abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32637081
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Het feit dat je gewoon niet wil in zien dat je misschien wel iets heel persoonlijks op het forum neerkwakt, maakt je gewoon een heel...............................................kost me een ban en dat ben je absoluut niet waard.

Als je de volgende keer nadat je iets op het toetsenbord hebt zitten rammen even iets lager kijkt, daar staan gezichten van poppetjes waarmee je iets duidelijker kan aangeven wat je bedoelde, nu komt je vraag gewoon heel gemeen over.
Jij vraagt waar ik me mee bemoei (zo'n poppetje bedoel ik) waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Plaats lekker je berichten over BB en val mensen niet aan op iets waar je iets over denkt te weten.
Kribbit dit is mijn laatste post naar jou. Ik heb absoluut geen zin in die persoonlijke aanvallen van jou. Je beschuldig me van iets wat niet het geval was. Nu ga je me nog persoonlijk belachelijk maken ook.Kom op zeg! Ik vind dat je er veel meer negativiteit aan vast knoopt dan van mij ooit de bedoeling was geweest. Ik vroeg iets zonder gemene bijbedoelingen. Misschien had ik nog wel wat tips voor hem. Nu ga jij een heel verhaal ophangen over trauma's, gemeen, pesten, etc. Waar in mijn geval absoluut geen sprake van was. Wat ik overigens al 20 post geleden duidelijk heb gemaakt.. Als je dat gewoon geaccepteerd had was het onderwerp al lang gesloten geweest, maar nee je blijft er een probleem van maken. Hopelijk is het nu wel duidelijk!

Daarbij post ik op mijn manier. Als ik geen smilies gebruik gebruik ik die niet. Je kunt aan me vragen hoe ik iets bedoel ipv meteen gaan oordelen over mij.

Ik heb bij deze m'n zegje gedaan. Einde verhaal!

En speciaal voor jou
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 04:04:32 #152
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32637082
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:59 schreef ChristiaanG het volgende:

[..]

goed samengevat. Ik heb mijn profiel voor het gemak aangepast dan ziet men dat het bespreekbaar is
Je onderschrift De beste manier en echt top
Ik ben er nu klaar mee en hoop dat je me niets kwalijk neemt, heeft niets te maken met "opkomen voor" maar met het voor ingenomen posten.
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32637085
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:59 schreef ChristiaanG het volgende:

[..]

goed samengevat. Ik heb mijn profiel voor het gemak aangepast dan ziet men dat het bespreekbaar is
Christiaan, voor alle duidelijkheid, ik bedoelde er niets lulligs mee. Maar dat weet je denk ik wel toch?
Onderschriftloos
pi_32637090
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:58 schreef Lamon het volgende:
Ben even de Talpa site aan het nalezen.
Iedere bewoner mocht dus een vraag stellen waar alleen BB antwoord op kon geven.
Betekent dat dat vragen als "Wie is op dit moment de populairste bewoner?" of "Wie was bij de laatste exit na Chantal de minst populaire bewoner?" ook geoorloofd zijn?
Dat kan nogal invloed hebben op hun gedrag namelijk..
ik neem aan van wel, maar de vraag is of ze daar iets aan hebben?
het wisselt zo sterk per week

edit: deze post gaat over BB.......
pi_32637094
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:06 schreef Wup het volgende:

[..]

volgens mij waren dat vragen waarop BB geen antwoord kon (wil) geven.

Ben slapen nu.. trusten allen
pi_32637095
quote:

[..]

Toch nog iemand die on-topic kan posten.

Dat mag dan wel zo zijn, maar dat weten zij niet natuurlijk.
Als ze horen dat Ingrid het populairst was, kan dat een doorzichtige slijmparade veroorzaken.
Het zou misschien weer wat kunnen blootleggen.
pi_32637097
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:02 schreef doka het volgende:

[..]

Ach, ik pas mijn profiel ook nog even aan om aan te geven dat mijn 'afwijking' ook bespreekbaar is
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32637098
quote:

[..]

Dat mag hoor
pi_32637100
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:57 schreef SuperMOM het volgende:
Doka, Melke en Henk.Jansen jullie hebben helemaal gelijk! Waarom we zo doen? (nou ja, ik niet ik hou niet zo van op de persoon spelen) Ik denk dat het Fok! dit voortbrengt. Ik lurk al jaren mee hier en sinds kort hier ook geregistreerd maar je moet hard knokken om er tussen te komen en serieus worden genomen. Ik weet niet hoe dat komt hier, maar is een bepaalde hardheid hier ingeslopen of zo? Iedereen maar afzeiken om bij een ander leuk (lees: stoer of macho) over te komen? Ik weet het ook niet en vind het jammer want ik vind het wel een leuk en informatief forum waar je (soms) met mede users van gedachten kan wisselen.
Ja, dat is me ook al opgevallen. Het antwoord op mijn eerste post was hee kutnewbee.. Niet echt normaal, maar goed, daar kan ik nog wel tegen of overheen lezen, maar als iemand me persoonlijk gaat beledigen ga ik er wel hard tegen in. Laat niet zomaar over me heen lopen. Maar je hebt ook posters die posten om gezeik te creeeren. Dat is me ondertussen wel duidelijk. Wel jammer, maar ruziezoekers kom je tegenwoordig haast overal tegen. Daarbij maak ik mezelf ook wel eens schuldig aan idiote opmerkingen of stomme onliners. Maar dat doe ik in het dagelijks leven ook. Ben best wel vrij direct ingesteld. Zeggen en dan pas gaan denken. Niet altijd handig...
Onderschriftloos
pi_32637101
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:03 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ben blij dat je er ook zo over denkt.
Het is begonnen toen het servival spel erbij kwam en mensen wisten toen niet meer de topics gescheiden te houden.
Dus de harde striijd daar is overgewaaid naar hier En dat is jammer
Ik weet niet of het met het SERvival game is begonnen hoor Henk. Die negatieve sfeer hangt hier al langer, het elkaar de grond in trappen, elkaar belachelijk maken enzzzz Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zonodig moet hier? Is dit het imago van Fok! of zo? Je weet wel , rebels zijn? Nou rebels heeft niets te maken met onbeschoft
pi_32637103
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:11 schreef melke het volgende:

[..]

Ja, dat is me ook al opgevallen. Het antwoord op mijn eerste post was hee kutnewbee..
LOL, bij mij ook zo ongeveer
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32637104
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:09 schreef Lamon het volgende:
Toch nog iemand die on-topic kan posten.

Dat mag dan wel zo zijn, maar dat weten zij niet natuurlijk.
Als ze horen dat Ingrid het populairst was, kan dat een doorzichtige slijmparade veroorzaken.
Het zou misschien weer wat kunnen blootleggen.
dat bedoelde ik maar ik ben soms wat te kort van stof
ze gaan er misschien juist onnodige bokkesprongen door maken

daarom begrijp ik de post van PieddeNaat ook niet helemaal...... het lijkt me juist de bedoeling van BB.
wat zouden ze anders moeten vragen?
tenzij iemand gevraagd heeft: wanneer is BB afgelopen, want dat weet ook nog niemand zeker
pi_32637106
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:12 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ik weet niet of het met het SERvival game is begonnen hoor Henk. Die negative sfeer hangt hier al langer, het elkaar de grond in trappen, elkaar belachelijk maken enzzzz Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zonodig moet hier? Is dit het imago van Fok! of zo? Je weet wel , rebels zijn? Nou rebeld heeft niets te maken met onbeschoft
Het is me al altijd opgevallen (ik lurk al heel lang) en heb daarom nooit de behoefte gevoeld me te registreren. Maar het BB5 forum kan ik niet weerstaan. En gelukkig zitten hier ook mensen die wel normaal kunnen reageren.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32637107
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:13 schreef doka het volgende:

[..]

Traditie?
Onderschriftloos
pi_32637109
quote:
Op maandag 28 november 2005 04:13 schreef doka het volgende:

[..]

Jep hier ook. Dat is de standaard begroeting hier helaas Moet je doorheen prikken en over je heen laten komen (net als de ontgroening van Lieske om ontopic te blijven)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')