Das heftig. Hoop dat dat gevoel snel wat minder wordt!quote:Op zondag 4 december 2005 04:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Brok in m'n keel, hart ging tekeer, betoverd...
Dank je, ik hoop het ook.quote:Op maandag 5 december 2005 02:40 schreef VD het volgende:
[..]
Das heftig. Hoop dat dat gevoel snel wat minder wordt!
Maar dat zal er wel niet in zitten zeker? Sterkte.
Probeer er niet teveel aandacht aan te schenken. Vooral als je weet dat het eigenlijk geen zin heeft. Je hebt je gevoel op papier gezet, ze heeft het kunnen lezen. Veel meer kun je niet doen lijkt me.quote:Op maandag 5 december 2005 02:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dank je, ik hoop het ook.
Je kan jezelf wel voornemen er geen aandacht aan te schenken, maar dat gaat nu eenmaal lastig als je er niet overheen bent.quote:Op maandag 5 december 2005 04:22 schreef VD het volgende:
[..]
Probeer er niet teveel aandacht aan te schenken. Vooral als je weet dat het eigenlijk geen zin heeft. Je hebt je gevoel op papier gezet, ze heeft het kunnen lezen. Veel meer kun je niet doen lijkt me.
Gedachtes kun je moeilijk bannen, dat klopt. Maar je kunt het wel min of meer uit te weg gaan, het niet meer aandacht geven dan nodig.quote:Op maandag 5 december 2005 04:46 schreef ma_jojo het volgende:
Je kan jezelf wel voornemen er geen aandacht aan te schenken, maar dat gaat nu eenmaal lastig als je er niet overheen bent.
Doesn't work. Als je eraan denkt, kun je het toch moeilijk uit de weg zetten. Hoe graag je ook zou willen.quote:Op maandag 5 december 2005 05:12 schreef VD het volgende:
[..]
Gedachtes kun je moeilijk bannen, dat klopt. Maar je kunt het wel min of meer uit te weg gaan, het niet meer aandacht geven dan nodig.
En bewust iets anders gaan doen? Dat je je aandacht wel op iets anders móet richten? Zou dat je helpen?quote:Op maandag 5 december 2005 05:40 schreef ma_jojo het volgende:
Doesn't work. Als je eraan denkt, kun je het toch moeilijk uit de weg zetten. Hoe graag je ook zou willen.
Haha, ik spreek niet voor mezelf. Heb het wel meegemaakt en weet dus gewoon uit eigen ervaring dat als je zó hard, bijna geforceerd, je op iets anders stort, dat niet wil werken. Ik denk ook dat dat voor de meesten geldt.quote:Op maandag 5 december 2005 05:48 schreef VD het volgende:
[..]
En bewust iets anders gaan doen? Dat je je aandacht wel op iets anders móet richten? Zou dat je helpen?
Wat hielp uiteindelijk dan wel?quote:Op maandag 5 december 2005 06:16 schreef ma_jojo het volgende:
en weet dus gewoon uit eigen ervaring dat als je zó hard, bijna geforceerd, je op iets anders stort, dat niet wil werken.
Tijd.quote:
Fijn, dat malen. En vanavond/vannacht zul je waarschijnlijk weer exact hetzelfde doen.quote:Op maandag 5 december 2005 08:29 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ben weer te vroeg wakker, want ik begin pas om 14:30 met m'n avonddienst. Heb een half uur in bed gelegen met opnieuw de gedachten aan haar: 'hoe', 'wat', 'als', 'waarom', 'straks', 'misschien'; alles kwam er in aan bod.![]()
je wanhopig vastklampen aan je gedachten hopend dat het ooit eens zal overgaan, werkt ook niet hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 06:16 schreef ma_jojo het volgende:
Haha, ik spreek niet voor mezelf. Heb het wel meegemaakt en weet dus gewoon uit eigen ervaring dat als je zó hard, bijna geforceerd, je op iets anders stort, dat niet wil werken. Ik denk ook dat dat voor de meesten geldt.
Ik denk dat hij in de tussentijd stil is blijven staan, anders dan kan dit niet, lijkt me.quote:Op maandag 5 december 2005 13:11 schreef Emel het volgende:
na 5 jaar je ex tegen komen en zo op reageren..wow, heftig.
ik kan ook nog huilen en me heel slecht voelen als ik terugdenk aan wat bepaalde mensen ( niet eens allemaal exen) me ooit hebben aangedaan/gezegd. Al ben ik nu heel gelukkig met mijn vriend.quote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef partyyboyy het volgende:
Ik denk dat hij in de tussentijd stil is blijven staan, anders dan kan dit niet, lijkt me.
Jij voelt veel voor haar. ziij ziet jou als the one? waarom is het dan uit?quote:Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef nightfly het volgende:
Hm, ook maar es reageren dan. Bij mij is het 6 maanden geleden uitgegaan. Ik heb het advies van vrienden opgevolgd en ben nieuwe mensen gaan ontmoeten en met een paar meiden ben ik aan het daten nu. Met 1tje ga ik zelfs vrij intiem om. Ook mijn ex is aan het daten met andere jongens...
So far so good zou je zeggen, ware het niet dat ik mijn ex af en toe wel eens tegenkom op feestjes van wederzijdse vrienden. Dit weekend haar dus ook op een feestje weer tegengekomen. Wist ff niet meer hoe ik me moest gedragen...kreeg een brok in mijn keel en mijn hart ging als een gek tekeer. Echt vaag man...ik heb haar geprobeerd te ontwijken maar ze liep op me af en begon tegen me te praten. Ze wilde nog steeds contact houden en vrienden blijven. Ze zei dat ze mij niet helemaal uit haar leven wil hebben omdat ze mij beschouwd als "the one". Ik heb toen gezegd dat ik daar heel veel moeite mee heb, omdat ik nog teveel voor haar voel. Ik word gek bij de gedachte dat een andere gast nu met haar intiem is.
Heb d´r telefoonnummers gewist en mij voorgenomen dit hoofdstuk voorgoed af te sluiten. Al haar foto´s, alle brieven, alles van haar gaat weg de prullebak in. Alleen mijn herinneringen aan haar kan ik helaas niet uitwissen...![]()
Ik weet dat het beter is zoquote:Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef Vulkan het volgende:
The quetion you need to answer is: Do you think that it will give you a better life by getting your ex back?
The question you need to answer is: Why do you really think you want your ex back? Will it solve problems in the future? Make you a better person?
Zou Dr.Phill zeggen...
Tsja, goeie vraag. Denk dat ze genoeg heeft van de "rollercoaster" ride. Bij ons waren de toppen hoger, maar tegelijkertijd de dalen ook weer dieper. Ik denk dat ze nu liever genoegen neemt met een "minder spannend" ritje. Lees: iemand van wie ze minder houdt, kan haar ook minder pijn doen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Jij voelt veel voor haar. ziij ziet jou als the one? waarom is het dan uit?
Om vervolgens daarna toch weer bij jou te komen?quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef nightfly het volgende:
[..]
Tsja, goeie vraag. Denk dat ze genoeg heeft van de "rollercoaster" ride. Bij ons waren de toppen hoger, maar tegelijkertijd de dalen ook weer dieper. Ik denk dat ze nu liever genoegen neemt met een "minder spannend" ritje. Lees: iemand van wie ze minder houdt, kan haar ook minder pijn doen.
Zo dit is dus echt duidelijk herkenbaar,..quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef nightfly het volgende:
[..]
Tsja, goeie vraag. Denk dat ze genoeg heeft van de "rollercoaster" ride. Bij ons waren de toppen hoger, maar tegelijkertijd de dalen ook weer dieper. Ik denk dat ze nu liever genoegen neemt met een "minder spannend" ritje. Lees: iemand van wie ze minder houdt, kan haar ook minder pijn doen.
Op een één of andere manier durf ik dat niet. Verzamel alles wat ik tegenkom in een doos welke in de schuur staat.quote:Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef nightfly het volgende:
Al haar foto´s, alle brieven, alles van haar gaat weg de prullebak in.
Wellicht mis ik iets maar waarom twee keer "The question you need to answer is"?quote:Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef Vulkan het volgende:
The quetion you need to answer is: Do you think that it will give you a better life by getting your ex back?
The question you need to answer is: Why do you really think you want your ex back? Will it solve problems in the future? Make you a better person?
Dat klinkt alsof het afstand nemen niet zo succesvol was.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/784500/4/50#32835670]maandag 5 december 2005 14:51
Ook al ken ik al haar nummers uit mijn hoofd.
Dat klinkt alsof het afstand nemen niet zo succesvol was.quote:Op maandag 5 december 2005 15:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[/b]Ook al ken ik al haar nummers uit mijn hoofd.
en hier ookquote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef het.ismij het volgende:
dat heb ik ook,..
* het.ismij onthoud hhheeell erg snel getallen. Is een of andere tik ofzo,..
Ik ken denk ik wel 30 nummers uit me hoofd,..
Ik heb haar nummer meteen gewist en ik weet het verder niet uit mijn hoofd. Ooit in mijn mobiel gezet, that's it.quote:Op maandag 5 december 2005 15:03 schreef nightfly het volgende:
Ik belde haar toen het nog aan was vrijwel elke dag. Daarom ken ik die nummers. Niet met opzet gememoriseerd hoor
Ik heb een lieve exquote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer meteen gewist en ik weet het verder niet uit mijn hoofd. Ooit in mijn mobiel gezet, that's it.
Werk en ouders zijn er uit. Haar mobiele nog niet. Vind het wat praktischer als er een naam bij de sms staat.quote:Op maandag 5 december 2005 15:21 schreef Emel het volgende:
ik heb ook alle nummers van mn ex gewist uit de gsm. Ze zitten nog wel in mijn hoofd.
Kappe met dat gesms.quote:Op maandag 5 december 2005 15:48 schreef AmyLee het volgende:
Smsje van ex t gaat prima met hem, maak me zorgen om niks dus hij heeft mij gewoon losgelaten en dat moet ik ook doen ja
Lijkt me wel handig ja.quote:Op maandag 5 december 2005 15:48 schreef AmyLee het volgende:
maak me zorgen om niks dus hij heeft mij gewoon losgelaten en dat moet ik ook doen ja
ik had het allemaal anders gewild.quote:
Maak het maar waar in je volgende relatie.quote:Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef Emel het volgende:
ik had het allemaal anders gewild.
diegene zet zn/haar naam achter een sms berichtquote:Op maandag 5 december 2005 15:39 schreef VD het volgende:
[..]
Werk en ouders zijn er uit. Haar mobiele nog niet. Vind het wat praktischer als er een naam bij de sms staat.. Heb d'r maar wel uit de groep "Family" gehaald.
.
Er staan ook nog twee naamgenotes van haar in dus ik hecht sowieso geen extra waarde meer aan de naam.quote:Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef Emel het volgende:
diegene zet zn/haar naam achter een sms berichtik ga niet uit praktische redenen zijn nummer bewaren.
preciesquote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef VD het volgende:
[..]
Maak het maar waar in je volgende relatie..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |