Tot zover het probleem?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:01 schreef Plonky het volgende:
ik vond haar leuk, en zij vond mij ook leuk!
Ze heeft/had nog een vriendje, maar eigenlijk wilde ze het met hem al 2 weken geleden uitmaken.
Weet waar je aan begint.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:02 schreef Plonky het volgende:
yep, we hebben gezoend, lol. Ik zie wel hoe dat kan gebeuren, maar ik maak mij er nog geen zorgen om.
Lker ongenuanceerd weer zoals gewoonlijk!!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:20 schreef Breukink het volgende:
Hoop dat ze dit bij jouw ook een keer flikt plonky ! Dan weet je hoe de andere jongen zich nu voelt.......of gaat voelen.
opzich heb je wel gelijk maar je kunt het ook wat subtieler brengen. Wat het mij dunkt is waar hij over praat geen relatie is, misschien voor hem wel maar niet voor haar, zij lijkt me een doorgewinterde hopwipper!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:20 schreef Breukink het volgende:
Hoop dat ze dit bij jouw ook een keer flikt plonky ! Dan weet je hoe de andere jongen zich nu voelt.......of gaat voelen.
Maar goed als dat een glimlach op je gezicht tovert.....
Veel plezier met die slet...
Dude laat dat wijf lekker gaan! Probeer het van je af te zetten.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef Dizzee het volgende:
Ik zal geen lang verhaal typen. 2 weken geleden heeft mn vriendin het uitgemaakt. 2 jaar lang hadden we een relatie. tuurlijk ik vond het erg, maar afgelopen weekend tijdens het uitgaan zag ik haar met alweer een nieuw vriendje. tjonge wat voel ik me sindsdien klote zeg. alsof 2 jaar niets.![]()
ik hoop niet dat dit gevoel lang gaat duren, al ben ik bang van wel.![]()
Dat is echt klote man.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef Dizzee het volgende:
Ik zal geen lang verhaal typen. 2 weken geleden heeft mn vriendin het uitgemaakt. 2 jaar lang hadden we een relatie. tuurlijk ik vond het erg, maar afgelopen weekend tijdens het uitgaan zag ik haar met alweer een nieuw vriendje. tjonge wat voel ik me sindsdien klote zeg. alsof 2 jaar niets.![]()
ik hoop niet dat dit gevoel lang gaat duren, al ben ik bang van wel.![]()
ai dat is helemaal minder.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
..en nog met een gast die k niet uit kan staan,.. en dat wist ze,..
volgens sommigen heelt tijd alles. vraag is alleen hoelang, en dat weet niemand.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:55 schreef SpagShaq het volgende:
[..]
Je komt er echt overeen, maak je daar maar niet druk om.![]()
Ik ben nu 2,5 week verder, en ik voel me al stuk beter. Ik voel nog steeds een grote leegte en denk veel aan haar, maar het gaat duidelijk vooruit. Tijd heelt niet alles, maar wel veel, en zeker dit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Dizzee het volgende:
volgens sommigen heelt tijd alles. vraag is alleen hoelang, en dat weet niemand.
She is going on with her live...quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:53 schreef partyyboyy het volgende:
Echt k*t dit om het hier weer neer te moeten zetten:
Ik voel me super rot en ben me nu aan het bezatten.
Reden: ik hoorde dat mijn ex vorige week met een gast heeft gekust en lang bij haar thuis met hem heeft gezeten en nu wil ze er misschien iets serieus mee gaan beginnen,
Ik kan er gewoon niet tegen! En dat terwijl het de afgelopen 2 weken zo goed met me ging.
Ik ga nog maar een glas wijn pakken.
Ja maar ik snap het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:56 schreef Panzer het volgende:
[..]
She is going on with her live...
Mijn devies, doe hetzelfde.
Ik wil het niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:51 schreef Jumparound het volgende:
tja PB, het is ook niet leuk om te horen... maar JIJ moet gewoon door gaan...
Het is uit, en jij hebt het er moeilijk mee... waarom zou je dan contact willen om haar een plezier te doen?
sterkte!
Zij had het uitgemaakt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:03 schreef Jumparound het volgende:
wie had het uitgemaakt?
geen zin om 10 delen terug te lezen
Eej sjef,..quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer.
Maar zij wil het wel.
precies!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Eej sjef,..
Laat haar lekker de tering genieten?
Wat boeid het wat ZIJ wil? helemaal niks,..
Denk eerst aan jezelf! Je bent zelf tenslotte het belangrijkste op de wereld!
[zub]zo denk ik er tenminste tegenwoordig over, eerst ik en daarna zie k wel waar de rest komt en wie er komt [/sub]
Dus wat zou haar probleem kunnen zijn? Spijt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zij had het uitgemaakt.
Dus ik snap het eigenlijk niet echt.
Waarschijnlijk omdat je haar daarmee het gevoel geeft dat ze het niet (meer) waard is om aandacht aan te besteden. Als je onzeker bent aangelegd dan kun daarmee ook nog eens gaat twijfelen aan het verleden. "Was ik het destijds dan wel waard?" etcetera. Dat roept woede en frustratie op. Ook al voel je weinig/niets meer voor diegene dan kan het alsnog even een aardige tik geven omdat je wel x jaar een relatie met elkaar hebt gehad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:00 schreef partyyboyy het volgende:
Maar dat vond ze niet leuk en ze was er boos over :S
Waarom vind ze dat erg?
Dat ik dit uit jou mond mag horen,..quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef VD het volgende:
[..]
Neem maar afstand, dit is het niet waard.
Ja VD hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:08 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat ik dit uit jou mond mag horen,..![]()
Maaruh hoest verder met vd en zijn afstand nemen/loslaten?
Thats the spirit!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:16 schreef partyyboyy het volgende:
dank jullie allemaal
Inderdaad ze is het niet waard om me nog verder druk over te maken.
Ik hoef geen contact meer en wil geen vriend meer voor haar blijven.
Het gaat alweer beter![]()
En het is weer bijna weekend! Achter de vrouwen aan dus;)
Ben je nou zo'n sukkel of die je maar alsof?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef Jaco90 het volgende:
Gisteravond op een verjaardag van een goede vriendin van mij het uit gemaakt. Daarna gezoend met een meisje die een vriendje had + een (erg)goede vriend van mij verliefd op is. Nu voel ik me een beetje weemoedig ofzo.. twijfelen of ik wel de goede keuze's heb gemaakt etc etc.. en iedereen is boos
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ben je nou zo'n sukkel of die je maar alsof?
En terecht,..quote:
»» kijk ff in de SC reeksquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
En terecht,..
Das ech een teringstreek. Om met een meisje te zoenen waar een goede vriend van je hopeloos verliefd op is. Daar is geen excuus voor wat dat goedmaakt.
Maar goed dat je geen vriend van mij bent,. ik had je op je bek gerost. waar iedereen bij was.
T blijft een teringstreek.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:22 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
»» kijk ff in de SC reeksIets meer info, misschien begrijp je het dan iets beter.
![]()
Ja maar nu heb ik tog wel zoiets, had ik het nou wel of niet moeten doen. Vooral omdat die jongen écht een hele goede vriend van mij is. Kennen elkaar nu 6 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:25 schreef Jumparound het volgende:
de beknopte versie geeft het ook goed weer hoor
Tja, niet al te slim nee, maar ja.. ff lekker zoenen is ook goed toch?
Woah en het worden er steeds meer, al die vriendinnen flippen helemaal!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:32 schreef Jumparound het volgende:
ja, je had het ook niet moeten doen...
Dus een sorry zou wel op zn plaats zijn bij die vriend van je
Maarja, ik heb wel respect voor hoeveel mensen je boos hebt gekregen met 1 x zoenen
ik ben zo een mietje wat wel 2 x zou nadenken
Hij zei de laatste maanden dat hij er wel een beetje overheen was. Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:04 schreef sitting_elfling het volgende:
haha, strakke actie het meisje waar een goede vriend van je fliefd op isJij hebt de smaak te pakken zo hoort het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |