abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32637265
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:44 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Is Tanjalies misschien Vincent? Het loopjongetje van Hummie?
Wie is Tanjalies? Diegene die alles goed voorspelt?
Onderschriftloos
pi_32637267
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:42 schreef melke het volgende:

[..]

Dat is hun goed recht ook! Maar ja, je voorkomt het toch niet. Ook zoiets als een tietentopic etc hoeft voor mij niet. Ik weet niet echt wat mannen daar nou geweldig aan vinden. Maar ja, ben dan ook geen man he. Maar over het algemeen vind ik dat je hier op het forum alle meningen over BB kunt vinden. De leuke en ook de minder leuke. Zo hoort het ook toch?!

Ja ze bedoelen natuurlijk dat tietentopic, waar APK zijn naam heeft ingezet
Nou wordt hij daardoor ook al gebashed door Hummie en Gijs

Als APK wat flikt, dan flikt ie het goed dat moet je hem nageven
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 28 november 2005 @ 05:48:49 #253
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637269
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:41 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees, gaat APK gehuldigd worden door Hummie, of is hij gewoon Hummie

Of jij bent scan, hmmmm ik word weer para
Ik heb APK en Scanman in smoelenboek van BB-users gezien, maar heb ze die zondag niet gezien, dus denk niet dat ze er mee te maken hebben. Of er waren misschien verborgen camara's die ik niet heb gezien.
Ik wil graag dat interview met Gijs en Hummie hebben. Zou ik daar recht op hebben? Ik heb getekend dat ze alles mogen uitzenden, maar heb ik dan ook recht die beelden zelf in mijn bezit te hebben?
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637270
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:45 schreef melke het volgende:

[..]

Degene die soms wat goed voorspelt, en zo niet, dat op allerlei manieren goed probeert te praten.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32637271
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:44 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Is Tanjalies misschien Vincent? Het loopjongetje van Hummie?
Nou word ik echt gek
Wie ben jij
pi_32637272
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:47 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja ze bedoelen natuurlijk dat tietentopic, waar APK zijn naam heeft ingezet
Nou wordt hij daardoor ook al gebashed door Hummie en Gijs

Als APK wat flikt, dan flikt ie het goed dat moet je hem nageven
Wacht, nu we toch aan het roddelen zijn. Heeft APK het tietentopic geopend onder Scanmans naam?
Onderschriftloos
pi_32637274
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:49 schreef doka het volgende:

[..]

Degene die soms wat goed voorspelt, en zo niet, dat op allerlei manieren goed probeert te praten.
Weet hij ook al wie er donderdag uit gaat?
Onderschriftloos
pi_32637275
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:49 schreef melke het volgende:

[..]

Wacht, nu we toch aan het roddelen zijn. Heeft APK het tietentopic geopend onder Scanmans naam?
Nee

Scanman!!! TIETUH!!!!!!! #4
pi_32637276
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:45 schreef melke het volgende:

[..]

Je weet wie ik bedoel je, en isbn nummers zijn boeknummers
Ik weet het is wat ouderwets...
Doka
pi_32637277
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:48 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Ik wil graag dat interview met Gijs en Hummie hebben. Zou ik daar recht op hebben? Ik heb getekend dat ze alles mogen uitzenden, maar heb ik dan ook recht die beelden zelf in mijn bezit te hebben?
Denk niet dat je recht op die beelden hebt nee. Of je moet iets getekend hebben waarin dat staat. Meestal moet je alle rechten af geven. Welk interview bedoel je eigenlijk?
Onderschriftloos
pi_32637278
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:50 schreef melke het volgende:

[..]

Weet hij ook al wie er donderdag uit gaat?
Hij voorspeelt al sinds weken dat Lieske eruit gaat
pi_32637279
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:51 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je weet wie ik bedoel je, en isbn nummers zijn boeknummers
Ik weet het is wat ouderwets...
Doka
Ja dat wist ik ja, maar wat heeft dat met de maffia en die Gijs te maken?
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 05:53:08 #263
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637280
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:49 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nou word ik echt gek
Wie ben jij
Neem een pilletje, misschien helpt dat
Wie ik ben???
Een malloot die zich had opgegeven voor een date met Chantal, maar dat had ik toch al gezegd?
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637282
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:52 schreef doka het volgende:

[..]

Hij voorspeelt al sinds weken dat Lieske eruit gaat
Haha oke, iemand anders dus. Vorige keer zei hij trouwens Dido
Onderschriftloos
pi_32637284
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:53 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Een malloot die zich had opgegeven voor een date met Chantal, maar dat had ik toch al gezegd?
Wat ik best een sterke actie vind
pi_32637285
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:49 schreef doka het volgende:

[..]

Hij weet echtwel dingen hoor en als hij wat zegt dan klopt het vaak, maar soms speculeert hij ook gewoon, maar dat zegt hij er dan bij
pi_32637286
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:51 schreef doka het volgende:

[..]

Nee

Scanman!!! TIETUH!!!!!!! #4
Dus Scan is gewoon een ventje die op tietjes en kontjes geilt? Ik snap er geen hol meer van!
Onderschriftloos
pi_32637287
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij weet echtwel dingen hoor en als hij wat zegt dan klopt het vaak, maar soms speculeert hij ook gewoon, maar dat zegt hij er dan bij
Toeval misschien
Onderschriftloos
pi_32637288
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:53 schreef melke het volgende:

[..]

Haha oke, iemand anders dus. Vorige keer zei hij trouwens Dido
http://forum.fok.nl/user/history/583
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef tanjalies het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het Dido is die weg moet. Er was veel werk van de nacht van Roel en Dido gemaakt. Het hoeft niet maar het geeft te denken. Voor het programma ook beter. Het geeft veel emotie aan de kant van Roel. We zijn af van de afzondering die die twee er op na houden. In het verleden heeft BB dat nooit weten te waarderen. Volgens mij ging er in het verleden na een romantische nacht ook altijd 1 van de 2 geliefde weg. Maar ik kan mij vergissen.
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 03:40 schreef tanjalies het volgende:
Kijk ik zelf nu naar a.s. donderdag dan denk ik dat Menno vooral bij de SMSende doelgroep erg populair is. Zijn leeftijd, maar vooral de underdog positie zijn daar oorzaak van.
Dag Menno

[ Bericht 32% gewijzigd door doka op 28-11-2005 06:05:24 ]
pi_32637289
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:53 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Neem een pilletje, misschien helpt dat
Wie ik ben???
Kom dan op dit uur niet met vage theorien dat Tanjalies misschien ene vincent is
pi_32637294
Ik hoop in ieder geval niet dat Lieske donderdag naar huis moet! Die kan tenminste nog voor wat stennis zorgen. Als zij weg moet is Ingrid de volgende. Trio Nathalie, Roel en Dido moet per direct uit elkaar! Zo maken Rob en Joost tenminste ook nog een kans
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 06:00:57 #272
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637295
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:57 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kom dan op dit uur niet met vage theorien dat Tanjalies misschien ene vincent is
Tja ik werd begeleid door ene vincent. EN men speculeert dat Tanjalies een insider is. Dan denk ik aan hem.
  maandag 28 november 2005 @ 06:07:19 #273
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637303
Er was verder totaal geen kontakt. Vanuit de loge, werd ik naar Hummie en Gijs gebracht. (door Vincent). Toen dat gespre was afgelopen werd ik door Vincent naar die 2 mooie dames van up2date gebracht. En er was verder werkelijk niemnand te bekennen. Dus als er een insider is bij BB, dan moet dat die Vincent wel zijn. (Nu weet ik natuurlijk niet hoe het de werkdagen is, want het was zondag)
pi_32637306
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:00 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Tja ik werd begeleid door ene vincent. EN men speculeert dat Tanjalies een insider is. Dan denk ik aan hem.
Hij heeft wel inside information, maar dat hoeft hemzelf nog geen insider te maken
  maandag 28 november 2005 @ 06:13:58 #275
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637311
Ik zoek een foto
En ben wel bang dat ik er gedonder mee krijg
pi_32637313
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:09 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij heeft wel inside information, maar dat hoeft hemzelf nog geen insider te maken
Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..
pi_32637314
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:13 schreef MrObjective het volgende:
Ik zoek een foto
En ben wel bang dat ik er gedonder mee krijg
Hoezo zou je gedonder krijgen door een foto?
Onderschriftloos
pi_32637317
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:14 schreef doka het volgende:

[..]

Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..
Hij kent misschien iemand die daar werkt en z'n mond niet kan houden
Onderschriftloos
pi_32637320
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:16 schreef melke het volgende:

[..]

Hij kent misschien iemand die daar werkt en z'n mond niet kan houden
Dat zou kunnen, ware het niet dat zijn 'voorspellingen' zelden kloppen.
  maandag 28 november 2005 @ 06:19:07 #280
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637323
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:16 schreef melke het volgende:

[..]

Hoezo zou je gedonder krijgen door een foto?
In de media stond dat ze meer dan 100 man hadden gezien. Maar het waren er maar 8.
Maar voor de media wilden ze het iets mooier maken. En ik heb ergens een foto waar je heel duidelijk de 8 mapjes ziet van de uitgenodigde mensen.
pi_32637325
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:14 schreef doka het volgende:

[..]

Er werken meer dan 100 man aan dat programma volgens mij en die weten stuk voor stuk allemaal vast iets meer dan ons, ik beschouw ze allemaal als insiders
pi_32637328
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef MrObjective het volgende:

[..]

In de media stond dat ze meer dan 100 man hadden gezien. Maar het waren er maar 8.
Maar voor de media wilden ze het iets mooier maken. En ik heb ergens een foto waar je heel duidelijk de 8 mapjes ziet van de uitgenodigde mensen.
In een interview met Hummie had zij het ook over 8 aanmeldingen. (Volgens Tanjalies waren het er 0)
pi_32637329
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:17 schreef doka het volgende:

[..]

Dan zal het wel toeval zijn.
Onderschriftloos
pi_32637331
quote:

[..]

Valt mij juist altijd op dat het juist vaak klopt, en dat gevoel heb ik geloof ik al jaren lang
pi_32637332
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Er werken meer dan 100 man aan dat programma volgens mij en die weten stuk voor stuk allemaal vast iets meer dan ons, ik beschouw ze allemaal als insiders
Op zich wel, maar een kabeljongen zit niet bij de redactievergaderingen waar de besluiten worden genomen
pi_32637333
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Misschien waren er voor die dag maar 8?
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 06:22:28 #287
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637334
quote:

[..]

Het is een selecte groep. Ik heb alle namen wel en email-adressen. Maar denk niet dat daar een lek zit. En trouwens, zijn allemaal meiden. Yllia, Liesbeth en Hummie. Die zitten in de productie van BB.
pi_32637337
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Valt mij juist altijd op dat het juist vaak klopt, en dat gevoel heb ik geloof ik al jaren lang
Moet ik die Tanjalies nou geloven of niet? Vorige week zat ik al de stress dat Lieske er ipv Dido uit zou gaan en dat is dus niet gebeurt. Kan ik me deze week de stress besparen?
Onderschriftloos
pi_32637338
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:21 schreef doka het volgende:

[..]

Op zich wel, maar een kabeljongen zit niet bij de redactievergaderingen waar de besluiten worden genomen
Nee maar als hij eerder dan ons bv een grote vrachtwagen met aardappels ziet aankomen, zou hij eerder dan ons kunnen vermoeden dat er een opdracht met aardappels aan zit te komen.
pi_32637339
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:22 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Het is een selecte groep. Ik heb alle namen wel en email-adressen. Maar denk niet dat daar een lek zit. En trouwens, zijn allemaal meiden. Yllia, Liesbeth en Hummie. Die zitten in de productie van BB.
Precies Ik bedoel maar
pi_32637340
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:20 schreef doka het volgende:

[..]

In een interview met Hummie had zij het ook over 8 aanmeldingen. (Volgens Tanjalies waren het er 0)
0 is bijna 8 toch?
Onderschriftloos
pi_32637341
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nee maar als hij eerder dan ons bv een grote vrachtwagen met aardappels ziet aankomen, zou hij eerder dan ons kunnen vermoeden dat er een opdracht met aardappels aan zit te komen.
Wist hij dat dan van te voren?
Onderschriftloos
pi_32637342
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zeker, maar niet wie er volgens de redactie als volgende uitgaat/moet
pi_32637345
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:24 schreef melke het volgende:

[..]

Wist hij dat dan van te voren?
Heeft hij niks over gezegd, terwijl hij anders zo scheutig is met z'n 'insider-kennis'
  maandag 28 november 2005 @ 06:26:12 #295
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637347
Ik kan ook wel een voorspelling doen.... Joost zit bij de laatste 3-4 (daar zijn ze nog niet over uit hoe het te doen)
Lieske zit ook op de eindronde. En de 3e is Roel of Rob, en als er gekozen word voor 4, dan zit Dido er ook bij.
pi_32637348
Wat denken jullie nou, is het stemmen geloofwaardig of is er een script dat bepaalt wie er wanneer uit moet?
Onderschriftloos
pi_32637349
Maar ik heb nog 1 pilsje en dan ga ik proberen te slapen. Ik vind het best. Tanjalies for president
  maandag 28 november 2005 @ 06:27:03 #298
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637351
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:26 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie nou, is het stemmen geloofwaardig of is er een script dat bepaalt wie er wanneer uit moet?
Hummie noemt het een FORMAT..... vul de rest zelf maar in....
pi_32637352
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:22 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Heb je Ernst Paul hasselbach ook gezien?
Vind het nog steeds vreemd waarom hij niet op de aftiteling staat
pi_32637353
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:26 schreef MrObjective het volgende:
Ik kan ook wel een voorspelling doen.... Joost zit bij de laatste 3-4 (daar zijn ze nog niet over uit hoe het te doen)
Lieske zit ook op de eindronde. En de 3e is Roel of Rob, en als er gekozen word voor 4, dan zit Dido er ook bij.
En Ingid en Nathalie dan? En hoezo voorspel je dat?

Enige wat ik voorspel is dat Joost in de finale zit. Voor de rest ???
Onderschriftloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')