precies. Het moet van twee kanten komen.quote:

quote:

Meer kan je niet doen,..quote:Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef Emel het volgende:
[..]
ik had het allemaal anders gewild.
heel erg jammer. Maar goed, ik heb mijn best gedaan.

life goes onquote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef VD het volgende:
[..]. Eenrichtingsverkeer sloopt je, knap als je het even probeert maar je moet ergens een grens trekken.
Moving on...

ik weet hetquote:Op maandag 5 december 2005 16:14 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Meer kan je niet doen,..
en is soms al helaas teveel.

laten we het hopen,..quote:
Daar heb k ook wel zin in,..quote:.

Dat zegt hij toch constant. Wel 30 x volgens mij in zijn hele show.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/784500/4/50#32835299]maandag 5 december 2005 14:37[
Wellicht mis ik iets maar waarom twee keer "The question you need to answer is"?

Ja, beats me. Volg het niet.quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef Vulkan het volgende:
Dat zegt hij toch constant. Wel 30 x volgens mij in zijn hele show.

Liefde is voor mannen bij het initieren sowieso vrijwel altijd een eenrichtingsverkeer met 'ontvangst evt. met koffie en koek'. Je kunt net zo goed die lijn voortzetten. Ik doe het niet voor mezelf, ik doe het voor jou-soort gedachte.quote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef VD het volgende:
[..]. Eenrichtingsverkeer sloopt je, knap als je het even probeert maar je moet ergens een grens trekken.
Moving on...

quote:Op maandag 5 december 2005 14:37 schreef VD het volgende:
Heb na zes maanden haar telefoonnummer dat van haar ouders en van haar werk maar eens uit de huistelefoon gehaald. Ken ze toch wel uit m'n hoofd maar het gaat om het idee..
Alles weggooien hoeft toch ook niet, als het maar ff weggezet is (als je er nog teveel mee bezig bent). Staat dus goed in die schuurquote:Op een één of andere manier durf ik dat niet. Verzamel alles wat ik tegenkom in een doos welke in de schuur staat..

Ik gooi ook niks weg van m'n laatste ex. 7 jaar samenwonen is niet zomaar iets, heb bijna een kwart van m'n leven met hem doorgebracht en dus bewaar ik het.quote:Op maandag 5 december 2005 14:51 schreef nightfly het volgende:
Trouwens, ik snap die verzameldrift niet. Mijn ex had ook alle troep van haar vorige vriendjes bewaard. Netjes in een doos met een naamlabel erop...![]()

Wel zonde hoor na 7 jaar. Ik hoop dat het waard was om het uit te maken...quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik gooi ook niks weg van m'n laatste ex. 7 jaar samenwonen is niet zomaar iets, heb bijna een kwart van m'n leven met hem doorgebracht en dus bewaar ik het.
Staat wel opgeruimd tussen andere spullen, ws kijk ik er niet naar om de komende 1 a 2 jaar, maar goed dat maakt niet uit.
(Sowieso is m'n halve huis gevuld met spullen en meubels die we samen gekocht hebben, dus wat dat betreft altijd herinneringen, maar dat hebben zoveel mensen die samengewoond hebben. En daar ben ik ook niet bewust meer mee bezig).
Van andere ex-en heb ik ook nog wel wat kleine dingetjes, maar echt op 1 hand te tellen. En niet in dozen, gewoon tussen andere spullen.

Beetje domme vraag lijkt me??quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:09 schreef Vulkan het volgende:
[..]
k hoop dat het waard was om het uit te maken...

Ik vind het sowiezo een sneue opmerking, maar wilde het achterwege laten.quote:

Precies,.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het sowiezo een sneue opmerking, maar wilde het achterwege laten.
Dus omdat je al 7 jaar samen was, had je beter maar eeuwig samen verder moeten gaan, want ja anders is het zo zonde![]()

Deze redenering houdt 75% van de huwelijken in stand. Ik zeg altijd: kies elke dag weer voor elkaar. Als je dat niet kunt moet je ermee ophouden, heel simplistisch gezegd!quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het sowiezo een sneue opmerking, maar wilde het achterwege laten.
Dus omdat je al 7 jaar samen was, had je beter maar eeuwig samen verder moeten gaan, want ja anders is het zo zonde![]()

Truequote:Op dinsdag 6 december 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Deze redenering houdt 75% van de huwelijken in stand.
Ik kies elke dag weer,.. de verkeerde,..quote:Ik zeg altijd: kies elke dag weer voor elkaar. Als je dat niet kunt moet je ermee ophouden, heel simplistisch gezegd!

Mijn ouders ook na iets van 25 jaar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Precies,.
wat niet gaat dat gaat niet,
Ongeacht de tijd die je al samen bent.
ouders van mijn ex liggen nu ook in scheiding, na 27 jaar samen te zijn geweest.
Zonde van de tijd? Waarom?

Van mijn part mogen ze op dit moment alle vrouwen (op een paar lieve na) ophangen, de verkeerde en de goede. Ik ben het helemaal zat met dat gezeik. Wat voor relatie ik ook heb gehad, ik ben altijd degene die het gezeik over houdt en de consequenties ervan moet aanvaarden. En die trutten lopen fluitend weg. Ik ben het echt enorm zat op dit moment.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:19 schreef het.ismij het volgende:
[..]
True
[..]
Ik kies elke dag weer,.. de verkeerde,..

Ik heb nu meerdere mensen om me heen, die getrouwd zijn, kinderen hebben (allemaal nog erg jong) waarvan de man dan gek is geworden op een ander. En ze gaan scheiden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Deze redenering houdt 75% van de huwelijken in stand. Ik zeg altijd: kies elke dag weer voor elkaar. Als je dat niet kunt moet je ermee ophouden, heel simplistisch gezegd!

Misschien moet je jezelf dan eens afvragen hoe en waarom dat telkens is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:21 schreef Tranceptor het volgende:
ik ben altijd degene die het gezeik over houdt en de consequenties ervan moet aanvaarden. En die trutten lopen fluitend weg.

Voor vrouwen geldt overigens exact hetzelfde tegenwoordig. Het is een soort klein visje dat steeds door een groter visje wordt opgegeten en als je onderaan de voedselketen staat ben je gewoon zwaar de pineut. Het is ook treurig, maar zo werkt het nu eenmaal. Als jij ergens anders kan gaan werken voor meer salaris met minder uren, dan doe je het ook. Ook liefde is een terrein van verbeter jezelf ten koste van een ander, helaas. Idyllische mooie liefde verbleekt maar al te vaak bij het zien van de botte waarheid nadien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb nu meerdere mensen om me heen, die getrouwd zijn, kinderen hebben (allemaal nog erg jong) waarvan de man dan gek is geworden op een ander. En ze gaan scheiden.
Ook weer een mooi voorbeeld, van zodra er iets beters komt, is de man weg.![]()
Was die nieuwe vrouw er niet, was hij er nog bij gebleven.![]()
Ik vind het een beetje treurig, nu word de ex als het ware ingeruild, die man had al eerder moeten gaan, maar had niet genoeg lef en motivatie om te gaan.
Maar zo is het leven denk ik dan maar. En aan de andere kant, als iemand niet gelukkig met je is, moet hij/zij maar gaan.

Ik heb wisselende exen gehad wat dat betreft, er zit niet altijd een patroon in. De ene ging heel snel vreemd, de ander zag het even niet meer zitten, etc etc. Kortom: er valt geen touw aan vast te knopen. Ik denk ook gewoon dat er genoeg mensen zijn die niet simpel gelukkig kunnen zijn en geluk kunnen handlen. Ik heb het nu zelf een aantal keren meegemaakt en ook bij wat vrienden van me gezien. Geluk werkt ook benauwend en relativerend, immers je moet toch nog meer kunnen voelen? Je wil telkens maar weer over dat gevoel heen en de waan van de dag nog groter maken. Verliefd zijn en gewoon simpel vertederd of gelukkig is niet meer genoeg, het moet telkens meer. BIj mij zelf speelt dat ook zeker een rol.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf dan eens afvragen hoe en waarom dat telkens is.![]()
Klinkt lullig, maar zo is het imo wel. Misschien moet je zelf ook eens verder met je leven en niet denken dat je wereld nu ophoudt met draaien, omdat je relatie er niet meer is.
(Tenzij je van die ex'en hebt gehad, die allemaal na een week met een ander gingen, of dat soort streken, dan begrijp ik het wel... maar dan ook moet je je afvragen waarom je telkens dat soort vrouwen treft...sommige mensen treffen altijd verkeerde types)

Rare vergelijking...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:29 schreef Tranceptor het volgende:
Als jij ergens anders kan gaan werken voor meer salaris met minder uren, dan doe je het ook.

Ik noem gewoon clichés op, beter dan puberale opmerkingen dat alle vrouwen bagger zijn en verhangen moeten worden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:33 schreef het.ismij het volgende:
K geef je gelijk tran,. gewoon allemaal verhangen,.. op een paar na die k toch wel graag zou blijven zien,..

Dat jij en ik dat niet kunnen, wil niet zeggen dat een ander dat niet kan. Verlating voor iets nieuws neukbaars komt genoeg voor hoor. Ik zou ook tijd nodig hebben om het een en ander te verwerken, maar als je nieuwe liefde een vrij oppervlakkige is kun je die er best naast hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:37 schreef -Delta- het volgende:
Een relatie pas verbreken tot je iets nieuws neukbaars hebt, vind ik erg triest.
Alsof je niet alleen kunt zijn...En dan ook vooral van relatie 1 naar relatie 2 overstappen, alsof je niet tijd nodig hebt om de boel te verwerken (ook al heb je misschien zelf de relatie verbroken en sta je er voor 200% achter dat het een goeie keuze was).
Ik kan na 7 jaar echt niet na een maandje met een ander wat beginnen.
Het kan misschien wel zo zijn, dat in sommige relaties mensen pas beseffen hoe slecht de oude relatie is, als ze een nieuw persoon tegenkomen, dan kan ik het wel begrijpen, dat het "toevallig" zo gaat en je de een verlaat voor een ander.
Maar veel mensen wachten gewoon tot het doodgebloeid is en gaan dan pas...

Dat is niet puberaal, dat is gezien de situatie de beste oplossing.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik noem gewoon clichés op, beter dan puberale opmerkingen dat alle vrouwen bagger zijn en verhangen moeten worden.

Na een week of 2 ben je alleen maar bezig met de dagen 1 voor 1 doorkomen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:37 schreef Tranceptor het volgende:
P.P.S Ik ben wel verder aan het gaan met mijn leven en dat verhaal is al afgesloten voor zover dat kan na een week of 2.

Sorryquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:40 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij] gaat even afhaken hiero en ff ander dingen lezen.[/me]
[me=het.ismij heeft een enorme dip te pakken.

Zolang duurde die vorige relatie van me niet. Het gaat wel, maar zoals ik zei zijn de consequenties voor mij. Ik moet maar weer wat regelen voor oud&nieuw...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Na een week of 2 ben je alleen maar bezig met de dagen 1 voor 1 doorkomen.
De rest komt later wel![]()

Ik heb dingen met een ex meegemaakt, waardoor ik genoeg haat en hekel naar mannen toe zou kunnen kweken, maar zal dat nooit doen. Er zijn gewoon genoeg normale, lieve mannen...dat ik nu ff chagerijnig ben dat m'n toekomst in duigen is gevallen, ach ja... Heeft niks met "iedereen" te maken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is niet puberaal, dat is gezien de situatie de beste oplossing.![]()

Ik zit dit jaar voor het eerst sinds jaren alleen met kerst en oud&nieuw.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zolang duurde die vorige relatie van me niet. Het gaat wel, maar zoals ik zei zijn de consequenties voor mij. Ik moet maar weer wat regelen voor oud&nieuw...

Ik heb ook wel positieve herinneringen hoor, ook wel recent. Maar goed, na 7 jaar 'relatiegezanik' is het toch wel een beetje bitterzoet en ik ben nu extreem sjaggo omdat alles tegenzit. Er zijn vast genoeg normale, lieve vrouwen en ik ken er ook al wat, maar de meeste zijn zo verdomd zwak en zielige vogeltjes. Dat is gewoon niks voor mij, zo'n weerloos wezentje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb dingen met een ex meegemaakt, waardoor ik genoeg haat en hekel naar mannen toe zou kunnen kweken, maar zal dat nooit doen. Er zijn gewoon genoeg normale, lieve mannen...dat ik nu ff chagerijnig ben dat m'n toekomst in duigen is gevallen, ach ja... Heeft niks met "iedereen" te maken.
Ik zeg dan maar gewoon dat relaties klote en moeilijk zijn...en probeer de leuke dingen te herinneren aan m'n voorgaande relaties.

We kunnen altijd nog bij elkaar gaan zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar voor het eerst sinds jaren alleen met kerst en oud&nieuw.
Ik hou mezelf maar voor, dat het maar een paar dagen zijn.
Kan genoeg dingen gaan doen of mensen uitnodigen, maar heb ik gewoon weinig zin in.![]()

Dat heb je ook met veel mannen, veel mensen hebben amper een ruggegraat of beetje karakter.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:58 schreef Tranceptor het volgende:
maar de meeste zijn zo verdomd zwak en zielige vogeltjes. Dat is gewoon niks voor mij, zo'n weerloos wezentje.

Gezelligquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog bij elkaar gaan zitten.![]()

Ik heb er een afkeer van op dit moment, dat zal wel een gezond mechanisme zijn. Ik moet dat vastige niet om er weer achter te komen dat het de zoveelste is die niet voldoet (geen ruggegraat hebben etc etc etc) en het allemaal niet aankan. Wie weet kom ook ik over een tijdje iemand tegen, maar het zal steeds meer van de andere kant moeten komen. We weten echter allemaal dat vrouwen nogal passief in zulke zaken zijn, ondanks de grote mond van sommige vrouwen hier op het forum.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat heb je ook met veel mannen, veel mensen hebben amper een ruggegraat of beetje karakter.
Ach ik heb geen haast, vind het eigenlijk wel lekker zo om vrijgezel te zijn, huis voor mezelf, doen en laten wat ik wil. En kom ik iemand over een tijdje tegen, wie weet... Zo niet, dan niet.
Staar me er niet blind op.

Oh daar kan ik ook goed in zwart kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
Na 1 relatietje kan ik me voorstellen wat je eraan gehad hebt, maar na een heel zootje lijkt iedere relatie minder toe te voegen IMHO.

Dat heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:13 schreef -Delta- het volgende:
dan voelt het alsof de hele wereld gelukkig is, behalve ik zelf.

Dat is wel relaxt danquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel.
het scheelt dat er op dit moment binnen mijn vriendenkring heel veel single zijn (op 2 na), dus dat is wel positief. Vriednen groep is in tijden niet zo hecht geweest als nu. Doordat er geen enkele vrouw in het spel is.

Duidelijk welquote:
Dat is wel irritant.quote:Ik krijg de ene zwangerschap-aankondiging na de andere trouw-aankondiging voor m'n kiezenOf weer mensen die helemaal happy verliefd zijn en een nieuwe vriend/in hebben.
Het is ook niet dat ik het ze ook niet gun,.. maar het is wel prettig dat we allemaal in hetzelfde "schuitje" zitten.quote:Aan de andere kant gun ik ze het wel heel erg. En daar probeer ik dan maar aan te denken, ondanks dat het van binnen wel rottig voelt.

Deze week laten mijn vrienden me ook massaal stikken, althans zo voelt het. Ik had verwacht dat we lekker gingen stappen en ze me op sleeptouw gingen nemen deze week. Nee hoor, niets van dat alles.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel.
het scheelt dat er op dit moment binnen mijn vriendenkring heel veel single zijn (op 2 na), dus dat is wel positief. Vriednen groep is in tijden niet zo hecht geweest als nu. Doordat er geen enkele vrouw in het spel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |