Het was een grapje (Copyright) Herman Finkersquote:Op maandag 28 november 2005 02:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja stom heBy the weej wat is HF????
Serieus? Als ze iets niet willen laten zien gaan ze toch gewoon de tuin filmen?quote:Op maandag 28 november 2005 02:26 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
streams lopen vaak zo'n 10 minuten achter (voor de cencuur)
betwijfel het... bloot proberen ze ook te vermijden maar zijn altijd te laat met wegdraaien.quote:Op maandag 28 november 2005 02:27 schreef melke het volgende:
[..]
Serieus? Als ze iets niet willen laten zien gaan ze toch gewoon de tuin filmen?
Herman Finkers!!!quote:
Op de donderdagavonduitzendingen is te zien hoe ver ze ongeveer achterlopen, en dat is tussen de 1 en 2 minuten.quote:Op maandag 28 november 2005 02:26 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
streams lopen vaak zo'n 10 minuten achter (voor de cencuur)
quote:Op maandag 28 november 2005 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Herman Finkers!!!Geweldig die man
Dvd De zon gaat zinloos onder wordt net gepost in a.b.coresquote:Op maandag 28 november 2005 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Herman Finkers!!!Geweldig die man, zie helaas niet veel van hem meer (ja weet dat ie ziek was) maar wil wel shows van hem gaan verzamelen! (heb wel boekjes hier van hem
)
dat is idd zo maar soms als er dingen kunnen gebeuren die ze niet willen uitzenden, dan hebben ze tien minuten bedenkteid om te beslissen of ze het wel of niet uitzendenquote:Op maandag 28 november 2005 02:27 schreef melke het volgende:
[..]
Serieus? Als ze iets niet willen laten zien gaan ze toch gewoon de tuin filmen?
Bij mij is het zo dat de streams t.o.v. elkaar niet synchroon lopenquote:Op maandag 28 november 2005 02:35 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
dat is idd zo maar soms als er dingen kunnen gebeuren die ze niet willen uitzenden, dan hebben ze tien minuten bedenkteid om te beslissen of ze het wel of niet uitzenden
quote:Op maandag 28 november 2005 02:37 schreef doka het volgende:
[..]
Bij mij is het zo dat de streams t.o.v. elkaar niet synchroon lopen
Nee, ze bufferen niet op dat soort momenten.quote:Op maandag 28 november 2005 02:38 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
dat is vaak zo, komt door het bufferen
Oh ja, ik heb wel streams van verschillende bronnen ingesteld in BBStream. Daar zal het wel aan liggen.quote:Op maandag 28 november 2005 02:39 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, ze bufferen niet op dat soort momenten.
Ik heb niet die kennis maar ik berideneerde het zo omdat tijdens het bufferen het beeld even stil blijft staan terwijl de andere streems door gaanquote:Op maandag 28 november 2005 02:39 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, ze bufferen niet op dat soort momenten.
quote:Op maandag 28 november 2005 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
Dit jaar zijn we op vakantie geweest in Praag. Met een reisgezelschap. Maar dat doen we nooit weer. Zo´n reisgezelschap houdt er van die eigennaardige opvattingen op na. Ik vroeg aan de reisleidster: "wat verstaan ze hierin Praag eigenlijk beter, Duits of Engels?" Toen zei ze: "Duits maar je moet wel in het Engels beginnen hoor, anders denken ze dat jij een Duitser bent!" Ik zei: "Oke" Ik liep naar zo'n Tsjech, maakte beleefd de Hitlergroet en zei: "Do you speak English?"
(vrij vertaald naar Herman Finkers)
quote:Op maandag 28 november 2005 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
Dit jaar zijn we op vakantie geweest in Praag. Met een reisgezelschap. Maar dat doen we nooit weer. Zo´n reisgezelschap houdt er van die eigennaardige opvattingen op na. Ik vroeg aan de reisleidster: "wat verstaan ze hierin Praag eigenlijk beter, Duits of Engels?" Toen zei ze: "Duits maar je moet wel in het Engels beginnen hoor, anders denken ze dat jij een Duitser bent!" Ik zei: "Oke" Ik liep naar zo'n Tsjech, maakte beleefd de Hitlergroet en zei: "Do you speak English?"
(vrij vertaald naar Herman Finkers)
Ik begin maar niet met Finkers-citaten, want als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen.quote:Op maandag 28 november 2005 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
Oh jee ik wordt erg flauw hier met mijn Herman Finkers boekje![]()
Nee hoorquote:Op maandag 28 november 2005 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
Echtwel.quote:Op maandag 28 november 2005 02:54 schreef melke het volgende:
Spannende streams he..
ik dacht dat je het uit je hoofd deedquote:Op maandag 28 november 2005 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |