Truste SuperMAMAquote:Op maandag 28 november 2005 04:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga mijn bedje eens opzoeken (ja ja staat in de slaapkamer) schoen gevuld van zoonlief (sssst) , het was een leuk avondjeen spreek jullie morgen (euhm straks) wel weer! Alvast welterusten!!!
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 04:38 schreef doka het volgende:
[..]
LOL, deze opmerking en de hoeveelheid bier die ik inmiddels op heb hebben me in totale staat van verwarring gebracht![]()
![]()
Ingrids wilde avonturen in het huisje, terugkeer van Ingrid, de vragen in de DBK, ruzie Roel - Dido, het immer lollige verkleedpartijtje van Joost....... daar vullen ze wel een uitzending mee.quote:Op maandag 28 november 2005 04:37 schreef melke het volgende:
Ben benieuwd wanneer die vragen in de uitzending komen. Wil eigenlijk ook wel weten wie wat gevraagd heeft. Mis ook wel een stream van de dagboekkamer. Morgen komt denk ik sowieso de discussiee van Lieske en de rest van de groep in de uitzending, voor de rest geen idee
Ach ja Ingrid natuurlijk! Ook leuk! De ruzie van Roel en Dido zit er denk ik dinsdag pas in. Of zou de uitzending van morgen nog niet klaar zijn?quote:Op maandag 28 november 2005 04:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Ingrids wilde avonturen in het huisje, terugkeer van Ingrid, de vragen in de DBK, ruzie Roel - Dido, het immer lollige verkleedpartijtje van Joost....... daar vullen ze wel een uitzending mee.
Ik merk ook wel eens dat ik een beetje te gefixeerd ben op users waarvan ik weet dat ik hum humor al jaren leuk vind, maar als je altijd goeie of leuke posts hebt, moet het toch wel een keer gaan opvallenquote:Op maandag 28 november 2005 04:37 schreef Sjet het volgende:
Dat geloof ik wel ja....... maar ik 'ruik' denk ik nietof ik ben gewoon totaal niet interessant
![]()
ja ze hebben ook nog iets met Sinterklaaslootjes gedaan toch?quote:Op maandag 28 november 2005 04:42 schreef melke het volgende:
Ach ja Ingrid natuurlijk! Ook leuk! De ruzie van Roel en Dido zit er denk ik dinsdag pas in. Of zou de uitzending van morgen nog niet klaar zijn?
Je valt zeker op PC eend! Zeker met je leuke Beasty Boys mixquote:Op maandag 28 november 2005 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik merk ook wel eens dat ik een beetje te gefixeerd ben op mensen waarvan ik weet dat ik ze al jaren leuk vind, maar als je altijd goeie of leuke posts hebt, moet het toch wel een keer gaan opvallen
Ach ja dat ook nog! Pff toch best wel genoeg voor dat half uurtje. Hoop wel dat ze morgen weer 'n weekopdracht krijgen. Iets met kerstkaarten/pakketen misschien. Kan me herinneren dat dat in BB1 ook zo wasquote:Op maandag 28 november 2005 04:43 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ze hebben ook nog iets met Sinterklaaslootjes gedaan toch?
dan kan Dido-Roel wel naar dinsdag idd.
Ze hebben sowieso wel veel materiaal ook met dat Ingrid-gedoe. Ik ben benieuwd hoe ze dat maandag en dinsdag gaan inplannen.quote:Op maandag 28 november 2005 04:43 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ze hebben ook nog iets met Sinterklaaslootjes gedaan toch?
dan kan Dido-Roel wel naar dinsdag idd.
weet Rob inmiddels al dat hij genomineerd staat?quote:Op maandag 28 november 2005 04:44 schreef Lamon het volgende:
Misschien pas tijdens de live laten horen om de spanning nog verder op te voeren?
Alhoewel ze zelf geloof ik al een redelijk idee hebben wie er genomineerd zijn, dus veel zin heeft het niet.
Mafkeesquote:Op maandag 28 november 2005 04:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou zeg thnxxxxxxxx
Hoe weet jij dat nou? Oh ja mijn nickname
hahaha Daaag allemaal
![]()
Ik ga ook slapen, welterusten Rob of slaap je nog en typ je dit in je droomquote:Op maandag 28 november 2005 04:47 schreef MrObjective het volgende:
Ik heb Hummie persoonlijk gesproken,
Truste, Henk foute-Topic-Titel Jansenquote:Op maandag 28 november 2005 04:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, welterusten Rob of slaap je nog en typ je dit in je droom![]()
Wat heb jij tegen Scanman01 ??quote:Op maandag 28 november 2005 04:53 schreef melke het volgende:
Zeg Mister Objective, jij hebt ook een levende fantasie heAls BB6 komt is het misschien leuk als je gaat solliciteren voor de functie programma maker. Daarbij mag jij die Scanmeneer volgens mij niet echt he of ben je soms op hem?
Daaag, trusten Supermemquote:Op maandag 28 november 2005 04:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou zeg thnxxxxxxxx
Hoe weet jij dat nou? Oh ja mijn nickname
hahaha Daaag allemaal
![]()
Zijn er meederen!!?quote:Op maandag 28 november 2005 04:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Scanman01 ??![]()
De eerste vraag van Hummie en BB himself was of ik FOK! kende. Maar dat kwam door LekkerSimpel, die met zijn grote bek dingen op FOK! had gezegd, waar ik geen weet van had.quote:Op maandag 28 november 2005 04:53 schreef melke het volgende:
Zeg Mister Objective, jij hebt ook een levende fantasie heAls BB6 komt is het misschien leuk als je gaat solliciteren voor de functie programma maker. Daarbij mag jij die Scanmeneer volgens mij niet echt he of ben je soms op hem?
Ik zal je smilie geloven, en er waren er toch meerdere die de scans plaasten.quote:
Ik doelde met rijke fantasie op het stukje over de nieuwe potentiele bewoner boef.quote:Op maandag 28 november 2005 05:04 schreef MrObjective het volgende:
[..]
De eerste vraag van Hummie en BB himself was of ik FOK! kende. Maar dat kwam door LekkerSimpel, die met zijn grote bek dingen op FOK! had gezegd, waar ik geen weet van had.
Ik ben een ervaring rijker, ook al was het maar een gesprek met Hummie en BB. En up2date. En Hummie is een schitterend mens. Ook al baal ik van de saaie streams. Zoals je kan lezen in mijn mailtje. Hummie dwingt respect af. Maar dat kan maar één iemand beamen, en dat is Menno. Vraag in het Menno-topic maar of hij Gijs kent.... Dan zal je zien dat ik niet in een fantasiewereld leef, en als één van de 8 (lijkt Mies Bouwman wel) die zondag voor de date met Chantal ben geweest.
Ik volg het niet meer... Weet alleen dat die Scanman fan was van Lieske meer niet..quote:Op maandag 28 november 2005 05:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zal je smilie geloven, en er waren er toch meerdere die de scans plaasten.
Misschien nu meer een beeld wat er in het huis gebeurt en niet alleen Lieske(alhoewel het wel leuk is om te zien).
Maar overdaad schaadt![]()
Ben je uit de running nou, up2date zou nog wat voor haar regelen tochquote:Op maandag 28 november 2005 05:04 schreef MrObjective het volgende:
[..]
De eerste vraag van Hummie en BB himself was of ik FOK! kende. Maar dat kwam door LekkerSimpel, die met zijn grote bek dingen op FOK! had gezegd, waar ik geen weet van had.
Ik ben een ervaring rijker, ook al was het maar een gesprek met Hummie en BB. En up2date. En Hummie is een schitterend mens. Ook al baal ik van de saaie streams. Zoals je kan lezen in mijn mailtje. Hummie dwingt respect af. Maar dat kan maar één iemand beamen, en dat is Menno. Vraag in het Menno-topic maar of hij Gijs kent.... Dan zal je zien dat ik niet in een fantasiewereld leef, en als één van de 8 (lijkt Mies Bouwman wel) die zondag voor de date met Chantal ben geweest.
Oe! Dat ga ik zienquote:Op maandag 28 november 2005 05:21 schreef melke het volgende:
Morgen komt Chantal bij BvD. Kijken dus!
Ik dacht werkelijk dat achter het masker van Chantal een leuke meid zat. Maar die woensdag toen ze toneelspelletjes deden en zij als een dooie pier bleef, kwam ik erop terug. Up2date belde mijn afgelopen vrijdag nog. Want ze hadden veel leukere vrouwen voor mij in hun bestand.quote:Op maandag 28 november 2005 05:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ik doelde met rijke fantasie op het stukje over de nieuwe potentiele bewoner boef.
Wel leuk dat je dat mee gemaakt hebt trouwens. Paar vraagjes. Vind je Chantal ook echt een leuke vrouw of deed je alleen maar mee omdat het BB was? Heeft Hums ook echt uitspraken gedaan over BB? Vond zij het ook saai dan? Leeste de redactie mee op Fok? Waarom mogen ze de Fokkers niet? Vanwege de kritiek? Wie is Gijs? Hoezo nieuwsgierig he![]()
Dat weet ik niet, zij komt uit Amsterdam, ik uit Zutphen, en had uitnodiging bij filiaal van Arnhem. Maar denk wel dat ze in Amsterdam iets voor haar willen regelen, want up2 date is een gerenomeerde datingburo. Ik heb afgezegd, om de reden dat ik het niet zo op dating buro's heb. Ik vind het niets dat een buro gaat bepalen wie goed voor me is, dat beslis ik liever zelf. Dus zal me ook niet verwonderen dat Chantal het zelfde denkt.quote:Op maandag 28 november 2005 05:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je uit de running nou, up2date zou nog wat voor haar regelen toch![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 05:26 schreef PC eend het volgende:
Gijs van Dam
ik snap dat je zijn achternaam niet wilt noemen, zoek google het maar eens![]()
Ik heb altijd al geweten dat het een maffia troep was bij endemol
Hoezo maffia troep?quote:Op maandag 28 november 2005 05:26 schreef PC eend het volgende:
Gijs van Dam
ik snap dat je zijn achternaam niet wilt noemen, zoek google het maar eens![]()
Ik heb altijd al geweten dat het een maffia troep was bij endemol
Ik was er zondag 13 november. En dinsdag of woensdag erbna bedacht Joost rollenspelletjes. En Chantal deed niet spontaan mee. Toen was ik blij dat BB en up2date had afgebeld, dat alles niet doorgng. (stond dag erna in de krant) Want Chantal is een dooie pier. Want met Gijs en Hummie had ik dikke lol. Zeker omdat Roel zo mak was. En beetje leven in de brouwerij zag ze wel zitten. Ik zou voor Chantal leren minirokje met netkousen aandoen. En dan "I want to break free"doen van Queen. En Hummie is een feestbeest, die zag het helemaal zitten.quote:Op maandag 28 november 2005 05:29 schreef melke het volgende:
Leuk Mister Objective! Wel jammer dat het allemaal niet door gegaan is en dat iemand het voor je verknald heeft. Hoezo knapte je af op Chantal bij de toneelstukjes? Misschien was ze wel verlegen? Ik moet je gelijk geven over dat Lieske gestalk. Vind het nogal raar dat een volwassen iemand naakt foto's van een tienermeisje gaat posten. Maar goed, dat is persoonlijk. Mail Hummie maar dat Scanman niet meer op het forum zit. Hij is er mee gekapt had ik gelezen. Vraag me overigens wel af waarom ze hier mee lezen. Wat schieten ze daar nou eigenlijk mee op?
Als je Tanjalies eens tegenkomt, heeft ie vast wel een paar isbn nummers voor jequote:
ISBN-nummers, of bedoel je IP-nummers of telefoonnummers?quote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je Tanjalies eens tegenkomt, heeft ie vast wel een paar isbn nummers voor je
Als ik dit zo lees, gaat APK gehuldigd worden door Hummie, of is hij gewoon Hummiequote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik was er zondag 13 november. En dinsdag of woensdag erbna bedacht Joost rollenspelletjes. En Chantal deed niet spontaan mee. Toen was ik blij dat BB en up2date had afgebeld, dat alles niet doorgng. (stond dag erna in de krant) Want Chantal is een dooie pier. Want met Gijs en Hummie had ik dikke lol. Zeker omdat Roel zo mak was. En beetje leven in de brouwerij zag ze wel zitten. Ik zou voor Chantal leren minirokje met netkousen aandoen. En dan "I want to break free"doen van Queen. En Hummie is een feestbeest, die zag het helemaal zitten.
Over scanman en consorten heb ik wel genoeg gezegd. Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.
FOK! wordt massaal bezocht en de polls massaal gestemd. Dat ontgaat BB ook niet.
LOL, heb je het bb-forum van talpa zelf wel eens gelezen? Daarbij vergeleken is dit een thee-kransjequote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef MrObjective het volgende:
[..]
I
Over scanman en consorten heb ik wel genoeg gezegd. Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.
Dat is hun goed recht ook! Maar ja, je voorkomt het toch niet. Ook zoiets als een tietentopic etc hoeft voor mij niet. Ik weet niet echt wat mannen daar nou geweldig aan vinden. Maar ja, ben dan ook geen man he. Maar over het algemeen vind ik dat je hier op het forum alle meningen over BB kunt vinden. De leuke en ook de minder leuke. Zo hoort het ook toch?!quote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.
Ik snap het niet.... En nee, ben niet blond of dom!quote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je Tanjalies eens tegenkomt, heeft ie vast wel een paar isbn nummers voor je
Is Tanjalies misschien Vincent? Het loopjongetje van Hummie?quote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent Menno he? Of Tanja?quote:Op maandag 28 november 2005 05:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, gaat APK gehuldigd worden door Hummie, of is hij gewoon Hummie![]()
Of jij bent scan, hmmmm ik word weer para![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |