abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32837526
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:59 schreef VD het volgende:

[..]

En meer kun je niet doen. Fin. .
precies. Het moet van twee kanten komen.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32837608
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:00 schreef Emel het volgende:
precies. Het moet van twee kanten komen.
. Eenrichtingsverkeer sloopt je, knap als je het even probeert maar je moet ergens een grens trekken.

Moving on.. .
pi_32837888
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef Emel het volgende:

[..]

ik had het allemaal anders gewild.

heel erg jammer. Maar goed, ik heb mijn best gedaan.
Meer kan je niet doen,..
en is soms al helaas teveel.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef VD het volgende:

[..]

. Eenrichtingsverkeer sloopt je, knap als je het even probeert maar je moet ergens een grens trekken.

Moving on.. .
life goes on
pi_32838082
gelukkig wel,..
Op maandag 5 december 2005 16:14 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Meer kan je niet doen,..
en is soms al helaas teveel.
ik weet het
pi_32838410
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:17 schreef Emel het volgende:
life goes on
And the best is still to come!

.
pi_32838497
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:33 schreef VD het volgende:

[..]

And the best is still to come!
laten we het hopen,..
quote:
.
Daar heb k ook wel zin in,..
met me ex
1 ding weet k alleen wel,.. k ga daar duidelijk niet blijven slapen,.. (vroeg ze gisteren nog aan me )
Doe maar gewoon ff niet
  maandag 5 december 2005 @ 17:26:25 #209
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32839724
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/784500/4/50#32835299]maandag 5 december 2005 14:37[
Wellicht mis ik iets maar waarom twee keer "The question you need to answer is"?
Dat zegt hij toch constant. Wel 30 x volgens mij in zijn hele show.
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32842234
TVP.

.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_32842441
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:00 schreef Glacius het volgende:
TVP.

.
Komt wel weer goed
Hoi :W
pi_32846932
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef Vulkan het volgende:
Dat zegt hij toch constant. Wel 30 x volgens mij in zijn hele show.
Ja, beats me. Volg het niet.
pi_32847161
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef VD het volgende:

[..]

Moving on.. .
Liefde is voor mannen bij het initieren sowieso vrijwel altijd een eenrichtingsverkeer met 'ontvangst evt. met koffie en koek'. Je kunt net zo goed die lijn voortzetten. Ik doe het niet voor mezelf, ik doe het voor jou-soort gedachte.
  maandag 5 december 2005 @ 22:35:30 #214
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32848573
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:37 schreef VD het volgende:
Heb na zes maanden haar telefoonnummer dat van haar ouders en van haar werk maar eens uit de huistelefoon gehaald. Ken ze toch wel uit m'n hoofd maar het gaat om het idee. .
quote:
Op een één of andere manier durf ik dat niet. Verzamel alles wat ik tegenkom in een doos welke in de schuur staat. .
Alles weggooien hoeft toch ook niet, als het maar ff weggezet is (als je er nog teveel mee bezig bent). Staat dus goed in die schuur
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  maandag 5 december 2005 @ 22:42:29 #215
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32848792
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:51 schreef nightfly het volgende:

Trouwens, ik snap die verzameldrift niet. Mijn ex had ook alle troep van haar vorige vriendjes bewaard. Netjes in een doos met een naamlabel erop...
Ik gooi ook niks weg van m'n laatste ex. 7 jaar samenwonen is niet zomaar iets, heb bijna een kwart van m'n leven met hem doorgebracht en dus bewaar ik het.
Staat wel opgeruimd tussen andere spullen, ws kijk ik er niet naar om de komende 1 a 2 jaar, maar goed dat maakt niet uit.
(Sowieso is m'n halve huis gevuld met spullen en meubels die we samen gekocht hebben, dus wat dat betreft altijd herinneringen, maar dat hebben zoveel mensen die samengewoond hebben. En daar ben ik ook niet bewust meer mee bezig).

Van andere ex-en heb ik ook nog wel wat kleine dingetjes, maar echt op 1 hand te tellen. En niet in dozen, gewoon tussen andere spullen.
And know what you want,
  dinsdag 6 december 2005 @ 09:09:45 #216
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32855189
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik gooi ook niks weg van m'n laatste ex. 7 jaar samenwonen is niet zomaar iets, heb bijna een kwart van m'n leven met hem doorgebracht en dus bewaar ik het.
Staat wel opgeruimd tussen andere spullen, ws kijk ik er niet naar om de komende 1 a 2 jaar, maar goed dat maakt niet uit.
(Sowieso is m'n halve huis gevuld met spullen en meubels die we samen gekocht hebben, dus wat dat betreft altijd herinneringen, maar dat hebben zoveel mensen die samengewoond hebben. En daar ben ik ook niet bewust meer mee bezig).

Van andere ex-en heb ik ook nog wel wat kleine dingetjes, maar echt op 1 hand te tellen. En niet in dozen, gewoon tussen andere spullen.
Wel zonde hoor na 7 jaar. Ik hoop dat het waard was om het uit te maken...
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32856225
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:09 schreef Vulkan het volgende:

[..]

k hoop dat het waard was om het uit te maken...
Beetje domme vraag lijkt me??
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:03:02 #218
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32856267
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:01 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Beetje domme vraag lijkt me??
Ik vind het sowiezo een sneue opmerking, maar wilde het achterwege laten.

Dus omdat je al 7 jaar samen was, had je beter maar eeuwig samen verder moeten gaan, want ja anders is het zo zonde
And know what you want,
pi_32856476
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:03 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dus omdat je al 7 jaar samen was, had je beter maar eeuwig samen verder moeten gaan, want ja anders is het zo zonde
Precies,.
wat niet gaat dat gaat niet,
Ongeacht de tijd die je al samen bent.
ouders van mijn ex liggen nu ook in scheiding, na 27 jaar samen te zijn geweest.
Zonde van de tijd? Waarom?
Op dinsdag 6 december 2005 10:03 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Deze redenering houdt 75% van de huwelijken in stand. Ik zeg altijd: kies elke dag weer voor elkaar. Als je dat niet kunt moet je ermee ophouden, heel simplistisch gezegd!
pi_32856619
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Deze redenering houdt 75% van de huwelijken in stand.
True
quote:
Ik zeg altijd: kies elke dag weer voor elkaar. Als je dat niet kunt moet je ermee ophouden, heel simplistisch gezegd!
Ik kies elke dag weer,.. de verkeerde,..
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:20:27 #222
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32856643
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:12 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Precies,.
wat niet gaat dat gaat niet,
Ongeacht de tijd die je al samen bent.
ouders van mijn ex liggen nu ook in scheiding, na 27 jaar samen te zijn geweest.
Zonde van de tijd? Waarom?
Mijn ouders ook na iets van 25 jaar.

Zonde van de tijd... Mwoah...Ja ergens is het in het algemeen gewoon jammer als een relatie eindigt, maar iets van een paar maanden of een jaar stelt weinig voor. Na zoveel jaren is het wel erg jammer ja, maar is geen reden om bij elkaar te blijven.
And know what you want,
pi_32856672
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:19 schreef het.ismij het volgende:

[..]

True
[..]

Ik kies elke dag weer,.. de verkeerde,..
Van mijn part mogen ze op dit moment alle vrouwen (op een paar lieve na) ophangen, de verkeerde en de goede. Ik ben het helemaal zat met dat gezeik. Wat voor relatie ik ook heb gehad, ik ben altijd degene die het gezeik over houdt en de consequenties ervan moet aanvaarden. En die trutten lopen fluitend weg. Ik ben het echt enorm zat op dit moment.
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:26:01 #224
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32856760
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Deze redenering houdt 75% van de huwelijken in stand. Ik zeg altijd: kies elke dag weer voor elkaar. Als je dat niet kunt moet je ermee ophouden, heel simplistisch gezegd!
Ik heb nu meerdere mensen om me heen, die getrouwd zijn, kinderen hebben (allemaal nog erg jong) waarvan de man dan gek is geworden op een ander. En ze gaan scheiden.
Ook weer een mooi voorbeeld, van zodra er iets beters komt, is de man weg.
Was die nieuwe vrouw er niet, was hij er nog bij gebleven.
Ik vind het een beetje treurig, nu word de ex als het ware ingeruild, die man had al eerder moeten gaan, maar had niet genoeg lef en motivatie om te gaan.

Maar zo is het leven denk ik dan maar. En aan de andere kant, als iemand niet gelukkig met je is, moet hij/zij maar gaan.
And know what you want,
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:28:19 #225
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32856806
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:21 schreef Tranceptor het volgende:

ik ben altijd degene die het gezeik over houdt en de consequenties ervan moet aanvaarden. En die trutten lopen fluitend weg.
Misschien moet je jezelf dan eens afvragen hoe en waarom dat telkens is.
Klinkt lullig, maar zo is het imo wel. Misschien moet je zelf ook eens verder met je leven en niet denken dat je wereld nu ophoudt met draaien, omdat je relatie er niet meer is.
(Tenzij je van die ex'en hebt gehad, die allemaal na een week met een ander gingen, of dat soort streken, dan begrijp ik het wel... maar dan ook moet je je afvragen waarom je telkens dat soort vrouwen treft...sommige mensen treffen altijd verkeerde types)
And know what you want,
pi_32856839
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik heb nu meerdere mensen om me heen, die getrouwd zijn, kinderen hebben (allemaal nog erg jong) waarvan de man dan gek is geworden op een ander. En ze gaan scheiden.
Ook weer een mooi voorbeeld, van zodra er iets beters komt, is de man weg.
Was die nieuwe vrouw er niet, was hij er nog bij gebleven.
Ik vind het een beetje treurig, nu word de ex als het ware ingeruild, die man had al eerder moeten gaan, maar had niet genoeg lef en motivatie om te gaan.

Maar zo is het leven denk ik dan maar. En aan de andere kant, als iemand niet gelukkig met je is, moet hij/zij maar gaan.
Voor vrouwen geldt overigens exact hetzelfde tegenwoordig. Het is een soort klein visje dat steeds door een groter visje wordt opgegeten en als je onderaan de voedselketen staat ben je gewoon zwaar de pineut. Het is ook treurig, maar zo werkt het nu eenmaal. Als jij ergens anders kan gaan werken voor meer salaris met minder uren, dan doe je het ook. Ook liefde is een terrein van verbeter jezelf ten koste van een ander, helaas. Idyllische mooie liefde verbleekt maar al te vaak bij het zien van de botte waarheid nadien.
pi_32856886
Zonder te kijken in een keer goed dat delta een vrouw is,..
Denigeren naar mannen toe,..
K geef je gelijk tran,. gewoon allemaal verhangen,.. op een paar na die k toch wel graag zou blijven zien,..
Op dinsdag 6 december 2005 10:28 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Misschien moet je jezelf dan eens afvragen hoe en waarom dat telkens is.
Klinkt lullig, maar zo is het imo wel. Misschien moet je zelf ook eens verder met je leven en niet denken dat je wereld nu ophoudt met draaien, omdat je relatie er niet meer is.
(Tenzij je van die ex'en hebt gehad, die allemaal na een week met een ander gingen, of dat soort streken, dan begrijp ik het wel... maar dan ook moet je je afvragen waarom je telkens dat soort vrouwen treft...sommige mensen treffen altijd verkeerde types)
Ik heb wisselende exen gehad wat dat betreft, er zit niet altijd een patroon in. De ene ging heel snel vreemd, de ander zag het even niet meer zitten, etc etc. Kortom: er valt geen touw aan vast te knopen. Ik denk ook gewoon dat er genoeg mensen zijn die niet simpel gelukkig kunnen zijn en geluk kunnen handlen. Ik heb het nu zelf een aantal keren meegemaakt en ook bij wat vrienden van me gezien. Geluk werkt ook benauwend en relativerend, immers je moet toch nog meer kunnen voelen? Je wil telkens maar weer over dat gevoel heen en de waan van de dag nog groter maken. Verliefd zijn en gewoon simpel vertederd of gelukkig is niet meer genoeg, het moet telkens meer. BIj mij zelf speelt dat ook zeker een rol.

Ik ben op 1 meisje in mn leven echt als een ontiegelijk blok gevallen ( en doe dat als ik dr zie zo weer over) en ben daarna weliswaar verliefd, maar niet zo allesomvattend verliefd meer geweest. Ik denk ook niet dat dat gaat komen, ik kom niemand tegen in die buitencategorie. De persoon over wie het gaat is verder overigens geen optie (lange verhalen), maar het idee blijft me achtervolgen en blockt alle andere 'verliefdheden' of zet ze in perspectief (het is maar hoe je dat benaderd).

P.S. Ik heb mezelf eindeloos afgevraagd waarom dat is, eerlijk gezegd denk ik dat het ook wel aan mij ligt. Ik geef gewoon veel van mezelf al vrij snel in een relatie, maar als ik dat ga inhouden/indammen, ben ik mezelf niet meer. Dat is een stukje van mezelf wat ik niet bereid ben weg te geven of aan te passen. Ik ben gewoon een vrij passioneel iemand en daar ben ik trots op. Dat sommigen dat niet kunnen handlen zie ik niet als mijn probleem, maar hun zwakte.

P.P.S Ik ben wel verder aan het gaan met mijn leven en dat verhaal is al afgesloten voor zover dat kan na een week of 2. Het probleem momenteel is dat de consequenties van haar problemen voor mij zijn. Dat is dus bijvoorbeeld het geval bij oud&nieuw. Ik zou het bij haar vieren bij haar vrienden, dat gaat dus niet door. Consequentie: mijn vrienden hebben al plannen en ik zit wellicht alleen thuis (probeer nog wat te fixen nu)
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:37:46 #229
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32856969
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:29 schreef Tranceptor het volgende:

Als jij ergens anders kan gaan werken voor meer salaris met minder uren, dan doe je het ook.
Rare vergelijking...
Salaris heb je nodig, je kunt niet ontslag nemen en dan de rekeningen thuis maar laten gaan. Die moeten betaald worden.
Een relatie pas verbreken tot je iets nieuws neukbaars hebt, vind ik erg triest.
Alsof je niet alleen kunt zijn... En dan ook vooral van relatie 1 naar relatie 2 overstappen, alsof je niet tijd nodig hebt om de boel te verwerken (ook al heb je misschien zelf de relatie verbroken en sta je er voor 200% achter dat het een goeie keuze was).
Ik kan na 7 jaar echt niet na een maandje met een ander wat beginnen.

Het kan misschien wel zo zijn, dat in sommige relaties mensen pas beseffen hoe slecht de oude relatie is, als ze een nieuw persoon tegenkomen, dan kan ik het wel begrijpen, dat het "toevallig" zo gaat en je de een verlaat voor een ander.
Maar veel mensen wachten gewoon tot het doodgebloeid is en gaan dan pas...
And know what you want,
pi_32857031
* het.ismij gaat even afhaken hiero en ff ander dingen lezen.
* het.ismij heeft een enorme dip te pakken.
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:42:32 #231
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32857067
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:33 schreef het.ismij het volgende:

K geef je gelijk tran,. gewoon allemaal verhangen,.. op een paar na die k toch wel graag zou blijven zien,..
Ik noem gewoon clichés op, beter dan puberale opmerkingen dat alle vrouwen bagger zijn en verhangen moeten worden.
And know what you want,
pi_32857092
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:37 schreef -Delta- het volgende:

Een relatie pas verbreken tot je iets nieuws neukbaars hebt, vind ik erg triest.
Alsof je niet alleen kunt zijn... En dan ook vooral van relatie 1 naar relatie 2 overstappen, alsof je niet tijd nodig hebt om de boel te verwerken (ook al heb je misschien zelf de relatie verbroken en sta je er voor 200% achter dat het een goeie keuze was).
Ik kan na 7 jaar echt niet na een maandje met een ander wat beginnen.

Het kan misschien wel zo zijn, dat in sommige relaties mensen pas beseffen hoe slecht de oude relatie is, als ze een nieuw persoon tegenkomen, dan kan ik het wel begrijpen, dat het "toevallig" zo gaat en je de een verlaat voor een ander.
Maar veel mensen wachten gewoon tot het doodgebloeid is en gaan dan pas...
Dat jij en ik dat niet kunnen, wil niet zeggen dat een ander dat niet kan. Verlating voor iets nieuws neukbaars komt genoeg voor hoor. Ik zou ook tijd nodig hebben om het een en ander te verwerken, maar als je nieuwe liefde een vrij oppervlakkige is kun je die er best naast hebben.

Veel mensen hakken inderdaad de knoop niet door en dat ik ook moeilijk als je al lang hebt en dat hetgene is wat je gewend bent. Gewenning is saai, maar ook veilig en vertrouwd.
pi_32857106
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:42 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik noem gewoon clichés op, beter dan puberale opmerkingen dat alle vrouwen bagger zijn en verhangen moeten worden.
Dat is niet puberaal, dat is gezien de situatie de beste oplossing.
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:44:39 #234
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32857130
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:37 schreef Tranceptor het volgende:

P.P.S Ik ben wel verder aan het gaan met mijn leven en dat verhaal is al afgesloten voor zover dat kan na een week of 2.
Na een week of 2 ben je alleen maar bezig met de dagen 1 voor 1 doorkomen.
De rest komt later wel
And know what you want,
pi_32857133
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:40 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij] gaat even afhaken hiero en ff ander dingen lezen.[/me]
[me=het.ismij heeft een enorme dip te pakken.
Sorry
pi_32857164
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Na een week of 2 ben je alleen maar bezig met de dagen 1 voor 1 doorkomen.
De rest komt later wel
Zolang duurde die vorige relatie van me niet. Het gaat wel, maar zoals ik zei zijn de consequenties voor mij. Ik moet maar weer wat regelen voor oud&nieuw...
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:50:05 #237
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32857255
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is niet puberaal, dat is gezien de situatie de beste oplossing.
Ik heb dingen met een ex meegemaakt, waardoor ik genoeg haat en hekel naar mannen toe zou kunnen kweken, maar zal dat nooit doen. Er zijn gewoon genoeg normale, lieve mannen...dat ik nu ff chagerijnig ben dat m'n toekomst in duigen is gevallen, ach ja... Heeft niks met "iedereen" te maken.
Ik zeg dan maar gewoon dat relaties klote en moeilijk zijn...en probeer de leuke dingen te herinneren aan m'n voorgaande relaties.
And know what you want,
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:53:44 #238
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32857340
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:46 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zolang duurde die vorige relatie van me niet. Het gaat wel, maar zoals ik zei zijn de consequenties voor mij. Ik moet maar weer wat regelen voor oud&nieuw...
Ik zit dit jaar voor het eerst sinds jaren alleen met kerst en oud&nieuw.
Ik hou mezelf maar voor, dat het maar een paar dagen zijn.
Kan genoeg dingen gaan doen of mensen uitnodigen, maar heb ik gewoon weinig zin in.
And know what you want,
pi_32857443
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik heb dingen met een ex meegemaakt, waardoor ik genoeg haat en hekel naar mannen toe zou kunnen kweken, maar zal dat nooit doen. Er zijn gewoon genoeg normale, lieve mannen...dat ik nu ff chagerijnig ben dat m'n toekomst in duigen is gevallen, ach ja... Heeft niks met "iedereen" te maken.
Ik zeg dan maar gewoon dat relaties klote en moeilijk zijn...en probeer de leuke dingen te herinneren aan m'n voorgaande relaties.
Ik heb ook wel positieve herinneringen hoor, ook wel recent. Maar goed, na 7 jaar 'relatiegezanik' is het toch wel een beetje bitterzoet en ik ben nu extreem sjaggo omdat alles tegenzit. Er zijn vast genoeg normale, lieve vrouwen en ik ken er ook al wat, maar de meeste zijn zo verdomd zwak en zielige vogeltjes. Dat is gewoon niks voor mij, zo'n weerloos wezentje.
pi_32857488
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:53 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik zit dit jaar voor het eerst sinds jaren alleen met kerst en oud&nieuw.
Ik hou mezelf maar voor, dat het maar een paar dagen zijn.
Kan genoeg dingen gaan doen of mensen uitnodigen, maar heb ik gewoon weinig zin in.
We kunnen altijd nog bij elkaar gaan zitten.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:01:00 #241
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32857509
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:58 schreef Tranceptor het volgende:

maar de meeste zijn zo verdomd zwak en zielige vogeltjes. Dat is gewoon niks voor mij, zo'n weerloos wezentje.
Dat heb je ook met veel mannen, veel mensen hebben amper een ruggegraat of beetje karakter.

Ach ik heb geen haast, vind het eigenlijk wel lekker zo om vrijgezel te zijn, huis voor mezelf, doen en laten wat ik wil. En kom ik iemand over een tijdje tegen, wie weet... Zo niet, dan niet.
Staar me er niet blind op.
And know what you want,
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:05:03 #242
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32857591
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:59 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

We kunnen altijd nog bij elkaar gaan zitten.
Gezellig
And know what you want,
pi_32857620
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:01 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dat heb je ook met veel mannen, veel mensen hebben amper een ruggegraat of beetje karakter.

Ach ik heb geen haast, vind het eigenlijk wel lekker zo om vrijgezel te zijn, huis voor mezelf, doen en laten wat ik wil. En kom ik iemand over een tijdje tegen, wie weet... Zo niet, dan niet.
Staar me er niet blind op.
Ik heb er een afkeer van op dit moment, dat zal wel een gezond mechanisme zijn. Ik moet dat vastige niet om er weer achter te komen dat het de zoveelste is die niet voldoet (geen ruggegraat hebben etc etc etc) en het allemaal niet aankan. Wie weet kom ook ik over een tijdje iemand tegen, maar het zal steeds meer van de andere kant moeten komen. We weten echter allemaal dat vrouwen nogal passief in zulke zaken zijn, ondanks de grote mond van sommige vrouwen hier op het forum.

Ik heb er steeds minder zin aan, het kost veel energie en uiteindelijk heb je een handjevol herinneringen waar je ook zonder had gekund. Na 1 relatietje kan ik me voorstellen wat je eraan gehad hebt, maar na een heel zootje lijkt iedere relatie minder toe te voegen IMHO.
pi_32857636
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:05 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Gezellig
Gezelligheid kent geen tijd.
pi_32857779
Trouwens, vorige week zouden ik en mijn ex toch samen wat gaan doen? Is er iig niet van gekomen. Ze heeft niets meer laten horen. Niet dat ik verrast ben, maar just for the record post ik het wel even. .
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:13:25 #246
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32857790
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
Na 1 relatietje kan ik me voorstellen wat je eraan gehad hebt, maar na een heel zootje lijkt iedere relatie minder toe te voegen IMHO.
Oh daar kan ik ook goed in zwart kijken , dat ik een paar lange relaties heb gehad, kan er makkelijk 2 uur over door mekkeren en zeggen dat relaties altijd kut zijn, want het eindigt toch elke keer, de ene keer na 2 jaar, dan na 7 jaar, maakt niet uit hoe lang, maar het eindigt weer.

Maar dan word ik zo chagerijnig op een gegeven moment, dat ik het maar probeer los te laten.
Maar goed, ik ben ook al een half jaar verder na m'n laatste relatie. Ben echt diep gezonken en probeer nu weer een beetje alles op te bouwen.

Ik kan het er wel moeilijk mee hebben als er weer mensen in m'n omgeving gaan trouwen of zwanger blijken te zijn, dan voelt het alsof de hele wereld gelukkig is, behalve ik zelf.
Dat is natuurlijk niet zo. Maar het helpt wel, als je hoort dat andere relaties ook stuk lopen in je vriendenkring, je voelt je minder alleen...anderen hebben ook een wat mindere periode.
Het idee, dat er meerdere mensen geen zin in feestdagen hebben, maakt voor mij kerst en oud&nieuw al een stuk minder zwaar.
And know what you want,
pi_32858051
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:13 schreef -Delta- het volgende:
dan voelt het alsof de hele wereld gelukkig is, behalve ik zelf.
Dat heb ik ook wel.
het scheelt dat er op dit moment binnen mijn vriendenkring heel veel single zijn (op 2 na), dus dat is wel positief. Vriednen groep is in tijden niet zo hecht geweest als nu. Doordat er geen enkele vrouw in het spel is.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:28:10 #248
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32858132
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:24 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel.
het scheelt dat er op dit moment binnen mijn vriendenkring heel veel single zijn (op 2 na), dus dat is wel positief. Vriednen groep is in tijden niet zo hecht geweest als nu. Doordat er geen enkele vrouw in het spel is.
Dat is wel relaxt dan
Ik krijg de ene zwangerschap-aankondiging na de andere trouw-aankondiging voor m'n kiezen Of weer mensen die helemaal happy verliefd zijn en een nieuwe vriend/in hebben.

Aan de andere kant gun ik ze het wel heel erg. En daar probeer ik dan maar aan te denken, ondanks dat het van binnen wel rottig voelt.
And know what you want,
pi_32858521
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:28 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dat is wel relaxt dan
Duidelijk wel
quote:
Ik krijg de ene zwangerschap-aankondiging na de andere trouw-aankondiging voor m'n kiezen Of weer mensen die helemaal happy verliefd zijn en een nieuwe vriend/in hebben.
Dat is wel irritant.
quote:
Aan de andere kant gun ik ze het wel heel erg. En daar probeer ik dan maar aan te denken, ondanks dat het van binnen wel rottig voelt.
Het is ook niet dat ik het ze ook niet gun,.. maar het is wel prettig dat we allemaal in hetzelfde "schuitje" zitten.
En op deze manier heeft niemand er problemen mee.
Op dinsdag 6 december 2005 11:24 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel.
Deze week laten mijn vrienden me ook massaal stikken, althans zo voelt het. Ik had verwacht dat we lekker gingen stappen en ze me op sleeptouw gingen nemen deze week. Nee hoor, niets van dat alles. (bij mij zijn veruit de meesten nog single)

Tijd voor nieuwe vrienden, maar ja op je 25ste maak je die zo makkelijk niet meer. Zeker niet als je een end wegwoont van iedereen die je kent zoals ik en in dit boerenkutdorp wonen ook niet bijster veel mensen van mijn leeftijd. Voor zover die al hier wonen hebben ze al een vaste vriendengroep waar je ook niet zomaar binnen rolt. Dat heeft ermee te maken dat ik ook verder helemaal niets gemeen met ze heb: geen zelfde middelbare school, geen zelfde dorpsverleden (al dan niet berucht), geen zelfde opleiding, geen zelfde sport, etc etc etc. Ik heb kortom niets of nauwelijk iets gemeen met die mensen hier en op de uni heb ik het verder ook wel gezien, niet mijn type mensen.

Dan zou ik dus mensen moeten tegenkomen bij uitgaan, maar een type om alleen uit te gaan ben ik ook weer niet. Verder weet iedereen wel hoe dat gaat bij uitgaan, iedereen is toch met zijn vrienden/vriendinnen uit en een lolletje is wel ff prima, maar gesprekken richting vriendschap heb je niet zo snel als jongen. Nou ja wie weet.

Weet nog niet hoe, maar ga uit dit cirkeltje/isolement. Ik moet weer even aan de slag, investeren in mensen denk ik.

Damn wat ben ik negatief vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')