Tot zover het probleem?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:01 schreef Plonky het volgende:
ik vond haar leuk, en zij vond mij ook leuk!
Ze heeft/had nog een vriendje, maar eigenlijk wilde ze het met hem al 2 weken geleden uitmaken.
Weet waar je aan begint.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:02 schreef Plonky het volgende:
yep, we hebben gezoend, lol. Ik zie wel hoe dat kan gebeuren, maar ik maak mij er nog geen zorgen om.
Lker ongenuanceerd weer zoals gewoonlijk!!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:20 schreef Breukink het volgende:
Hoop dat ze dit bij jouw ook een keer flikt plonky ! Dan weet je hoe de andere jongen zich nu voelt.......of gaat voelen.
opzich heb je wel gelijk maar je kunt het ook wat subtieler brengen. Wat het mij dunkt is waar hij over praat geen relatie is, misschien voor hem wel maar niet voor haar, zij lijkt me een doorgewinterde hopwipper!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:20 schreef Breukink het volgende:
Hoop dat ze dit bij jouw ook een keer flikt plonky ! Dan weet je hoe de andere jongen zich nu voelt.......of gaat voelen.
Maar goed als dat een glimlach op je gezicht tovert.....
Veel plezier met die slet...
Dude laat dat wijf lekker gaan! Probeer het van je af te zetten.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef Dizzee het volgende:
Ik zal geen lang verhaal typen. 2 weken geleden heeft mn vriendin het uitgemaakt. 2 jaar lang hadden we een relatie. tuurlijk ik vond het erg, maar afgelopen weekend tijdens het uitgaan zag ik haar met alweer een nieuw vriendje. tjonge wat voel ik me sindsdien klote zeg. alsof 2 jaar niets.![]()
ik hoop niet dat dit gevoel lang gaat duren, al ben ik bang van wel.![]()
Dat is echt klote man.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef Dizzee het volgende:
Ik zal geen lang verhaal typen. 2 weken geleden heeft mn vriendin het uitgemaakt. 2 jaar lang hadden we een relatie. tuurlijk ik vond het erg, maar afgelopen weekend tijdens het uitgaan zag ik haar met alweer een nieuw vriendje. tjonge wat voel ik me sindsdien klote zeg. alsof 2 jaar niets.![]()
ik hoop niet dat dit gevoel lang gaat duren, al ben ik bang van wel.![]()
ai dat is helemaal minder.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
..en nog met een gast die k niet uit kan staan,.. en dat wist ze,..
volgens sommigen heelt tijd alles. vraag is alleen hoelang, en dat weet niemand.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:55 schreef SpagShaq het volgende:
[..]
Je komt er echt overeen, maak je daar maar niet druk om.![]()
Ik ben nu 2,5 week verder, en ik voel me al stuk beter. Ik voel nog steeds een grote leegte en denk veel aan haar, maar het gaat duidelijk vooruit. Tijd heelt niet alles, maar wel veel, en zeker dit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Dizzee het volgende:
volgens sommigen heelt tijd alles. vraag is alleen hoelang, en dat weet niemand.
She is going on with her live...quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:53 schreef partyyboyy het volgende:
Echt k*t dit om het hier weer neer te moeten zetten:
Ik voel me super rot en ben me nu aan het bezatten.
Reden: ik hoorde dat mijn ex vorige week met een gast heeft gekust en lang bij haar thuis met hem heeft gezeten en nu wil ze er misschien iets serieus mee gaan beginnen,
Ik kan er gewoon niet tegen! En dat terwijl het de afgelopen 2 weken zo goed met me ging.
Ik ga nog maar een glas wijn pakken.
Ja maar ik snap het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:56 schreef Panzer het volgende:
[..]
She is going on with her live...
Mijn devies, doe hetzelfde.
Ik wil het niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:51 schreef Jumparound het volgende:
tja PB, het is ook niet leuk om te horen... maar JIJ moet gewoon door gaan...
Het is uit, en jij hebt het er moeilijk mee... waarom zou je dan contact willen om haar een plezier te doen?
sterkte!
Zij had het uitgemaakt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:03 schreef Jumparound het volgende:
wie had het uitgemaakt?
geen zin om 10 delen terug te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |