die is weggelopen om later weer terug te komen bewierookt door zijn onderdanenquote:Op maandag 28 november 2005 02:04 schreef farceman het volgende:
waar the fuck is scanman eigenlijk?
kep alleen maar samosss, bier, bier, jenever, vieux en whiskeyquote:Op maandag 28 november 2005 02:06 schreef SuperMOM het volgende:
Verdomme mijn wijn is op!![]()
Bommie, kom eens brengen?
Ja dat bedoelde ik nou net. Als ze niet danst valt dat minder op waardoor veel denken dat ze dom is. Dus niet.quote:Op maandag 28 november 2005 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee ik snap echt niet wat je bedoelt want als er 1 is die precies weet wat ze doet als ze bv danst is het Naat wel!
quote:
Ja stom he? Dacht aan 3 flessen het weekend door te komen!quote:
Naat danst vooral goed op andermans schone lakens!quote:Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik nou net. Als ze niet danst valt dat minder op waardoor veel denken dat ze dom is. Dus niet.
Maar haar dansen vind ik wel leuk omdat ze echt met plezier danst en het spiegelgekijk net minder is. Dat van die bevestiging zoeken tijdens dansen zie ik nou net weer veel bij Lieske.
Neemt niet weg dat Ing ook goed kan dansen, alleen kan ik haar aanrechtdansen weer net wat minder waarderen. Niet dat het er veel toe doet. Ze staat hoe dan ook erg hoog bij me.
ze glee anders even hard van dat bed als menno van de stoelquote:Op maandag 28 november 2005 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Naat danst vooral goed op andermans schone lakens!![]()
En nadat hij zojuist wakker geworden was en uit bed kwam.quote:Op maandag 28 november 2005 02:10 schreef farceman het volgende:
Be biertjes van Roel gaan er op deze manier ook snel doorheen....hij is vandaag al om 1600 begonnen
Aanrechtdansen doet veel aan dansen op de bar denkenquote:Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Ing ook goed kan dansen, alleen kan ik haar aanrechtdansen weer net wat minder waarderen. Niet dat het er veel toe doet. Ze staat hoe dan ook erg hoog bij me.
Drie flessen in een weekend. Dat red ik absoluut niet... een heel weekend.quote:Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja stom he? Dacht aan 3 flessen het weekend door te komen!
niet op gelet, maar ik heb het al eens meegemaakt dat ik hier een citaat las dat ik tegelijkertijd hoordequote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
Mijn streams lopen achter. Hij zei het is 2 uur, bij mij was het 2.10 uur. Is dat bij jullie ook zo?
Klopt.. trouwens, ik viel een keer binnen toen ik haar net iets hoorde zeggen als ´en daarom ben ik onzeker geworden`... weet je wat dat wasquote:Op maandag 28 november 2005 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Aanrechtdansen doet veel aan dansen op de bar denkenIk denk dat Ingrid een type is die op Tenerife (waar ze werkt als entertainer) vaak op de bar ging dansen, om andere op te zwepen om mee te dansen. En ja ze staat ook hoog bij mij. Gewoon omdat het eigenlijk een onzekere muts is die met zo'n baan dit probeert te verbergen, net zoals haar vaak groffe taalgebruik.
Ja zie de streamverslagenquote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
Mijn streams lopen achter. Hij zei het is 2 uur, bij mij was het 2.10 uur. Is dat bij jullie ook zo?
Raar he, waar kijk jij?quote:Op maandag 28 november 2005 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja zie de streamverslagenHad ik dus ook!
Volgens mij is ze vroeger gepest??quote:Op maandag 28 november 2005 02:20 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Klopt.. trouwens, ik viel een keer binnen toen ik haar net iets hoorde zeggen als ´en daarom ben ik onzeker geworden`... weet je wat dat was
Ja stom hequote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef doka het volgende:
[..]
Drie flessen in een weekend. Dat red ik absoluut niet... een heel weekend.(HF)
Nee, weet alleen dat ze op school gepest is geworden. Zou je nu echt niet meer van haar zeggen. Denk wel dat ze zich vaker harder voor doet dan ze is.quote:Op maandag 28 november 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Volgens mij is ze vroeger gepest??
Ik zie dat Melke dit ook al zei, weet jij hoe ze dit vertelde en wat er dan precies was?
streams lopen vaak zo'n 10 minuten achter (voor de cencuur)quote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
3 flessen van wat?quote:Op maandag 28 november 2005 02:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja stom heBy the weej wat is HF????
hmm.. nou je het zegt herinner ik me dat ze eens een voorval vertelde waarna ze gepest werd. ben voorval vergeten.quote:Op maandag 28 november 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zie dat Melke dit ook al zei, weet jij hoe ze dit vertelde en wat er dan precies was?
Het was een grapje (Copyright) Herman Finkersquote:Op maandag 28 november 2005 02:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja stom heBy the weej wat is HF????
Serieus? Als ze iets niet willen laten zien gaan ze toch gewoon de tuin filmen?quote:Op maandag 28 november 2005 02:26 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
streams lopen vaak zo'n 10 minuten achter (voor de cencuur)
betwijfel het... bloot proberen ze ook te vermijden maar zijn altijd te laat met wegdraaien.quote:Op maandag 28 november 2005 02:27 schreef melke het volgende:
[..]
Serieus? Als ze iets niet willen laten zien gaan ze toch gewoon de tuin filmen?
Herman Finkers!!!quote:
Op de donderdagavonduitzendingen is te zien hoe ver ze ongeveer achterlopen, en dat is tussen de 1 en 2 minuten.quote:Op maandag 28 november 2005 02:26 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
streams lopen vaak zo'n 10 minuten achter (voor de cencuur)
quote:Op maandag 28 november 2005 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Herman Finkers!!!Geweldig die man
Dvd De zon gaat zinloos onder wordt net gepost in a.b.coresquote:Op maandag 28 november 2005 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Herman Finkers!!!Geweldig die man, zie helaas niet veel van hem meer (ja weet dat ie ziek was) maar wil wel shows van hem gaan verzamelen! (heb wel boekjes hier van hem
)
dat is idd zo maar soms als er dingen kunnen gebeuren die ze niet willen uitzenden, dan hebben ze tien minuten bedenkteid om te beslissen of ze het wel of niet uitzendenquote:Op maandag 28 november 2005 02:27 schreef melke het volgende:
[..]
Serieus? Als ze iets niet willen laten zien gaan ze toch gewoon de tuin filmen?
Bij mij is het zo dat de streams t.o.v. elkaar niet synchroon lopenquote:Op maandag 28 november 2005 02:35 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
dat is idd zo maar soms als er dingen kunnen gebeuren die ze niet willen uitzenden, dan hebben ze tien minuten bedenkteid om te beslissen of ze het wel of niet uitzenden
quote:Op maandag 28 november 2005 02:37 schreef doka het volgende:
[..]
Bij mij is het zo dat de streams t.o.v. elkaar niet synchroon lopen
Nee, ze bufferen niet op dat soort momenten.quote:Op maandag 28 november 2005 02:38 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
dat is vaak zo, komt door het bufferen
Oh ja, ik heb wel streams van verschillende bronnen ingesteld in BBStream. Daar zal het wel aan liggen.quote:Op maandag 28 november 2005 02:39 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, ze bufferen niet op dat soort momenten.
Ik heb niet die kennis maar ik berideneerde het zo omdat tijdens het bufferen het beeld even stil blijft staan terwijl de andere streems door gaanquote:Op maandag 28 november 2005 02:39 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, ze bufferen niet op dat soort momenten.
quote:Op maandag 28 november 2005 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
Dit jaar zijn we op vakantie geweest in Praag. Met een reisgezelschap. Maar dat doen we nooit weer. Zo´n reisgezelschap houdt er van die eigennaardige opvattingen op na. Ik vroeg aan de reisleidster: "wat verstaan ze hierin Praag eigenlijk beter, Duits of Engels?" Toen zei ze: "Duits maar je moet wel in het Engels beginnen hoor, anders denken ze dat jij een Duitser bent!" Ik zei: "Oke" Ik liep naar zo'n Tsjech, maakte beleefd de Hitlergroet en zei: "Do you speak English?"
(vrij vertaald naar Herman Finkers)
quote:Op maandag 28 november 2005 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
Dit jaar zijn we op vakantie geweest in Praag. Met een reisgezelschap. Maar dat doen we nooit weer. Zo´n reisgezelschap houdt er van die eigennaardige opvattingen op na. Ik vroeg aan de reisleidster: "wat verstaan ze hierin Praag eigenlijk beter, Duits of Engels?" Toen zei ze: "Duits maar je moet wel in het Engels beginnen hoor, anders denken ze dat jij een Duitser bent!" Ik zei: "Oke" Ik liep naar zo'n Tsjech, maakte beleefd de Hitlergroet en zei: "Do you speak English?"
(vrij vertaald naar Herman Finkers)
Ik begin maar niet met Finkers-citaten, want als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen.quote:Op maandag 28 november 2005 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
Oh jee ik wordt erg flauw hier met mijn Herman Finkers boekje![]()
Nee hoorquote:Op maandag 28 november 2005 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
Echtwel.quote:Op maandag 28 november 2005 02:54 schreef melke het volgende:
Spannende streams he..
ik dacht dat je het uit je hoofd deedquote:Op maandag 28 november 2005 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 03:02 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
ik dacht dat je het uit je hoofd deedmaar dat doet er niet toe
ik vind het ontopic genoeg
Heb vanavond gelezen dat ze op school een keer in haar broek heeft gepoept toen Sinterklaas en zijn pieten langs kwamenquote:Op maandag 28 november 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank jequote:Op maandag 28 november 2005 03:07 schreef farceman het volgende:
Supermom bedankt alvast voor streamverslagen, zo zouden er meer moeten zijn...
valt meequote:Op maandag 28 november 2005 03:08 schreef doka het volgende:
LOL. Roel wordt weer afgewezen.. denk ik
Dat zijn juist de bestequote:Op maandag 28 november 2005 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank jeEnne, ik typ gewoon hoor, ik typ gewoon wat ik hoor, misschien raar maar ik kan niet anders
hahaha
Zow je hebt een gesprekspartner gevonden zie ikquote:
En nog een hele goeie ookquote:Op maandag 28 november 2005 03:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zow je hebt een gesprekspartner gevonden zie ik![]()
Ik snap het sowieso niet, van niemand nietquote:Op maandag 28 november 2005 03:09 schreef SuperMOM het volgende:
Heeft niets met uiterlijk te maken Kribbet. Gewoon puur met je zelfbeeld, als die vroeger geknakt is blijf je dat beeld houden. Je weet wel dat beeld van het dikke meisje diep in je terwijl je super slank bent inmiddels (Monica van Friends) Of dus een meisje wat vroeger gepest is om niets, later uitgroeit tot een kanjer maar binnen in nog steeds dat onzekere meisje is.
Gelukkig springen ze hier tussendoor ook weleens op Oranje.quote:Op maandag 28 november 2005 03:13 schreef ChristiaanG het volgende:
het stoplicht sprinkt op rood, het stoplicht sprinkt op groen, in Almelo is alteid wat te doen.
verder kom ik even niet, maar ik heb dan geen boekje
Ben jij soms dyslectisch?quote:Op maandag 28 november 2005 03:13 schreef ChristiaanG het volgende:
het stoplicht sprinkt op rood, het stoplicht sprinkt op groen, in Almelo is alteid wat te doen.
verder kom ik even niet, maar ik heb dan geen boekje
Ja want jullie zijn het schijnbaar ook niet altijd met mekaar eens. Anders zou het ook zo saai zijn he.quote:
Ja bij mij ook! Dacht in het begin anders over haar hoor, maar begin haar nu beter door te krijgen alhoewel ik haar moeder nog niet snap? Of die durft in de live niet terug te bekken tegen Ruud? Is ook eng opeens in een live uitzending te zitten en dan vooral met Ruud die zo lekker uit de hoek kan komen maar ik zou mijn dochter niet zo afvallen???quote:Op maandag 28 november 2005 03:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet, van niemand niet![]()
Vaak komen de gepeste meisjes terug als een kreng en dat is ze ook niet.
Vanavond in gespek met Dido is ze een heleboel punten gestegen door niet even makkelijk te scoren en Roel de grond in te trappen.
Ga haar steeds leuker vinden![]()
Wat is dat voor een kutvraagquote:
Nou ja zeg! Wat is daar nou weer kut aan? Is gewoon een vraag/interesse? Jouw opmerking is tig keer kutterquote:
idd, en het lezen gaat ook niet zo snel vandaar die late reactiesquote:
Iemand die last heeft van dyslexie moet meestal heel veel moed verzamelen om iets in een forum te plaatsen en dan kom jij met zoiets vanwege een spellingsfout.quote:Op maandag 28 november 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Wat is daar nou weer kut aan? Is gewoon een vraag/interesse? Jou opmerking is tig keer kutter![]()
Denk dat ik het wel een beetje snap, mijn moeder zou waarschijnlijk ook op die maniet reageren maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 28 november 2005 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja bij mij ook! Dacht in het begin anders over haar hoor, maar begin haar nu beter door te krijgen alhoewel ik haar moeder nog niet snap? Of die durft in de live niet terug te bekken tegen Ruud? Is ook eng opeens in een live uitzending te zitten en dan vooral met Ruud die zo lekker uit de hoek kan komen maar ik zou mijn dochter niet zo afvallen???
Ja oke zo begreep ik het ook, jammer dat ze dat niet helemaal laat zien in het huisquote:Op maandag 28 november 2005 03:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel een beetje snap, mijn moeder zou waarschijnlijk ook op die maniet reageren maar dat weet ik niet zeker.
Wat ik begreep is Ingrid altijd bezig om geintjes uit te halen tot op het botte af en denk dat moeders er wel een beetje klaar mee is![]()
Jezus man je moet niet zo zeiken! Je zou ook kunnen vragen waarom ik dat vroeg, maar nee hoor, meneer heeft meteen zijn oordeel klaar. Hoezo kortzichtig?! Mijn zusje heeft er ook last van en herkende er iets in. Misschien wist de poster niet dat hij of zij dyslectisch was vandaar dat ik het vroeg. Misschien had hij er nog wel wat aan. Er zijn namelijk oplossingen voor. En dan vind jij m'n vraag laag en gemeen.. Tsss zout toch op met je vooroordelen!! Het zegt in ieder geval meer over jou dan over mij!quote:Op maandag 28 november 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand die last heeft van dyslexie moet meestal heel veel moed verzamelen om iets in een forum te plaatsen en dan kom jij met zoiets vanwege een spellingsfout.
Dat is geen vraag en geen interesse maar gewoon laag en gemeen![]()
Ze probeerd het wel af en toe, nepbloed, maden, maskers enz. ze heeft zich voorbereid maar het liep een beetje anders, ze kwam Menno tegen en er is al een clown Joost in huis.quote:Op maandag 28 november 2005 03:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja oke zo begreep ik het ook, jammer dat ze dat niet helemaal laat zien in het huis![]()
Zeg dat wel Sint! Je mag geen eens meer iets vragen of je bent al gemeen hierquote:Op maandag 28 november 2005 03:29 schreef teamlead het volgende:de sfeer hier is weer top vandaag geloof ik
wat is dat toch hier dat iedereen zo snel op de teentjes getrapt is de laatste weken
ik ben er als kind veel mee gepest en heb er veel moeite mee gehad om het te accepteren. in het begin toen ik voor het eerst iets in een forum poste, typte ik de teksten eerst in het kladblok, dan de spellingscontrole eroverheen, en dan copiéerenquote:Op maandag 28 november 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand die last heeft van dyslexie moet meestal heel veel moed verzamelen om iets in een forum te plaatsen en dan kom jij met zoiets vanwege een spellingsfout.
Dat is geen vraag en geen interesse maar gewoon laag en gemeen![]()
ongelofelijk eigenlijk.. iedere keer als je denkt dat het niet saaier kan worden in huis, weten ze zichzelf toch weer te overtreffenquote:Op maandag 28 november 2005 03:31 schreef melke het volgende:
[..]
Dido en Roel hebben ruzie, dat was het eigenlijk
Veel mensen die hier posten kunnen op een forum niet eens fatsoenlijk met elkaar omgaan.quote:Op maandag 28 november 2005 03:29 schreef teamlead het volgende:
wat is dat toch hier dat iedereen zo snel op de teentjes getrapt is de laatste weken
Ik ben blij dat jij wel uit je woorden kan komen en verder niet nadenkt wat je met je vraag losmaakt bij iemandquote:Op maandag 28 november 2005 03:28 schreef melke het volgende:
[..]
Jezus man je moet niet zo zeiken! Je zou ook kunnen vragen waarom ik dat vroeg, maar nee hoor, meneer heeft meteen zijn oordeel klaar. Hoezo kortzichtig?! Mijn zusje heeft er ook last van en herkende er iets in. Misschien wist de poster niet dat hij of zij dyslectisch was vandaar dat ik het vroeg. Misschien had hij er nog wel wat aan. Er zijn namelijk oplossingen voor. En dan vind jij m'n vraag laag en gemeen.. Tsss zout toch op met je vooroordelen!! Het zegt in ieder geval meer over jou dan over mij!
Doe je dat nog steeds? Nee toch he? Je kunt er toch niets aan doen. Misschien is het wel handig om het bij je post beneden te zetten. Bijvoorbeeld zoiets als niet zeuren over m'n spelling, ik ben dyslectisch. Krijg je misschien minder gezeur op forumsquote:Op maandag 28 november 2005 03:30 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
ik ben er als kind veel mee gepest en heb er veel moeite mee gehad om het te accepteren. in het begin toen ik voor het eerst iets in een forum poste, typte ik de teksten eerst in het kladblok, dan de spellingscontrole eroverheen, en dan copiéeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |