tsja,. lastig,..quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Hij zei de laatste maanden dat hij er wel een beetje overheen was. Blijkbaar niet.
Fine. Thanks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:17 schreef partyyboyy het volgende:
Ja VD hoe is het met jou?
Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:04 schreef sitting_elfling het volgende:
haha, strakke actie het meisje waar een goede vriend van je fliefd op isJij hebt de smaak te pakken zo hoort het!
oei, verhaal ietwat verleerd geinterpreteerdquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Hij zei de laatste maanden dat hij er wel een beetje overheen was. Blijkbaar niet.
huh?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:59 schreef Marzocchi het volgende:
Ik moest vandaag wat ophalen dat nog bij mijn ex lag. Stomste wat ik heb kunnen doen. We hadden anderhalf jaar wat opzich niet lang, maar ze heeft het gepresteerd om in minder dan 5 minuten dat anderhalf jaar te verpesten. Voel geen liefde of verlangen enkel woede op het moment.
Had ik met mn laatste ex ook hoor, tijdens hoor je wel praten, sjaaa .. mocht het misgaan .. vrienden blijven we. Das dikke onzinquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:05 schreef Marzocchi het volgende:
Vast onbegrijpelijk zeker?![]()
Komt er op neer dat:
Ik een terugval heb
Bevriend zijn met je ex niet mogelijk is
Als het uit is het uit en dan moet je ver uit elkaars buurt bljven.
Heb je een mooie herinnering laat het zo, praten zal ervoor zorgen dat je ook die herinnering kwijt raakt.
Ik vind dat vrouwen opzich daar ook tig moeilijker over doen, en van dat soort kleine dingen gigantische dingen makenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:33 schreef partyyboyy het volgende:
idd ik ben er ook achter. Bevriend zijn met je ex is k*t.
Vanavond zal ik haar weer tegen komen op stap, maar als ze naar me toe komt dan zal ik zeggen dat ik geen vrienden wil blijven. Het is alles of niks. Mijn vrienden die heb ik om te praten.
Vrouwen wil ik voor andere dingen.
gevalletje van niet onder controle hebben van je gevoelens? You can't get over it ?quote:Op zondag 4 december 2005 04:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Enkele weken geleden ben ik haar dus voor het eerst weer sinds 5 jaar tegengekomen, zoals te lezen in een eerdere deel. Brok in m'n keel, hart ging tekeer, betoverd...
Ik word al weken verteerd door de gedachte dat ze tegenwoordig nog geen 40 meter van mijn huis werkt, haar auto bijna elke dag praktisch voor de deur staat en dat ze niet eens zo ver van me woont.
Heb haar donderdagochtend toen ik slaapdronken was een brief geschreven dat ik nog van d'r hou, het in de postbus van haar kantoor gegooid en nog geen antwoord gekregen.
Ik zal het wel weer verpest hebben.![]()
Bij haar voor de deur staan durf ik nog niet, telefoontjes neemt ze niet op. Het vreet aan me, ik word midden in de nacht wakker en kan niet meer slapen. Want ik moet aan haar denken.
Met mij gaat hartstikke goedquote:
Goedemorgen.quote:
mee eensquote:Op zondag 4 december 2005 13:39 schreef partyyboyy het volgende:
Goeiemiddag!!
Nee de helft van de duur van onze relatie zou 1,5 jaar zijn.
Ik vind 2 maanden wel kunnen.
Maar eigenlijk moet daar geen periode voor staan.
Mee eens...quote:Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Emel het volgende:
[..]
mee eens
als je iemand erg leuk vindt, het klikt erg goed...waarom lang mee wachten? als je er klaar voor bent, dan moet je er voor gaan
heel fijn om te horenquote:Op zondag 4 december 2005 13:49 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Mee eens...
Verder met mij ook alles goed hoor![]()
![]()
Verandert de zaak als je intentie niet een lange relatie met die nieuwe persoon is?quote:Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Emel het volgende:
[..]
mee eens
als je iemand erg leuk vindt, het klikt erg goed...waarom lang mee wachten? als je er klaar voor bent, dan moet je er voor gaan
Nee hoezo?quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Verandert de zaak als je intentie niet een lange relatie met die nieuwe persoon is?![]()
Dat is waar, aan de andere kant vind ik het zelf ook niet grappig als zij binnen de korste keren een ander heeft. Nu zou het me niets verbazen als dat al zo was overigens.quote:Op zondag 4 december 2005 14:15 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee hoezo?
Het is over, je hebt geen verplichtingen meer naar elkaar toe, dus de ander kan doen en laten wat hij/zij wil.
Emel zij is 25 en ook Turks.. Het is inmiddels zo'n half jaar uit tussen hen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef Emel het volgende:
hoe lang is het nu uit? Hoe oud is ze? Heeft hij het uitgemaakt?
Ze krijgt toch wel een keer een ander, dus of dat snel is of lang duurt dat maakt toch niks uit.quote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is waar, aan de andere kant vind ik het zelf ook niet grappig als zij binnen de korste keren een ander heeft. Nu zou het me niets verbazen als dat al zo was overigens.
Het is toch ook wel iets van wederzijds respect ofzo.
De meeste ex-vriendinnen van mij hebben binnen 3/4 maand een ander met wie opeens alles wel kan. Een van mijn recentere exen gaat na een half jaar al samenwonen en trouwen zelfs. Het zou op zich weleens leuk zijn als ik ze voor was. Ik ben zo gemiddeld een maand of 4/5 single na een relatie.quote:Op zondag 4 december 2005 14:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ze krijgt toch wel een keer een ander, dus of dat snel is of lang duurt dat maakt toch niks uit.
Mijn ex is geen kutwijf die ik zo moet behandelen. Ik heb veel respect voor haar. Daarentegen doe ik natuurlijk mijn eigen ding. Ik was benieuwd hoe jullie daarover dachten. Ik merk dat de eerste reactie van de vroegere partner meestal toch is: WTF? Je hebt nu alweer een ander?...quote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef Emel het volgende:
ik ga niet uit respect wachten met een nieuwe relatie. Die respect moet de ander ook verdienen lijkt me. Als je ex wel hard kan zijn..zijn eigen gang gaat. Waarom zou ik wel respect voor hem hebben?
Ik volg het nog.quote:Op zondag 4 december 2005 14:25 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Emel zij is 25 en ook Turks.. Het is inmiddels zo'n half jaar uit tussen hen.
Hij heeft het inderdaad uitgemaakt. We kwamen hem tegen met twee andere meiden gisteren bij Paradiso en hij deed moeilijk maar kon niet veel zeggen omdat ik erbij was. Alleen ik merk dat haar 'self esteem' erg laag is en dat zij zich nu erg lelijk voelt omdat hij met twee andere meiden aankwam. Volg jij dit nog?
quote:Op zondag 4 december 2005 14:37 schreef nozem het volgende:
Vrouwen hebben altijd binnen de kortste keren een ander. Hoevaak ze ook zeggen dat ze alles moeten verwerken en de komende tijd geen behoefte hebben aan een nieuwe vlam.
hehequote:Op zondag 4 december 2005 14:37 schreef nozem het volgende:
Vrouwen hebben altijd binnen de kortste keren een ander. Hoevaak ze ook zeggen dat ze alles moeten verwerken en de komende tijd geen behoefte hebben aan een nieuwe vlam.
Soms is het trouwens een prima oplossing. Versnelt het verwerkingsproces enzo.quote:
Ik merk alleen dat ik een groot gedeelte van haar verhaal niet heb verteld en dat jouw uitkomst hier niet van sprake is. Toch bedankt voor je bericht!quote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik volg het nog.
Ze is flink door hem gekwetst en bedrogen. Wat ertoe leidt dat haar zelfvertrouwen een enorme deuk krijgt.
Het is haar eerste relatie zeg je. Eerste lange serieuze relatie. Dat kan heel speciaal zijn. Ze houdt nog steeds van hem denk ik. Al zes maanden bezig zijn met je ex en hem niet willen loslaten, is niet gezond. Ze moet hem loslaten. Blijkbaar lukt het haar niet.
Mijn advies aan jou: stop met zeggen wat voor een lul het is, dat ze beter verdient enzo. Dat helpt bij haar waarschijnlijk niet. Dat kan averechts werken. Bied een luisterend oor, veel erover praten kan helpen. Oordeel niet. Zorg dat ze weer zelfvertrouwen krijgt. Daarvoor zijn vrienden heel goed voor. Ga regelmatig met haar leuke dingen doen. Zorg dat ze nieuwe mensen leert kennen. Ik weet niet of ze studeert of werkt.
Als je de ex van haar tegen komt: NIET TEGEN HAAR VERTELLEN.
hoe minder ze over hem weet wat hij allemaal doet, hoe beter dat is.
graag gedaanquote:Op zondag 4 december 2005 14:52 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ik merk alleen dat ik een groot gedeelte van haar verhaal niet heb verteld en dat jouw uitkomst hier niet van sprake is. Toch bedankt voor je bericht!![]()
Als ik een gemiddelde trek in mijn omgeving laat 80% zich binnen een drie maanden goed uitwonen door 1 of andere dirk en heeft 60% binnen een half jaar iets nieuws.quote:Op zondag 4 december 2005 14:50 schreef nozem het volgende:
Overigens zijn niet alle vrouwen zo, maar ik heb het nu al meerdere keren meegemaakt. Het begrip 'reboundrelatie' is ook iets dat meer op vrouwen van toepassing is wat mij betreft.
Zou kunnen. Maar och, wat maakt het eigenlijk uit? Het is klote voor jou als 'achterblijver' maar in principe moeten ze het geheel zelf weten.quote:Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ik een gemiddelde trek in mijn omgeving laat 80% zich binnen een drie maanden goed uitwonen door 1 of andere dirk en heeft 60% binnen een half jaar iets nieuws.
Wat bedoel je met 'reboundrelatie'?quote:Op zondag 4 december 2005 14:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Soms is het trouwens een prima oplossing. Versnelt het verwerkingsproces enzo.
Overigens zijn niet alle vrouwen zo, maar ik heb het nu al meerdere keren meegemaakt. Het begrip 'reboundrelatie' is ook iets dat meer op vrouwen van toepassing is wat mij betreft.
In het ene geval vind ik het erger dan in het andere. Het ligt er ook aan hoeveel mogelijkheden je zelf hebt en hoe ver je bent, om het heel bot te zeggen. Als je snel genoeg zelf weer aandacht hebt, dan boeit het ook niet.quote:Op zondag 4 december 2005 15:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar och, wat maakt het eigenlijk uit? Het is klote voor jou als 'achterblijver' maar in principe moeten ze het geheel zelf weten.
Ik denk gewoon dat het grootste deel van de mannen en vrouwen binnen de korste keren zich goed laat doorsmeren om de vieze smaak van het uitgaan weg te spoelen.quote:Op zondag 4 december 2005 15:36 schreef purplerose het volgende:
sorrie, maar ik zie dus in mijn omgeving dat de kerel altijd na een paar weken alweer in een ander bed vertoeft, mannen zijn bedhoppers en kunnen niet lang zonder een chick. (wie moet er anders het eten klaarmaken en de was doen enzo he)
Na mijn eerste ex ben ik 3 jaar alleen geweest, bij de 2 andere exen zat en zit er meestal wel een half jaar tot een jaar tussen voor ik weer iemand tegenkom die ik echt leuk vind. Dat ik in de tussentijd hier en daar wat zoen en voos met iemand, tja, behoeftes blijf je houden
Yep. Maar ja, als je je ex na 5 jaar ontmoet en je voelt niks en redelijk op je gemak, geen wakkere nachten, dan is er niks aan de hand. Maar dat liep anders.quote:Op zondag 4 december 2005 10:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
gevalletje van niet onder controle hebben van je gevoelens? You can't get over it ?
Het grootste deel van de mannen en vrouwen zijn gewoon te oppervlakkig voor woordenquote:Op zondag 4 december 2005 16:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het grootste deel van de mannen en vrouwen binnen de korste keren zich goed laat doorsmeren om de vieze smaak van het uitgaan weg te spoelen.![]()
Ik heb dat bij iemand die niet eens een ex is. Ik ontloop haar al een jaar of anderhalf nu. Ze zoekt ineens weer contact. Ik zit te twijfelen of ik een topic erover zal openen. Ik vrees dat ik met wijze raad ook niet verder ga komen. Weggaan doet het gevoel toch niet en de hoop dat ik eroverheen groei is ook allang vervlogen.quote:Op zondag 4 december 2005 17:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Yep. Maar ja, als je je ex na 5 jaar ontmoet en je voelt niks en redelijk op je gemak, geen wakkere nachten, dan is er niks aan de hand. Maar dat liep anders.
What the fuck? Ik word zovaak gebeld door onbekende personen op mijn mobiel. Dat kan in principe iedereen zijn, dus maak je niet zo druk.quote:
Ja, tuurlijk heb je helemaal 100% gelijk, ik maak mezelf gek. Ik start zo maar een flutgame op.quote:Op zondag 4 december 2005 22:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
What the fuck? Ik word zovaak gebeld door onbekende personen op mijn mobiel. Dat kan in principe iedereen zijn, dus maak je niet zo druk.![]()
Ga lekker ff naar buiten, uitwaaien ofzo. Ga lekker je hobby uitoefenen, schrijf een stuk weg, maar ga voor dit klotekastje weg in godsnaam. Je maakt jezelf helemaal gek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |