die is weggelopen om later weer terug te komen bewierookt door zijn onderdanenquote:Op maandag 28 november 2005 02:04 schreef farceman het volgende:
waar the fuck is scanman eigenlijk?
kep alleen maar samosss, bier, bier, jenever, vieux en whiskeyquote:Op maandag 28 november 2005 02:06 schreef SuperMOM het volgende:
Verdomme mijn wijn is op!![]()
Bommie, kom eens brengen?
Ja dat bedoelde ik nou net. Als ze niet danst valt dat minder op waardoor veel denken dat ze dom is. Dus niet.quote:Op maandag 28 november 2005 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee ik snap echt niet wat je bedoelt want als er 1 is die precies weet wat ze doet als ze bv danst is het Naat wel!
quote:
Ja stom he? Dacht aan 3 flessen het weekend door te komen!quote:
Naat danst vooral goed op andermans schone lakens!quote:Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik nou net. Als ze niet danst valt dat minder op waardoor veel denken dat ze dom is. Dus niet.
Maar haar dansen vind ik wel leuk omdat ze echt met plezier danst en het spiegelgekijk net minder is. Dat van die bevestiging zoeken tijdens dansen zie ik nou net weer veel bij Lieske.
Neemt niet weg dat Ing ook goed kan dansen, alleen kan ik haar aanrechtdansen weer net wat minder waarderen. Niet dat het er veel toe doet. Ze staat hoe dan ook erg hoog bij me.
ze glee anders even hard van dat bed als menno van de stoelquote:Op maandag 28 november 2005 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Naat danst vooral goed op andermans schone lakens!![]()
En nadat hij zojuist wakker geworden was en uit bed kwam.quote:Op maandag 28 november 2005 02:10 schreef farceman het volgende:
Be biertjes van Roel gaan er op deze manier ook snel doorheen....hij is vandaag al om 1600 begonnen
Aanrechtdansen doet veel aan dansen op de bar denkenquote:Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Ing ook goed kan dansen, alleen kan ik haar aanrechtdansen weer net wat minder waarderen. Niet dat het er veel toe doet. Ze staat hoe dan ook erg hoog bij me.
Drie flessen in een weekend. Dat red ik absoluut niet... een heel weekend.quote:Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja stom he? Dacht aan 3 flessen het weekend door te komen!
niet op gelet, maar ik heb het al eens meegemaakt dat ik hier een citaat las dat ik tegelijkertijd hoordequote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
Mijn streams lopen achter. Hij zei het is 2 uur, bij mij was het 2.10 uur. Is dat bij jullie ook zo?
Klopt.. trouwens, ik viel een keer binnen toen ik haar net iets hoorde zeggen als ´en daarom ben ik onzeker geworden`... weet je wat dat wasquote:Op maandag 28 november 2005 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Aanrechtdansen doet veel aan dansen op de bar denkenIk denk dat Ingrid een type is die op Tenerife (waar ze werkt als entertainer) vaak op de bar ging dansen, om andere op te zwepen om mee te dansen. En ja ze staat ook hoog bij mij. Gewoon omdat het eigenlijk een onzekere muts is die met zo'n baan dit probeert te verbergen, net zoals haar vaak groffe taalgebruik.
Ja zie de streamverslagenquote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
Mijn streams lopen achter. Hij zei het is 2 uur, bij mij was het 2.10 uur. Is dat bij jullie ook zo?
Raar he, waar kijk jij?quote:Op maandag 28 november 2005 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja zie de streamverslagenHad ik dus ook!
Volgens mij is ze vroeger gepest??quote:Op maandag 28 november 2005 02:20 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Klopt.. trouwens, ik viel een keer binnen toen ik haar net iets hoorde zeggen als ´en daarom ben ik onzeker geworden`... weet je wat dat was
Ja stom hequote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef doka het volgende:
[..]
Drie flessen in een weekend. Dat red ik absoluut niet... een heel weekend.(HF)
Nee, weet alleen dat ze op school gepest is geworden. Zou je nu echt niet meer van haar zeggen. Denk wel dat ze zich vaker harder voor doet dan ze is.quote:Op maandag 28 november 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Volgens mij is ze vroeger gepest??
Ik zie dat Melke dit ook al zei, weet jij hoe ze dit vertelde en wat er dan precies was?
streams lopen vaak zo'n 10 minuten achter (voor de cencuur)quote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
3 flessen van wat?quote:Op maandag 28 november 2005 02:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja stom heBy the weej wat is HF????
hmm.. nou je het zegt herinner ik me dat ze eens een voorval vertelde waarna ze gepest werd. ben voorval vergeten.quote:Op maandag 28 november 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zie dat Melke dit ook al zei, weet jij hoe ze dit vertelde en wat er dan precies was?
Het was een grapje (Copyright) Herman Finkersquote:Op maandag 28 november 2005 02:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja stom heBy the weej wat is HF????
Serieus? Als ze iets niet willen laten zien gaan ze toch gewoon de tuin filmen?quote:Op maandag 28 november 2005 02:26 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
streams lopen vaak zo'n 10 minuten achter (voor de cencuur)
betwijfel het... bloot proberen ze ook te vermijden maar zijn altijd te laat met wegdraaien.quote:Op maandag 28 november 2005 02:27 schreef melke het volgende:
[..]
Serieus? Als ze iets niet willen laten zien gaan ze toch gewoon de tuin filmen?
Herman Finkers!!!quote:
Op de donderdagavonduitzendingen is te zien hoe ver ze ongeveer achterlopen, en dat is tussen de 1 en 2 minuten.quote:Op maandag 28 november 2005 02:26 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
streams lopen vaak zo'n 10 minuten achter (voor de cencuur)
quote:Op maandag 28 november 2005 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Herman Finkers!!!Geweldig die man
Dvd De zon gaat zinloos onder wordt net gepost in a.b.coresquote:Op maandag 28 november 2005 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Herman Finkers!!!Geweldig die man, zie helaas niet veel van hem meer (ja weet dat ie ziek was) maar wil wel shows van hem gaan verzamelen! (heb wel boekjes hier van hem
)
dat is idd zo maar soms als er dingen kunnen gebeuren die ze niet willen uitzenden, dan hebben ze tien minuten bedenkteid om te beslissen of ze het wel of niet uitzendenquote:Op maandag 28 november 2005 02:27 schreef melke het volgende:
[..]
Serieus? Als ze iets niet willen laten zien gaan ze toch gewoon de tuin filmen?
Bij mij is het zo dat de streams t.o.v. elkaar niet synchroon lopenquote:Op maandag 28 november 2005 02:35 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
dat is idd zo maar soms als er dingen kunnen gebeuren die ze niet willen uitzenden, dan hebben ze tien minuten bedenkteid om te beslissen of ze het wel of niet uitzenden
quote:Op maandag 28 november 2005 02:37 schreef doka het volgende:
[..]
Bij mij is het zo dat de streams t.o.v. elkaar niet synchroon lopen
Nee, ze bufferen niet op dat soort momenten.quote:Op maandag 28 november 2005 02:38 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
dat is vaak zo, komt door het bufferen
Oh ja, ik heb wel streams van verschillende bronnen ingesteld in BBStream. Daar zal het wel aan liggen.quote:Op maandag 28 november 2005 02:39 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, ze bufferen niet op dat soort momenten.
Ik heb niet die kennis maar ik berideneerde het zo omdat tijdens het bufferen het beeld even stil blijft staan terwijl de andere streems door gaanquote:Op maandag 28 november 2005 02:39 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, ze bufferen niet op dat soort momenten.
quote:Op maandag 28 november 2005 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
Dit jaar zijn we op vakantie geweest in Praag. Met een reisgezelschap. Maar dat doen we nooit weer. Zo´n reisgezelschap houdt er van die eigennaardige opvattingen op na. Ik vroeg aan de reisleidster: "wat verstaan ze hierin Praag eigenlijk beter, Duits of Engels?" Toen zei ze: "Duits maar je moet wel in het Engels beginnen hoor, anders denken ze dat jij een Duitser bent!" Ik zei: "Oke" Ik liep naar zo'n Tsjech, maakte beleefd de Hitlergroet en zei: "Do you speak English?"
(vrij vertaald naar Herman Finkers)
quote:Op maandag 28 november 2005 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
Dit jaar zijn we op vakantie geweest in Praag. Met een reisgezelschap. Maar dat doen we nooit weer. Zo´n reisgezelschap houdt er van die eigennaardige opvattingen op na. Ik vroeg aan de reisleidster: "wat verstaan ze hierin Praag eigenlijk beter, Duits of Engels?" Toen zei ze: "Duits maar je moet wel in het Engels beginnen hoor, anders denken ze dat jij een Duitser bent!" Ik zei: "Oke" Ik liep naar zo'n Tsjech, maakte beleefd de Hitlergroet en zei: "Do you speak English?"
(vrij vertaald naar Herman Finkers)
Ik begin maar niet met Finkers-citaten, want als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen.quote:Op maandag 28 november 2005 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
Oh jee ik wordt erg flauw hier met mijn Herman Finkers boekje![]()
Nee hoorquote:Op maandag 28 november 2005 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
Echtwel.quote:Op maandag 28 november 2005 02:54 schreef melke het volgende:
Spannende streams he..
ik dacht dat je het uit je hoofd deedquote:Op maandag 28 november 2005 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 03:02 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
ik dacht dat je het uit je hoofd deedmaar dat doet er niet toe
ik vind het ontopic genoeg
Heb vanavond gelezen dat ze op school een keer in haar broek heeft gepoept toen Sinterklaas en zijn pieten langs kwamenquote:Op maandag 28 november 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank jequote:Op maandag 28 november 2005 03:07 schreef farceman het volgende:
Supermom bedankt alvast voor streamverslagen, zo zouden er meer moeten zijn...
valt meequote:Op maandag 28 november 2005 03:08 schreef doka het volgende:
LOL. Roel wordt weer afgewezen.. denk ik
Dat zijn juist de bestequote:Op maandag 28 november 2005 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank jeEnne, ik typ gewoon hoor, ik typ gewoon wat ik hoor, misschien raar maar ik kan niet anders
hahaha
Zow je hebt een gesprekspartner gevonden zie ikquote:
En nog een hele goeie ookquote:Op maandag 28 november 2005 03:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zow je hebt een gesprekspartner gevonden zie ik![]()
Ik snap het sowieso niet, van niemand nietquote:Op maandag 28 november 2005 03:09 schreef SuperMOM het volgende:
Heeft niets met uiterlijk te maken Kribbet. Gewoon puur met je zelfbeeld, als die vroeger geknakt is blijf je dat beeld houden. Je weet wel dat beeld van het dikke meisje diep in je terwijl je super slank bent inmiddels (Monica van Friends) Of dus een meisje wat vroeger gepest is om niets, later uitgroeit tot een kanjer maar binnen in nog steeds dat onzekere meisje is.
Gelukkig springen ze hier tussendoor ook weleens op Oranje.quote:Op maandag 28 november 2005 03:13 schreef ChristiaanG het volgende:
het stoplicht sprinkt op rood, het stoplicht sprinkt op groen, in Almelo is alteid wat te doen.
verder kom ik even niet, maar ik heb dan geen boekje
Ben jij soms dyslectisch?quote:Op maandag 28 november 2005 03:13 schreef ChristiaanG het volgende:
het stoplicht sprinkt op rood, het stoplicht sprinkt op groen, in Almelo is alteid wat te doen.
verder kom ik even niet, maar ik heb dan geen boekje
Ja want jullie zijn het schijnbaar ook niet altijd met mekaar eens. Anders zou het ook zo saai zijn he.quote:
Ja bij mij ook! Dacht in het begin anders over haar hoor, maar begin haar nu beter door te krijgen alhoewel ik haar moeder nog niet snap? Of die durft in de live niet terug te bekken tegen Ruud? Is ook eng opeens in een live uitzending te zitten en dan vooral met Ruud die zo lekker uit de hoek kan komen maar ik zou mijn dochter niet zo afvallen???quote:Op maandag 28 november 2005 03:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet, van niemand niet![]()
Vaak komen de gepeste meisjes terug als een kreng en dat is ze ook niet.
Vanavond in gespek met Dido is ze een heleboel punten gestegen door niet even makkelijk te scoren en Roel de grond in te trappen.
Ga haar steeds leuker vinden![]()
Wat is dat voor een kutvraagquote:
Nou ja zeg! Wat is daar nou weer kut aan? Is gewoon een vraag/interesse? Jouw opmerking is tig keer kutterquote:
idd, en het lezen gaat ook niet zo snel vandaar die late reactiesquote:
Iemand die last heeft van dyslexie moet meestal heel veel moed verzamelen om iets in een forum te plaatsen en dan kom jij met zoiets vanwege een spellingsfout.quote:Op maandag 28 november 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Wat is daar nou weer kut aan? Is gewoon een vraag/interesse? Jou opmerking is tig keer kutter![]()
Denk dat ik het wel een beetje snap, mijn moeder zou waarschijnlijk ook op die maniet reageren maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 28 november 2005 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja bij mij ook! Dacht in het begin anders over haar hoor, maar begin haar nu beter door te krijgen alhoewel ik haar moeder nog niet snap? Of die durft in de live niet terug te bekken tegen Ruud? Is ook eng opeens in een live uitzending te zitten en dan vooral met Ruud die zo lekker uit de hoek kan komen maar ik zou mijn dochter niet zo afvallen???
Ja oke zo begreep ik het ook, jammer dat ze dat niet helemaal laat zien in het huisquote:Op maandag 28 november 2005 03:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel een beetje snap, mijn moeder zou waarschijnlijk ook op die maniet reageren maar dat weet ik niet zeker.
Wat ik begreep is Ingrid altijd bezig om geintjes uit te halen tot op het botte af en denk dat moeders er wel een beetje klaar mee is![]()
Jezus man je moet niet zo zeiken! Je zou ook kunnen vragen waarom ik dat vroeg, maar nee hoor, meneer heeft meteen zijn oordeel klaar. Hoezo kortzichtig?! Mijn zusje heeft er ook last van en herkende er iets in. Misschien wist de poster niet dat hij of zij dyslectisch was vandaar dat ik het vroeg. Misschien had hij er nog wel wat aan. Er zijn namelijk oplossingen voor. En dan vind jij m'n vraag laag en gemeen.. Tsss zout toch op met je vooroordelen!! Het zegt in ieder geval meer over jou dan over mij!quote:Op maandag 28 november 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand die last heeft van dyslexie moet meestal heel veel moed verzamelen om iets in een forum te plaatsen en dan kom jij met zoiets vanwege een spellingsfout.
Dat is geen vraag en geen interesse maar gewoon laag en gemeen![]()
Ze probeerd het wel af en toe, nepbloed, maden, maskers enz. ze heeft zich voorbereid maar het liep een beetje anders, ze kwam Menno tegen en er is al een clown Joost in huis.quote:Op maandag 28 november 2005 03:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja oke zo begreep ik het ook, jammer dat ze dat niet helemaal laat zien in het huis![]()
Zeg dat wel Sint! Je mag geen eens meer iets vragen of je bent al gemeen hierquote:Op maandag 28 november 2005 03:29 schreef teamlead het volgende:de sfeer hier is weer top vandaag geloof ik
wat is dat toch hier dat iedereen zo snel op de teentjes getrapt is de laatste weken
ik ben er als kind veel mee gepest en heb er veel moeite mee gehad om het te accepteren. in het begin toen ik voor het eerst iets in een forum poste, typte ik de teksten eerst in het kladblok, dan de spellingscontrole eroverheen, en dan copiéerenquote:Op maandag 28 november 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand die last heeft van dyslexie moet meestal heel veel moed verzamelen om iets in een forum te plaatsen en dan kom jij met zoiets vanwege een spellingsfout.
Dat is geen vraag en geen interesse maar gewoon laag en gemeen![]()
ongelofelijk eigenlijk.. iedere keer als je denkt dat het niet saaier kan worden in huis, weten ze zichzelf toch weer te overtreffenquote:Op maandag 28 november 2005 03:31 schreef melke het volgende:
[..]
Dido en Roel hebben ruzie, dat was het eigenlijk
Veel mensen die hier posten kunnen op een forum niet eens fatsoenlijk met elkaar omgaan.quote:Op maandag 28 november 2005 03:29 schreef teamlead het volgende:
wat is dat toch hier dat iedereen zo snel op de teentjes getrapt is de laatste weken
Ik ben blij dat jij wel uit je woorden kan komen en verder niet nadenkt wat je met je vraag losmaakt bij iemandquote:Op maandag 28 november 2005 03:28 schreef melke het volgende:
[..]
Jezus man je moet niet zo zeiken! Je zou ook kunnen vragen waarom ik dat vroeg, maar nee hoor, meneer heeft meteen zijn oordeel klaar. Hoezo kortzichtig?! Mijn zusje heeft er ook last van en herkende er iets in. Misschien wist de poster niet dat hij of zij dyslectisch was vandaar dat ik het vroeg. Misschien had hij er nog wel wat aan. Er zijn namelijk oplossingen voor. En dan vind jij m'n vraag laag en gemeen.. Tsss zout toch op met je vooroordelen!! Het zegt in ieder geval meer over jou dan over mij!
Doe je dat nog steeds? Nee toch he? Je kunt er toch niets aan doen. Misschien is het wel handig om het bij je post beneden te zetten. Bijvoorbeeld zoiets als niet zeuren over m'n spelling, ik ben dyslectisch. Krijg je misschien minder gezeur op forumsquote:Op maandag 28 november 2005 03:30 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
ik ben er als kind veel mee gepest en heb er veel moeite mee gehad om het te accepteren. in het begin toen ik voor het eerst iets in een forum poste, typte ik de teksten eerst in het kladblok, dan de spellingscontrole eroverheen, en dan copiéeren
Ja dat denk ik ook! Helaas is er al een `clown` in het huisquote:Op maandag 28 november 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze probeerd het wel af en toe, nepbloed, maden, maskers enz. ze heeft zich voorbereid maar het liep een beetje anders, ze kwam Menno tegen en er is al een clown Joost in huis.
Zou haar graag is echt helemaal los zien gaan en volgens mij kan je echt met haar lachen![]()
Ach man stik. Ga je pausmobiel poetsen Byequote:Op maandag 28 november 2005 03:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij wel uit je woorden kan komen en verder niet nadenkt wat je met je vraag losmaakt bij iemand![]()
Enne......ik heb last van vooroordelen??? ik begin niet na 1 spelfoutje iets te vragen wat wel heel gevoelig kan liggen.
Ga lekker je zusje helpen![]()
![]()
Je moet gewoon blijven posten en je niets aantrekken van de eventuele spellingsfoutenquote:Op maandag 28 november 2005 03:30 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
ik ben er als kind veel mee gepest en heb er veel moeite mee gehad om het te accepteren. in het begin toen ik voor het eerst iets in een forum poste, typte ik de teksten eerst in het kladblok, dan de spellingscontrole eroverheen, en dan copiéeren
Ik denk dat er in het huis heel veel niet gezegd word om de vrede te bewaren.quote:Op maandag 28 november 2005 03:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ongelofelijk eigenlijk.. iedere keer als je denkt dat het niet saaier kan worden in huis, weten ze zichzelf toch weer te overtreffen
Die lui vinden elkaar veel te lief
Hoi Melkequote:Op maandag 28 november 2005 03:31 schreef melke het volgende:
[..]
Dido en Roel hebben ruzie, dat was het eigenlijk
AMEN!quote:Op maandag 28 november 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Erg jammer dat mensen altijd zo snel klaar staan met hun labeltjes![]()
Correct gezien doka! Misschien verkeerd geinterpreteerd door Kribbet en onhandig gesteld door Melke maar we zijn er uit!quote:Op maandag 28 november 2005 03:36 schreef doka het volgende:
Samenvatting:
- melke stelde een oprechte, welgemeende vraag
- KRIBBET interpreteerde dit verkeerd, en reageerde wat heftig
- ChristiaanG geeft eerlijk antwoord en heeft idd dyslexie
- Het onderwerp is bespreekbaar gemaakt, en ChristiaanG kan nu rustig zonder kladblok typen want we weten nu hoe het komt als hij soms wat spelfouten maakt
Correct?
Denk ik idd ook.. maar dat is voor ons niet leukquote:Op maandag 28 november 2005 03:36 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk dat er in het huis heel veel niet gezegd word om de vrede te bewaren.
Hoi Sjet, BB is zeeeer boeiend. Het gaat alleen nog maar boeiender worden. Vooral als Ingrid of Lieske of Joost het huis uit moeten. Dan gaat het echt nog heeeeeel leuk wordenquote:Op maandag 28 november 2005 03:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Melke![]()
Heb het net gelezenlekker boeiend. Thanks voor de update
![]()
Nee hoor, Kribbet is aardigquote:Op maandag 28 november 2005 03:33 schreef KRIBBET het volgende:
Enne......ik heb last van vooroordelen???
Oke, groupshugquote:Op maandag 28 november 2005 03:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Correct gezien doka! Misschien verkeerd geinterpreteerd door Kribbet en onhandig gesteld door Melke maar we zijn er uit!![]()
Ik stel een dvdtje voor! Laat hun de beelden en het geroddel van en over elkaar maar eens zienquote:Op maandag 28 november 2005 03:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Denk ik idd ook.. maar dat is voor ons niet leuk
al zou het niet slecht zijn als dat hier ook eens wat vaker gebeurde
En misschien heeft Christiaan een heel oud trauma wat door melke wel even naar buiten zal trekken.quote:Op maandag 28 november 2005 03:36 schreef doka het volgende:
Samenvatting:
- Het onderwerp is bespreekbaar gemaakt, en ChristiaanG kan nu rustig zonder kladblok typen want we weten nu hoe het komt als hij soms wat spelfouten maakt
Correct?
Ik vrees dat we dan met z'n allen echt in slaap gaan vallen op onze toetsenbordjes....... [qwerty]quote:Op maandag 28 november 2005 03:38 schreef melke het volgende:
[..]
Hoi Sjet, BB is zeeeer boeiend. Het gaat alleen nog maar boeiender worden. Vooral als Ingrid of Lieske of Joost het huis uit moeten. Dan gaat het echt nog heeeeeel leuk worden![]()
Henk kan het weten want als ik met iemand raken woorden heb gehad....quote:
Kribbet ... let it go...quote:Op maandag 28 november 2005 03:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En misschien heeft Christiaan een heel oud trauma wat door melke wel even naar buiten zal trekken.
En als je denkt dat dit een heftige reactie is heb je het echt vreselijk mis!
Ach we hebben altijd elkaar nog om op te letten en om over te kletsenquote:Op maandag 28 november 2005 03:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vrees dat we dan met z'n allen echt in slaap gaan vallen op onze toetsenbordjes....... [qwerty]
En ik hoor dat we een groep-hug nodig hebben? [afbeelding]![]()
Ach ja tuurlijk, ik dacht laat ik bij Christiaan eens ff een trauma naar boven gaan halen.quote:Op maandag 28 november 2005 03:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En misschien heeft Christiaan een heel oud trauma wat door melke wel even naar buiten zal trekken.
En als je denkt dat dit een heftige reactie is heb je het echt vreselijk mis!
quote:Op maandag 28 november 2005 03:45 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk, ik dacht laat ik bij Christiaan eens ff een trauma naar boven gaan halen.Ja zo gemeen ben ik inderdaad
Ik heb Christiaan niets meer zien schrijven over mijn vraag. Heb hem ook niet zien schrijven dat hij mijn vraag niet op prijs steld. Als hij dat zou vinden, excuses, bedoelde er niets lulligs mee. Vraag me alleen heeeel erg af waar jij je mee bemoeit en waarom jij zo flipt over iets wat er niet gebeurt is. Jij dacht dat ik iets klote bedoelde wat dus niet zo is. Waar maak je je dan druk over?
quote:
Ja waar was jij nou weer? Jij-ouwe-punten-snoeper-in-het-SERvival-game-van-SuperMOM????quote:Op maandag 28 november 2005 03:44 schreef PC eend het volgende:
Ik kan ook niet ff 5 minuten niet opletten he
Nee joh! Vertel maar eens iets!quote:Op maandag 28 november 2005 03:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vrees dat we dan met z'n allen echt in slaap gaan vallen op onze toetsenbordjes....... [qwerty]
Hebben ze jou de leiding gegevenquote:Op maandag 28 november 2005 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja waar was jij nou weer? Jij-ouwe-punten-snoeper-in-het-SERvival-game-van-SuperMOM????![]()
Dank jequote:
Helemaal correctquote:Op maandag 28 november 2005 03:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank jeMaar Melke, als ik 1 ding geleerd heb hier dan is het om sommige poster niet al te persoonlijk te nemen. Sommige komen gewoon erg hard over terwijl ze dit niet zo bedoelen. Dat is het nadeel van een forum (of chat) het komt vaak verkeerd uit je toetsenbord dan als uit je mondje en uit je lichaamstaal.
Gelukkig niet zeg!!!!quote:
Een verandering van gewoonte kan nooit kwaadquote:Op maandag 28 november 2005 03:50 schreef teamlead het volgende:
Ik ga gewoon in mijn bed in slaap vallen ipv achter de pc
Ja daar heb je gelijk in. Maar waarom vraagt men dan niet wat je ermee bedoelde ipv meteen commentaar gaan leveren? Beetje jammerquote:Op maandag 28 november 2005 03:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank jeMaar Melke, als ik 1 ding geleerd heb hier dan is het om sommige poster niet al te persoonlijk te nemen. Sommige komen gewoon erg hard over terwijl ze dit niet zo bedoelen. Dat is het nadeel van een forum (of chat) het komt vaak verkeerd uit je toetsenbord dan als uit je mondje en uit je lichaamstaal.
Dat bedoel ik, als er te hard op de vrouw/man gespeeld gaat worden is de gein er gauw vanaf.quote:Op maandag 28 november 2005 03:43 schreef KRIBBET het volgende:
Kan er niet goed tegen als mensen gaan bepalen wanneer je iets naar buiten brengt![]()
Truste teamleadquote:Op maandag 28 november 2005 03:50 schreef teamlead het volgende:
Ik ga gewoon in mijn bed in slaap vallen ipv achter de pc
Het feit dat je gewoon niet wil in zien dat je misschien wel iets heel persoonlijks op het forum neerkwakt, maakt je gewoon een heel...............................................kost me een ban en dat ben je absoluut niet waard.quote:Op maandag 28 november 2005 03:45 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk, ik dacht laat ik bij Christiaan eens ff een trauma naar boven gaan halen.Ja zo gemeen ben ik inderdaad
Ik heb Christiaan niets meer zien schrijven over mijn vraag. Heb hem ook niet zien schrijven dat hij mijn vraag niet op prijs steld. Als hij dat zou vinden, excuses, bedoelde er niets lulligs mee. Vraag me alleen heeeel erg af waar jij je mee bemoeit en waarom jij zo flipt over iets wat er niet gebeurt is. Jij dacht dat ik iets klote bedoelde wat dus niet zo is. Waar maak je je dan druk over?
Jij bent lekker bezig, ik kan niet anders dan zeggen dat je op de goede weg zitquote:Op maandag 28 november 2005 03:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!!!!Moet er niet aan denken om dat zooitje ongeregeld daar te lijden, bedoelde alleen dat ik jou mijn zuurverdiende puntjes wel eens heb gegeven
quote:Op maandag 28 november 2005 03:36 schreef doka het volgende:
Samenvatting:
Correct?
En dat terwijl een harde confrontatie ook leuk kan zijn als je maar niet op de man gaat spelen.quote:Op maandag 28 november 2005 03:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als er te hard op de vrouw/man gespeeld gaat worden is de gein er gauw vanaf.
Ook als het gaat om een geintje, een verkeerde smilie en je heb al een probleem.
Je kunt mensen krenken door een hele simpele ondoordachte quote![]()
En dat is dan triest.
Ik stem wel voor je hoor!!!quote:Op maandag 28 november 2005 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent lekker bezig, ik kan niet anders dan zeggen dat je op de goede weg zit
Maar ik heb een grote bek gehad en zou wel eens exit kunnen zijn
Ach, ik pas mijn profiel ook nog even aan om aan te geven dat mijn 'afwijking' ook bespreekbaar isquote:Op maandag 28 november 2005 03:59 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
goed samengevat. Ik heb mijn profiel voor het gemak aangepast dan ziet men dat het bespreekbaar is
Ben blij dat je er ook zo over denkt.quote:Op maandag 28 november 2005 03:57 schreef SuperMOM het volgende:
Doka, Melke en Henk.Jansen jullie hebben helemaal gelijk! Waarom we zo doen? (nou ja, ik niet ik hou niet zo van op de persoon spelen) Ik denk dat het Fok! dit voortbrengt. Ik lurk al jaren mee hier en sinds kort hier ook geregistreerd maar je moet hard knokken om er tussen te komen en serieus worden genomen. Ik weet niet hoe dat komt hier, maar is een bepaalde hardheid hier ingeslopen of zo? Iedereen maar afzeiken om bij een ander leuk (lees: stoer of macho) over te komen? Ik weet het ook niet en vind het jammer want ik vind het wel een leuk en informatief forum waar je (soms) met mede users van gedachten kan wisselen.
Kribbit dit is mijn laatste post naar jou. Ik heb absoluut geen zin in die persoonlijke aanvallen van jou. Je beschuldig me van iets wat niet het geval was. Nu ga je me nog persoonlijk belachelijk maken ook.Kom op zeg! Ik vind dat je er veel meer negativiteit aan vast knoopt dan van mij ooit de bedoeling was geweest. Ik vroeg iets zonder gemene bijbedoelingen. Misschien had ik nog wel wat tips voor hem. Nu ga jij een heel verhaal ophangen over trauma's, gemeen, pesten, etc. Waar in mijn geval absoluut geen sprake van was. Wat ik overigens al 20 post geleden duidelijk heb gemaakt.. Als je dat gewoon geaccepteerd had was het onderwerp al lang gesloten geweest, maar nee je blijft er een probleem van maken. Hopelijk is het nu wel duidelijk!quote:Op maandag 28 november 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het feit dat je gewoon niet wil in zien dat je misschien wel iets heel persoonlijks op het forum neerkwakt, maakt je gewoon een heel...............................................kost me een ban en dat ben je absoluut niet waard.
Als je de volgende keer nadat je iets op het toetsenbord hebt zitten rammen even iets lager kijkt, daar staan gezichten van poppetjes waarmee je iets duidelijker kan aangeven wat je bedoelde, nu komt je vraag gewoon heel gemeen over.
Jij vraagt waar ik me mee bemoei(zo'n poppetje bedoel ik) waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Plaats lekker je berichten over BB en val mensen niet aan op iets waar je iets over denkt te weten.
Je onderschriftquote:Op maandag 28 november 2005 03:59 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
goed samengevat. Ik heb mijn profiel voor het gemak aangepast dan ziet men dat het bespreekbaar is
Christiaan, voor alle duidelijkheid, ik bedoelde er niets lulligs mee. Maar dat weet je denk ik wel toch?quote:Op maandag 28 november 2005 03:59 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
ik neem aan van wel, maar de vraag is of ze daar iets aan hebben?quote:Op maandag 28 november 2005 03:58 schreef Lamon het volgende:
Ben even de Talpa site aan het nalezen.
Iedere bewoner mocht dus een vraag stellen waar alleen BB antwoord op kon geven.
Betekent dat dat vragen als "Wie is op dit moment de populairste bewoner?" of "Wie was bij de laatste exit na Chantal de minst populaire bewoner?" ook geoorloofd zijn?
Dat kan nogal invloed hebben op hun gedrag namelijk..
volgens mij waren dat vragen waarop BB geen antwoord kon (wil) geven.quote:Op maandag 28 november 2005 04:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ik neem aan van wel, maar de vraag is of ze daar iets aan hebben?
het wisselt zo sterk per week
edit: deze post gaat over BB.......
Toch nog iemand die on-topic kan posten.quote:Op maandag 28 november 2005 04:06 schreef Wup het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2005 04:02 schreef doka het volgende:
[..]
Ach, ik pas mijn profiel ook nog even aan om aan te geven dat mijn 'afwijking' ook bespreekbaar is
Dat mag hoorquote:Op maandag 28 november 2005 04:06 schreef Wup het volgende:
[..]
edit: deze post gaat over BB.......
Ja, dat is me ook al opgevallen. Het antwoord op mijn eerste post was hee kutnewbee.. Niet echt normaal, maar goed, daar kan ik nog wel tegen of overheen lezen, maar als iemand me persoonlijk gaat beledigen ga ik er wel hard tegen in. Laat niet zomaar over me heen lopen. Maar je hebt ook posters die posten om gezeik te creeeren. Dat is me ondertussen wel duidelijk. Wel jammer, maar ruziezoekers kom je tegenwoordig haast overal tegen. Daarbij maak ik mezelf ook wel eens schuldig aan idiote opmerkingen of stomme onliners. Maar dat doe ik in het dagelijks leven ook. Ben best wel vrij direct ingesteld. Zeggen en dan pas gaan denken. Niet altijd handig...quote:Op maandag 28 november 2005 03:57 schreef SuperMOM het volgende:
Doka, Melke en Henk.Jansen jullie hebben helemaal gelijk! Waarom we zo doen? (nou ja, ik niet ik hou niet zo van op de persoon spelen) Ik denk dat het Fok! dit voortbrengt. Ik lurk al jaren mee hier en sinds kort hier ook geregistreerd maar je moet hard knokken om er tussen te komen en serieus worden genomen. Ik weet niet hoe dat komt hier, maar is een bepaalde hardheid hier ingeslopen of zo? Iedereen maar afzeiken om bij een ander leuk (lees: stoer of macho) over te komen? Ik weet het ook niet en vind het jammer want ik vind het wel een leuk en informatief forum waar je (soms) met mede users van gedachten kan wisselen.
Ik weet niet of het met het SERvival game is begonnen hoor Henk. Die negatieve sfeer hangt hier al langer, het elkaar de grond in trappen, elkaar belachelijk maken enzzzz Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zonodig moet hier? Is dit het imago van Fok! of zo? Je weet wel , rebels zijn? Nou rebels heeft niets te maken met onbeschoftquote:Op maandag 28 november 2005 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben blij dat je er ook zo over denkt.![]()
Het is begonnen toen het servival spel erbij kwam en mensen wisten toen niet meer de topics gescheiden te houden.
Dus de harde striijd daar is overgewaaid naar hier En dat is jammer![]()
![]()
LOL, bij mij ook zo ongeveerquote:Op maandag 28 november 2005 04:11 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, dat is me ook al opgevallen. Het antwoord op mijn eerste post was hee kutnewbee..
dat bedoelde ik maar ik ben soms wat te kort van stofquote:Op maandag 28 november 2005 04:09 schreef Lamon het volgende:
Toch nog iemand die on-topic kan posten.![]()
Dat mag dan wel zo zijn, maar dat weten zij niet natuurlijk.
Als ze horen dat Ingrid het populairst was, kan dat een doorzichtige slijmparade veroorzaken.
Het zou misschien weer wat kunnen blootleggen.
Het is me al altijd opgevallen (ik lurk al heel lang) en heb daarom nooit de behoefte gevoeld me te registreren. Maar het BB5 forum kan ik niet weerstaan. En gelukkig zitten hier ook mensen die wel normaal kunnen reageren.quote:Op maandag 28 november 2005 04:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik weet niet of het met het SERvival game is begonnen hoor Henk. Die negative sfeer hangt hier al langer, het elkaar de grond in trappen, elkaar belachelijk maken enzzzz Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zonodig moet hier? Is dit het imago van Fok! of zo? Je weet wel , rebels zijn? Nou rebeld heeft niets te maken met onbeschoft![]()
Jep hier ook. Dat is de standaard begroeting hier helaasquote:
Volgens mij zijn er inderdaad een aantal mensen die het erg leuk vindenquote:
Fok is wel wat harder geworden ja, ik ben hier een hele tijd niet geweest en merk het verschil echt wel, ik hou niet zo van dat gescheld maar als het met een beetje humor gaat kan het wel eens leuk zijnquote:Op maandag 28 november 2005 04:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik weet niet of het met het SERvival game is begonnen hoor Henk. Die negatieve sfeer hangt hier al langer, het elkaar de grond in trappen, elkaar belachelijk maken enzzzz Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zonodig moet hier? Is dit het imago van Fok! of zo? Je weet wel , rebels zijn? Nou rebels heeft niets te maken met onbeschoft![]()
Ze denken allemaal dat ze over drie weken naar huis mogen geloof ik. Ik denk niet dat iemand slim genoeg is geweest om dat te vragen.quote:Op maandag 28 november 2005 04:13 schreef Wup het volgende:
[..]
dat bedoelde ik maar ik ben soms wat te kort van stof
ze gaan er misschien juist onnodige bokkesprongen door maken
daarom begrijp ik de post van PieddeNaat ook niet helemaal...... het lijkt me juist de bedoeling van BB.
wat zouden ze anders moeten vragen?
tenzij iemand gevraagd heeft: wanneer is BB afgelopen, want dat weet ook nog niemand zeker
Wat ik vooral belachelijk vind zijn de berichtjes op de frontpage. Sommige mensen zetten berichtjes waar m'n mond van open valt. Ik denk dan altijd maar aan pubers of hersenloze mensen. Maar ja, schijnt normaal te zijn en helaas kun je er niets aan doen..quote:Op maandag 28 november 2005 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fok is wel wat harder geworden ja, ik ben hier een hele tijd niet geweest en merk het verschil echt wel, ik hou niet zo van dat gescheld maar als het met een beetje humor gaat kan het wel eens leuk zijn
Wanneer mochten ze die vragen stellen?quote:Op maandag 28 november 2005 04:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat ze over drie weken naar huis mogen geloof ik. Ik denk niet dat iemand slim genoeg is geweest om dat te vragen.
Andere vragen kan ik me ook niet bedenken. Zeker aangezien er op de Talpa site staat dat het kan helpen in de tactiek.
Wat zou nou anders nog kunnen helpen?
Haha en zo denk ik preciesssssssssssss hetzelfde erover doka!!!! Ik lurk al jaaaaaaaaaaaaren mee hier en eigenlijk alleen voor BB eindelijk het aangedurfdquote:Op maandag 28 november 2005 04:15 schreef doka het volgende:
[..]
Het is me al altijd opgevallen (ik lurk al heel lang) en heb daarom nooit de behoefte gevoeld me te registreren. Maar het BB5 forum kan ik niet weerstaan. En gelukkig zitten hier ook mensen die wel normaal kunnen reageren.
Wat ik heb kunnen lezen wel, in het begin van BB5 was het wel weer even welke ouwe trouwe schrijvers/sters terug kwamen ( 1 trouwe heeft helaas de pijp weer aan Maarten gegeven)quote:Op maandag 28 november 2005 04:12 schreef SuperMOM het volgende:
Ik weet niet of het met het SERvival game is begonnen hoor Henk.
Zal wel aan de leeftijd liggenquote:Die negatieve sfeer hangt hier al langer, het elkaar de grond in trappen, elkaar belachelijk maken enzzzz Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zonodig moet hier? Is dit het imago van Fok! of zo? Je weet wel , rebels zijn? Nou rebels heeft niets te maken met onbeschoft![]()
ik voel het net als dat je aan een Turk vraagt of hij Turk is, ik zie het als een gewone vraag, daar heb ik geen moeite mee. Maar ik kan me voorstellen dat iemant denkt dat je dan wilt discrimineren, het is alsof er een taboe op dat soort dingen zitquote:Op maandag 28 november 2005 04:05 schreef melke het volgende:
[..]
Christiaan, voor alle duidelijkheid, ik bedoelde er niets lulligs mee. Maar dat weet je denk ik wel toch?
Volgens mij mochten ze dat niet vragen. Mochten ook niets over het nomineren of de populariteit van de bewoners vragen. Alleen over de gang van zaken in het huis. Ingrid had bijvoorbeeld kunnen vragen of welke spelletje Rob met haar speelt. Als het antwoord negatief is kan nomineren makkelijker voor haar worden. Denk dat dat de bedoeling is geweestquote:Op maandag 28 november 2005 04:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat ze over drie weken naar huis mogen geloof ik. Ik denk niet dat iemand slim genoeg is geweest om dat te vragen.
Andere vragen kan ik me ook niet bedenken. Zeker aangezien er op de Talpa site staat dat het kan helpen in de tactiek. Wat zou nou anders nog kunnen helpen?
Ja heb je gelijk in. Best wel jammer eigenlijk..quote:Op maandag 28 november 2005 04:20 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
ik voel het net als dat je aan een Turk vraagt of hij Turk is, ik zie het als een gewone vraag, daar heb ik geen moeite mee. Maar ik kan me voorstellen dat iemant denkt dat je dan wilt discrimineren, het is alsof er een taboe op dat soort dingen zit
Daar kom ik nooit maar het zal daar ook wel erger zijn geworden, alhoewel ik me het moeilijk kan voorstellen, want het was volgens mij altijd al erg daarquote:Op maandag 28 november 2005 04:18 schreef melke het volgende:
[..]
Wat ik vooral belachelijk vind zijn de berichtjes op de frontpage. Sommige mensen zetten berichtjes waar m'n mond van open valt. Ik denk dan altijd maar aan pubers of hersenloze mensen. Maar ja, schijnt normaal te zijn en helaas kun je er niets aan doen..
Ik ook!quote:Op maandag 28 november 2005 04:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Haha en zo denk ik preciesssssssssssss hetzelfde erover doka!!!! Ik lurk al jaaaaaaaaaaaaren mee hier en eigenlijk alleen voor BB eindelijk het aangedurfdom me aan te melden!
Daar zijn de kutoldies ook schuldig aanquote:Op maandag 28 november 2005 04:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat jullie kutnewbies altijd zo tergend off-topic blijven gaan.
quote:Het stellen van deze vraag kan belangrijke informatie opleveren. Een tactische vraag kan de eindstreep en dus het winnen van de finale, dichterbij brengen.
ze mogen dus idd. wel vragen hoe ze er voor staan qua populariteit, maar dat gaat ze volgens mij niet naar de finale helpen.quote:Het liefste hadden ze gevraagd naar Nominaties en Geheime Opdrachten, maar dat was niet toegestaan.
Ik ook, maar die kale neet van een APK kwam voorbij en die heeft een neus voor newbies, dus dan weet je het welquote:Op maandag 28 november 2005 04:24 schreef Sjet het volgende:
Ik heb dat gelukkig niet gehad hier, dat 'kutnewbee'........Maar ik heb dan ook niet aangekondigd van 'hallo ik ben nieuw hier en zo'... misschien dat het daaraan ligt?
Ik ben hier gewoon mee gaan kletsen.
![]()
Nee hoor we kijken gewoon in je profiel en zien dat je je --/--/-- pas hebt aangemeldquote:Op maandag 28 november 2005 04:24 schreef Sjet het volgende:
Ik heb dat gelukkig niet gehad hier, dat 'kutnewbee'........Maar ik heb dan ook niet aangekondigd van 'hallo ik ben nieuw hier en zo'... misschien dat het daaraan ligt?
![]()
Lekkere storm in een glas water dan weer, als dat zo is.quote:Op maandag 28 november 2005 04:21 schreef melke het volgende:
Volgens mij mochten ze dat niet vragen. Mochten ook niets over het nomineren of de populariteit van de bewoners vragen. Alleen over de gang van zaken in het huis. Ingrid had bijvoorbeeld kunnen vragen of welke spelletje Rob met haar speelt. Als het antwoord negatief is kan nomineren makkelijker voor haar worden. Denk dat dat de bedoeling is geweest
Ik ook niet hoor, hoi ikben nieuw en gooi me maar voor de haaien, ben gewoon mee gaan kletsen maar ZE hebben er een neus voorquote:Op maandag 28 november 2005 04:24 schreef Sjet het volgende:
![]()
Huhquote:Op maandag 28 november 2005 04:26 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ook, maar die kale neet van een APK kwam voorbij en die heeft een neus voor newbies, dus dan weet je het wel
Nathalie had gevraagd of ze populair was. Volgens mij had BB gezegd dat ze daar geen antwoord op zouden gevenquote:Op maandag 28 november 2005 04:26 schreef Wup het volgende:
Lamon, ik ben ook maar even naar de Talpa site gegaan en even 2 quotes opgepikt
[..]
[..]
ze mogen dus idd. wel vragen hoe ze er voor staan qua populariteit, maar dat gaat ze volgens mij niet naar de finale helpen.
Wel interessant is hoeveel mensen er naar de finale gaan misschien?
dus hoeveel exits zijn er nog tot aan de finale
Door die opdracht heeft Dido wel aan Roel gevraagd of hij meer met Linda gedaan heeft dan zoenen. Denk dat dat o.a ook de bedoeling was van BBquote:Op maandag 28 november 2005 04:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lekkere storm in een glas water dan weer, als dat zo is.
Dat soort vragen zullen niet echt helpen om de boel op te laten leven, terwijl dat nu zo nodig is.
Het wordt saaier en saaier met de dag.
Jawel! Volopquote:Op maandag 28 november 2005 04:32 schreef weyden het volgende:
nog leven hier ????
Inderdaad niet nee, sterker nog, dat kan ze een finaleplek kosten als ze te doorzichtig zijn. Maar het zou wel weer een leuke karaktertest zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 04:26 schreef Wup het volgende:
Lamon, ik ben ook maar even naar de Talpa site gegaan en even 2 quotes opgepikt
ze mogen dus idd. wel vragen hoe ze er voor staan qua populariteit, maar dat gaat ze volgens mij niet naar de finale helpen.
Dat is een vraag waar ze idd geen duidelijkheid over hadden, ze dachten 5 of 4 geloof ik.quote:Wel interessant is hoeveel mensen er naar de finale gaan misschien?
dus hoeveel exits zijn er nog tot aan de finale
Dat doe ik nu toch ook.. Moest net alleen ff voor mezelf op komen! (spierbalsmilie)quote:Op maandag 28 november 2005 04:32 schreef MrObjective het volgende:
Richt je gewoon op BB en laat die andere postst lekker gaan.
Ja het was heel leukquote:Op maandag 28 november 2005 04:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga mijn bedje eens opzoeken (ja ja staat in de slaapkamer) schoen gevuld van zoonlief (sssst) , het was een leuk avondjeen spreek jullie morgen (euhm straks) wel weer! Alvast welterusten!!!
![]()
Ben benieuwd wanneer die vragen in de uitzending komen. Wil eigenlijk ook wel weten wie wat gevraagd heeft. Mis ook wel een stream van de dagboekkamer. Morgen komt denk ik sowieso de discussiee van Lieske en de rest van de groep in de uitzending, voor de rest geen ideequote:Op maandag 28 november 2005 04:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Inderdaad niet nee, sterker nog, dat kan ze een finaleplek kosten als ze te doorzichtig zijn. Maar het zou wel weer een leuke karaktertest zijn.
[..]
Dat is een vraag waar ze idd geen duidelijkheid over hadden, ze dachten 5 of 4 geloof ik.
Als ze weten dat het er gewoon drie zijn, kunnen ze misschien ook meteen daar uit afleiden dat ze nog wel een tijdje in het huis moeten blijven zitten.
[undercovermode]Dan heeft 'ie mij nog niet ontdekt denk ik..... [/undercovermode]quote:Op maandag 28 november 2005 04:26 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ook, maar die kale neet van een APK kwam voorbij en die heeft een neus voor newbies, dus dan weet je het wel
Dat geloof ik wel ja....... maar ik 'ruik' denk ik nietquote:Op maandag 28 november 2005 04:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, hoi ikben nieuw en gooi me maar voor de haaien, ben gewoon mee gaan kletsen maar ZE hebben er een neus voor![]()
LOL, deze opmerking en de hoeveelheid bier die ik inmiddels op heb hebben me in totale staat van verwarring gebrachtquote:
Zal Dido donderdag naar huis gaan? Roel en Dido deden vandaag wel een stuk leuker met de groep mee. Heb hen geen een keer in de slaapkamer zien liggen, alleen tijdens het rukaffaire gesprekquote:Op maandag 28 november 2005 04:35 schreef MrObjective het volgende:
Roel moet weer in zijn rol komen, maar heb begrepen, dat hij verloren is. Hummie wil een "FUCK THE ROELSSS" maar schoothondje is nu helemaal tam. Alleen een exit van Dildo kan hem in zijn oude vertrouwde rol terugbrengen.
Truste SuperMAMAquote:Op maandag 28 november 2005 04:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga mijn bedje eens opzoeken (ja ja staat in de slaapkamer) schoen gevuld van zoonlief (sssst) , het was een leuk avondjeen spreek jullie morgen (euhm straks) wel weer! Alvast welterusten!!!
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 04:38 schreef doka het volgende:
[..]
LOL, deze opmerking en de hoeveelheid bier die ik inmiddels op heb hebben me in totale staat van verwarring gebracht![]()
![]()
Ingrids wilde avonturen in het huisje, terugkeer van Ingrid, de vragen in de DBK, ruzie Roel - Dido, het immer lollige verkleedpartijtje van Joost....... daar vullen ze wel een uitzending mee.quote:Op maandag 28 november 2005 04:37 schreef melke het volgende:
Ben benieuwd wanneer die vragen in de uitzending komen. Wil eigenlijk ook wel weten wie wat gevraagd heeft. Mis ook wel een stream van de dagboekkamer. Morgen komt denk ik sowieso de discussiee van Lieske en de rest van de groep in de uitzending, voor de rest geen idee
Ach ja Ingrid natuurlijk! Ook leuk! De ruzie van Roel en Dido zit er denk ik dinsdag pas in. Of zou de uitzending van morgen nog niet klaar zijn?quote:Op maandag 28 november 2005 04:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Ingrids wilde avonturen in het huisje, terugkeer van Ingrid, de vragen in de DBK, ruzie Roel - Dido, het immer lollige verkleedpartijtje van Joost....... daar vullen ze wel een uitzending mee.
Ik merk ook wel eens dat ik een beetje te gefixeerd ben op users waarvan ik weet dat ik hum humor al jaren leuk vind, maar als je altijd goeie of leuke posts hebt, moet het toch wel een keer gaan opvallenquote:Op maandag 28 november 2005 04:37 schreef Sjet het volgende:
Dat geloof ik wel ja....... maar ik 'ruik' denk ik nietof ik ben gewoon totaal niet interessant
![]()
ja ze hebben ook nog iets met Sinterklaaslootjes gedaan toch?quote:Op maandag 28 november 2005 04:42 schreef melke het volgende:
Ach ja Ingrid natuurlijk! Ook leuk! De ruzie van Roel en Dido zit er denk ik dinsdag pas in. Of zou de uitzending van morgen nog niet klaar zijn?
Je valt zeker op PC eend! Zeker met je leuke Beasty Boys mixquote:Op maandag 28 november 2005 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik merk ook wel eens dat ik een beetje te gefixeerd ben op mensen waarvan ik weet dat ik ze al jaren leuk vind, maar als je altijd goeie of leuke posts hebt, moet het toch wel een keer gaan opvallen
Ach ja dat ook nog! Pff toch best wel genoeg voor dat half uurtje. Hoop wel dat ze morgen weer 'n weekopdracht krijgen. Iets met kerstkaarten/pakketen misschien. Kan me herinneren dat dat in BB1 ook zo wasquote:Op maandag 28 november 2005 04:43 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ze hebben ook nog iets met Sinterklaaslootjes gedaan toch?
dan kan Dido-Roel wel naar dinsdag idd.
Ze hebben sowieso wel veel materiaal ook met dat Ingrid-gedoe. Ik ben benieuwd hoe ze dat maandag en dinsdag gaan inplannen.quote:Op maandag 28 november 2005 04:43 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ze hebben ook nog iets met Sinterklaaslootjes gedaan toch?
dan kan Dido-Roel wel naar dinsdag idd.
weet Rob inmiddels al dat hij genomineerd staat?quote:Op maandag 28 november 2005 04:44 schreef Lamon het volgende:
Misschien pas tijdens de live laten horen om de spanning nog verder op te voeren?
Alhoewel ze zelf geloof ik al een redelijk idee hebben wie er genomineerd zijn, dus veel zin heeft het niet.
Mafkeesquote:Op maandag 28 november 2005 04:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou zeg thnxxxxxxxx
Hoe weet jij dat nou? Oh ja mijn nickname
hahaha Daaag allemaal
![]()
Ik ga ook slapen, welterusten Rob of slaap je nog en typ je dit in je droomquote:Op maandag 28 november 2005 04:47 schreef MrObjective het volgende:
Ik heb Hummie persoonlijk gesproken,
Truste, Henk foute-Topic-Titel Jansenquote:Op maandag 28 november 2005 04:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, welterusten Rob of slaap je nog en typ je dit in je droom![]()
Wat heb jij tegen Scanman01 ??quote:Op maandag 28 november 2005 04:53 schreef melke het volgende:
Zeg Mister Objective, jij hebt ook een levende fantasie heAls BB6 komt is het misschien leuk als je gaat solliciteren voor de functie programma maker. Daarbij mag jij die Scanmeneer volgens mij niet echt he of ben je soms op hem?
Daaag, trusten Supermemquote:Op maandag 28 november 2005 04:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou zeg thnxxxxxxxx
Hoe weet jij dat nou? Oh ja mijn nickname
hahaha Daaag allemaal
![]()
Zijn er meederen!!?quote:Op maandag 28 november 2005 04:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Scanman01 ??![]()
De eerste vraag van Hummie en BB himself was of ik FOK! kende. Maar dat kwam door LekkerSimpel, die met zijn grote bek dingen op FOK! had gezegd, waar ik geen weet van had.quote:Op maandag 28 november 2005 04:53 schreef melke het volgende:
Zeg Mister Objective, jij hebt ook een levende fantasie heAls BB6 komt is het misschien leuk als je gaat solliciteren voor de functie programma maker. Daarbij mag jij die Scanmeneer volgens mij niet echt he of ben je soms op hem?
Ik zal je smilie geloven, en er waren er toch meerdere die de scans plaasten.quote:
Ik doelde met rijke fantasie op het stukje over de nieuwe potentiele bewoner boef.quote:Op maandag 28 november 2005 05:04 schreef MrObjective het volgende:
[..]
De eerste vraag van Hummie en BB himself was of ik FOK! kende. Maar dat kwam door LekkerSimpel, die met zijn grote bek dingen op FOK! had gezegd, waar ik geen weet van had.
Ik ben een ervaring rijker, ook al was het maar een gesprek met Hummie en BB. En up2date. En Hummie is een schitterend mens. Ook al baal ik van de saaie streams. Zoals je kan lezen in mijn mailtje. Hummie dwingt respect af. Maar dat kan maar één iemand beamen, en dat is Menno. Vraag in het Menno-topic maar of hij Gijs kent.... Dan zal je zien dat ik niet in een fantasiewereld leef, en als één van de 8 (lijkt Mies Bouwman wel) die zondag voor de date met Chantal ben geweest.
Ik volg het niet meer... Weet alleen dat die Scanman fan was van Lieske meer niet..quote:Op maandag 28 november 2005 05:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zal je smilie geloven, en er waren er toch meerdere die de scans plaasten.
Misschien nu meer een beeld wat er in het huis gebeurt en niet alleen Lieske(alhoewel het wel leuk is om te zien).
Maar overdaad schaadt![]()
Ben je uit de running nou, up2date zou nog wat voor haar regelen tochquote:Op maandag 28 november 2005 05:04 schreef MrObjective het volgende:
[..]
De eerste vraag van Hummie en BB himself was of ik FOK! kende. Maar dat kwam door LekkerSimpel, die met zijn grote bek dingen op FOK! had gezegd, waar ik geen weet van had.
Ik ben een ervaring rijker, ook al was het maar een gesprek met Hummie en BB. En up2date. En Hummie is een schitterend mens. Ook al baal ik van de saaie streams. Zoals je kan lezen in mijn mailtje. Hummie dwingt respect af. Maar dat kan maar één iemand beamen, en dat is Menno. Vraag in het Menno-topic maar of hij Gijs kent.... Dan zal je zien dat ik niet in een fantasiewereld leef, en als één van de 8 (lijkt Mies Bouwman wel) die zondag voor de date met Chantal ben geweest.
Oe! Dat ga ik zienquote:Op maandag 28 november 2005 05:21 schreef melke het volgende:
Morgen komt Chantal bij BvD. Kijken dus!
Ik dacht werkelijk dat achter het masker van Chantal een leuke meid zat. Maar die woensdag toen ze toneelspelletjes deden en zij als een dooie pier bleef, kwam ik erop terug. Up2date belde mijn afgelopen vrijdag nog. Want ze hadden veel leukere vrouwen voor mij in hun bestand.quote:Op maandag 28 november 2005 05:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ik doelde met rijke fantasie op het stukje over de nieuwe potentiele bewoner boef.
Wel leuk dat je dat mee gemaakt hebt trouwens. Paar vraagjes. Vind je Chantal ook echt een leuke vrouw of deed je alleen maar mee omdat het BB was? Heeft Hums ook echt uitspraken gedaan over BB? Vond zij het ook saai dan? Leeste de redactie mee op Fok? Waarom mogen ze de Fokkers niet? Vanwege de kritiek? Wie is Gijs? Hoezo nieuwsgierig he![]()
Dat weet ik niet, zij komt uit Amsterdam, ik uit Zutphen, en had uitnodiging bij filiaal van Arnhem. Maar denk wel dat ze in Amsterdam iets voor haar willen regelen, want up2 date is een gerenomeerde datingburo. Ik heb afgezegd, om de reden dat ik het niet zo op dating buro's heb. Ik vind het niets dat een buro gaat bepalen wie goed voor me is, dat beslis ik liever zelf. Dus zal me ook niet verwonderen dat Chantal het zelfde denkt.quote:Op maandag 28 november 2005 05:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je uit de running nou, up2date zou nog wat voor haar regelen toch![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 05:26 schreef PC eend het volgende:
Gijs van Dam
ik snap dat je zijn achternaam niet wilt noemen, zoek google het maar eens![]()
Ik heb altijd al geweten dat het een maffia troep was bij endemol
Hoezo maffia troep?quote:Op maandag 28 november 2005 05:26 schreef PC eend het volgende:
Gijs van Dam
ik snap dat je zijn achternaam niet wilt noemen, zoek google het maar eens![]()
Ik heb altijd al geweten dat het een maffia troep was bij endemol
Ik was er zondag 13 november. En dinsdag of woensdag erbna bedacht Joost rollenspelletjes. En Chantal deed niet spontaan mee. Toen was ik blij dat BB en up2date had afgebeld, dat alles niet doorgng. (stond dag erna in de krant) Want Chantal is een dooie pier. Want met Gijs en Hummie had ik dikke lol. Zeker omdat Roel zo mak was. En beetje leven in de brouwerij zag ze wel zitten. Ik zou voor Chantal leren minirokje met netkousen aandoen. En dan "I want to break free"doen van Queen. En Hummie is een feestbeest, die zag het helemaal zitten.quote:Op maandag 28 november 2005 05:29 schreef melke het volgende:
Leuk Mister Objective! Wel jammer dat het allemaal niet door gegaan is en dat iemand het voor je verknald heeft. Hoezo knapte je af op Chantal bij de toneelstukjes? Misschien was ze wel verlegen? Ik moet je gelijk geven over dat Lieske gestalk. Vind het nogal raar dat een volwassen iemand naakt foto's van een tienermeisje gaat posten. Maar goed, dat is persoonlijk. Mail Hummie maar dat Scanman niet meer op het forum zit. Hij is er mee gekapt had ik gelezen. Vraag me overigens wel af waarom ze hier mee lezen. Wat schieten ze daar nou eigenlijk mee op?
Als je Tanjalies eens tegenkomt, heeft ie vast wel een paar isbn nummers voor jequote:
ISBN-nummers, of bedoel je IP-nummers of telefoonnummers?quote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je Tanjalies eens tegenkomt, heeft ie vast wel een paar isbn nummers voor je
Als ik dit zo lees, gaat APK gehuldigd worden door Hummie, of is hij gewoon Hummiequote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik was er zondag 13 november. En dinsdag of woensdag erbna bedacht Joost rollenspelletjes. En Chantal deed niet spontaan mee. Toen was ik blij dat BB en up2date had afgebeld, dat alles niet doorgng. (stond dag erna in de krant) Want Chantal is een dooie pier. Want met Gijs en Hummie had ik dikke lol. Zeker omdat Roel zo mak was. En beetje leven in de brouwerij zag ze wel zitten. Ik zou voor Chantal leren minirokje met netkousen aandoen. En dan "I want to break free"doen van Queen. En Hummie is een feestbeest, die zag het helemaal zitten.
Over scanman en consorten heb ik wel genoeg gezegd. Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.
FOK! wordt massaal bezocht en de polls massaal gestemd. Dat ontgaat BB ook niet.
LOL, heb je het bb-forum van talpa zelf wel eens gelezen? Daarbij vergeleken is dit een thee-kransjequote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef MrObjective het volgende:
[..]
I
Over scanman en consorten heb ik wel genoeg gezegd. Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.
Dat is hun goed recht ook! Maar ja, je voorkomt het toch niet. Ook zoiets als een tietentopic etc hoeft voor mij niet. Ik weet niet echt wat mannen daar nou geweldig aan vinden. Maar ja, ben dan ook geen man he. Maar over het algemeen vind ik dat je hier op het forum alle meningen over BB kunt vinden. De leuke en ook de minder leuke. Zo hoort het ook toch?!quote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.
Ik snap het niet.... En nee, ben niet blond of dom!quote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je Tanjalies eens tegenkomt, heeft ie vast wel een paar isbn nummers voor je
Is Tanjalies misschien Vincent? Het loopjongetje van Hummie?quote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent Menno he? Of Tanja?quote:Op maandag 28 november 2005 05:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, gaat APK gehuldigd worden door Hummie, of is hij gewoon Hummie![]()
Of jij bent scan, hmmmm ik word weer para![]()
Wie is Tanjalies? Diegene die alles goed voorspelt?quote:Op maandag 28 november 2005 05:44 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Is Tanjalies misschien Vincent? Het loopjongetje van Hummie?
quote:Op maandag 28 november 2005 05:42 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is hun goed recht ook! Maar ja, je voorkomt het toch niet. Ook zoiets als een tietentopic etc hoeft voor mij niet. Ik weet niet echt wat mannen daar nou geweldig aan vinden. Maar ja, ben dan ook geen man he. Maar over het algemeen vind ik dat je hier op het forum alle meningen over BB kunt vinden. De leuke en ook de minder leuke. Zo hoort het ook toch?!
Ik heb APK en Scanman in smoelenboek van BB-users gezien, maar heb ze die zondag niet gezien, dus denk niet dat ze er mee te maken hebben. Of er waren misschien verborgen camara's die ik niet heb gezien.quote:Op maandag 28 november 2005 05:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, gaat APK gehuldigd worden door Hummie, of is hij gewoon Hummie![]()
Of jij bent scan, hmmmm ik word weer para![]()
Degene die soms wat goed voorspelt, en zo niet, dat op allerlei manieren goed probeert te praten.quote:Op maandag 28 november 2005 05:45 schreef melke het volgende:
[..]
Wie is Tanjalies? Diegene die alles goed voorspelt?
Nou word ik echt gekquote:Op maandag 28 november 2005 05:44 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Is Tanjalies misschien Vincent? Het loopjongetje van Hummie?
Wacht, nu we toch aan het roddelen zijn. Heeft APK het tietentopic geopend onder Scanmans naam?quote:Op maandag 28 november 2005 05:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ja ze bedoelen natuurlijk dat tietentopic, waar APK zijn naam heeft ingezet![]()
Nou wordt hij daardoor ook al gebashed door Hummie en Gijs![]()
![]()
Als APK wat flikt, dan flikt ie het goed dat moet je hem nageven![]()
![]()
![]()
Weet hij ook al wie er donderdag uit gaat?quote:Op maandag 28 november 2005 05:49 schreef doka het volgende:
[..]
Degene die soms wat goed voorspelt, en zo niet, dat op allerlei manieren goed probeert te praten.
Neequote:Op maandag 28 november 2005 05:49 schreef melke het volgende:
[..]
Wacht, nu we toch aan het roddelen zijn. Heeft APK het tietentopic geopend onder Scanmans naam?
Je weet wie ik bedoel je, en isbn nummers zijn boeknummersquote:Op maandag 28 november 2005 05:45 schreef melke het volgende:
[..]
Wie is Tanjalies? Diegene die alles goed voorspelt?
Denk niet dat je recht op die beelden hebt nee. Of je moet iets getekend hebben waarin dat staat. Meestal moet je alle rechten af geven. Welk interview bedoel je eigenlijk?quote:Op maandag 28 november 2005 05:48 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik wil graag dat interview met Gijs en Hummie hebben. Zou ik daar recht op hebben? Ik heb getekend dat ze alles mogen uitzenden, maar heb ik dan ook recht die beelden zelf in mijn bezit te hebben?
Hij voorspeelt al sinds weken dat Lieske eruit gaatquote:Op maandag 28 november 2005 05:50 schreef melke het volgende:
[..]
Weet hij ook al wie er donderdag uit gaat?
Ja dat wist ik ja, maar wat heeft dat met de maffia en die Gijs te maken?quote:Op maandag 28 november 2005 05:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je weet wie ik bedoel je, en isbn nummers zijn boeknummers![]()
Ik weet het is wat ouderwets...
Doka![]()
Neem een pilletje, misschien helpt datquote:
Haha oke, iemand anders dus. Vorige keer zei hij trouwens Didoquote:Op maandag 28 november 2005 05:52 schreef doka het volgende:
[..]
Hij voorspeelt al sinds weken dat Lieske eruit gaat![]()
Wat ik best een sterke actie vindquote:Op maandag 28 november 2005 05:53 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Een malloot die zich had opgegeven voor een date met Chantal, maar dat had ik toch al gezegd?
Hij weet echtwel dingen hoor en als hij wat zegt dan klopt het vaak, maar soms speculeert hij ook gewoon, maar dat zegt hij er dan bijquote:Op maandag 28 november 2005 05:49 schreef doka het volgende:
[..]
Degene die soms wat goed voorspelt, en zo niet, dat op allerlei manieren goed probeert te praten.
Dus Scan is gewoon een ventje die op tietjes en kontjes geilt? Ik snap er geen hol meer van!quote:
Toeval misschienquote:Op maandag 28 november 2005 05:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij weet echtwel dingen hoor en als hij wat zegt dan klopt het vaak, maar soms speculeert hij ook gewoon, maar dat zegt hij er dan bij
http://forum.fok.nl/user/history/583quote:Op maandag 28 november 2005 05:53 schreef melke het volgende:
[..]
Haha oke, iemand anders dus. Vorige keer zei hij trouwens Dido
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef tanjalies het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het Dido is die weg moet. Er was veel werk van de nacht van Roel en Dido gemaakt. Het hoeft niet maar het geeft te denken. Voor het programma ook beter. Het geeft veel emotie aan de kant van Roel. We zijn af van de afzondering die die twee er op na houden. In het verleden heeft BB dat nooit weten te waarderen. Volgens mij ging er in het verleden na een romantische nacht ook altijd 1 van de 2 geliefde weg. Maar ik kan mij vergissen.
Dag Mennoquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:40 schreef tanjalies het volgende:
Kijk ik zelf nu naar a.s. donderdag dan denk ik dat Menno vooral bij de SMSende doelgroep erg populair is. Zijn leeftijd, maar vooral de underdog positie zijn daar oorzaak van.
Kom dan op dit uur niet met vage theorien dat Tanjalies misschien ene vincent isquote:Op maandag 28 november 2005 05:53 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Neem een pilletje, misschien helpt dat
Wie ik ben???
Een malloot die zich had opgegeven voor een date met Chantal, maar dat had ik toch al gezegd?
Tja ik werd begeleid door ene vincent. EN men speculeert dat Tanjalies een insider is. Dan denk ik aan hem.quote:Op maandag 28 november 2005 05:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom dan op dit uur niet met vage theorien dat Tanjalies misschien ene vincent is
Hij heeft wel inside information, maar dat hoeft hemzelf nog geen insider te makenquote:Op maandag 28 november 2005 06:00 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Tja ik werd begeleid door ene vincent. EN men speculeert dat Tanjalies een insider is. Dan denk ik aan hem.
Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..quote:Op maandag 28 november 2005 06:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft wel inside information, maar dat hoeft hemzelf nog geen insider te maken
Hoezo zou je gedonder krijgen door een foto?quote:Op maandag 28 november 2005 06:13 schreef MrObjective het volgende:
Ik zoek een foto
En ben wel bang dat ik er gedonder mee krijg
Hij kent misschien iemand die daar werkt en z'n mond niet kan houdenquote:Op maandag 28 november 2005 06:14 schreef doka het volgende:
[..]
Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..
Dat zou kunnen, ware het niet dat zijn 'voorspellingen' zelden kloppen.quote:Op maandag 28 november 2005 06:16 schreef melke het volgende:
[..]
Hij kent misschien iemand die daar werkt en z'n mond niet kan houden
In de media stond dat ze meer dan 100 man hadden gezien. Maar het waren er maar 8.quote:Op maandag 28 november 2005 06:16 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo zou je gedonder krijgen door een foto?
Er werken meer dan 100 man aan dat programma volgens mij en die weten stuk voor stuk allemaal vast iets meer dan ons, ik beschouw ze allemaal als insidersquote:Op maandag 28 november 2005 06:14 schreef doka het volgende:
[..]
Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..
In een interview met Hummie had zij het ook over 8 aanmeldingen. (Volgens Tanjalies waren het er 0)quote:Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef MrObjective het volgende:
[..]
In de media stond dat ze meer dan 100 man hadden gezien. Maar het waren er maar 8.
Maar voor de media wilden ze het iets mooier maken. En ik heb ergens een foto waar je heel duidelijk de 8 mapjes ziet van de uitgenodigde mensen.
Dan zal het wel toeval zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 06:17 schreef doka het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ware het niet dat zijn 'voorspellingen' zelden kloppen.
Valt mij juist altijd op dat het juist vaak klopt, en dat gevoel heb ik geloof ik al jaren langquote:Op maandag 28 november 2005 06:17 schreef doka het volgende:
[..]
Op zich wel, maar een kabeljongen zit niet bij de redactievergaderingen waar de besluiten worden genomenquote:Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er werken meer dan 100 man aan dat programma volgens mij en die weten stuk voor stuk allemaal vast iets meer dan ons, ik beschouw ze allemaal als insiders
Misschien waren er voor die dag maar 8?quote:Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef MrObjective het volgende:
[..]
In de media stond dat ze meer dan 100 man hadden gezien. Maar het waren er maar 8.
Maar voor de media wilden ze het iets mooier maken. En ik heb ergens een foto waar je heel duidelijk de 8 mapjes ziet van de uitgenodigde mensen.
Het is een selecte groep. Ik heb alle namen wel en email-adressen. Maar denk niet dat daar een lek zit. En trouwens, zijn allemaal meiden. Yllia, Liesbeth en Hummie. Die zitten in de productie van BB.quote:Op maandag 28 november 2005 06:17 schreef doka het volgende:
[..]
Moet ik die Tanjalies nou geloven of niet? Vorige week zat ik al de stress dat Lieske er ipv Dido uit zou gaan en dat is dus niet gebeurt. Kan ik me deze week de stress besparen?quote:Op maandag 28 november 2005 06:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Valt mij juist altijd op dat het juist vaak klopt, en dat gevoel heb ik geloof ik al jaren lang
Nee maar als hij eerder dan ons bv een grote vrachtwagen met aardappels ziet aankomen, zou hij eerder dan ons kunnen vermoeden dat er een opdracht met aardappels aan zit te komen.quote:Op maandag 28 november 2005 06:21 schreef doka het volgende:
[..]
Op zich wel, maar een kabeljongen zit niet bij de redactievergaderingen waar de besluiten worden genomen
Preciesquote:Op maandag 28 november 2005 06:22 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Het is een selecte groep. Ik heb alle namen wel en email-adressen. Maar denk niet dat daar een lek zit. En trouwens, zijn allemaal meiden. Yllia, Liesbeth en Hummie. Die zitten in de productie van BB.
0 is bijna 8 toch?quote:Op maandag 28 november 2005 06:20 schreef doka het volgende:
[..]
In een interview met Hummie had zij het ook over 8 aanmeldingen. (Volgens Tanjalies waren het er 0)
Wist hij dat dan van te voren?quote:Op maandag 28 november 2005 06:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee maar als hij eerder dan ons bv een grote vrachtwagen met aardappels ziet aankomen, zou hij eerder dan ons kunnen vermoeden dat er een opdracht met aardappels aan zit te komen.
Zeker, maar niet wie er volgens de redactie als volgende uitgaat/moetquote:Op maandag 28 november 2005 06:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee maar als hij eerder dan ons bv een grote vrachtwagen met aardappels ziet aankomen, zou hij eerder dan ons kunnen vermoeden dat er een opdracht met aardappels aan zit te komen.
Heeft hij niks over gezegd, terwijl hij anders zo scheutig is met z'n 'insider-kennis'quote:
Hummie noemt het een FORMAT..... vul de rest zelf maar in....quote:Op maandag 28 november 2005 06:26 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie nou, is het stemmen geloofwaardig of is er een script dat bepaalt wie er wanneer uit moet?
Heb je Ernst Paul hasselbach ook gezien?quote:Op maandag 28 november 2005 06:22 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Het is een selecte groep. Ik heb alle namen wel en email-adressen. Maar denk niet dat daar een lek zit. En trouwens, zijn allemaal meiden. Yllia, Liesbeth en Hummie. Die zitten in de productie van BB.
En Ingid en Nathalie dan? En hoezo voorspel je dat?quote:Op maandag 28 november 2005 06:26 schreef MrObjective het volgende:
Ik kan ook wel een voorspelling doen.... Joost zit bij de laatste 3-4 (daar zijn ze nog niet over uit hoe het te doen)
Lieske zit ook op de eindronde. En de 3e is Roel of Rob, en als er gekozen word voor 4, dan zit Dido er ook bij.
Ik denk dat er geen script is, maar dat het wel afhangt van wat de bewoners doen, hoe de kijkers stemmen, hoe de kijkcijfers zijn en wat ze lezen op internet of ze iemand er stiekem uitschoppen.quote:Op maandag 28 november 2005 06:26 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie nou, is het stemmen geloofwaardig of is er een script dat bepaalt wie er wanneer uit moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |