abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32858736
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:50 schreef Tranceptor het volgende:

[..]
Damn wat ben ik negatief vandaag.
Indd,..
Maaruh waarom laten je vrienden niks van zich horen dan?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op dinsdag 6 december 2005 11:53 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Indd,..
Maaruh waarom laten je vrienden niks van zich horen dan?
Ik heb geen idee. Een vriend laat wel wat horen, maar die heeft het te druk met zijn eigen feestjes/verplichtingen. Ik zou met hem naar een feest zaterdag, gaat niet door. Ik had me er helemaal op verheugd, ook om een andere reden. Nee dat werd hem allemaal te gortig, 4 dagen feesten. Ik kan er ook wel inkomen, maar aan de andere kant...

Een andere vriend hoor ik sowieso heel weinig van. Hij heeft op mijn aanraden voor een opleiding gekozen die helemaal bij hem past en nu hoor ik dus vrij weinig meer. Ik weet ook niet of hij nog veel uitgaat, ik spreek hem sporadisch nog. Hij weet dat ik weer single ben, maar belt ook niet om mn verhaal te horen, me op te beuren of me ergens mee heen te slepen. Kortom,. ik heb geen fuck aan hem. Hij is blijkbaar meer geinteresseerd in zichzelf.

Een goede vriendin van me is gewoon leuk om dingen mee te doen, maar om mee uit te gaan een drama. Als iets mevrouw niet bevalt aan de muziek of entourage dan staat ze als een klein kind/dood musje bij je. Ik heb daar geen zin in, maar goed zij wilde in het nieuwe jaar dan nog meer uit evt met mij. Zij heeft exact wat ik heb, het cirkeltje van studeren en die vrienden gewoon een beetje zat. Tijd voor vers bloed inderdaad.

De rest van kennissen heeft hier en daar wel wat aangeboden te gaan doen, maar weinig concreets. Ja het was kut voor me. Ze begrijpen echter niet dat ik helemaal niet zo met het uitgaan van die relatie zit alswel de consequenties ervan. Ik zou natuurlijk gewoon kerst en oud&nieuw bij haar geweest zijn. Dat feest gaat dus niet door zo en ik zit, als prettige bijkomstigheid, ook nog eens helemaal alleen omdat zowel mn ouders, broer, familie en vrienden allemaal zelf dingen gepland hadden.

Kortom, alles is kut en een kloterige dieptepunt dan dit vooruitzicht zal er niet zijn. The only way is up.
pi_32859021
Das altijd behoorlijk gefokt,..
Ik snap dat nooit,.. wij bepalen altijd op het allerlaatste moment pas wat er overal en elk weekend gaat gebeuren.
Ik heb sinds paar dagen geleden pas besloten wat te gaan doen met kerst,..
Oke alleen oud en nieuw ligt vast, maar daar komt met de dag ook meer mensen bij die ook langs komen,.. zit al op de 25 man ofzo,.
Wordt een lker zooitje,..

Sommige weten volgens mij in juni al wat te gaan doen met kerst.
Op dinsdag 6 december 2005 12:05 schreef het.ismij het volgende:
Das altijd behoorlijk gefokt,..
Ik snap dat nooit,.. wij bepalen altijd op het allerlaatste moment pas wat er overal en elk weekend gaat gebeuren.
Ik heb sinds paar dagen geleden pas besloten wat te gaan doen met kerst,..
Oke alleen oud en nieuw ligt vast, maar daar komt met de dag ook meer mensen bij die ook langs komen,.. zit al op de 25 man ofzo,.
Wordt een lker zooitje,..

Sommige weten volgens mij in juni al wat te gaan doen met kerst.
Voortaan als ik een vriendin opdoe na de zomervakantie dan plan ik dus helemaal niks met haar voor kerst en oud&nieuw. Dan trek ik gewoon volkomen mijn eigen plan. Dit is nu al het zoveelste jaar dat het precies zo kut loopt. Vorig jaar werd ik gedumpt een dag voor kerst. Ok nu hebben we besloten samen om ermee op te houden, dat is op zich wel een groot verschil. Maar nog altijd zit IK met de consequenties. Zij zou sowieso naar een boerenlalfeest gaan in haar buurt (waarnaartoe ik meeging) en daar heeft ze al kaartjes voor. Ik moet dus ad hoc nu nog maar wat proberen te regelen en niemand kan dus/heeft tijd/ wil moeite doen. Kortom, ik ben dit jaar wederom de lul met die shitfeestdagen.

Ik wil godver naar Qrimetime, maar om vanaf 8 uur (shit ns) in a'dam te gaan hangen in mijn eentje.
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:11:37 #255
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32859142
haha, vooruitplannen zuigt met de "feest" dagen
Ik spreek alleen nog maar dingen aan die ik leuk vind en die weinig te maken kunnen hebben met "echte" plannen... zoals eerste kerstdag brunch ipv diner... scheelt een hoop gezeur
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_32859178
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:09 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Voortaan als ik een vriendin opdoe na de zomervakantie dan plan ik dus helemaal niks met haar voor kerst en oud&nieuw.
Das wel een slim plan indd,..
K ben vorig jaar niet op vakantie geweest daardoor dus,.. we zouden met kerst en oud en nieuw naar euro disnep gaat een week,.. gaat het uit een week voordat we gingen boeken,..
Dag vakantie waar k op zich best wel aan toe was, en dag euro disnep. Heel me jaar verkankert.
quote:
Dan trek ik gewoon volkomen mijn eigen plan. Dit is nu al het zoveelste jaar dat het precies zo kut loopt. Vorig jaar werd ik gedumpt een dag voor kerst. Ok nu hebben we besloten samen om ermee op te houden, dat is op zich wel een groot verschil. Maar nog altijd zit IK met de consequenties. Zij zou sowieso naar een boerenlalfeest gaan in haar buurt (waarnaartoe ik meeging) en daar heeft ze al kaartjes voor. Ik moet dus ad hoc nu nog maar wat proberen te regelen en niemand kan dus/heeft tijd/ wil moeite doen. Kortom, ik ben dit jaar wederom de lul met die shitfeestdagen.
Das ook genaaid,.. zeker als ze al kaartjes en alles heeft,.. en dan is het ineens van "hey hooiii!" dit gaat um niet worden.
quote:
Ik wil godver naar Qrimetime, maar om vanaf 8 uur (shit ns) in a'dam te gaan hangen in mijn eentje.
Lijk me ook wel vet feest,..
Op dinsdag 6 december 2005 12:13 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Das wel een slim plan indd,..
K ben vorig jaar niet op vakantie geweest daardoor dus,.. we zouden met kerst en oud en nieuw naar euro disnep gaat een week,.. gaat het uit een week voordat we gingen boeken,..
Dag vakantie waar k op zich best wel aan toe was, en dag euro disnep. Heel me jaar verkankert.
[..]
Daarom zeg ik, allemaal verhangen die handel.

' ja maar ik ben alleen maar eerlijk tegen je'
' bewaar die eerlijkheid maar tot 1 januari kutwijf'
pi_32859434
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:18 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, allemaal verhangen die handel.

' ja maar ik ben alleen maar eerlijk tegen je'
' bewaar die eerlijkheid maar tot 1 januari kutwijf'

"ïk vindt het anders niet eerlijk"
En 3 dagen later neukt ze een ander Wat nou eerlijk kkhoer! hier gast pak aan!! *Pats* *boem* denk je dat dit pijn doet? *hier* *knal*
Lucht altijd op op dat soort momenten.

op dat soort momenten zijn geestelijke blackouts bij mij op zijn best,..
Op dinsdag 6 december 2005 12:26 schreef het.ismij het volgende:

[..]

"ïk vindt het anders niet eerlijk"
En 3 dagen later neukt ze een ander Wat nou eerlijk kkhoer! hier gast pak aan!! *Pats* *boem* denk je dat dit pijn doet? *hier* *knal*
Lucht altijd op op dat soort momenten.
Tegen de muur zetten dat soort stinkhoeren en standrechterlijk executeren, zet een voorbeeld neer.
pi_32859511
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:28 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Tegen de muur zetten dat soort stinkhoeren en standrechterlijk executeren, zet een voorbeeld neer.
Back to the stone age,..
Met kettingen en zwepen.
Gaat um worden,..
Bedrog staat gelijk aan de dood,.. Op zich best een mooie regeling lijkt me zo?
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:31:03 #261
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32859521
als je haar 's avond na 6 uur tegen komt...

"hey, hoorde ik daar de avondklok? "
"wat? "
*knal*
Ecosia
pi_32859573
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:31 schreef Jumparound het volgende:
als je haar 's avond na 6 uur tegen komt...

"hey, hoorde ik daar de avondklok? "
"wat? "
*knal*
psies,..
Wat nou neej geen zin,..!!
Tis 8 uur geweest! mooie tijd
oke we draven door,.. maar tis wel grappig.
pi_32860234
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:41 schreef Tranceptor het volgende:
Dit moet geen vrouwenbash-topic worden. Ze hebben ook zo hun positieve kanten, al kan ik er niet zo 1-2-3 opkomen.
Je kunt ze nueken .
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:05:56 #265
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32860288
Je kunt je geld aan ze uitgeven
Ecosia
pi_32860307
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:05 schreef Jumparound het volgende:
Je kunt je geld aan ze uitgeven
Dat vind ik ook wel een goeie .
pi_32860532
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:06 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel een goeie .
Jij bent duidelijk een vrouw,..
me geld gaat naar feesten,.. Das een beter doel,..
Op dinsdag 6 december 2005 13:14 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk een vrouw,..
me geld gaat naar feesten,.. Das een beter doel,..
Gelukkig ben ik ook echt serieus .
pi_32860635
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik ook echt serieus .
ik dacht van wel,.. aangezien je vrouw bent
oke k hou me mond weer, enough fun, back ontopic.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:33:02 #270
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32860988
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:50 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Deze week laten mijn vrienden me ook massaal stikken, althans zo voelt het. Ik had verwacht dat we lekker gingen stappen en ze me op sleeptouw gingen nemen deze week. Nee hoor, niets van dat alles. (bij mij zijn veruit de meesten nog single)

Tijd voor nieuwe vrienden, maar ja op je 25ste maak je die zo makkelijk niet meer. Zeker niet als je een end wegwoont van iedereen die je kent zoals ik en in dit boerenkutdorp wonen ook niet bijster veel mensen van mijn leeftijd. Voor zover die al hier wonen hebben ze al een vaste vriendengroep waar je ook niet zomaar binnen rolt. Dat heeft ermee te maken dat ik ook verder helemaal niets gemeen met ze heb: geen zelfde middelbare school, geen zelfde dorpsverleden (al dan niet berucht), geen zelfde opleiding, geen zelfde sport, etc etc etc. Ik heb kortom niets of nauwelijk iets gemeen met die mensen hier en op de uni heb ik het verder ook wel gezien, niet mijn type mensen.

Dan zou ik dus mensen moeten tegenkomen bij uitgaan, maar een type om alleen uit te gaan ben ik ook weer niet. Verder weet iedereen wel hoe dat gaat bij uitgaan, iedereen is toch met zijn vrienden/vriendinnen uit en een lolletje is wel ff prima, maar gesprekken richting vriendschap heb je niet zo snel als jongen. Nou ja wie weet.

Weet nog niet hoe, maar ga uit dit cirkeltje/isolement. Ik moet weer even aan de slag, investeren in mensen denk ik.

Damn wat ben ik negatief vandaag.
Hmm ik herken er wel iets in ja. Nadat het uit gng met mijn ex voelde ik me ook in een soort isolement. We hadden/hebben dezelfde vriendengroep (veelal jongens en hier en daar wat vrouwelijke aanhangsels) maar ik voelde me er niet meer zo in thuis. Slechts een handvol mensen uit de groep beschouw ik als echt vrienden. De rest had ik niet zo'n boodschap aan. Ook niet aan mijn ex op dat moment. Ook al zijn we nog vrienden. Je moet toch verder alleen en dan nog veel bij elkaar zijn gaat gewoon niet. Ook niet als de rest van de groep erbij is.

Uiteindelijk heb ik na een week ofzo weer nieuwe mensen leren kennen. Tenminste, ik kende ze al wel maar ik ging niet echt met ze om, zo nu en dan wat gepraat in een kroeg maar verder niet.
Maargoed, heb eigenlijk mezelf een beetje geforceerd in die groep, gewoon gevraagd of ik mee kon poolen of biertje drinken. Heb die jongens ook uitgelegd dat ik mn horizon wat wilde verbreden en niet afhankelijk wilde zijn van mijn oude vriendengroep en exvriendin (ben met 23 de jongste in die groep en veel ouderen gedragen zich ook echt alsof ze al 40 zijn). Het was allemaal geen probleem en heb zeer leuke avonden met ze gehad en daardoor ook weer nieuwe mensen leren kennen.

Zie ze nu nog steeds regelmatig en ook al zijn het niet meteen mn allerbeste maatjes, het zijn wel goede kennisen geworden die mij ook zelf opbellen om iets leuks in te plannen. Ik ben er wel achter gekomen dat ik een gzelschapsmens ben en dat ik een heleboel leuke mensen wil leren kennen. Soms moet jeje alleen ff iets meer openstellen dan je gewend bent om bij iemand in de buurt te komen. Hopelijk is dat het dan waard en hou je er een leuke connectie aan over. En anders niet, weet je dat ook weer
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:38:31 #271
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32861133
quote:
wil godver naar Qrimetime, maar om vanaf 8 uur (shit ns) in a'dam te gaan hangen in mijn eentje.
Ik ben daar ook weer, tegenwoordig vaste prik met oud en nieuwe in de HMH spacen
Meeten?
Ik ben er met enkele kennissen/vrienden en wat buitenlanders van een forum. Alijd humor met die mensen.
pi_32861191
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef VaLkyRie het volgende:
Zie ze nu nog steeds regelmatig en ook al zijn het niet meteen mn allerbeste maatjes, het zijn wel goede kennisen geworden die mij ook zelf opbellen om iets leuks in te plannen. Ik ben er wel achter gekomen dat ik een gzelschapsmens ben en dat ik een heleboel leuke mensen wil leren kennen. Soms moet jeje alleen ff iets meer openstellen dan je gewend bent om bij iemand in de buurt te komen. Hopelijk is dat het dan waard en hou je er een leuke connectie aan over. En anders niet, weet je dat ook weer
Ik ben toch ook wel een sociaal beestje, maar het is gewoon lastig dan opeens nieuwe VRIENDEN te gaan maken. Een paar kennissen erbij dat gaat prima, maar vriendschappen is gewoon lastig als je niet in verband zit waarin je mensen tegenkomt (vaste baan, sport). Bij het uitgaan ben je als gozer die alleen uitgaat al snel bestempeld als wanhopig (zeker in de ogen van veel 'bedreigde' vrouwen als je ze aanspreekt) en vervelend. Mensen gaan toch (net als ik tot voor kort) met hun vriendengroep uit die ze vaak een week niet gezien hebben, dan hebben ze geen behoefte aan een blok aan hun been op zo'n avond. Een lolletje is prima, maar verder gaat het niet en daar kan ik inkomen. Prima als je er eens een leuk uitgaanskennisje aan overhoudt, maar vriendschappen ben ik er nog niet tegen het lijf gelopen.

Ik sport alleen bijvoorbeeld en ken niemand verder in dat dorp en leer het zo ook niet kennen. Verder zitten bij mijn studie ook weinig aansprekende mensen met wie ik iets gemeen heb. Dat houdt dus een beetje op daar.

Nou ja, ik ga in ieder geval actie ondernemen. Alles eruitgooien is prima, maar dan moet je ook de tering naar de nering zetten.
pi_32861267
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Ik ben daar ook weer, tegenwoordig vaste prik met oud en nieuwe in de HMH spacen
Meeten?
Ik ben er met enkele kennissen/vrienden en wat buitenlanders van een forum. Alijd humor met die mensen.
Lijkt me op zich wel een goed plan. Ik wil gewoon lekker het nieuwe jaar in feesten.

Voeg me anders ff toe op msn, praten we daar verder. Drop hier ff een meeltje: subatomic@zonnet.nl
pi_32861446
uhmzz spaced oud en nieuw in,..
duidelijk geval,.. niet dus,..
K ga me aan me eige belofte uit uvt houden.
Proberen althans.
Op dinsdag 6 december 2005 13:50 schreef het.ismij het volgende:
uhmzz spaced oud en nieuw in,..
duidelijk geval,.. niet dus,..
K ga me aan me eige belofte uit uvt houden.
Proberen althans.
Wat bazel je? Welke belofte?
pi_32861630
Uhmzz dat ik stop met X, omdat het toch wel de spuigaten uitliep kwa gebruik.

het grote verbeter het.ismij topic part 1
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:00:05 #277
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32861677
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ben toch ook wel een sociaal beestje, maar het is gewoon lastig dan opeens nieuwe VRIENDEN te gaan maken. Een paar kennissen erbij dat gaat prima, maar vriendschappen is gewoon lastig als je niet in verband zit waarin je mensen tegenkomt (vaste baan, sport). Bij het uitgaan ben je als gozer die alleen uitgaat al snel bestempeld als wanhopig (zeker in de ogen van veel 'bedreigde' vrouwen als je ze aanspreekt) en vervelend. Mensen gaan toch (net als ik tot voor kort) met hun vriendengroep uit die ze vaak een week niet gezien hebben, dan hebben ze geen behoefte aan een blok aan hun been op zo'n avond. Een lolletje is prima, maar verder gaat het niet en daar kan ik inkomen. Prima als je er eens een leuk uitgaanskennisje aan overhoudt, maar vriendschappen ben ik er nog niet tegen het lijf gelopen.

Ik sport alleen bijvoorbeeld en ken niemand verder in dat dorp en leer het zo ook niet kennen. Verder zitten bij mijn studie ook weinig aansprekende mensen met wie ik iets gemeen heb. Dat houdt dus een beetje op daar.

Nou ja, ik ga in ieder geval actie ondernemen. Alles eruitgooien is prima, maar dan moet je ook de tering naar de nering zetten.
Het is denk ik erg moeilijk om nieuwe vriendschappen te vinden. Maar zeker niet onmogelijk hoor. Ik weet niet precies hoe ik het zeggen moet. Beide personen moeten zich gemakkelijk gaan voelen in de omgang met elkaar. De eerste avond dat ik met die nieuwe mensen was, was wel wat raar en anders, maar uiteindelijk ook wel heel leuk. Zo ervoeren zij het ook geloof ik.

Ik ben ook niet zo op zoek naar vrienden die mijn gelijke zijn. Ik heb op t moment echt de meest uiteenlopende soorten mensen in mijn kring. Van stil en verlegen tot ADHD achtige taferelen. Van geheelonthouders tot allesgebruikers. Christenen, atheisten en moslims. Metalrockers en hardcorefans. You name it
Al met al heb ik denk ik nu 4 a 5 echte vrienden en een stuk of 15 goede kennissen waar misschien ooit wel een betere vriendschap uit zal komen. Who knows.

Ik had laatst een feest. Ik kende alleen degene die het feest gaf, verder vrijwel niemand. Ik heb een vriendin van me meegesleept omdat ze altijd liep te klagen dat ze zo weinig mensen kende. Eerst durfde ze niet want ja "ik ken al die mensen niet en dat is eng".
Dat boeit mij dus geen hol, ga er zo bij zitten ouwehoeren. Heb haar dus meegesleept en ze had de leukste avond van 2005 zei ze later. Geloof dat ze zelfs een soort nieuw vriendje eraan overgehouden heeft. (hoop dat hij aardig is voor dr anders krijg ik straks nog de schuld )
Moraal: Je loopt op de meest onverwachte plekken tegen leuke mensen aan, als je er maar voor open staat.
p.s. mail komt eraan
pi_32861678
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:58 schreef het.ismij het volgende:
Stoppen is ook zo radicaal he, gebruik met mate?
pi_32861725
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik had laatst een feest. Ik kende alleen degene die het feest gaf, verder vrijwel niemand. Ik heb een vriendin van me meegesleept omdat ze altijd liep te klagen dat ze zo weinig mensen kende. Eerst durfde ze niet want ja "ik ken al die mensen niet en dat is eng".
Dat boeit mij dus geen hol, ga er zo bij zitten ouwehoeren. Heb haar dus meegesleept en ze had de leukste avond van 2005 zei ze later. Geloof dat ze zelfs een soort nieuw vriendje eraan overgehouden heeft. (hoop dat hij aardig is voor dr anders krijg ik straks nog de schuld )
Moraal: Je loopt op de meest onverwachte plekken tegen leuke mensen aan, als je er maar voor open staat.
p.s. mail komt eraan
Ik ben wat dat betreft hetzelfde hoor. Met mijn ex ging ik ook naar een verjaardag waar ik niemand kende (20 man of meer) en dan zat mijn ex gewoon de hele avond te ouwehoeren. Nou dan vind ik ook mijn weg wel en ga met jan en alleman ouwehoeren. Ik ben daar niet zo moeilijk in.

Aan het begin van het jaar had ik wat vrouwelijke kennissen waar ik bevriend mee wilde raken, dat liep dus een paar keer uit de hand. Die vrouwen dachten dus dat er meer inzat. Dat werkte dus niet.
pi_32861739
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]
gebruik met mate?
Dat doe ik altijd al,..
Maar daar komt het juist door,..
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:02:27 #281
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32861740
oK JONGENS... fF KAPPEN MET DIT GEJANK

Vrienden maak je ook op je 25e. En meisjes zijn leuk en lekker

Zo'n zin om uit te gaan
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32861797
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:02 schreef JoeyT het volgende:
oK JONGENS... fF KAPPEN MET DIT GEJANK

Vrienden maak je ook op je 25e. En meisjes zijn leuk en lekker

Zo'n zin om uit te gaan
Jouw vriendin is de hoer van Amsterdam.

Natuurlijk maak je wel vrienden, maar het is toch lastiger dan als je jonger bent. Als je een paar jaar jonger bent heb je toch vastomlijndere verbanden zoals school, sportclub etc. Dat is bij mij toch wel weggevallen op de uni en een gebrek aan sport (al sport ik nu dus weer wel, maar alleen)
pi_32861837
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:02 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd al,..
Maar daar komt het juist door,..
Ik zei met mate, niet met vaten.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:07:03 #284
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32861846
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:58 schreef het.ismij het volgende:

het grote verbeter het.ismij topic part 1
hmm ken het wel ja
Heb het ook een tijdje ietwat teveel gebruikt. Verveling he...

Vorig jaar zomervakantie bijna elk weekend X, pep of coke hihi oops...

Maar de nadelen werden op een gegeven moment wel wat te zwaarwegend. Begon zowaar depressies te krijgen na gebruik en ergerde me best wel aan mn eigen neerslachtigheid en de constante roes en mistigheid in je hoofd. Psychologisch word je er geen beter mens van dan.

Nu alleen op feesten (1x per maand) mild gebruiken en heb nergens meer last van. Maar dat terzijde..
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:08:27 #285
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32861880
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:05 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Jouw vriendin is de hoer van Amsterdam.

Natuurlijk maak je wel vrienden, maar het is toch lastiger dan als je jonger bent. Als je een paar jaar jonger bent heb je toch vastomlijndere verbanden zoals school, sportclub etc. Dat is bij mij toch wel weggevallen op de uni en een gebrek aan sport (al sport ik nu dus weer wel, maar alleen)
Jupz en ik ben de mannelijke versie van een hoer, daarom zijn we zo leuk samen.

Ik zit ook op de Uni en vind de meeste gasten ook nix, maar tijdens uitgaan leer ik wel heel veel mensen kennen. Heb slaapplaatsen door heel Ned, dus aank jaren ga ik me niet vervelen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32862029
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:07 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

hmm ken het wel ja
Heb het ook een tijdje ietwat teveel gebruikt. Verveling he...

Vorig jaar zomervakantie bijna elk weekend X, pep of coke hihi oops...

Maar de nadelen werden op een gegeven moment wel wat te zwaarwegend. Begon zowaar depressies te krijgen na gebruik en ergerde me best wel aan mn eigen neerslachtigheid en de constante roes en mistigheid in je hoofd. Psychologisch word je er geen beter mens van dan.

Nu alleen op feesten (1x per maand) mild gebruiken en heb nergens meer last van. Maar dat terzijde..
K wordt niet echt depressief,..
Eerder aggressief,..
Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jupz en ik ben de mannelijke versie van een hoer, daarom zijn we zo leuk samen.

Ik zit ook op de Uni en vind de meeste gasten ook nix, maar tijdens uitgaan leer ik wel heel veel mensen kennen. Heb slaapplaatsen door heel Ned, dus aank jaren ga ik me niet vervelen
Je bedoelt dat je de mannelijke versie van een heroinehoertje bent?

Ik vind de meeste gasten van de uni niks, over het paard getrokken lullo's. Ik kom tijdens het uitgaan ook wel leuke pieps tegen hoor, maar geen vrienden over het algemeen. Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:38:21 #288
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_32862610
Jullie zijn gelukkig niet de enige die alleen zitten met kerst en oud en nieuw
Ook ik mag me tot de 'gelukkigen' prijzen

Ow, en mannen mogen best tegen een dartboard getaped worden dat ik kan darten op hun lijf
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_32862636
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef purplerose het volgende:
We moeten een praatgroep beginnen of een 'hyves' op zijn minst.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:39:54 #290
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32862662
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef purplerose het volgende:

Ow, en mannen mogen best tegen een dartboard getaped worden dat ik kan darten op hun lijf
Ga mee naar qrimetime zou ik zeggen
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:42:56 #291
52349 purplerose
pi_32862723
Laten we partie @ my house doen!, horen de buren ook eens dat ik vrienden heb
pi_32862868
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:42 schreef purplerose het volgende:
Maassluis is neit zo heel ver weg van hier,..
of toch wel,..
Op dinsdag 6 december 2005 14:42 schreef purplerose het volgende:
Tenzij de buren meer herrie maken tegen middernacht.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:55:44 #294
52349 purplerose
pi_32863038
whehehehehe
De buren hebben het vaker gezelliger als ik, mij horen ze alleen maar janken
pi_32863113
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:55 schreef purplerose het volgende:
mij horen ze alleen maar janken
Aaaahhhhhh,....
das wel zielug,..
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:59:31 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32863137
Slowchat is een stukje verderop .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32863212
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:59 schreef Copycat het volgende:
Slowchat is een stukje verderop .
Is het nog ver grote smurf?
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:03:48 #298
52349 purplerose
pi_32863246
sorrie CC
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:24:59 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32863818
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:02 schreef Tranceptor het volgende:

Is het nog ver grote smurf?
That's one small step for man, one giant leap for mankind .

[R&P Slowchat] - nu ook voor (en met) mannen
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32863844
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:24 schreef Copycat het volgende:
That's one small step for man, one giant leap for mankind .
Moet je voorstellen hoe een grote stap het wel niet moet zijn voor vrouwen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')