abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32637081
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Het feit dat je gewoon niet wil in zien dat je misschien wel iets heel persoonlijks op het forum neerkwakt, maakt je gewoon een heel...............................................kost me een ban en dat ben je absoluut niet waard.

Als je de volgende keer nadat je iets op het toetsenbord hebt zitten rammen even iets lager kijkt, daar staan gezichten van poppetjes waarmee je iets duidelijker kan aangeven wat je bedoelde, nu komt je vraag gewoon heel gemeen over.
Jij vraagt waar ik me mee bemoei (zo'n poppetje bedoel ik) waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Plaats lekker je berichten over BB en val mensen niet aan op iets waar je iets over denkt te weten.
Kribbit dit is mijn laatste post naar jou. Ik heb absoluut geen zin in die persoonlijke aanvallen van jou. Je beschuldig me van iets wat niet het geval was. Nu ga je me nog persoonlijk belachelijk maken ook.Kom op zeg! Ik vind dat je er veel meer negativiteit aan vast knoopt dan van mij ooit de bedoeling was geweest. Ik vroeg iets zonder gemene bijbedoelingen. Misschien had ik nog wel wat tips voor hem. Nu ga jij een heel verhaal ophangen over trauma's, gemeen, pesten, etc. Waar in mijn geval absoluut geen sprake van was. Wat ik overigens al 20 post geleden duidelijk heb gemaakt.. Als je dat gewoon geaccepteerd had was het onderwerp al lang gesloten geweest, maar nee je blijft er een probleem van maken. Hopelijk is het nu wel duidelijk!

Daarbij post ik op mijn manier. Als ik geen smilies gebruik gebruik ik die niet. Je kunt aan me vragen hoe ik iets bedoel ipv meteen gaan oordelen over mij.

Ik heb bij deze m'n zegje gedaan. Einde verhaal!

En speciaal voor jou
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 04:04:32 #152
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32637082
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:59 schreef ChristiaanG het volgende:

[..]

goed samengevat. Ik heb mijn profiel voor het gemak aangepast dan ziet men dat het bespreekbaar is
Je onderschrift De beste manier en echt top
Ik ben er nu klaar mee en hoop dat je me niets kwalijk neemt, heeft niets te maken met "opkomen voor" maar met het voor ingenomen posten.
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32637085
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:59 schreef ChristiaanG het volgende:

[..]

goed samengevat. Ik heb mijn profiel voor het gemak aangepast dan ziet men dat het bespreekbaar is
Christiaan, voor alle duidelijkheid, ik bedoelde er niets lulligs mee. Maar dat weet je denk ik wel toch?
Onderschriftloos
pi_32637090
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:58 schreef Lamon het volgende:
Ben even de Talpa site aan het nalezen.
Iedere bewoner mocht dus een vraag stellen waar alleen BB antwoord op kon geven.
Betekent dat dat vragen als "Wie is op dit moment de populairste bewoner?" of "Wie was bij de laatste exit na Chantal de minst populaire bewoner?" ook geoorloofd zijn?
Dat kan nogal invloed hebben op hun gedrag namelijk..
ik neem aan van wel, maar de vraag is of ze daar iets aan hebben?
het wisselt zo sterk per week

edit: deze post gaat over BB.......
pi_32637094
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:06 schreef Wup het volgende:

[..]

volgens mij waren dat vragen waarop BB geen antwoord kon (wil) geven.

Ben slapen nu.. trusten allen
pi_32637095
quote:

[..]

Toch nog iemand die on-topic kan posten.

Dat mag dan wel zo zijn, maar dat weten zij niet natuurlijk.
Als ze horen dat Ingrid het populairst was, kan dat een doorzichtige slijmparade veroorzaken.
Het zou misschien weer wat kunnen blootleggen.
pi_32637097
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:02 schreef doka het volgende:

[..]

Ach, ik pas mijn profiel ook nog even aan om aan te geven dat mijn 'afwijking' ook bespreekbaar is
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32637098
quote:

[..]

Dat mag hoor
pi_32637100
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:57 schreef SuperMOM het volgende:
Doka, Melke en Henk.Jansen jullie hebben helemaal gelijk! Waarom we zo doen? (nou ja, ik niet ik hou niet zo van op de persoon spelen) Ik denk dat het Fok! dit voortbrengt. Ik lurk al jaren mee hier en sinds kort hier ook geregistreerd maar je moet hard knokken om er tussen te komen en serieus worden genomen. Ik weet niet hoe dat komt hier, maar is een bepaalde hardheid hier ingeslopen of zo? Iedereen maar afzeiken om bij een ander leuk (lees: stoer of macho) over te komen? Ik weet het ook niet en vind het jammer want ik vind het wel een leuk en informatief forum waar je (soms) met mede users van gedachten kan wisselen.
Ja, dat is me ook al opgevallen. Het antwoord op mijn eerste post was hee kutnewbee.. Niet echt normaal, maar goed, daar kan ik nog wel tegen of overheen lezen, maar als iemand me persoonlijk gaat beledigen ga ik er wel hard tegen in. Laat niet zomaar over me heen lopen. Maar je hebt ook posters die posten om gezeik te creeeren. Dat is me ondertussen wel duidelijk. Wel jammer, maar ruziezoekers kom je tegenwoordig haast overal tegen. Daarbij maak ik mezelf ook wel eens schuldig aan idiote opmerkingen of stomme onliners. Maar dat doe ik in het dagelijks leven ook. Ben best wel vrij direct ingesteld. Zeggen en dan pas gaan denken. Niet altijd handig...
Onderschriftloos
pi_32637101
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:03 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ben blij dat je er ook zo over denkt.
Het is begonnen toen het servival spel erbij kwam en mensen wisten toen niet meer de topics gescheiden te houden.
Dus de harde striijd daar is overgewaaid naar hier En dat is jammer
Ik weet niet of het met het SERvival game is begonnen hoor Henk. Die negatieve sfeer hangt hier al langer, het elkaar de grond in trappen, elkaar belachelijk maken enzzzz Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zonodig moet hier? Is dit het imago van Fok! of zo? Je weet wel , rebels zijn? Nou rebels heeft niets te maken met onbeschoft
pi_32637103
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:11 schreef melke het volgende:

[..]

Ja, dat is me ook al opgevallen. Het antwoord op mijn eerste post was hee kutnewbee..
LOL, bij mij ook zo ongeveer
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32637104
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:09 schreef Lamon het volgende:
Toch nog iemand die on-topic kan posten.

Dat mag dan wel zo zijn, maar dat weten zij niet natuurlijk.
Als ze horen dat Ingrid het populairst was, kan dat een doorzichtige slijmparade veroorzaken.
Het zou misschien weer wat kunnen blootleggen.
dat bedoelde ik maar ik ben soms wat te kort van stof
ze gaan er misschien juist onnodige bokkesprongen door maken

daarom begrijp ik de post van PieddeNaat ook niet helemaal...... het lijkt me juist de bedoeling van BB.
wat zouden ze anders moeten vragen?
tenzij iemand gevraagd heeft: wanneer is BB afgelopen, want dat weet ook nog niemand zeker
pi_32637106
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:12 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ik weet niet of het met het SERvival game is begonnen hoor Henk. Die negative sfeer hangt hier al langer, het elkaar de grond in trappen, elkaar belachelijk maken enzzzz Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zonodig moet hier? Is dit het imago van Fok! of zo? Je weet wel , rebels zijn? Nou rebeld heeft niets te maken met onbeschoft
Het is me al altijd opgevallen (ik lurk al heel lang) en heb daarom nooit de behoefte gevoeld me te registreren. Maar het BB5 forum kan ik niet weerstaan. En gelukkig zitten hier ook mensen die wel normaal kunnen reageren.
pi_32637107
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:13 schreef doka het volgende:

[..]

Traditie?
Onderschriftloos
pi_32637109
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:13 schreef doka het volgende:

[..]

Jep hier ook. Dat is de standaard begroeting hier helaas Moet je doorheen prikken en over je heen laten komen (net als de ontgroening van Lieske om ontopic te blijven)
pi_32637110
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:15 schreef melke het volgende:

[..]

Traditie?
Volgens mij zijn er inderdaad een aantal mensen die het erg leuk vinden
Maar ach, het is maar internet
pi_32637111
quote:

[..]

Ik weet niet of het met het SERvival game is begonnen hoor Henk. Die negatieve sfeer hangt hier al langer, het elkaar de grond in trappen, elkaar belachelijk maken enzzzz Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zonodig moet hier? Is dit het imago van Fok! of zo? Je weet wel , rebels zijn? Nou rebels heeft niets te maken met onbeschoft
Fok is wel wat harder geworden ja, ik ben hier een hele tijd niet geweest en merk het verschil echt wel, ik hou niet zo van dat gescheld maar als het met een beetje humor gaat kan het wel eens leuk zijn
pi_32637112
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:13 schreef Wup het volgende:

[..]

dat bedoelde ik maar ik ben soms wat te kort van stof
ze gaan er misschien juist onnodige bokkesprongen door maken

daarom begrijp ik de post van PieddeNaat ook niet helemaal...... het lijkt me juist de bedoeling van BB.
wat zouden ze anders moeten vragen?
tenzij iemand gevraagd heeft: wanneer is BB afgelopen, want dat weet ook nog niemand zeker
Ze denken allemaal dat ze over drie weken naar huis mogen geloof ik. Ik denk niet dat iemand slim genoeg is geweest om dat te vragen.
Andere vragen kan ik me ook niet bedenken. Zeker aangezien er op de Talpa site staat dat het kan helpen in de tactiek.
Wat zou nou anders nog kunnen helpen?
pi_32637114
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Fok is wel wat harder geworden ja, ik ben hier een hele tijd niet geweest en merk het verschil echt wel, ik hou niet zo van dat gescheld maar als het met een beetje humor gaat kan het wel eens leuk zijn
Wat ik vooral belachelijk vind zijn de berichtjes op de frontpage. Sommige mensen zetten berichtjes waar m'n mond van open valt. Ik denk dan altijd maar aan pubers of hersenloze mensen. Maar ja, schijnt normaal te zijn en helaas kun je er niets aan doen..
Onderschriftloos
pi_32637115
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:18 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ze denken allemaal dat ze over drie weken naar huis mogen geloof ik. Ik denk niet dat iemand slim genoeg is geweest om dat te vragen.
Andere vragen kan ik me ook niet bedenken. Zeker aangezien er op de Talpa site staat dat het kan helpen in de tactiek.
Wat zou nou anders nog kunnen helpen?
Wanneer mochten ze die vragen stellen?
pi_32637116
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:15 schreef melke het volgende:

[..]

Traditie?
Nee, gewoon omdat jullie kutnewbies altijd zo tergend off-topic blijven gaan.
pi_32637117
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:15 schreef doka het volgende:

[..]

Het is me al altijd opgevallen (ik lurk al heel lang) en heb daarom nooit de behoefte gevoeld me te registreren. Maar het BB5 forum kan ik niet weerstaan. En gelukkig zitten hier ook mensen die wel normaal kunnen reageren.
Haha en zo denk ik preciesssssssssssss hetzelfde erover doka!!!! Ik lurk al jaaaaaaaaaaaaren mee hier en eigenlijk alleen voor BB eindelijk het aangedurfd om me aan te melden!
pi_32637118
quote:
Ik weet niet of het met het SERvival game is begonnen hoor Henk.
Wat ik heb kunnen lezen wel, in het begin van BB5 was het wel weer even welke ouwe trouwe schrijvers/sters terug kwamen ( 1 trouwe heeft helaas de pijp weer aan Maarten gegeven)
quote:
Die negatieve sfeer hangt hier al langer, het elkaar de grond in trappen, elkaar belachelijk maken enzzzz Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zonodig moet hier? Is dit het imago van Fok! of zo? Je weet wel , rebels zijn? Nou rebels heeft niets te maken met onbeschoft
Zal wel aan de leeftijd liggen
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_32637120
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:05 schreef melke het volgende:

[..]

Christiaan, voor alle duidelijkheid, ik bedoelde er niets lulligs mee. Maar dat weet je denk ik wel toch?
ik voel het net als dat je aan een Turk vraagt of hij Turk is, ik zie het als een gewone vraag, daar heb ik geen moeite mee. Maar ik kan me voorstellen dat iemant denkt dat je dan wilt discrimineren, het is alsof er een taboe op dat soort dingen zit
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_32637121
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:18 schreef Lamon het volgende:

[..]

Andere vragen kan ik me ook niet bedenken. Zeker aangezien er op de Talpa site staat dat het kan helpen in de tactiek. Wat zou nou anders nog kunnen helpen?
Volgens mij mochten ze dat niet vragen. Mochten ook niets over het nomineren of de populariteit van de bewoners vragen. Alleen over de gang van zaken in het huis. Ingrid had bijvoorbeeld kunnen vragen of welke spelletje Rob met haar speelt. Als het antwoord negatief is kan nomineren makkelijker voor haar worden. Denk dat dat de bedoeling is geweest
Onderschriftloos
pi_32637124
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:20 schreef ChristiaanG het volgende:

[..]

ik voel het net als dat je aan een Turk vraagt of hij Turk is, ik zie het als een gewone vraag, daar heb ik geen moeite mee. Maar ik kan me voorstellen dat iemant denkt dat je dan wilt discrimineren, het is alsof er een taboe op dat soort dingen zit
Ja heb je gelijk in. Best wel jammer eigenlijk..
Onderschriftloos
pi_32637126
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:18 schreef melke het volgende:

[..]

Wat ik vooral belachelijk vind zijn de berichtjes op de frontpage. Sommige mensen zetten berichtjes waar m'n mond van open valt. Ik denk dan altijd maar aan pubers of hersenloze mensen. Maar ja, schijnt normaal te zijn en helaas kun je er niets aan doen..
Daar kom ik nooit maar het zal daar ook wel erger zijn geworden, alhoewel ik me het moeilijk kan voorstellen, want het was volgens mij altijd al erg daar
pi_32637127
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:20 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Haha en zo denk ik preciesssssssssssss hetzelfde erover doka!!!! Ik lurk al jaaaaaaaaaaaaren mee hier en eigenlijk alleen voor BB eindelijk het aangedurfd om me aan te melden!
Ik ook!
Onderschriftloos
pi_32637131
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:20 schreef Lamon het volgende:

[..]

Nee, gewoon omdat jullie kutnewbies altijd zo tergend off-topic blijven gaan.
Daar zijn de kutoldies ook schuldig aan
Onderschriftloos
pi_32637132
Ik heb dat gelukkig niet gehad hier, dat 'kutnewbee'........ Maar ik heb dan ook niet aangekondigd van 'hallo ik ben nieuw hier en zo'... misschien dat het daaraan ligt? Ik ben hier gewoon mee gaan kletsen.
pi_32637135
Lamon, ik ben ook maar even naar de Talpa site gegaan en even 2 quotes opgepikt
quote:
Het stellen van deze vraag kan belangrijke informatie opleveren. Een tactische vraag kan de eindstreep en dus het winnen van de finale, dichterbij brengen.
quote:
Het liefste hadden ze gevraagd naar Nominaties en Geheime Opdrachten, maar dat was niet toegestaan.
ze mogen dus idd. wel vragen hoe ze er voor staan qua populariteit, maar dat gaat ze volgens mij niet naar de finale helpen.
Wel interessant is hoeveel mensen er naar de finale gaan misschien?
dus hoeveel exits zijn er nog tot aan de finale
pi_32637137
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:24 schreef Sjet het volgende:
Ik heb dat gelukkig niet gehad hier, dat 'kutnewbee'........ Maar ik heb dan ook niet aangekondigd van 'hallo ik ben nieuw hier en zo'... misschien dat het daaraan ligt? Ik ben hier gewoon mee gaan kletsen.
Ik ook, maar die kale neet van een APK kwam voorbij en die heeft een neus voor newbies, dus dan weet je het wel
pi_32637138
quote:
Nee hoor we kijken gewoon in je profiel en zien dat je je --/--/-- pas hebt aangemeld
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_32637141
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:21 schreef melke het volgende:
Volgens mij mochten ze dat niet vragen. Mochten ook niets over het nomineren of de populariteit van de bewoners vragen. Alleen over de gang van zaken in het huis. Ingrid had bijvoorbeeld kunnen vragen of welke spelletje Rob met haar speelt. Als het antwoord negatief is kan nomineren makkelijker voor haar worden. Denk dat dat de bedoeling is geweest
Lekkere storm in een glas water dan weer, als dat zo is.
Dat soort vragen zullen niet echt helpen om de boel op te laten leven, terwijl dat nu zo nodig is.
Het wordt saaier en saaier met de dag.
pi_32637142
quote:
Ik ook niet hoor, hoi ikben nieuw en gooi me maar voor de haaien, ben gewoon mee gaan kletsen maar ZE hebben er een neus voor
pi_32637145
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:26 schreef doka het volgende:

[..]

Ik ook, maar die kale neet van een APK kwam voorbij en die heeft een neus voor newbies, dus dan weet je het wel
Huh
Scanman is geen noob hoor
pi_32637146
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:26 schreef Wup het volgende:
[..]

[..]

ze mogen dus idd. wel vragen hoe ze er voor staan qua populariteit, maar dat gaat ze volgens mij niet naar de finale helpen.
Nathalie had gevraagd of ze populair was. Volgens mij had BB gezegd dat ze daar geen antwoord op zouden geven
Onderschriftloos
pi_32637148
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:29 schreef Lamon het volgende:

[..]

Lekkere storm in een glas water dan weer, als dat zo is.
Dat soort vragen zullen niet echt helpen om de boel op te laten leven, terwijl dat nu zo nodig is.
Het wordt saaier en saaier met de dag.
Door die opdracht heeft Dido wel aan Roel gevraagd of hij meer met Linda gedaan heeft dan zoenen. Denk dat dat o.a ook de bedoeling was van BB
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 04:32:08 #189
19319 weyden
viruseliminator
pi_32637149
nog leven hier ????
  maandag 28 november 2005 @ 04:32:28 #190
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637150
Melke, trek je ales toch niet zo aan. En houd je met BB bezig.
Persoonlijk vallen sommigen elkaar toch wel aan. Ik doe dat ook. En zeker als ik de Herman Finkers wanabe oftewel scanman zijn foto heb gezien. Ik vond hem altijd al een eng mannetje, en die foto maakt het alleen maar enger. Maar daar gaat dit topic/reeks niet over.

Richt je gewoon op BB en laat die andere postst lekker gaan.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637151
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:32 schreef weyden het volgende:
nog leven hier ????
Jawel! Volop
Onderschriftloos
pi_32637153
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:26 schreef Wup het volgende:
Inderdaad niet nee, sterker nog, dat kan ze een finaleplek kosten als ze te doorzichtig zijn. Maar het zou wel weer een leuke karaktertest zijn.
quote:
Dat is een vraag waar ze idd geen duidelijkheid over hadden, ze dachten 5 of 4 geloof ik.
Als ze weten dat het er gewoon drie zijn, kunnen ze misschien ook meteen daar uit afleiden dat ze nog wel een tijdje in het huis moeten blijven zitten.
pi_32637155
Nou, ik ga mijn bedje eens opzoeken (ja ja staat in de slaapkamer) schoen gevuld van zoonlief (sssst) , het was een leuk avondje en spreek jullie morgen (euhm straks) wel weer! Alvast welterusten!!!
pi_32637156
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:32 schreef MrObjective het volgende:

Richt je gewoon op BB en laat die andere postst lekker gaan.
Dat doe ik nu toch ook.. Moest net alleen ff voor mezelf op komen! (spierbalsmilie)
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 04:35:17 #195
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637158
Roel moet weer in zijn rol komen, maar heb begrepen, dat hij verloren is. Hummie wil een "FUCK THE ROELSSS" maar schoothondje is nu helemaal tam. Alleen een exit van Dildo kan hem in zijn oude vertrouwde rol terugbrengen.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637160
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga mijn bedje eens opzoeken (ja ja staat in de slaapkamer) schoen gevuld van zoonlief (sssst) , het was een leuk avondje en spreek jullie morgen (euhm straks) wel weer! Alvast welterusten!!!
Ja het was heel leuk
pi_32637162
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:33 schreef Lamon het volgende:

[..]

Inderdaad niet nee, sterker nog, dat kan ze een finaleplek kosten als ze te doorzichtig zijn. Maar het zou wel weer een leuke karaktertest zijn.
[..]

Dat is een vraag waar ze idd geen duidelijkheid over hadden, ze dachten 5 of 4 geloof ik.
Als ze weten dat het er gewoon drie zijn, kunnen ze misschien ook meteen daar uit afleiden dat ze nog wel een tijdje in het huis moeten blijven zitten.
Ben benieuwd wanneer die vragen in de uitzending komen. Wil eigenlijk ook wel weten wie wat gevraagd heeft. Mis ook wel een stream van de dagboekkamer. Morgen komt denk ik sowieso de discussiee van Lieske en de rest van de groep in de uitzending, voor de rest geen idee
Onderschriftloos
pi_32637163
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:26 schreef doka het volgende:

[..]

[undercovermode]Dan heeft 'ie mij nog niet ontdekt denk ik..... [/undercovermode]
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:29 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor, hoi ikben nieuw en gooi me maar voor de haaien, ben gewoon mee gaan kletsen maar ZE hebben er een neus voor
Dat geloof ik wel ja....... maar ik 'ruik' denk ik niet of ik ben gewoon totaal niet interessant
pi_32637165
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Huh
Scanman is geen noob hoor
LOL, deze opmerking en de hoeveelheid bier die ik inmiddels op heb hebben me in totale staat van verwarring gebracht
pi_32637166
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:35 schreef MrObjective het volgende:
Roel moet weer in zijn rol komen, maar heb begrepen, dat hij verloren is. Hummie wil een "FUCK THE ROELSSS" maar schoothondje is nu helemaal tam. Alleen een exit van Dildo kan hem in zijn oude vertrouwde rol terugbrengen.
Zal Dido donderdag naar huis gaan? Roel en Dido deden vandaag wel een stuk leuker met de groep mee. Heb hen geen een keer in de slaapkamer zien liggen, alleen tijdens het rukaffaire gesprek
Onderschriftloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')