Ben jij soms dyslectisch?quote:Op maandag 28 november 2005 03:13 schreef ChristiaanG het volgende:
het stoplicht sprinkt op rood, het stoplicht sprinkt op groen, in Almelo is alteid wat te doen.
verder kom ik even niet, maar ik heb dan geen boekje
Ja want jullie zijn het schijnbaar ook niet altijd met mekaar eens. Anders zou het ook zo saai zijn he.quote:
Ja bij mij ook! Dacht in het begin anders over haar hoor, maar begin haar nu beter door te krijgen alhoewel ik haar moeder nog niet snap? Of die durft in de live niet terug te bekken tegen Ruud? Is ook eng opeens in een live uitzending te zitten en dan vooral met Ruud die zo lekker uit de hoek kan komen maar ik zou mijn dochter niet zo afvallen???quote:Op maandag 28 november 2005 03:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet, van niemand niet![]()
Vaak komen de gepeste meisjes terug als een kreng en dat is ze ook niet.
Vanavond in gespek met Dido is ze een heleboel punten gestegen door niet even makkelijk te scoren en Roel de grond in te trappen.
Ga haar steeds leuker vinden![]()
Wat is dat voor een kutvraagquote:
Nou ja zeg! Wat is daar nou weer kut aan? Is gewoon een vraag/interesse? Jouw opmerking is tig keer kutterquote:
idd, en het lezen gaat ook niet zo snel vandaar die late reactiesquote:
Iemand die last heeft van dyslexie moet meestal heel veel moed verzamelen om iets in een forum te plaatsen en dan kom jij met zoiets vanwege een spellingsfout.quote:Op maandag 28 november 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Wat is daar nou weer kut aan? Is gewoon een vraag/interesse? Jou opmerking is tig keer kutter![]()
Denk dat ik het wel een beetje snap, mijn moeder zou waarschijnlijk ook op die maniet reageren maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 28 november 2005 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja bij mij ook! Dacht in het begin anders over haar hoor, maar begin haar nu beter door te krijgen alhoewel ik haar moeder nog niet snap? Of die durft in de live niet terug te bekken tegen Ruud? Is ook eng opeens in een live uitzending te zitten en dan vooral met Ruud die zo lekker uit de hoek kan komen maar ik zou mijn dochter niet zo afvallen???
Ja oke zo begreep ik het ook, jammer dat ze dat niet helemaal laat zien in het huisquote:Op maandag 28 november 2005 03:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel een beetje snap, mijn moeder zou waarschijnlijk ook op die maniet reageren maar dat weet ik niet zeker.
Wat ik begreep is Ingrid altijd bezig om geintjes uit te halen tot op het botte af en denk dat moeders er wel een beetje klaar mee is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |