abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32758258
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef Jaco90 het volgende:

[..]

Hij zei de laatste maanden dat hij er wel een beetje overheen was. Blijkbaar niet.
tsja,. lastig,..
maa rhelaas dan in dit geval,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 2 december 2005 11:17 schreef partyyboyy het volgende:
Ja VD hoe is het met jou?
Fine. Thanks. .
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:04 schreef sitting_elfling het volgende:
haha, strakke actie het meisje waar een goede vriend van je fliefd op is Jij hebt de smaak te pakken zo hoort het!
Je doet je ondertitel eer aan. .

[ Bericht 26% gewijzigd door VD op 02-12-2005 17:29:03 ]
pi_32760475
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef Jaco90 het volgende:

[..]

Hij zei de laatste maanden dat hij er wel een beetje overheen was. Blijkbaar niet.
oei, verhaal ietwat verleerd geinterpreteerd . Gevalletje jaloersheid ? .. dat gaat altijd wel weer over.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_32786553
heb het nu ff helemaal gehad...
wilde het vuil ff naar beneden brengen, stap in de lift...ruik ik het luchtje van mijn ex-verloofde...ben gelijk weer uitgestapt, zat wel tussen de deuren, maar ja...
het brengt alles weer naar boven, klote zooi...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_32788272
Ik moest vandaag wat ophalen dat nog bij mijn ex lag. Stomste wat ik heb kunnen doen. We hadden anderhalf jaar wat opzich niet lang, maar ze heeft het gepresteerd om in minder dan 5 minuten dat anderhalf jaar te verpesten. Voel geen liefde of verlangen enkel woede op het moment.
pi_32789721
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:59 schreef Marzocchi het volgende:
Ik moest vandaag wat ophalen dat nog bij mijn ex lag. Stomste wat ik heb kunnen doen. We hadden anderhalf jaar wat opzich niet lang, maar ze heeft het gepresteerd om in minder dan 5 minuten dat anderhalf jaar te verpesten. Voel geen liefde of verlangen enkel woede op het moment.
huh?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_32790247
Vast onbegrijpelijk zeker?
Komt er op neer dat:
Ik een terugval heb
Bevriend zijn met je ex niet mogelijk is
Als het uit is het uit en dan moet je ver uit elkaars buurt bljven.
Heb je een mooie herinnering laat het zo, praten zal ervoor zorgen dat je ook die herinnering kwijt raakt.
pi_32790463
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:05 schreef Marzocchi het volgende:
Vast onbegrijpelijk zeker?
Komt er op neer dat:
Ik een terugval heb
Bevriend zijn met je ex niet mogelijk is
Als het uit is het uit en dan moet je ver uit elkaars buurt bljven.
Heb je een mooie herinnering laat het zo, praten zal ervoor zorgen dat je ook die herinnering kwijt raakt.
Had ik met mn laatste ex ook hoor, tijdens hoor je wel praten, sjaaa .. mocht het misgaan .. vrienden blijven we. Das dikke onzin Bevriend zijn met je ex is 'vaak' vrij onmogelijk. En als het uit is moet je zo ver mogelijk van elkaar leven. Sja .... opzich deed ik dat wel, maar toen zei ze tegen me, je hoeft me niet zo te negeren hoor! ......... nou sorry hooorr

pi_32791165
idd ik ben er ook achter. Bevriend zijn met je ex is k*t.
Vanavond zal ik haar weer tegen komen op stap, maar als ze naar me toe komt dan zal ik zeggen dat ik geen vrienden wil blijven. Het is alles of niks. Mijn vrienden die heb ik om te praten.
Vrouwen wil ik voor andere dingen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32791361
Het is uit en ik vind het goed zo. Er zijn niet veel moment dat ik haar mis, maar ok ze zijn er. Wij stonden vrij dichtbij elkaar ondanks de duur van onze relatie. Ik ben wel een maatje kwijt ook en dat is nog wellicht hetgeen waar ik het meeste problemen mee heb. Het uitmaken was een compleet logische beslissing van beide kanten.
pi_32791428
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:33 schreef partyyboyy het volgende:
idd ik ben er ook achter. Bevriend zijn met je ex is k*t.
Vanavond zal ik haar weer tegen komen op stap, maar als ze naar me toe komt dan zal ik zeggen dat ik geen vrienden wil blijven. Het is alles of niks. Mijn vrienden die heb ik om te praten.
Vrouwen wil ik voor andere dingen.
Ik vind dat vrouwen opzich daar ook tig moeilijker over doen, en van dat soort kleine dingen gigantische dingen maken
  zondag 4 december 2005 @ 04:47:00 #112
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32799805
Enkele weken geleden ben ik haar dus voor het eerst weer sinds 5 jaar tegengekomen, zoals te lezen in een eerdere deel. Brok in m'n keel, hart ging tekeer, betoverd...

Ik word al weken verteerd door de gedachte dat ze tegenwoordig nog geen 40 meter van mijn huis werkt, haar auto bijna elke dag praktisch voor de deur staat en dat ze niet eens zo ver van me woont.
Heb haar donderdagochtend toen ik slaapdronken was een brief geschreven dat ik nog van d'r hou, het in de postbus van haar kantoor gegooid en nog geen antwoord gekregen.

Ik zal het wel weer verpest hebben.

Bij haar voor de deur staan durf ik nog niet, telefoontjes neemt ze niet op. Het vreet aan me, ik word midden in de nacht wakker en kan niet meer slapen. Want ik moet aan haar denken.
The Internets, I needs it..
pi_32800931
quote:
Op zondag 4 december 2005 04:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Enkele weken geleden ben ik haar dus voor het eerst weer sinds 5 jaar tegengekomen, zoals te lezen in een eerdere deel. Brok in m'n keel, hart ging tekeer, betoverd...

Ik word al weken verteerd door de gedachte dat ze tegenwoordig nog geen 40 meter van mijn huis werkt, haar auto bijna elke dag praktisch voor de deur staat en dat ze niet eens zo ver van me woont.
Heb haar donderdagochtend toen ik slaapdronken was een brief geschreven dat ik nog van d'r hou, het in de postbus van haar kantoor gegooid en nog geen antwoord gekregen.

Ik zal het wel weer verpest hebben.

Bij haar voor de deur staan durf ik nog niet, telefoontjes neemt ze niet op. Het vreet aan me, ik word midden in de nacht wakker en kan niet meer slapen. Want ik moet aan haar denken.
gevalletje van niet onder controle hebben van je gevoelens? You can't get over it ?
pi_32800985
goeiemorgen iedereen
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 4 december 2005 @ 12:49:02 #115
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32804157
Mogguh Emel

Hoest nou?
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32805502
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:49 schreef VaLkyRie het volgende:
Mogguh Emel

Hoest nou?
Met mij gaat hartstikke goed

Hoe is het met jou?
pi_32805546
quote:
Op zondag 4 december 2005 10:22 schreef Emel het volgende:
goeiemorgen iedereen
Goedemorgen.

Wat vinden jullie een verstandige tijd tussen de ene ex en de volgende liefde? De helft van de duur van de relatie of minder of ...
pi_32805644
Goeiemiddag!!

Nee de helft van de duur van onze relatie zou 1,5 jaar zijn.
Ik vind 2 maanden wel kunnen.
Maar eigenlijk moet daar geen periode voor staan.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32805758
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:39 schreef partyyboyy het volgende:
Goeiemiddag!!

Nee de helft van de duur van onze relatie zou 1,5 jaar zijn.
Ik vind 2 maanden wel kunnen.
Maar eigenlijk moet daar geen periode voor staan.
mee eens

als je iemand erg leuk vindt, het klikt erg goed...waarom lang mee wachten? als je er klaar voor bent, dan moet je er voor gaan
  zondag 4 december 2005 @ 13:49:32 #120
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32805936
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Emel het volgende:

[..]

mee eens

als je iemand erg leuk vindt, het klikt erg goed...waarom lang mee wachten? als je er klaar voor bent, dan moet je er voor gaan
Mee eens...

Verder met mij ook alles goed hoor
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32806273
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:49 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Mee eens...

Verder met mij ook alles goed hoor
heel fijn om te horen

we laten ons niet breken
pi_32806638
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Emel het volgende:

[..]

mee eens

Verandert de zaak als je intentie niet een lange relatie met die nieuwe persoon is?
pi_32806676
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Verandert de zaak als je intentie niet een lange relatie met die nieuwe persoon is?
Nee hoezo?
Het is over, je hebt geen verplichtingen meer naar elkaar toe, dus de ander kan doen en laten wat hij/zij wil.
  zondag 4 december 2005 @ 14:16:59 #124
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_32806708
Emel, even hulp van jou nodig..

Een vriendin van me heeft nog steeds moeite met het loslaten van haar ex.
Ze heeft 4 jaar lang een relatie met hem gehad en tijdens haar relatie met hem is zij bedrogen, heeft hij geweld gebruikt (geslagen en proberen te wurgen) en hij bepaalt nog steeds waar zij naar toe mag gaan (zelf nu zij officieel geen relatie met elkaar hebben).
Dit was haar eerste relatie en het lijkt alsof ze het niet beter weet en dit alles nog steeds als normaal ervaart. Ik heb echt vele uren aan haar duidelijk proberen te maken maar wil nog steeds dat zij weer bij elkaar zijn. Hoe kan ik haar duidelijk maken dat zij veel beter uit is zonder hem?
Ik snap sowieso niet wat zo'n leuke meisje met zo'n uber ranzige figuur doet! Tja, vrouwen...
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_32806801
hoe lang is het nu uit? Hoe oud is ze? Heeft hij het uitgemaakt?
pi_32806821
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:15 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Nee hoezo?
Het is over, je hebt geen verplichtingen meer naar elkaar toe, dus de ander kan doen en laten wat hij/zij wil.
Dat is waar, aan de andere kant vind ik het zelf ook niet grappig als zij binnen de korste keren een ander heeft. Nu zou het me niets verbazen als dat al zo was overigens.

Het is toch ook wel iets van wederzijds respect ofzo.
  zondag 4 december 2005 @ 14:25:07 #127
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_32806960
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef Emel het volgende:
hoe lang is het nu uit? Hoe oud is ze? Heeft hij het uitgemaakt?
Emel zij is 25 en ook Turks.. Het is inmiddels zo'n half jaar uit tussen hen.
Hij heeft het inderdaad uitgemaakt. We kwamen hem tegen met twee andere meiden gisteren bij Paradiso en hij deed moeilijk maar kon niet veel zeggen omdat ik erbij was. Alleen ik merk dat haar 'self esteem' erg laag is en dat zij zich nu erg lelijk voelt omdat hij met twee andere meiden aankwam. Volg jij dit nog?
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_32806966
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is waar, aan de andere kant vind ik het zelf ook niet grappig als zij binnen de korste keren een ander heeft. Nu zou het me niets verbazen als dat al zo was overigens.

Het is toch ook wel iets van wederzijds respect ofzo.
Ze krijgt toch wel een keer een ander, dus of dat snel is of lang duurt dat maakt toch niks uit.
pi_32807001
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:25 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ze krijgt toch wel een keer een ander, dus of dat snel is of lang duurt dat maakt toch niks uit.
De meeste ex-vriendinnen van mij hebben binnen 3/4 maand een ander met wie opeens alles wel kan. Een van mijn recentere exen gaat na een half jaar al samenwonen en trouwen zelfs. Het zou op zich weleens leuk zijn als ik ze voor was. Ik ben zo gemiddeld een maand of 4/5 single na een relatie.
pi_32807011
ik ga niet uit respect wachten met een nieuwe relatie. Die respect moet de ander ook verdienen lijkt me. Als je ex wel hard kan zijn..zijn eigen gang gaat. Waarom zou ik wel respect voor hem hebben?
pi_32807121
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef Emel het volgende:
ik ga niet uit respect wachten met een nieuwe relatie. Die respect moet de ander ook verdienen lijkt me. Als je ex wel hard kan zijn..zijn eigen gang gaat. Waarom zou ik wel respect voor hem hebben?
Mijn ex is geen kutwijf die ik zo moet behandelen. Ik heb veel respect voor haar. Daarentegen doe ik natuurlijk mijn eigen ding. Ik was benieuwd hoe jullie daarover dachten. Ik merk dat de eerste reactie van de vroegere partner meestal toch is: WTF? Je hebt nu alweer een ander?...

Even een andere kant van het verhaal. Is het voor jezelf verstandig om meteen weer iets nieuws in te duiken? Ik denk van niet.
pi_32807329
Edit: misschien een heel klein beetje kort door de bocht en generaliserend.

[ Bericht 37% gewijzigd door nozem op 04-12-2005 19:26:58 ]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32807413
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:25 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Emel zij is 25 en ook Turks.. Het is inmiddels zo'n half jaar uit tussen hen.
Hij heeft het inderdaad uitgemaakt. We kwamen hem tegen met twee andere meiden gisteren bij Paradiso en hij deed moeilijk maar kon niet veel zeggen omdat ik erbij was. Alleen ik merk dat haar 'self esteem' erg laag is en dat zij zich nu erg lelijk voelt omdat hij met twee andere meiden aankwam. Volg jij dit nog?
Ik volg het nog.
Ze is flink door hem gekwetst en bedrogen. Wat ertoe leidt dat haar zelfvertrouwen een enorme deuk krijgt.
Het is haar eerste relatie zeg je. Eerste lange serieuze relatie. Dat kan heel speciaal zijn. Ze houdt nog steeds van hem denk ik. Al zes maanden bezig zijn met je ex en hem niet willen loslaten, is niet gezond. Ze moet hem loslaten. Blijkbaar lukt het haar niet.
Mijn advies aan jou: stop met zeggen wat voor een lul het is, dat ze beter verdient enzo. Dat helpt bij haar waarschijnlijk niet. Dat kan averechts werken. Bied een luisterend oor, veel erover praten kan helpen. Oordeel niet. Zorg dat ze weer zelfvertrouwen krijgt. Daarvoor zijn vrienden heel goed voor. Ga regelmatig met haar leuke dingen doen. Zorg dat ze nieuwe mensen leert kennen. Ik weet niet of ze studeert of werkt.

Als je de ex van haar tegen komt: NIET TEGEN HAAR VERTELLEN.

hoe minder ze over hem weet wat hij allemaal doet, hoe beter dat is.
pi_32807451
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:37 schreef nozem het volgende:
Vrouwen hebben altijd binnen de kortste keren een ander. Hoevaak ze ook zeggen dat ze alles moeten verwerken en de komende tijd geen behoefte hebben aan een nieuwe vlam.

Ze verwerken het, liggend op hun rug.
pi_32807502
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:37 schreef nozem het volgende:
Vrouwen hebben altijd binnen de kortste keren een ander. Hoevaak ze ook zeggen dat ze alles moeten verwerken en de komende tijd geen behoefte hebben aan een nieuwe vlam.
hehe

ach
pi_32807686
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef Emel het volgende:

[..]

hehe

ach
Soms is het trouwens een prima oplossing. Versnelt het verwerkingsproces enzo.

Overigens zijn niet alle vrouwen zo, maar ik heb het nu al meerdere keren meegemaakt. Het begrip 'reboundrelatie' is ook iets dat meer op vrouwen van toepassing is wat mij betreft.

[ Bericht 19% gewijzigd door nozem op 04-12-2005 15:07:45 ]
  zondag 4 december 2005 @ 14:52:08 #137
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_32807718
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef Emel het volgende:

[..]

Ik volg het nog.
Ze is flink door hem gekwetst en bedrogen. Wat ertoe leidt dat haar zelfvertrouwen een enorme deuk krijgt.
Het is haar eerste relatie zeg je. Eerste lange serieuze relatie. Dat kan heel speciaal zijn. Ze houdt nog steeds van hem denk ik. Al zes maanden bezig zijn met je ex en hem niet willen loslaten, is niet gezond. Ze moet hem loslaten. Blijkbaar lukt het haar niet.
Mijn advies aan jou: stop met zeggen wat voor een lul het is, dat ze beter verdient enzo. Dat helpt bij haar waarschijnlijk niet. Dat kan averechts werken. Bied een luisterend oor, veel erover praten kan helpen. Oordeel niet. Zorg dat ze weer zelfvertrouwen krijgt. Daarvoor zijn vrienden heel goed voor. Ga regelmatig met haar leuke dingen doen. Zorg dat ze nieuwe mensen leert kennen. Ik weet niet of ze studeert of werkt.

Als je de ex van haar tegen komt: NIET TEGEN HAAR VERTELLEN.

hoe minder ze over hem weet wat hij allemaal doet, hoe beter dat is.
Ik merk alleen dat ik een groot gedeelte van haar verhaal niet heb verteld en dat jouw uitkomst hier niet van sprake is. Toch bedankt voor je bericht!
pi_32807801
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:52 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Ik merk alleen dat ik een groot gedeelte van haar verhaal niet heb verteld en dat jouw uitkomst hier niet van sprake is. Toch bedankt voor je bericht!
graag gedaan
hopelijk komt het goed met haar.
pi_32808180
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:50 schreef nozem het volgende:

Overigens zijn niet alle vrouwen zo, maar ik heb het nu al meerdere keren meegemaakt. Het begrip 'reboundrelatie' is ook iets dat meer op vrouwen van toepassing is wat mij betreft.
Als ik een gemiddelde trek in mijn omgeving laat 80% zich binnen een drie maanden goed uitwonen door 1 of andere dirk en heeft 60% binnen een half jaar iets nieuws.
pi_32808234
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Als ik een gemiddelde trek in mijn omgeving laat 80% zich binnen een drie maanden goed uitwonen door 1 of andere dirk en heeft 60% binnen een half jaar iets nieuws.
Zou kunnen. Maar och, wat maakt het eigenlijk uit? Het is klote voor jou als 'achterblijver' maar in principe moeten ze het geheel zelf weten.
pi_32808268
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:50 schreef nozem het volgende:

[..]

Soms is het trouwens een prima oplossing. Versnelt het verwerkingsproces enzo.

Wat bedoel je met 'reboundrelatie'?
pi_32808292
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:12 schreef nozem het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar och, wat maakt het eigenlijk uit? Het is klote voor jou als 'achterblijver' maar in principe moeten ze het geheel zelf weten.
In het ene geval vind ik het erger dan in het andere. Het ligt er ook aan hoeveel mogelijkheden je zelf hebt en hoe ver je bent, om het heel bot te zeggen. Als je snel genoeg zelf weer aandacht hebt, dan boeit het ook niet.
  zondag 4 december 2005 @ 15:36:13 #143
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_32808761
sorrie, maar ik zie dus in mijn omgeving dat de kerel altijd na een paar weken alweer in een ander bed vertoeft, mannen zijn bedhoppers en kunnen niet lang zonder een chick. (wie moet er anders het eten klaarmaken en de was doen enzo he )

Na mijn eerste ex ben ik 3 jaar alleen geweest, bij de 2 andere exen zat en zit er meestal wel een half jaar tot een jaar tussen voor ik weer iemand tegenkom die ik echt leuk vind. Dat ik in de tussentijd hier en daar wat zoen en voos met iemand, tja, behoeftes blijf je houden
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_32811105
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:36 schreef purplerose het volgende:
sorrie, maar ik zie dus in mijn omgeving dat de kerel altijd na een paar weken alweer in een ander bed vertoeft, mannen zijn bedhoppers en kunnen niet lang zonder een chick. (wie moet er anders het eten klaarmaken en de was doen enzo he )

Na mijn eerste ex ben ik 3 jaar alleen geweest, bij de 2 andere exen zat en zit er meestal wel een half jaar tot een jaar tussen voor ik weer iemand tegenkom die ik echt leuk vind. Dat ik in de tussentijd hier en daar wat zoen en voos met iemand, tja, behoeftes blijf je houden
Ik denk gewoon dat het grootste deel van de mannen en vrouwen binnen de korste keren zich goed laat doorsmeren om de vieze smaak van het uitgaan weg te spoelen.
  zondag 4 december 2005 @ 17:01:07 #145
6290 Dr_Crouton
pi_32811298
quote:
Op zondag 4 december 2005 10:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

gevalletje van niet onder controle hebben van je gevoelens? You can't get over it ?
Yep. Maar ja, als je je ex na 5 jaar ontmoet en je voelt niks en redelijk op je gemak, geen wakkere nachten, dan is er niks aan de hand. Maar dat liep anders.
  zondag 4 december 2005 @ 17:08:09 #146
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_32811475
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:53 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat het grootste deel van de mannen en vrouwen binnen de korste keren zich goed laat doorsmeren om de vieze smaak van het uitgaan weg te spoelen.
Het grootste deel van de mannen en vrouwen zijn gewoon te oppervlakkig voor woorden
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_32812481
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:01 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Yep. Maar ja, als je je ex na 5 jaar ontmoet en je voelt niks en redelijk op je gemak, geen wakkere nachten, dan is er niks aan de hand. Maar dat liep anders.
Ik heb dat bij iemand die niet eens een ex is. Ik ontloop haar al een jaar of anderhalf nu. Ze zoekt ineens weer contact. Ik zit te twijfelen of ik een topic erover zal openen. Ik vrees dat ik met wijze raad ook niet verder ga komen. Weggaan doet het gevoel toch niet en de hoop dat ik eroverheen groei is ook allang vervlogen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tranceptor op 04-12-2005 17:48:32 ]
  zondag 4 december 2005 @ 22:44:24 #148
6290 Dr_Crouton
pi_32821506
Word ik net bijna tien keer opgebeld op m'n mobiel, beller onbekend. Elke keer als ik opneem hangt de beller op. Ik werd er ziek van, een of andere stom geintje of is het toch haar? Nadat ik de moed had verzameld om haar huisnummer te bellen, neemt d'r vader op en ontkent het. Nou geloof ik hem wel, maar ja, ik voel me er niet beter op.

Ik word paranoïde en begin zelfs te denken dat ze het misschien met d'r mobiel heeft gebeld, terwijl het hoogstwaarschijnlijk een stom geintje is geweest van iemand anders.

Heb echt afleiding nodig.
pi_32821825
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
-blaat-
Heb echt afleiding nodig.
What the fuck? Ik word zovaak gebeld door onbekende personen op mijn mobiel. Dat kan in principe iedereen zijn, dus maak je niet zo druk.

Ga lekker ff naar buiten, uitwaaien ofzo. Ga lekker je hobby uitoefenen, schrijf een stuk weg, maar ga voor dit klotekastje weg in godsnaam. Je maakt jezelf helemaal gek.
  zondag 4 december 2005 @ 23:03:36 #150
6290 Dr_Crouton
pi_32822104
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

What the fuck? Ik word zovaak gebeld door onbekende personen op mijn mobiel. Dat kan in principe iedereen zijn, dus maak je niet zo druk.

Ga lekker ff naar buiten, uitwaaien ofzo. Ga lekker je hobby uitoefenen, schrijf een stuk weg, maar ga voor dit klotekastje weg in godsnaam. Je maakt jezelf helemaal gek.
Ja, tuurlijk heb je helemaal 100% gelijk, ik maak mezelf gek. Ik start zo maar een flutgame op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')