Ik heb niet die kennis maar ik berideneerde het zo omdat tijdens het bufferen het beeld even stil blijft staan terwijl de andere streems door gaanquote:Op maandag 28 november 2005 02:39 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, ze bufferen niet op dat soort momenten.
quote:Op maandag 28 november 2005 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
Dit jaar zijn we op vakantie geweest in Praag. Met een reisgezelschap. Maar dat doen we nooit weer. Zo´n reisgezelschap houdt er van die eigennaardige opvattingen op na. Ik vroeg aan de reisleidster: "wat verstaan ze hierin Praag eigenlijk beter, Duits of Engels?" Toen zei ze: "Duits maar je moet wel in het Engels beginnen hoor, anders denken ze dat jij een Duitser bent!" Ik zei: "Oke" Ik liep naar zo'n Tsjech, maakte beleefd de Hitlergroet en zei: "Do you speak English?"
(vrij vertaald naar Herman Finkers)
quote:Op maandag 28 november 2005 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
Dit jaar zijn we op vakantie geweest in Praag. Met een reisgezelschap. Maar dat doen we nooit weer. Zo´n reisgezelschap houdt er van die eigennaardige opvattingen op na. Ik vroeg aan de reisleidster: "wat verstaan ze hierin Praag eigenlijk beter, Duits of Engels?" Toen zei ze: "Duits maar je moet wel in het Engels beginnen hoor, anders denken ze dat jij een Duitser bent!" Ik zei: "Oke" Ik liep naar zo'n Tsjech, maakte beleefd de Hitlergroet en zei: "Do you speak English?"
(vrij vertaald naar Herman Finkers)
Ik begin maar niet met Finkers-citaten, want als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen.quote:Op maandag 28 november 2005 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
Oh jee ik wordt erg flauw hier met mijn Herman Finkers boekje![]()
Nee hoorquote:Op maandag 28 november 2005 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
Echtwel.quote:Op maandag 28 november 2005 02:54 schreef melke het volgende:
Spannende streams he..
ik dacht dat je het uit je hoofd deedquote:Op maandag 28 november 2005 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |