abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32637167
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga mijn bedje eens opzoeken (ja ja staat in de slaapkamer) schoen gevuld van zoonlief (sssst) , het was een leuk avondje en spreek jullie morgen (euhm straks) wel weer! Alvast welterusten!!!
Truste SuperMAMA
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32637168
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:38 schreef doka het volgende:

[..]

LOL, deze opmerking en de hoeveelheid bier die ik inmiddels op heb hebben me in totale staat van verwarring gebracht
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32637171
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:37 schreef melke het volgende:
Ben benieuwd wanneer die vragen in de uitzending komen. Wil eigenlijk ook wel weten wie wat gevraagd heeft. Mis ook wel een stream van de dagboekkamer. Morgen komt denk ik sowieso de discussiee van Lieske en de rest van de groep in de uitzending, voor de rest geen idee
Ingrids wilde avonturen in het huisje, terugkeer van Ingrid, de vragen in de DBK, ruzie Roel - Dido, het immer lollige verkleedpartijtje van Joost....... daar vullen ze wel een uitzending mee.
pi_32637175
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:40 schreef Wup het volgende:

[..]

Ingrids wilde avonturen in het huisje, terugkeer van Ingrid, de vragen in de DBK, ruzie Roel - Dido, het immer lollige verkleedpartijtje van Joost....... daar vullen ze wel een uitzending mee.
Ach ja Ingrid natuurlijk! Ook leuk! De ruzie van Roel en Dido zit er denk ik dinsdag pas in. Of zou de uitzending van morgen nog niet klaar zijn?
Onderschriftloos
pi_32637176
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:37 schreef Sjet het volgende:

Dat geloof ik wel ja....... maar ik 'ruik' denk ik niet of ik ben gewoon totaal niet interessant
Ik merk ook wel eens dat ik een beetje te gefixeerd ben op users waarvan ik weet dat ik hum humor al jaren leuk vind, maar als je altijd goeie of leuke posts hebt, moet het toch wel een keer gaan opvallen
pi_32637177
wat ik niet begrijp is waarom BB de bewoners de nominatie-uitslag nog steeds maar niet geeft.
wat zijn ze daar toch mee van plan....
pi_32637179
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:42 schreef melke het volgende:
Ach ja Ingrid natuurlijk! Ook leuk! De ruzie van Roel en Dido zit er denk ik dinsdag pas in. Of zou de uitzending van morgen nog niet klaar zijn?
ja ze hebben ook nog iets met Sinterklaaslootjes gedaan toch?
dan kan Dido-Roel wel naar dinsdag idd.
pi_32637180
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik merk ook wel eens dat ik een beetje te gefixeerd ben op mensen waarvan ik weet dat ik ze al jaren leuk vind, maar als je altijd goeie of leuke posts hebt, moet het toch wel een keer gaan opvallen
Je valt zeker op PC eend! Zeker met je leuke Beasty Boys mix
Onderschriftloos
pi_32637181
Misschien pas tijdens de live laten horen om de spanning nog verder op te voeren?
Alhoewel ze zelf geloof ik al een redelijk idee hebben wie er genomineerd zijn, dus veel zin heeft het niet.
pi_32637183
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:43 schreef Wup het volgende:

[..]

Ach ja dat ook nog! Pff toch best wel genoeg voor dat half uurtje. Hoop wel dat ze morgen weer 'n weekopdracht krijgen. Iets met kerstkaarten/pakketen misschien. Kan me herinneren dat dat in BB1 ook zo was
Onderschriftloos
pi_32637184
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:43 schreef Wup het volgende:

[..]

Ze hebben sowieso wel veel materiaal ook met dat Ingrid-gedoe. Ik ben benieuwd hoe ze dat maandag en dinsdag gaan inplannen.
pi_32637185
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:44 schreef Lamon het volgende:
Misschien pas tijdens de live laten horen om de spanning nog verder op te voeren?
Alhoewel ze zelf geloof ik al een redelijk idee hebben wie er genomineerd zijn, dus veel zin heeft het niet.
weet Rob inmiddels al dat hij genomineerd staat?
dat is wel weer jammer........
  maandag 28 november 2005 @ 04:47:32 #213
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637187
Ik heb Hummie persoonlijk gesproken, toen ik me aanmelde voor de date van Chantal. En Hummie zit met de handen in de haren, want ze weet dat het een softe bende is.
De date met Chantal ging niet door, wat iedereen heeft kunnen lezen. Maar ik wilde een beetje actie in het huis en stuurde het volgende mailtje, waar ik geen antwoord op kreeg (ook wel logisch, want Hummie haat FOK! en vooral Scanman met zijn stalking acties op Lieske. Ze vind hem een goorlap en een viespeuk. En alleen daarom kan Lieske eruit gaan op haar wil. Scanman blij dat hij zo belangrijk is (en regenworm). Hummie en BB ontgaat niets. Ook FOK! niet.
Dus ik stuurde volgend mailtje om de boel ff weer levendig te maken:

Beste Ylla,

Bedankt voor je telefoontje. Jammer dat het allemaal niet doorgaat. Aan de andere kant misschien maar goed ook, want ik begreep van up2date, dat het nu niet bepaald gemakkelijk is geweest.

Toen ze van de week die toneelspelletjes deden en "LAMA" nadeden vond ik toch ook eigenlijk niet de Chantal die ik dacht, die achter haar maskers zit. Misschien heeft ze helemaal geen maskers op.

Ook de ervaring om in het huis te zitten leek me heel leuk. Daarom eigenlijk dit mailtje. Mevr. van der Tonnekreek zei dat er al vaste formats zijn. Maar af en toe is het toch een beetje doods. Zelfs de "Menno-actie" had helaas niet de uitwerking die iedereen had verwacht. Ook Joost bleef zeer kalm onder de aanwezigheid van Brenda.

Ik had nog een ideetje (waar ik me graag voor opgeef) voor een reserve-format.
Wat te denken om iemand in het huis te "gooien" die van de reclasering komt. Iemand die een werkstraf heeft gekregen wegens het houden van een weetzolder en daarom enkele dagen in het huis moet doorbrengen. De bewoners krijgen dit kort voor zijn aankomst te horen.
Die persoon kent dus totaal niemand van het huis. Die weet ook niet dat er werkelijk overal camera's hangen. (hij gaat proberen geld uit de kluis te jatten). Hij heeft zogenaamd weet mee naar binnen gemokkeld en gaat dat roken (wat Roel natuurlijk wel moet zien).
Voor de rest is het gewoon een onnozele vent, die alles maar raar vindt.
Hij vraagt natuurlijk om de afstandsbediening van de TV
Hij vraagt de rest waarom ze een taakstraf hebben
Hij vraagt waar de radio staat
Hij wil natuurlijk wel een pilsie drinken
Hij wil uitslapen en verder weinig in het huis doen

Allom een ongelovelijke dwarsligger en betweter. Iemand die alles beter weet, dan mensen die al 12 weken in het huis zitten.

Dit lijkt me echt een leuke rol voor mij, daar ik tijdens mijn werk op de politieschool ook diverse typetjes heb gespeeld. En zeer overtuigend kan overkomen.

Dus mochten jullie nog een noodplan moeten hebben? Ik ben graag bereid, daar aan mee te werken.

Met vriendelijke groet,
Rob
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637189
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:39 schreef doka het volgende:

[..]

Truste SuperMAMA
Nou zeg thnxxxxxxxx Hoe weet jij dat nou? Oh ja mijn nickname hahaha Daaag allemaal
pi_32637190
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:47 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Nou zeg thnxxxxxxxx Hoe weet jij dat nou? Oh ja mijn nickname hahaha Daaag allemaal
Mafkees
pi_32637193
Zeg Mister Objective, jij hebt ook een levende fantasie he Als BB6 komt is het misschien leuk als je gaat solliciteren voor de functie programma maker. Daarbij mag jij die Scanmeneer volgens mij niet echt he of ben je soms op hem?
Onderschriftloos
pi_32637194
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:47 schreef MrObjective het volgende:
Ik heb Hummie persoonlijk gesproken,
Ik ga ook slapen, welterusten Rob of slaap je nog en typ je dit in je droom
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_32637196
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:55 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ik ga ook slapen, welterusten Rob of slaap je nog en typ je dit in je droom
Truste, Henk foute-Topic-Titel Jansen
pi_32637197
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:53 schreef melke het volgende:
Zeg Mister Objective, jij hebt ook een levende fantasie he Als BB6 komt is het misschien leuk als je gaat solliciteren voor de functie programma maker. Daarbij mag jij die Scanmeneer volgens mij niet echt he of ben je soms op hem?
Wat heb jij tegen Scanman01 ??
pi_32637198
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:47 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Daaag, trusten Supermem
pi_32637200
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:56 schreef doka het volgende:

Truste, Henk foute-Topic-Titel Jansen
Begin jij ook nog??
pi_32637202
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:56 schreef Sjet het volgende:

Menno for Robinson :-)
Menno for president!
pi_32637203
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:58 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Begin jij ook nog??
Altijd
pi_32637204
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:56 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Wat heb jij tegen Scanman01 ??
Zijn er meederen!!?
Onderschriftloos
pi_32637206
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:59 schreef melke het volgende:

[..]

Zijn er meederen!!?
Ja, dat clonen, he?
pi_32637208
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:02 schreef doka het volgende:

[..]

Ja, dat clonen, he?
Waarom doen ze dat?
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 05:04:09 #227
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637210
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:53 schreef melke het volgende:
De eerste vraag van Hummie en BB himself was of ik FOK! kende. Maar dat kwam door LekkerSimpel, die met zijn grote bek dingen op FOK! had gezegd, waar ik geen weet van had.

Ik ben een ervaring rijker, ook al was het maar een gesprek met Hummie en BB. En up2date. En Hummie is een schitterend mens. Ook al baal ik van de saaie streams. Zoals je kan lezen in mijn mailtje. Hummie dwingt respect af. Maar dat kan maar één iemand beamen, en dat is Menno. Vraag in het Menno-topic maar of hij Gijs kent.... Dan zal je zien dat ik niet in een fantasiewereld leef, en als één van de 8 (lijkt Mies Bouwman wel) die zondag voor de date met Chantal ben geweest.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637211
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:58 schreef doka het volgende:

[..]

Menno for president!
pi_32637212
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:03 schreef melke het volgende:

[..]

Waarom doen ze dat?
Ik klets maar wat uit me nek. Sorry
pi_32637213
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:59 schreef melke het volgende:
Zijn er meederen!!?
Ik zal je smilie geloven, en er waren er toch meerdere die de scans plaasten.
Misschien nu meer een beeld wat er in het huis gebeurt en niet alleen Lieske (alhoewel het wel leuk is om te zien).
Maar overdaad schaadt
pi_32637216
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:04 schreef MrObjective het volgende:

[..]

De eerste vraag van Hummie en BB himself was of ik FOK! kende. Maar dat kwam door LekkerSimpel, die met zijn grote bek dingen op FOK! had gezegd, waar ik geen weet van had.

Ik ben een ervaring rijker, ook al was het maar een gesprek met Hummie en BB. En up2date. En Hummie is een schitterend mens. Ook al baal ik van de saaie streams. Zoals je kan lezen in mijn mailtje. Hummie dwingt respect af. Maar dat kan maar één iemand beamen, en dat is Menno. Vraag in het Menno-topic maar of hij Gijs kent.... Dan zal je zien dat ik niet in een fantasiewereld leef, en als één van de 8 (lijkt Mies Bouwman wel) die zondag voor de date met Chantal ben geweest.
Ik doelde met rijke fantasie op het stukje over de nieuwe potentiele bewoner boef.

Wel leuk dat je dat mee gemaakt hebt trouwens. Paar vraagjes. Vind je Chantal ook echt een leuke vrouw of deed je alleen maar mee omdat het BB was? Heeft Hums ook echt uitspraken gedaan over BB? Vond zij het ook saai dan? Leeste de redactie mee op Fok? Waarom mogen ze de Fokkers niet? Vanwege de kritiek? Wie is Gijs? Hoezo nieuwsgierig he
Onderschriftloos
pi_32637222
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:07 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ik zal je smilie geloven, en er waren er toch meerdere die de scans plaasten.
Misschien nu meer een beeld wat er in het huis gebeurt en niet alleen Lieske (alhoewel het wel leuk is om te zien).
Maar overdaad schaadt
Ik volg het niet meer... Weet alleen dat die Scanman fan was van Lieske meer niet..
Onderschriftloos
pi_32637233
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:04 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Ben je uit de running nou, up2date zou nog wat voor haar regelen toch
pi_32637235
Morgen komt Chantal bij BvD. Kijken dus!
Onderschriftloos
pi_32637237
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:21 schreef melke het volgende:
Morgen komt Chantal bij BvD. Kijken dus!
Oe! Dat ga ik zien
  maandag 28 november 2005 @ 05:22:25 #236
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637238
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:08 schreef melke het volgende:

[..]

Ik doelde met rijke fantasie op het stukje over de nieuwe potentiele bewoner boef.

Wel leuk dat je dat mee gemaakt hebt trouwens. Paar vraagjes. Vind je Chantal ook echt een leuke vrouw of deed je alleen maar mee omdat het BB was? Heeft Hums ook echt uitspraken gedaan over BB? Vond zij het ook saai dan? Leeste de redactie mee op Fok? Waarom mogen ze de Fokkers niet? Vanwege de kritiek? Wie is Gijs? Hoezo nieuwsgierig he
Ik dacht werkelijk dat achter het masker van Chantal een leuke meid zat. Maar die woensdag toen ze toneelspelletjes deden en zij als een dooie pier bleef, kwam ik erop terug. Up2date belde mijn afgelopen vrijdag nog. Want ze hadden veel leukere vrouwen voor mij in hun bestand.

Uitspraken over BB kan ik niet vertellen, want ik moest bij binnenkomst meteen een geheimhouding tekenen. Dus inhoudelijk over BB kan ik niets zeggen. Wel dat ze bij BB niet dol zijn op FOK!, en met name over de geile stalking van Lieske. Hummie heeft moraal. Maar tot op zekere hoogte. Ze dacht dat ik scanman was. Maar gelukkig kon ik haar overtuigen dat ik niet dat vieze mannetje was.

Vraag in het Menno-topic maar de eerste letter van Gijs. Want Gijs is BB himself. Dat is de baas van Hummie. En Menno kent hem wel, dus als die Menno DE menno is weet hij de eerste letter van zijn achternaam.

Ja, BB leest FOK! ook mee, wat ik al zei. Hummie vroeg me als eerste of ik ook op FOK! zat.

Hummie heeft niet letterlijk gezegd dat ze FOKkers niet mag, maar de vraag kwam niet bepaald positief over. En wat ik al eerder zei. LekkerSimpel heeft een hoop voor mij verknalt. Tijdens een pilsie heb ik hem van mijn Chantal-date verteld, en meneer vond het spannend en gaf het hier door.

Of Hummie het saai vindt, kan ik niet zeggen. Dat valt onder de formats, die ze hebben voor BB.
pi_32637239
Gijs van Dam
ik snap dat je zijn achternaam niet wilt noemen, zoek google het maar eens
Ik heb altijd al geweten dat het een maffia troep was bij endemol
  maandag 28 november 2005 @ 05:26:11 #238
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637240
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ben je uit de running nou, up2date zou nog wat voor haar regelen toch
Dat weet ik niet, zij komt uit Amsterdam, ik uit Zutphen, en had uitnodiging bij filiaal van Arnhem. Maar denk wel dat ze in Amsterdam iets voor haar willen regelen, want up2 date is een gerenomeerde datingburo. Ik heb afgezegd, om de reden dat ik het niet zo op dating buro's heb. Ik vind het niets dat een buro gaat bepalen wie goed voor me is, dat beslis ik liever zelf. Dus zal me ook niet verwonderen dat Chantal het zelfde denkt.
  maandag 28 november 2005 @ 05:27:20 #239
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637243
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:26 schreef PC eend het volgende:
Gijs van Dam
pi_32637246
Leuk Mister Objective! Wel jammer dat het allemaal niet door gegaan is en dat iemand het voor je verknald heeft. Hoezo knapte je af op Chantal bij de toneelstukjes? Misschien was ze wel verlegen? Ik moet je gelijk geven over dat Lieske gestalk. Vind het nogal raar dat een volwassen iemand naakt foto's van een tienermeisje gaat posten. Maar goed, dat is persoonlijk. Mail Hummie maar dat Scanman niet meer op het forum zit. Hij is er mee gekapt had ik gelezen. Vraag me overigens wel af waarom ze hier mee lezen. Wat schieten ze daar nou eigenlijk mee op?
Onderschriftloos
pi_32637247
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:26 schreef PC eend het volgende:
Gijs van Dam
Hoezo maffia troep?
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 05:39:08 #242
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637253
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:29 schreef melke het volgende:
Leuk Mister Objective! Wel jammer dat het allemaal niet door gegaan is en dat iemand het voor je verknald heeft. Hoezo knapte je af op Chantal bij de toneelstukjes? Misschien was ze wel verlegen? Ik moet je gelijk geven over dat Lieske gestalk. Vind het nogal raar dat een volwassen iemand naakt foto's van een tienermeisje gaat posten. Maar goed, dat is persoonlijk. Mail Hummie maar dat Scanman niet meer op het forum zit. Hij is er mee gekapt had ik gelezen. Vraag me overigens wel af waarom ze hier mee lezen. Wat schieten ze daar nou eigenlijk mee op?
Ik was er zondag 13 november. En dinsdag of woensdag erbna bedacht Joost rollenspelletjes. En Chantal deed niet spontaan mee. Toen was ik blij dat BB en up2date had afgebeld, dat alles niet doorgng. (stond dag erna in de krant) Want Chantal is een dooie pier. Want met Gijs en Hummie had ik dikke lol. Zeker omdat Roel zo mak was. En beetje leven in de brouwerij zag ze wel zitten. Ik zou voor Chantal leren minirokje met netkousen aandoen. En dan "I want to break free"doen van Queen. En Hummie is een feestbeest, die zag het helemaal zitten.

Over scanman en consorten heb ik wel genoeg gezegd. Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.

FOK! wordt massaal bezocht en de polls massaal gestemd. Dat ontgaat BB ook niet.
pi_32637254
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:30 schreef melke het volgende:

[..]

Hoezo maffia troep?
Als je Tanjalies eens tegenkomt, heeft ie vast wel een paar isbn nummers voor je
pi_32637256
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als je Tanjalies eens tegenkomt, heeft ie vast wel een paar isbn nummers voor je
ISBN-nummers, of bedoel je IP-nummers of telefoonnummers?
pi_32637257
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Ik was er zondag 13 november. En dinsdag of woensdag erbna bedacht Joost rollenspelletjes. En Chantal deed niet spontaan mee. Toen was ik blij dat BB en up2date had afgebeld, dat alles niet doorgng. (stond dag erna in de krant) Want Chantal is een dooie pier. Want met Gijs en Hummie had ik dikke lol. Zeker omdat Roel zo mak was. En beetje leven in de brouwerij zag ze wel zitten. Ik zou voor Chantal leren minirokje met netkousen aandoen. En dan "I want to break free"doen van Queen. En Hummie is een feestbeest, die zag het helemaal zitten.

Over scanman en consorten heb ik wel genoeg gezegd. Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.

FOK! wordt massaal bezocht en de polls massaal gestemd. Dat ontgaat BB ook niet.
Als ik dit zo lees, gaat APK gehuldigd worden door Hummie, of is hij gewoon Hummie

Of jij bent scan, hmmmm ik word weer para
pi_32637259
quote:

[..]

I
LOL, heb je het bb-forum van talpa zelf wel eens gelezen? Daarbij vergeleken is dit een thee-kransje
pi_32637260
quote:

[..]

Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.
Dat is hun goed recht ook! Maar ja, je voorkomt het toch niet. Ook zoiets als een tietentopic etc hoeft voor mij niet. Ik weet niet echt wat mannen daar nou geweldig aan vinden. Maar ja, ben dan ook geen man he. Maar over het algemeen vind ik dat je hier op het forum alle meningen over BB kunt vinden. De leuke en ook de minder leuke. Zo hoort het ook toch?!
Onderschriftloos
pi_32637261
quote:

[..]

Ik snap het niet.... En nee, ben niet blond of dom!
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 05:44:32 #249
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637262
quote:

[..]

Is Tanjalies misschien Vincent? Het loopjongetje van Hummie?
pi_32637264
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:41 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees, gaat APK gehuldigd worden door Hummie, of is hij gewoon Hummie

Of jij bent scan, hmmmm ik word weer para
Jij bent Menno he? Of Tanja?
Onderschriftloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')