor haar voel. Ik word gek bij de gedachte dat een andere gast nu met haar intiem is.
Heb d´r telefoonnummers gewist en mij voorgenomen dit hoofdstuk voorgoed af te sluiten. Al haar foto´s, alle brieven, alles van haar gaat weg de prullebak in. Alleen mijn herinneringen aan haar kan ik helaas niet uitwissen...![]()
Ik weet dat het beter is zoquote:Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef Vulkan het volgende:
The quetion you need to answer is: Do you think that it will give you a better life by getting your ex back?
The question you need to answer is: Why do you really think you want your ex back? Will it solve problems in the future? Make you a better person?
Zou Dr.Phill zeggen...
Tsja, goeie vraag. Denk dat ze genoeg heeft van de "rollercoaster" ride. Bij ons waren de toppen hoger, maar tegelijkertijd de dalen ook weer dieper. Ik denk dat ze nu liever genoegen neemt met een "minder spannend" ritje. Lees: iemand van wie ze minder houdt, kan haar ook minder pijn doen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Jij voelt veel voor haar. ziij ziet jou als the one? waarom is het dan uit?
Om vervolgens daarna toch weer bij jou te komen?quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef nightfly het volgende:
[..]
Tsja, goeie vraag. Denk dat ze genoeg heeft van de "rollercoaster" ride. Bij ons waren de toppen hoger, maar tegelijkertijd de dalen ook weer dieper. Ik denk dat ze nu liever genoegen neemt met een "minder spannend" ritje. Lees: iemand van wie ze minder houdt, kan haar ook minder pijn doen.
Zo dit is dus echt duidelijk herkenbaar,..quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef nightfly het volgende:
[..]
Tsja, goeie vraag. Denk dat ze genoeg heeft van de "rollercoaster" ride. Bij ons waren de toppen hoger, maar tegelijkertijd de dalen ook weer dieper. Ik denk dat ze nu liever genoegen neemt met een "minder spannend" ritje. Lees: iemand van wie ze minder houdt, kan haar ook minder pijn doen.
Op een één of andere manier durf ik dat niet. Verzamel alles wat ik tegenkom in een doos welke in de schuur staat.quote:Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef nightfly het volgende:
Al haar foto´s, alle brieven, alles van haar gaat weg de prullebak in.
Wellicht mis ik iets maar waarom twee keer "The question you need to answer is"?quote:Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef Vulkan het volgende:
The quetion you need to answer is: Do you think that it will give you a better life by getting your ex back?
The question you need to answer is: Why do you really think you want your ex back? Will it solve problems in the future? Make you a better person?
Dat klinkt alsof het afstand nemen niet zo succesvol was.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/784500/4/50#32835670]maandag 5 december 2005 14:51
Ook al ken ik al haar nummers uit mijn hoofd.
Dat klinkt alsof het afstand nemen niet zo succesvol was.quote:Op maandag 5 december 2005 15:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[/b]Ook al ken ik al haar nummers uit mijn hoofd.
en hier ookquote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef het.ismij het volgende:
dat heb ik ook,..
* het.ismij onthoud hhheeell erg snel getallen. Is een of andere tik ofzo,..
Ik ken denk ik wel 30 nummers uit me hoofd,..
Ik heb haar nummer meteen gewist en ik weet het verder niet uit mijn hoofd. Ooit in mijn mobiel gezet, that's it.quote:Op maandag 5 december 2005 15:03 schreef nightfly het volgende:
Ik belde haar toen het nog aan was vrijwel elke dag. Daarom ken ik die nummers. Niet met opzet gememoriseerd hoor
Ik heb een lieve exquote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer meteen gewist en ik weet het verder niet uit mijn hoofd. Ooit in mijn mobiel gezet, that's it.
Werk en ouders zijn er uit. Haar mobiele nog niet. Vind het wat praktischer als er een naam bij de sms staat.quote:Op maandag 5 december 2005 15:21 schreef Emel het volgende:
ik heb ook alle nummers van mn ex gewist uit de gsm. Ze zitten nog wel in mijn hoofd.
Kappe met dat gesms.quote:Op maandag 5 december 2005 15:48 schreef AmyLee het volgende:
Smsje van ex t gaat prima met hem, maak me zorgen om niks dus hij heeft mij gewoon losgelaten en dat moet ik ook doen ja
Lijkt me wel handig ja.quote:Op maandag 5 december 2005 15:48 schreef AmyLee het volgende:
maak me zorgen om niks dus hij heeft mij gewoon losgelaten en dat moet ik ook doen ja
ik had het allemaal anders gewild.quote:
Maak het maar waar in je volgende relatie.quote:Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef Emel het volgende:
ik had het allemaal anders gewild.
diegene zet zn/haar naam achter een sms berichtquote:Op maandag 5 december 2005 15:39 schreef VD het volgende:
[..]
Werk en ouders zijn er uit. Haar mobiele nog niet. Vind het wat praktischer als er een naam bij de sms staat.. Heb d'r maar wel uit de groep "Family" gehaald.
.
Er staan ook nog twee naamgenotes van haar in dus ik hecht sowieso geen extra waarde meer aan de naam.quote:Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef Emel het volgende:
diegene zet zn/haar naam achter een sms berichtik ga niet uit praktische redenen zijn nummer bewaren.
preciesquote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef VD het volgende:
[..]
Maak het maar waar in je volgende relatie..
.
precies. Het moet van twee kanten komen.quote:
quote:
Meer kan je niet doen,..quote:Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef Emel het volgende:
[..]
ik had het allemaal anders gewild.
heel erg jammer. Maar goed, ik heb mijn best gedaan.
life goes onquote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef VD het volgende:
[..]. Eenrichtingsverkeer sloopt je, knap als je het even probeert maar je moet ergens een grens trekken.
Moving on...
ik weet hetquote:Op maandag 5 december 2005 16:14 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Meer kan je niet doen,..
en is soms al helaas teveel.
laten we het hopen,..quote:
Daar heb k ook wel zin in,..quote:.
Dat zegt hij toch constant. Wel 30 x volgens mij in zijn hele show.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/784500/4/50#32835299]maandag 5 december 2005 14:37[
Wellicht mis ik iets maar waarom twee keer "The question you need to answer is"?
Ja, beats me. Volg het niet.quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef Vulkan het volgende:
Dat zegt hij toch constant. Wel 30 x volgens mij in zijn hele show.
Liefde is voor mannen bij het initieren sowieso vrijwel altijd een eenrichtingsverkeer met 'ontvangst evt. met koffie en koek'. Je kunt net zo goed die lijn voortzetten. Ik doe het niet voor mezelf, ik doe het voor jou-soort gedachte.quote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef VD het volgende:
[..]. Eenrichtingsverkeer sloopt je, knap als je het even probeert maar je moet ergens een grens trekken.
Moving on...
quote:Op maandag 5 december 2005 14:37 schreef VD het volgende:
Heb na zes maanden haar telefoonnummer dat van haar ouders en van haar werk maar eens uit de huistelefoon gehaald. Ken ze toch wel uit m'n hoofd maar het gaat om het idee..
Alles weggooien hoeft toch ook niet, als het maar ff weggezet is (als je er nog teveel mee bezig bent). Staat dus goed in die schuurquote:Op een één of andere manier durf ik dat niet. Verzamel alles wat ik tegenkom in een doos welke in de schuur staat..
Ik gooi ook niks weg van m'n laatste ex. 7 jaar samenwonen is niet zomaar iets, heb bijna een kwart van m'n leven met hem doorgebracht en dus bewaar ik het.quote:Op maandag 5 december 2005 14:51 schreef nightfly het volgende:
Trouwens, ik snap die verzameldrift niet. Mijn ex had ook alle troep van haar vorige vriendjes bewaard. Netjes in een doos met een naamlabel erop...![]()
Wel zonde hoor na 7 jaar. Ik hoop dat het waard was om het uit te maken...quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik gooi ook niks weg van m'n laatste ex. 7 jaar samenwonen is niet zomaar iets, heb bijna een kwart van m'n leven met hem doorgebracht en dus bewaar ik het.
Staat wel opgeruimd tussen andere spullen, ws kijk ik er niet naar om de komende 1 a 2 jaar, maar goed dat maakt niet uit.
(Sowieso is m'n halve huis gevuld met spullen en meubels die we samen gekocht hebben, dus wat dat betreft altijd herinneringen, maar dat hebben zoveel mensen die samengewoond hebben. En daar ben ik ook niet bewust meer mee bezig).
Van andere ex-en heb ik ook nog wel wat kleine dingetjes, maar echt op 1 hand te tellen. En niet in dozen, gewoon tussen andere spullen.
Beetje domme vraag lijkt me??quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:09 schreef Vulkan het volgende:
[..]
k hoop dat het waard was om het uit te maken...
Ik vind het sowiezo een sneue opmerking, maar wilde het achterwege laten.quote:
Precies,.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het sowiezo een sneue opmerking, maar wilde het achterwege laten.
Dus omdat je al 7 jaar samen was, had je beter maar eeuwig samen verder moeten gaan, want ja anders is het zo zonde![]()
Deze redenering houdt 75% van de huwelijken in stand. Ik zeg altijd: kies elke dag weer voor elkaar. Als je dat niet kunt moet je ermee ophouden, heel simplistisch gezegd!quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het sowiezo een sneue opmerking, maar wilde het achterwege laten.
Dus omdat je al 7 jaar samen was, had je beter maar eeuwig samen verder moeten gaan, want ja anders is het zo zonde![]()
Truequote:Op dinsdag 6 december 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Deze redenering houdt 75% van de huwelijken in stand.
Ik kies elke dag weer,.. de verkeerde,..quote:Ik zeg altijd: kies elke dag weer voor elkaar. Als je dat niet kunt moet je ermee ophouden, heel simplistisch gezegd!
Mijn ouders ook na iets van 25 jaar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Precies,.
wat niet gaat dat gaat niet,
Ongeacht de tijd die je al samen bent.
ouders van mijn ex liggen nu ook in scheiding, na 27 jaar samen te zijn geweest.
Zonde van de tijd? Waarom?
Van mijn part mogen ze op dit moment alle vrouwen (op een paar lieve na) ophangen, de verkeerde en de goede. Ik ben het helemaal zat met dat gezeik. Wat voor relatie ik ook heb gehad, ik ben altijd degene die het gezeik over houdt en de consequenties ervan moet aanvaarden. En die trutten lopen fluitend weg. Ik ben het echt enorm zat op dit moment.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:19 schreef het.ismij het volgende:
[..]
True
[..]
Ik kies elke dag weer,.. de verkeerde,..
Ik heb nu meerdere mensen om me heen, die getrouwd zijn, kinderen hebben (allemaal nog erg jong) waarvan de man dan gek is geworden op een ander. En ze gaan scheiden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Deze redenering houdt 75% van de huwelijken in stand. Ik zeg altijd: kies elke dag weer voor elkaar. Als je dat niet kunt moet je ermee ophouden, heel simplistisch gezegd!
Misschien moet je jezelf dan eens afvragen hoe en waarom dat telkens is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:21 schreef Tranceptor het volgende:
ik ben altijd degene die het gezeik over houdt en de consequenties ervan moet aanvaarden. En die trutten lopen fluitend weg.
Voor vrouwen geldt overigens exact hetzelfde tegenwoordig. Het is een soort klein visje dat steeds door een groter visje wordt opgegeten en als je onderaan de voedselketen staat ben je gewoon zwaar de pineut. Het is ook treurig, maar zo werkt het nu eenmaal. Als jij ergens anders kan gaan werken voor meer salaris met minder uren, dan doe je het ook. Ook liefde is een terrein van verbeter jezelf ten koste van een ander, helaas. Idyllische mooie liefde verbleekt maar al te vaak bij het zien van de botte waarheid nadien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb nu meerdere mensen om me heen, die getrouwd zijn, kinderen hebben (allemaal nog erg jong) waarvan de man dan gek is geworden op een ander. En ze gaan scheiden.
Ook weer een mooi voorbeeld, van zodra er iets beters komt, is de man weg.![]()
Was die nieuwe vrouw er niet, was hij er nog bij gebleven.![]()
Ik vind het een beetje treurig, nu word de ex als het ware ingeruild, die man had al eerder moeten gaan, maar had niet genoeg lef en motivatie om te gaan.
Maar zo is het leven denk ik dan maar. En aan de andere kant, als iemand niet gelukkig met je is, moet hij/zij maar gaan.
Ik heb wisselende exen gehad wat dat betreft, er zit niet altijd een patroon in. De ene ging heel snel vreemd, de ander zag het even niet meer zitten, etc etc. Kortom: er valt geen touw aan vast te knopen. Ik denk ook gewoon dat er genoeg mensen zijn die niet simpel gelukkig kunnen zijn en geluk kunnen handlen. Ik heb het nu zelf een aantal keren meegemaakt en ook bij wat vrienden van me gezien. Geluk werkt ook benauwend en relativerend, immers je moet toch nog meer kunnen voelen? Je wil telkens maar weer over dat gevoel heen en de waan van de dag nog groter maken. Verliefd zijn en gewoon simpel vertederd of gelukkig is niet meer genoeg, het moet telkens meer. BIj mij zelf speelt dat ook zeker een rol.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf dan eens afvragen hoe en waarom dat telkens is.![]()
Klinkt lullig, maar zo is het imo wel. Misschien moet je zelf ook eens verder met je leven en niet denken dat je wereld nu ophoudt met draaien, omdat je relatie er niet meer is.
(Tenzij je van die ex'en hebt gehad, die allemaal na een week met een ander gingen, of dat soort streken, dan begrijp ik het wel... maar dan ook moet je je afvragen waarom je telkens dat soort vrouwen treft...sommige mensen treffen altijd verkeerde types)
Rare vergelijking...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:29 schreef Tranceptor het volgende:
Als jij ergens anders kan gaan werken voor meer salaris met minder uren, dan doe je het ook.
Ik noem gewoon clichés op, beter dan puberale opmerkingen dat alle vrouwen bagger zijn en verhangen moeten worden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:33 schreef het.ismij het volgende:
K geef je gelijk tran,. gewoon allemaal verhangen,.. op een paar na die k toch wel graag zou blijven zien,..
Dat jij en ik dat niet kunnen, wil niet zeggen dat een ander dat niet kan. Verlating voor iets nieuws neukbaars komt genoeg voor hoor. Ik zou ook tijd nodig hebben om het een en ander te verwerken, maar als je nieuwe liefde een vrij oppervlakkige is kun je die er best naast hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:37 schreef -Delta- het volgende:
Een relatie pas verbreken tot je iets nieuws neukbaars hebt, vind ik erg triest.
Alsof je niet alleen kunt zijn...En dan ook vooral van relatie 1 naar relatie 2 overstappen, alsof je niet tijd nodig hebt om de boel te verwerken (ook al heb je misschien zelf de relatie verbroken en sta je er voor 200% achter dat het een goeie keuze was).
Ik kan na 7 jaar echt niet na een maandje met een ander wat beginnen.
Het kan misschien wel zo zijn, dat in sommige relaties mensen pas beseffen hoe slecht de oude relatie is, als ze een nieuw persoon tegenkomen, dan kan ik het wel begrijpen, dat het "toevallig" zo gaat en je de een verlaat voor een ander.
Maar veel mensen wachten gewoon tot het doodgebloeid is en gaan dan pas...
Dat is niet puberaal, dat is gezien de situatie de beste oplossing.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik noem gewoon clichés op, beter dan puberale opmerkingen dat alle vrouwen bagger zijn en verhangen moeten worden.
Na een week of 2 ben je alleen maar bezig met de dagen 1 voor 1 doorkomen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:37 schreef Tranceptor het volgende:
P.P.S Ik ben wel verder aan het gaan met mijn leven en dat verhaal is al afgesloten voor zover dat kan na een week of 2.
Sorryquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:40 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij] gaat even afhaken hiero en ff ander dingen lezen.[/me]
[me=het.ismij heeft een enorme dip te pakken.
Zolang duurde die vorige relatie van me niet. Het gaat wel, maar zoals ik zei zijn de consequenties voor mij. Ik moet maar weer wat regelen voor oud&nieuw...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Na een week of 2 ben je alleen maar bezig met de dagen 1 voor 1 doorkomen.
De rest komt later wel![]()
Ik heb dingen met een ex meegemaakt, waardoor ik genoeg haat en hekel naar mannen toe zou kunnen kweken, maar zal dat nooit doen. Er zijn gewoon genoeg normale, lieve mannen...dat ik nu ff chagerijnig ben dat m'n toekomst in duigen is gevallen, ach ja... Heeft niks met "iedereen" te maken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is niet puberaal, dat is gezien de situatie de beste oplossing.![]()
Ik zit dit jaar voor het eerst sinds jaren alleen met kerst en oud&nieuw.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zolang duurde die vorige relatie van me niet. Het gaat wel, maar zoals ik zei zijn de consequenties voor mij. Ik moet maar weer wat regelen voor oud&nieuw...
Ik heb ook wel positieve herinneringen hoor, ook wel recent. Maar goed, na 7 jaar 'relatiegezanik' is het toch wel een beetje bitterzoet en ik ben nu extreem sjaggo omdat alles tegenzit. Er zijn vast genoeg normale, lieve vrouwen en ik ken er ook al wat, maar de meeste zijn zo verdomd zwak en zielige vogeltjes. Dat is gewoon niks voor mij, zo'n weerloos wezentje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb dingen met een ex meegemaakt, waardoor ik genoeg haat en hekel naar mannen toe zou kunnen kweken, maar zal dat nooit doen. Er zijn gewoon genoeg normale, lieve mannen...dat ik nu ff chagerijnig ben dat m'n toekomst in duigen is gevallen, ach ja... Heeft niks met "iedereen" te maken.
Ik zeg dan maar gewoon dat relaties klote en moeilijk zijn...en probeer de leuke dingen te herinneren aan m'n voorgaande relaties.
We kunnen altijd nog bij elkaar gaan zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar voor het eerst sinds jaren alleen met kerst en oud&nieuw.
Ik hou mezelf maar voor, dat het maar een paar dagen zijn.
Kan genoeg dingen gaan doen of mensen uitnodigen, maar heb ik gewoon weinig zin in.![]()
Dat heb je ook met veel mannen, veel mensen hebben amper een ruggegraat of beetje karakter.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:58 schreef Tranceptor het volgende:
maar de meeste zijn zo verdomd zwak en zielige vogeltjes. Dat is gewoon niks voor mij, zo'n weerloos wezentje.
Gezelligquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog bij elkaar gaan zitten.![]()
Ik heb er een afkeer van op dit moment, dat zal wel een gezond mechanisme zijn. Ik moet dat vastige niet om er weer achter te komen dat het de zoveelste is die niet voldoet (geen ruggegraat hebben etc etc etc) en het allemaal niet aankan. Wie weet kom ook ik over een tijdje iemand tegen, maar het zal steeds meer van de andere kant moeten komen. We weten echter allemaal dat vrouwen nogal passief in zulke zaken zijn, ondanks de grote mond van sommige vrouwen hier op het forum.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat heb je ook met veel mannen, veel mensen hebben amper een ruggegraat of beetje karakter.
Ach ik heb geen haast, vind het eigenlijk wel lekker zo om vrijgezel te zijn, huis voor mezelf, doen en laten wat ik wil. En kom ik iemand over een tijdje tegen, wie weet... Zo niet, dan niet.
Staar me er niet blind op.
Oh daar kan ik ook goed in zwart kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
Na 1 relatietje kan ik me voorstellen wat je eraan gehad hebt, maar na een heel zootje lijkt iedere relatie minder toe te voegen IMHO.
Dat heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:13 schreef -Delta- het volgende:
dan voelt het alsof de hele wereld gelukkig is, behalve ik zelf.
Dat is wel relaxt danquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel.
het scheelt dat er op dit moment binnen mijn vriendenkring heel veel single zijn (op 2 na), dus dat is wel positief. Vriednen groep is in tijden niet zo hecht geweest als nu. Doordat er geen enkele vrouw in het spel is.
Duidelijk welquote:
Dat is wel irritant.quote:Ik krijg de ene zwangerschap-aankondiging na de andere trouw-aankondiging voor m'n kiezenOf weer mensen die helemaal happy verliefd zijn en een nieuwe vriend/in hebben.
Het is ook niet dat ik het ze ook niet gun,.. maar het is wel prettig dat we allemaal in hetzelfde "schuitje" zitten.quote:Aan de andere kant gun ik ze het wel heel erg. En daar probeer ik dan maar aan te denken, ondanks dat het van binnen wel rottig voelt.
Deze week laten mijn vrienden me ook massaal stikken, althans zo voelt het. Ik had verwacht dat we lekker gingen stappen en ze me op sleeptouw gingen nemen deze week. Nee hoor, niets van dat alles.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel.
het scheelt dat er op dit moment binnen mijn vriendenkring heel veel single zijn (op 2 na), dus dat is wel positief. Vriednen groep is in tijden niet zo hecht geweest als nu. Doordat er geen enkele vrouw in het spel is.
Indd,..quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Damn wat ben ik negatief vandaag.
Ik heb geen idee. Een vriend laat wel wat horen, maar die heeft het te druk met zijn eigen feestjes/verplichtingen. Ik zou met hem naar een feest zaterdag, gaat niet door. Ik had me er helemaal op verheugd, ook om een andere reden. Nee dat werd hem allemaal te gortig, 4 dagen feesten. Ik kan er ook wel inkomen, maar aan de andere kant...quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:53 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Indd,..
Maaruh waarom laten je vrienden niks van zich horen dan?
Voortaan als ik een vriendin opdoe na de zomervakantie dan plan ik dus helemaal niks met haar voor kerst en oud&nieuw. Dan trek ik gewoon volkomen mijn eigen plan. Dit is nu al het zoveelste jaar dat het precies zo kut loopt. Vorig jaar werd ik gedumpt een dag voor kerst. Ok nu hebben we besloten samen om ermee op te houden, dat is op zich wel een groot verschil. Maar nog altijd zit IK met de consequenties. Zij zou sowieso naar een boerenlalfeest gaan in haar buurt (waarnaartoe ik meeging) en daar heeft ze al kaartjes voor. Ik moet dus ad hoc nu nog maar wat proberen te regelen en niemand kan dus/heeft tijd/ wil moeite doen. Kortom, ik ben dit jaar wederom de lul met die shitfeestdagen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:05 schreef het.ismij het volgende:
Das altijd behoorlijk gefokt,..
Ik snap dat nooit,.. wij bepalen altijd op het allerlaatste moment pas wat er overal en elk weekend gaat gebeuren.
Ik heb sinds paar dagen geleden pas besloten wat te gaan doen met kerst,..
Oke alleen oud en nieuw ligt vast, maar daar komt met de dag ook meer mensen bij die ook langs komen,.. zit al op de 25 man ofzo,.
Wordt een lker zooitje,..
Sommige weten volgens mij in juni al wat te gaan doen met kerst.![]()
Das wel een slim plan indd,..quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voortaan als ik een vriendin opdoe na de zomervakantie dan plan ik dus helemaal niks met haar voor kerst en oud&nieuw.
Das ook genaaid,.. zeker als ze al kaartjes en alles heeft,.. en dan is het ineens van "hey hooiii!" dit gaat um niet worden.quote:Dan trek ik gewoon volkomen mijn eigen plan. Dit is nu al het zoveelste jaar dat het precies zo kut loopt. Vorig jaar werd ik gedumpt een dag voor kerst. Ok nu hebben we besloten samen om ermee op te houden, dat is op zich wel een groot verschil. Maar nog altijd zit IK met de consequenties. Zij zou sowieso naar een boerenlalfeest gaan in haar buurt (waarnaartoe ik meeging) en daar heeft ze al kaartjes voor. Ik moet dus ad hoc nu nog maar wat proberen te regelen en niemand kan dus/heeft tijd/ wil moeite doen. Kortom, ik ben dit jaar wederom de lul met die shitfeestdagen.
Lijk me ook wel vet feest,..quote:Ik wil godver naar Qrimetime, maar om vanaf 8 uur (shit ns) in a'dam te gaan hangen in mijn eentje.
Daarom zeg ik, allemaal verhangen die handel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:13 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Das wel een slim plan indd,..
K ben vorig jaar niet op vakantie geweest daardoor dus,.. we zouden met kerst en oud en nieuw naar euro disnep gaat een week,.. gaat het uit een week voordat we gingen boeken,..
Dag vakantie waar k op zich best wel aan toe was, en dag euro disnep. Heel me jaar verkankert.
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, allemaal verhangen die handel.![]()
' ja maar ik ben alleen maar eerlijk tegen je'
' bewaar die eerlijkheid maar tot 1 januari kutwijf'![]()
Tegen de muur zetten dat soort stinkhoeren en standrechterlijk executeren, zet een voorbeeld neer.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"ïk vindt het anders niet eerlijk"
En 3 dagen later neukt ze een ander Wat nou eerlijk kkhoer! hier gast pak aan!! *Pats* *boem* denk je dat dit pijn doet? *hier* *knal*
Lucht altijd op op dat soort momenten.
Back to the stone age,..quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tegen de muur zetten dat soort stinkhoeren en standrechterlijk executeren, zet een voorbeeld neer.![]()
psies,..quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:31 schreef Jumparound het volgende:
als je haar 's avond na 6 uur tegen komt...
"hey, hoorde ik daar de avondklok?"
"wat? "
*knal*
Je kunt ze nuekenquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:41 schreef Tranceptor het volgende:
Dit moet geen vrouwenbash-topic worden. Ze hebben ook zo hun positieve kanten, al kan ik er niet zo 1-2-3 opkomen.
Jij bent duidelijk een vrouw,..quote:
Gelukkig ben ik ook echt serieusquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:14 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een vrouw,..
me geld gaat naar feesten,.. Das een beter doel,..
ik dacht van wel,.. aangezien je vrouw bentquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ook echt serieus.
Hmm ik herken er wel iets in ja. Nadat het uit gng met mijn ex voelde ik me ook in een soort isolement. We hadden/hebben dezelfde vriendengroep (veelal jongens en hier en daar wat vrouwelijke aanhangsels) maar ik voelde me er niet meer zo in thuis. Slechts een handvol mensen uit de groep beschouw ik als echt vrienden. De rest had ik niet zo'n boodschap aan. Ook niet aan mijn ex op dat moment. Ook al zijn we nog vrienden. Je moet toch verder alleen en dan nog veel bij elkaar zijn gaat gewoon niet. Ook niet als de rest van de groep erbij is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Deze week laten mijn vrienden me ook massaal stikken, althans zo voelt het. Ik had verwacht dat we lekker gingen stappen en ze me op sleeptouw gingen nemen deze week. Nee hoor, niets van dat alles.(bij mij zijn veruit de meesten nog single)
Tijd voor nieuwe vrienden, maar ja op je 25ste maak je die zo makkelijk niet meer. Zeker niet als je een end wegwoont van iedereen die je kent zoals ik en in dit boerenkutdorp wonen ook niet bijster veel mensen van mijn leeftijd. Voor zover die al hier wonen hebben ze al een vaste vriendengroep waar je ook niet zomaar binnen rolt. Dat heeft ermee te maken dat ik ook verder helemaal niets gemeen met ze heb: geen zelfde middelbare school, geen zelfde dorpsverleden (al dan niet berucht), geen zelfde opleiding, geen zelfde sport, etc etc etc. Ik heb kortom niets of nauwelijk iets gemeen met die mensen hier en op de uni heb ik het verder ook wel gezien, niet mijn type mensen.
Dan zou ik dus mensen moeten tegenkomen bij uitgaan, maar een type om alleen uit te gaan ben ik ook weer niet. Verder weet iedereen wel hoe dat gaat bij uitgaan, iedereen is toch met zijn vrienden/vriendinnen uit en een lolletje is wel ff prima, maar gesprekken richting vriendschap heb je niet zo snel als jongen. Nou ja wie weet.
Weet nog niet hoe, maar ga uit dit cirkeltje/isolement. Ik moet weer even aan de slag, investeren in mensen denk ik.
Damn wat ben ik negatief vandaag.
Ik ben daar ook weer, tegenwoordig vaste prik met oud en nieuwe in de HMH spacenquote:wil godver naar Qrimetime, maar om vanaf 8 uur (shit ns) in a'dam te gaan hangen in mijn eentje.
Ik ben toch ook wel een sociaal beestje, maar het is gewoon lastig dan opeens nieuwe VRIENDEN te gaan maken. Een paar kennissen erbij dat gaat prima, maar vriendschappen is gewoon lastig als je niet in verband zit waarin je mensen tegenkomt (vaste baan, sport). Bij het uitgaan ben je als gozer die alleen uitgaat al snel bestempeld als wanhopig (zeker in de ogen van veel 'bedreigde' vrouwen als je ze aanspreekt) en vervelend. Mensen gaan toch (net als ik tot voor kort) met hun vriendengroep uit die ze vaak een week niet gezien hebben, dan hebben ze geen behoefte aan een blok aan hun been op zo'n avond. Een lolletje is prima, maar verder gaat het niet en daar kan ik inkomen. Prima als je er eens een leuk uitgaanskennisje aan overhoudt, maar vriendschappen ben ik er nog niet tegen het lijf gelopen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef VaLkyRie het volgende:
Zie ze nu nog steeds regelmatig en ook al zijn het niet meteen mn allerbeste maatjes, het zijn wel goede kennisen geworden die mij ook zelf opbellen om iets leuks in te plannen. Ik ben er wel achter gekomen dat ik een gzelschapsmens ben en dat ik een heleboel leuke mensen wil leren kennen. Soms moet jeje alleen ff iets meer openstellen dan je gewend bent om bij iemand in de buurt te komen. Hopelijk is dat het dan waard en hou je er een leuke connectie aan over. En anders niet, weet je dat ook weer
Lijkt me op zich wel een goed plan. Ik wil gewoon lekker het nieuwe jaar in feesten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ik ben daar ook weer, tegenwoordig vaste prik met oud en nieuwe in de HMH spacen
Meeten?
Ik ben er met enkele kennissen/vrienden en wat buitenlanders van een forum. Alijd humor met die mensen.
Wat bazel je? Welke belofte?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:50 schreef het.ismij het volgende:
uhmzz spaced oud en nieuw in,..
duidelijk geval,.. niet dus,..![]()
K ga me aan me eige belofte uit uvt houden.
Proberen althans.
Het is denk ik erg moeilijk om nieuwe vriendschappen te vinden. Maar zeker niet onmogelijk hoor. Ik weet niet precies hoe ik het zeggen moet. Beide personen moeten zich gemakkelijk gaan voelen in de omgang met elkaar. De eerste avond dat ik met die nieuwe mensen was, was wel wat raar en anders, maar uiteindelijk ook wel heel leuk. Zo ervoeren zij het ook geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben toch ook wel een sociaal beestje, maar het is gewoon lastig dan opeens nieuwe VRIENDEN te gaan maken. Een paar kennissen erbij dat gaat prima, maar vriendschappen is gewoon lastig als je niet in verband zit waarin je mensen tegenkomt (vaste baan, sport). Bij het uitgaan ben je als gozer die alleen uitgaat al snel bestempeld als wanhopig (zeker in de ogen van veel 'bedreigde' vrouwen als je ze aanspreekt) en vervelend. Mensen gaan toch (net als ik tot voor kort) met hun vriendengroep uit die ze vaak een week niet gezien hebben, dan hebben ze geen behoefte aan een blok aan hun been op zo'n avond. Een lolletje is prima, maar verder gaat het niet en daar kan ik inkomen. Prima als je er eens een leuk uitgaanskennisje aan overhoudt, maar vriendschappen ben ik er nog niet tegen het lijf gelopen.
Ik sport alleen bijvoorbeeld en ken niemand verder in dat dorp en leer het zo ook niet kennen. Verder zitten bij mijn studie ook weinig aansprekende mensen met wie ik iets gemeen heb. Dat houdt dus een beetje op daar.
Nou ja, ik ga in ieder geval actie ondernemen. Alles eruitgooien is prima, maar dan moet je ook de tering naar de nering zetten.
Stoppen is ook zo radicaal he, gebruik met mate?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:58 schreef het.ismij het volgende:
Uhmzz dat ik stop met X, omdat het toch wel de spuigaten uitliep kwa gebruik.
Ik ben wat dat betreft hetzelfde hoor. Met mijn ex ging ik ook naar een verjaardag waar ik niemand kende (20 man of meer) en dan zat mijn ex gewoon de hele avond te ouwehoeren. Nou dan vind ik ook mijn weg wel en ga met jan en alleman ouwehoeren. Ik ben daar niet zo moeilijk in.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik had laatst een feest. Ik kende alleen degene die het feest gaf, verder vrijwel niemand. Ik heb een vriendin van me meegesleept omdat ze altijd liep te klagen dat ze zo weinig mensen kende. Eerst durfde ze niet want ja "ik ken al die mensen niet en dat is eng".
Dat boeit mij dus geen hol, ga er zo bij zitten ouwehoeren. Heb haar dus meegesleept en ze had de leukste avond van 2005 zei ze later. Geloof dat ze zelfs een soort nieuw vriendje eraan overgehouden heeft. (hoop dat hij aardig is voor dr anders krijg ik straks nog de schuld)
Moraal: Je loopt op de meest onverwachte plekken tegen leuke mensen aan, als je er maar voor open staat.
p.s. mail komt eraan
Dat doe ik altijd al,..quote:
Jouw vriendin is de hoer van Amsterdam.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:02 schreef JoeyT het volgende:
oK JONGENS... fF KAPPEN MET DIT GEJANK
Vrienden maak je ook op je 25e. En meisjes zijn leuk en lekker
Zo'n zin om uit te gaan
Ik zei met mate, niet met vaten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:02 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al,..
Maar daar komt het juist door,..
hmm ken het wel jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:58 schreef het.ismij het volgende:
Uhmzz dat ik stop met X, omdat het toch wel de spuigaten uitliep kwa gebruik.![]()
het grote verbeter het.ismij topic part 1
Jupz en ik ben de mannelijke versie van een hoer, daarom zijn we zo leuk samen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jouw vriendin is de hoer van Amsterdam.![]()
![]()
Natuurlijk maak je wel vrienden, maar het is toch lastiger dan als je jonger bent. Als je een paar jaar jonger bent heb je toch vastomlijndere verbanden zoals school, sportclub etc. Dat is bij mij toch wel weggevallen op de uni en een gebrek aan sport (al sport ik nu dus weer wel, maar alleen)
K wordt niet echt depressief,..quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:07 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
hmm ken het wel ja
Heb het ook een tijdje ietwat teveel gebruikt. Verveling he...
Vorig jaar zomervakantie bijna elk weekend X, pep of coke hihi oops...
Maar de nadelen werden op een gegeven moment wel wat te zwaarwegend. Begon zowaar depressies te krijgen na gebruik en ergerde me best wel aan mn eigen neerslachtigheid en de constante roes en mistigheid in je hoofd. Psychologisch word je er geen beter mens van dan.
Nu alleen op feesten (1x per maand) mild gebruiken en heb nergens meer last van. Maar dat terzijde..![]()
Je bedoelt dat je de mannelijke versie van een heroinehoertje bent?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jupz en ik ben de mannelijke versie van een hoer, daarom zijn we zo leuk samen.![]()
Ik zit ook op de Uni en vind de meeste gasten ook nix, maar tijdens uitgaan leer ik wel heel veel mensen kennen. Heb slaapplaatsen door heel Ned, dus aank jaren ga ik me niet vervelen
We moeten een praatgroep beginnen of een 'hyves' op zijn minst.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef purplerose het volgende:
Jullie zijn gelukkig niet de enige die alleen zitten met kerst en oud en nieuw
Ook ik mag me tot de 'gelukkigen' prijzen
Ga mee naar qrimetime zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef purplerose het volgende:
Jullie zijn gelukkig niet de enige die alleen zitten met kerst en oud en nieuw
Ook ik mag me tot de 'gelukkigen' prijzen
Ow, en mannen mogen best tegen een dartboard getaped worden dat ik kan darten op hun lijf
Maassluis is neit zo heel ver weg van hier,..quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:42 schreef purplerose het volgende:
Laten we partie @ my house doen!, horen de buren ook eens dat ik vrienden heb
Tenzij de buren meer herrie maken tegen middernacht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:42 schreef purplerose het volgende:
Laten we partie @ my house doen!, horen de buren ook eens dat ik vrienden heb
Aaaahhhhhh,....quote:
That's one small step for man, one giant leap for mankindquote:
Moet je voorstellen hoe een grote stap het wel niet moet zijn voor vrouwen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:24 schreef Copycat het volgende:
That's one small step for man, one giant leap for mankind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |