abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32826423
quote:
Op zondag 4 december 2005 04:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Brok in m'n keel, hart ging tekeer, betoverd...
Das heftig. Hoop dat dat gevoel snel wat minder wordt!
Maar dat zal er wel niet in zitten zeker? Sterkte.
  maandag 5 december 2005 @ 02:56:02 #152
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32826526
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:40 schreef VD het volgende:

[..]

Das heftig. Hoop dat dat gevoel snel wat minder wordt!
Maar dat zal er wel niet in zitten zeker? Sterkte.
Dank je, ik hoop het ook.
The Internets, I needs it..
pi_32826781
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dank je, ik hoop het ook.
Probeer er niet teveel aandacht aan te schenken. Vooral als je weet dat het eigenlijk geen zin heeft. Je hebt je gevoel op papier gezet, ze heeft het kunnen lezen. Veel meer kun je niet doen lijkt me.
pi_32826793

[ Bericht 96% gewijzigd door VD op 05-12-2005 07:29:15 (This space intentionally left blank.) ]
pi_32826796
Aan de andere kant kan ik me goed voorstellen hoe je je voelt.

Liefde. .
pi_32826810
quote:
Op maandag 5 december 2005 04:22 schreef VD het volgende:

[..]

Probeer er niet teveel aandacht aan te schenken. Vooral als je weet dat het eigenlijk geen zin heeft. Je hebt je gevoel op papier gezet, ze heeft het kunnen lezen. Veel meer kun je niet doen lijkt me.
Je kan jezelf wel voornemen er geen aandacht aan te schenken, maar dat gaat nu eenmaal lastig als je er niet overheen bent.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_32826828
quote:
Op maandag 5 december 2005 04:46 schreef ma_jojo het volgende:
Je kan jezelf wel voornemen er geen aandacht aan te schenken, maar dat gaat nu eenmaal lastig als je er niet overheen bent.
Gedachtes kun je moeilijk bannen, dat klopt. Maar je kunt het wel min of meer uit te weg gaan, het niet meer aandacht geven dan nodig.
pi_32826854
quote:
Op maandag 5 december 2005 05:12 schreef VD het volgende:

[..]

Gedachtes kun je moeilijk bannen, dat klopt. Maar je kunt het wel min of meer uit te weg gaan, het niet meer aandacht geven dan nodig.
Doesn't work. Als je eraan denkt, kun je het toch moeilijk uit de weg zetten. Hoe graag je ook zou willen.
pi_32826857
quote:
Op maandag 5 december 2005 05:40 schreef ma_jojo het volgende:
Doesn't work. Als je eraan denkt, kun je het toch moeilijk uit de weg zetten. Hoe graag je ook zou willen.
En bewust iets anders gaan doen? Dat je je aandacht wel op iets anders móet richten? Zou dat je helpen?
pi_32826883
quote:
Op maandag 5 december 2005 05:48 schreef VD het volgende:

[..]

En bewust iets anders gaan doen? Dat je je aandacht wel op iets anders móet richten? Zou dat je helpen?
Haha, ik spreek niet voor mezelf. Heb het wel meegemaakt en weet dus gewoon uit eigen ervaring dat als je zó hard, bijna geforceerd, je op iets anders stort, dat niet wil werken. Ik denk ook dat dat voor de meesten geldt.
pi_32826908
quote:
Op maandag 5 december 2005 06:16 schreef ma_jojo het volgende:
en weet dus gewoon uit eigen ervaring dat als je zó hard, bijna geforceerd, je op iets anders stort, dat niet wil werken.
Wat hielp uiteindelijk dan wel?
  maandag 5 december 2005 @ 08:29:58 #162
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32827458
quote:
Op maandag 5 december 2005 06:35 schreef VD het volgende:

[..]

Wat hielp uiteindelijk dan wel?
Tijd.

Ben weer te vroeg wakker, want ik begin pas om 14:30 met m'n avonddienst. Heb een half uur in bed gelegen met opnieuw de gedachten aan haar: 'hoe', 'wat', 'als', 'waarom', 'straks', 'misschien'; alles kwam er in aan bod.

Dus ben ik maar voor de computer gekropen.
The Internets, I needs it..
pi_32829103
quote:
Op maandag 5 december 2005 08:29 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ben weer te vroeg wakker, want ik begin pas om 14:30 met m'n avonddienst. Heb een half uur in bed gelegen met opnieuw de gedachten aan haar: 'hoe', 'wat', 'als', 'waarom', 'straks', 'misschien'; alles kwam er in aan bod.
Fijn, dat malen. En vanavond/vannacht zul je waarschijnlijk weer exact hetzelfde doen. .
pi_32829136
Dude 5 jaar!
Wat heb je in die 5 jaar gedaan dat het uit was?
Heb je andere ontmoet? of heb je gewoon 5 jaar lang stil gestaan?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 5 december 2005 06:16 schreef ma_jojo het volgende:

Haha, ik spreek niet voor mezelf. Heb het wel meegemaakt en weet dus gewoon uit eigen ervaring dat als je zó hard, bijna geforceerd, je op iets anders stort, dat niet wil werken. Ik denk ook dat dat voor de meesten geldt.
je wanhopig vastklampen aan je gedachten hopend dat het ooit eens zal overgaan, werkt ook niet hoor.

Dan llijkt het me nog leuker om mijn aandacht proberen aan anderen/andere dingen te schenken.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_32832967
na 5 jaar je ex tegen komen en zo op reageren..wow, heftig.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32833105
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:11 schreef Emel het volgende:
na 5 jaar je ex tegen komen en zo op reageren..wow, heftig.
Ik denk dat hij in de tussentijd stil is blijven staan, anders dan kan dit niet, lijkt me.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32833201
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef partyyboyy het volgende:

Ik denk dat hij in de tussentijd stil is blijven staan, anders dan kan dit niet, lijkt me.
ik kan ook nog huilen en me heel slecht voelen als ik terugdenk aan wat bepaalde mensen ( niet eens allemaal exen) me ooit hebben aangedaan/gezegd. Al ben ik nu heel gelukkig met mijn vriend.

voor een ex 'op zich' kan ik niet me niet meer slecht voelen, wel als ik terugdenk aan de ruzies, de onrechtvaardigheid en al de andere dingen die in mijn hoofd opkomen als ik aan die tijd terugdenk. DIe mensen zitten nog steeds in mijn systeem.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_32833581
Bah t gaat hier nog steeds min, ik maak mezelf helemal gek. Ik loop mn ex te vaak te smsen en niet omdat ik hem mis maar omdat ik me zorgen om hem maak Hij is 22 en verder ook niet mijn verantwoordelijkheid maar toch zucht. Krijg ik geen smsje terug sms ik m maar opnieuw, ik geef ook verkeerde signalen af op deze manier maarja dat is de kunst van het loslaten van een ex
Hoi :W
pi_32833588
Hm, ook maar es reageren dan. Bij mij is het 6 maanden geleden uitgegaan. Ik heb het advies van vrienden opgevolgd en ben nieuwe mensen gaan ontmoeten en met een paar meiden ben ik aan het daten nu. Met 1tje ga ik zelfs vrij intiem om. Ook mijn ex is aan het daten met andere jongens...

So far so good zou je zeggen, ware het niet dat ik mijn ex af en toe wel eens tegenkom op feestjes van wederzijdse vrienden. Dit weekend haar dus ook op een feestje weer tegengekomen. Wist ff niet meer hoe ik me moest gedragen...kreeg een brok in mijn keel en mijn hart ging als een gek tekeer. Echt vaag man...ik heb haar geprobeerd te ontwijken maar ze liep op me af en begon tegen me te praten. Ze wilde nog steeds contact houden en vrienden blijven. Ze zei dat ze mij niet helemaal uit haar leven wil hebben omdat ze mij beschouwd als "the one". Ik heb toen gezegd dat ik daar heel veel moeite mee heb, omdat ik nog teveel voor haar voel. Ik word gek bij de gedachte dat een andere gast nu met haar intiem is.

Heb d´r telefoonnummers gewist en mij voorgenomen dit hoofdstuk voorgoed af te sluiten. Al haar foto´s, alle brieven, alles van haar gaat weg de prullebak in. Alleen mijn herinneringen aan haar kan ik helaas niet uitwissen...
I tried to sniff coke once but the icecubes got stuck up my nose
  maandag 5 december 2005 @ 13:41:20 #171
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32833810
The quetion you need to answer is: Do you think that it will give you a better life by getting your ex back?

The question you need to answer is: Why do you really think you want your ex back? Will it solve problems in the future? Make you a better person?

Zou Dr.Phill zeggen...
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32833825
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef nightfly het volgende:
Hm, ook maar es reageren dan. Bij mij is het 6 maanden geleden uitgegaan. Ik heb het advies van vrienden opgevolgd en ben nieuwe mensen gaan ontmoeten en met een paar meiden ben ik aan het daten nu. Met 1tje ga ik zelfs vrij intiem om. Ook mijn ex is aan het daten met andere jongens...

So far so good zou je zeggen, ware het niet dat ik mijn ex af en toe wel eens tegenkom op feestjes van wederzijdse vrienden. Dit weekend haar dus ook op een feestje weer tegengekomen. Wist ff niet meer hoe ik me moest gedragen...kreeg een brok in mijn keel en mijn hart ging als een gek tekeer. Echt vaag man...ik heb haar geprobeerd te ontwijken maar ze liep op me af en begon tegen me te praten. Ze wilde nog steeds contact houden en vrienden blijven. Ze zei dat ze mij niet helemaal uit haar leven wil hebben omdat ze mij beschouwd als "the one". Ik heb toen gezegd dat ik daar heel veel moeite mee heb, omdat ik nog teveel voor haar voel. Ik word gek bij de gedachte dat een andere gast nu met haar intiem is.

Heb d´r telefoonnummers gewist en mij voorgenomen dit hoofdstuk voorgoed af te sluiten. Al haar foto´s, alle brieven, alles van haar gaat weg de prullebak in. Alleen mijn herinneringen aan haar kan ik helaas niet uitwissen...
Jij voelt veel voor haar. ziij ziet jou als the one? waarom is het dan uit?
pi_32833878
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef Vulkan het volgende:
The quetion you need to answer is: Do you think that it will give you a better life by getting your ex back?

The question you need to answer is: Why do you really think you want your ex back? Will it solve problems in the future? Make you a better person?

Zou Dr.Phill zeggen...
Ik weet dat het beter is zo maar ook omdat ik geen vrienden heb hier zit hij constant in mn hoofd, ik trek me het lot van iedereen altijd veel te veel aan
pi_32834339
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef AmyLee het volgende:

[..]

Jij voelt veel voor haar. ziij ziet jou als the one? waarom is het dan uit?
Tsja, goeie vraag. Denk dat ze genoeg heeft van de "rollercoaster" ride. Bij ons waren de toppen hoger, maar tegelijkertijd de dalen ook weer dieper. Ik denk dat ze nu liever genoegen neemt met een "minder spannend" ritje. Lees: iemand van wie ze minder houdt, kan haar ook minder pijn doen.
pi_32834460
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef nightfly het volgende:

[..]

Tsja, goeie vraag. Denk dat ze genoeg heeft van de "rollercoaster" ride. Bij ons waren de toppen hoger, maar tegelijkertijd de dalen ook weer dieper. Ik denk dat ze nu liever genoegen neemt met een "minder spannend" ritje. Lees: iemand van wie ze minder houdt, kan haar ook minder pijn doen.
Om vervolgens daarna toch weer bij jou te komen?
pi_32834492
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef nightfly het volgende:

[..]

Zo dit is dus echt duidelijk herkenbaar,..
Ik ga onwijs goed om met mijn ex,..
Maar een relatie zit er niet in. We spreken elkaar zoon beetje elke dag, en geven zielsveel om elkaar,..
Ik ben daar ook 1e kerstdag. Maar een relatie zit er gewoon niet in, omdat dat niet werkt,Dat ik na een lllaaannnggeeee tijd eindelijk door heb
we verschillen teveel, en verwachten totaal andere dingen van het leven.
pi_32834569
Het.ismij > Hoe lang was "een heel lange tijd" bij jou?
pi_32834669
Umzz doe maar een maand of 7/8
Dat kwam voornamelijk omdat we elkaar veel zagen door wederwijdse vrienden.
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef nightfly het volgende:
Al haar foto´s, alle brieven, alles van haar gaat weg de prullebak in.
Op een één of andere manier durf ik dat niet. Verzamel alles wat ik tegenkom in een doos welke in de schuur staat. .
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef Vulkan het volgende:

Wellicht mis ik iets maar waarom twee keer "The question you need to answer is"?
pi_32835670
Precies, het gaat om het idee. Iedere keer weer haar tel nr moeten intoetsen verhoogt toch een heel klein beetje de drempel om d´r te bellen. Ook al ken ik al haar nummers uit mijn hoofd.

Trouwens, ik snap die verzameldrift niet. Mijn ex had ook alle troep van haar vorige vriendjes bewaard. Netjes in een doos met een naamlabel erop...
pi_32835929
quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/784500/4/50#32835670]maandag 5 december 2005 14:51

Ook al ken ik al haar nummers uit mijn hoofd.
Dat klinkt alsof het afstand nemen niet zo succesvol was.
pi_32835970
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:01 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

[/b]Ook al ken ik al haar nummers uit mijn hoofd.
Dat klinkt alsof het afstand nemen niet zo succesvol was.
[/quote]

Ik belde haar toen het nog aan was vrijwel elke dag. Daarom ken ik die nummers. Niet met opzet gememoriseerd hoor
pi_32836102
dat heb ik ook,..
* het.ismij onthoud hhheeell erg snel getallen. Is een of andere tik ofzo,..
Ik ken denk ik wel 30 nummers uit me hoofd,..
pi_32836482
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef het.ismij het volgende:
dat heb ik ook,..
* het.ismij onthoud hhheeell erg snel getallen. Is een of andere tik ofzo,..
Ik ken denk ik wel 30 nummers uit me hoofd,..
en hier ook
pi_32836731
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:03 schreef nightfly het volgende:

Ik belde haar toen het nog aan was vrijwel elke dag. Daarom ken ik die nummers. Niet met opzet gememoriseerd hoor
Ik heb haar nummer meteen gewist en ik weet het verder niet uit mijn hoofd. Ooit in mijn mobiel gezet, that's it.
  maandag 5 december 2005 @ 15:36:11 #188
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32836829
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb haar nummer meteen gewist en ik weet het verder niet uit mijn hoofd. Ooit in mijn mobiel gezet, that's it.
Ik heb een lieve ex
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32836854
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb een lieve ex
Ik heb er voorlopig 1, van deze valt het nog maar te bezien.
pi_32836942
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:21 schreef Emel het volgende:
ik heb ook alle nummers van mn ex gewist uit de gsm. Ze zitten nog wel in mijn hoofd.
Werk en ouders zijn er uit. Haar mobiele nog niet. Vind het wat praktischer als er een naam bij de sms staat. . Heb d'r maar wel uit de groep "Family" gehaald. .

[ Bericht 7% gewijzigd door VD op 05-12-2005 15:44:58 ]
pi_32837047
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb een lieve ex
Ik ook.
pi_32837193
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:48 schreef AmyLee het volgende:
Smsje van ex t gaat prima met hem, maak me zorgen om niks dus hij heeft mij gewoon losgelaten en dat moet ik ook doen ja
Kappe met dat gesms.
kost alleen maar geld, dat nergens voor nodig is.
Op maandag 5 december 2005 15:48 schreef AmyLee het volgende:
maak me zorgen om niks dus hij heeft mij gewoon losgelaten en dat moet ik ook doen ja
Lijkt me wel handig ja. . Je moet je niet zo'n zorgen maken om iemand die geen interesse in je heeft. Diegene heeft er zelf voor gekozen om geen contact te hebben en dan mag hij/zij de eventuele negatieve consequenties ook aanvaarden.

Richt je maar op jezelf. .
pi_32837258
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:43 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik ook.
ik had het allemaal anders gewild.

heel erg jammer. Maar goed, ik heb mijn best gedaan.
pi_32837340
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef Emel het volgende:
ik had het allemaal anders gewild.
Maak het maar waar in je volgende relatie. .

.
pi_32837362
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:39 schreef VD het volgende:

[..]

Werk en ouders zijn er uit. Haar mobiele nog niet. Vind het wat praktischer als er een naam bij de sms staat. . Heb d'r maar wel uit de groep "Family" gehaald. .
diegene zet zn/haar naam achter een sms bericht ik ga niet uit praktische redenen zijn nummer bewaren.
pi_32837456
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef Emel het volgende:
diegene zet zn/haar naam achter een sms bericht ik ga niet uit praktische redenen zijn nummer bewaren.
Er staan ook nog twee naamgenotes van haar in dus ik hecht sowieso geen extra waarde meer aan de naam. .
pi_32837465
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef VD het volgende:

[..]

Maak het maar waar in je volgende relatie. .

.
precies
aan mij ligt het niet aan dat alles kapot is gemaakt waardoor we niet als vrienden verder kunnen.

ik heb op dit moment gewoon geen behoefte aan een vriendschap met hem. Daarvoor is er teveel gebeurd. Misschien in de toekomst.
Nogmaals ik heb mijn best gedaan
pi_32837496
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:58 schreef Emel het volgende:
Nogmaals ik heb mijn best gedaan
En meer kun je niet doen. Fin. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: