Wie is Tanjalies? Diegene die alles goed voorspelt?quote:Op maandag 28 november 2005 05:44 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Is Tanjalies misschien Vincent? Het loopjongetje van Hummie?
quote:Op maandag 28 november 2005 05:42 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is hun goed recht ook! Maar ja, je voorkomt het toch niet. Ook zoiets als een tietentopic etc hoeft voor mij niet. Ik weet niet echt wat mannen daar nou geweldig aan vinden. Maar ja, ben dan ook geen man he. Maar over het algemeen vind ik dat je hier op het forum alle meningen over BB kunt vinden. De leuke en ook de minder leuke. Zo hoort het ook toch?!
Ik heb APK en Scanman in smoelenboek van BB-users gezien, maar heb ze die zondag niet gezien, dus denk niet dat ze er mee te maken hebben. Of er waren misschien verborgen camara's die ik niet heb gezien.quote:Op maandag 28 november 2005 05:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, gaat APK gehuldigd worden door Hummie, of is hij gewoon Hummie![]()
Of jij bent scan, hmmmm ik word weer para![]()
Degene die soms wat goed voorspelt, en zo niet, dat op allerlei manieren goed probeert te praten.quote:Op maandag 28 november 2005 05:45 schreef melke het volgende:
[..]
Wie is Tanjalies? Diegene die alles goed voorspelt?
Nou word ik echt gekquote:Op maandag 28 november 2005 05:44 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Is Tanjalies misschien Vincent? Het loopjongetje van Hummie?
Wacht, nu we toch aan het roddelen zijn. Heeft APK het tietentopic geopend onder Scanmans naam?quote:Op maandag 28 november 2005 05:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ja ze bedoelen natuurlijk dat tietentopic, waar APK zijn naam heeft ingezet![]()
Nou wordt hij daardoor ook al gebashed door Hummie en Gijs![]()
![]()
Als APK wat flikt, dan flikt ie het goed dat moet je hem nageven![]()
![]()
![]()
Weet hij ook al wie er donderdag uit gaat?quote:Op maandag 28 november 2005 05:49 schreef doka het volgende:
[..]
Degene die soms wat goed voorspelt, en zo niet, dat op allerlei manieren goed probeert te praten.
Neequote:Op maandag 28 november 2005 05:49 schreef melke het volgende:
[..]
Wacht, nu we toch aan het roddelen zijn. Heeft APK het tietentopic geopend onder Scanmans naam?
Je weet wie ik bedoel je, en isbn nummers zijn boeknummersquote:Op maandag 28 november 2005 05:45 schreef melke het volgende:
[..]
Wie is Tanjalies? Diegene die alles goed voorspelt?
Denk niet dat je recht op die beelden hebt nee. Of je moet iets getekend hebben waarin dat staat. Meestal moet je alle rechten af geven. Welk interview bedoel je eigenlijk?quote:Op maandag 28 november 2005 05:48 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik wil graag dat interview met Gijs en Hummie hebben. Zou ik daar recht op hebben? Ik heb getekend dat ze alles mogen uitzenden, maar heb ik dan ook recht die beelden zelf in mijn bezit te hebben?
Hij voorspeelt al sinds weken dat Lieske eruit gaatquote:Op maandag 28 november 2005 05:50 schreef melke het volgende:
[..]
Weet hij ook al wie er donderdag uit gaat?
Ja dat wist ik ja, maar wat heeft dat met de maffia en die Gijs te maken?quote:Op maandag 28 november 2005 05:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je weet wie ik bedoel je, en isbn nummers zijn boeknummers![]()
Ik weet het is wat ouderwets...
Doka![]()
Neem een pilletje, misschien helpt datquote:
Haha oke, iemand anders dus. Vorige keer zei hij trouwens Didoquote:Op maandag 28 november 2005 05:52 schreef doka het volgende:
[..]
Hij voorspeelt al sinds weken dat Lieske eruit gaat![]()
Wat ik best een sterke actie vindquote:Op maandag 28 november 2005 05:53 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Een malloot die zich had opgegeven voor een date met Chantal, maar dat had ik toch al gezegd?
Hij weet echtwel dingen hoor en als hij wat zegt dan klopt het vaak, maar soms speculeert hij ook gewoon, maar dat zegt hij er dan bijquote:Op maandag 28 november 2005 05:49 schreef doka het volgende:
[..]
Degene die soms wat goed voorspelt, en zo niet, dat op allerlei manieren goed probeert te praten.
Dus Scan is gewoon een ventje die op tietjes en kontjes geilt? Ik snap er geen hol meer van!quote:
Toeval misschienquote:Op maandag 28 november 2005 05:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij weet echtwel dingen hoor en als hij wat zegt dan klopt het vaak, maar soms speculeert hij ook gewoon, maar dat zegt hij er dan bij
http://forum.fok.nl/user/history/583quote:Op maandag 28 november 2005 05:53 schreef melke het volgende:
[..]
Haha oke, iemand anders dus. Vorige keer zei hij trouwens Dido
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef tanjalies het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het Dido is die weg moet. Er was veel werk van de nacht van Roel en Dido gemaakt. Het hoeft niet maar het geeft te denken. Voor het programma ook beter. Het geeft veel emotie aan de kant van Roel. We zijn af van de afzondering die die twee er op na houden. In het verleden heeft BB dat nooit weten te waarderen. Volgens mij ging er in het verleden na een romantische nacht ook altijd 1 van de 2 geliefde weg. Maar ik kan mij vergissen.
Dag Mennoquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:40 schreef tanjalies het volgende:
Kijk ik zelf nu naar a.s. donderdag dan denk ik dat Menno vooral bij de SMSende doelgroep erg populair is. Zijn leeftijd, maar vooral de underdog positie zijn daar oorzaak van.
Kom dan op dit uur niet met vage theorien dat Tanjalies misschien ene vincent isquote:Op maandag 28 november 2005 05:53 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Neem een pilletje, misschien helpt dat
Wie ik ben???
Een malloot die zich had opgegeven voor een date met Chantal, maar dat had ik toch al gezegd?
Tja ik werd begeleid door ene vincent. EN men speculeert dat Tanjalies een insider is. Dan denk ik aan hem.quote:Op maandag 28 november 2005 05:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom dan op dit uur niet met vage theorien dat Tanjalies misschien ene vincent is
Hij heeft wel inside information, maar dat hoeft hemzelf nog geen insider te makenquote:Op maandag 28 november 2005 06:00 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Tja ik werd begeleid door ene vincent. EN men speculeert dat Tanjalies een insider is. Dan denk ik aan hem.
Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..quote:Op maandag 28 november 2005 06:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft wel inside information, maar dat hoeft hemzelf nog geen insider te maken
Hoezo zou je gedonder krijgen door een foto?quote:Op maandag 28 november 2005 06:13 schreef MrObjective het volgende:
Ik zoek een foto
En ben wel bang dat ik er gedonder mee krijg
Hij kent misschien iemand die daar werkt en z'n mond niet kan houdenquote:Op maandag 28 november 2005 06:14 schreef doka het volgende:
[..]
Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..
Dat zou kunnen, ware het niet dat zijn 'voorspellingen' zelden kloppen.quote:Op maandag 28 november 2005 06:16 schreef melke het volgende:
[..]
Hij kent misschien iemand die daar werkt en z'n mond niet kan houden
In de media stond dat ze meer dan 100 man hadden gezien. Maar het waren er maar 8.quote:Op maandag 28 november 2005 06:16 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo zou je gedonder krijgen door een foto?
Er werken meer dan 100 man aan dat programma volgens mij en die weten stuk voor stuk allemaal vast iets meer dan ons, ik beschouw ze allemaal als insidersquote:Op maandag 28 november 2005 06:14 schreef doka het volgende:
[..]
Als hij zich TV-Producent noemt (profiel) en gasten begeleidt (zie post van MrObjective) dan lijkt mij wel duidelijk hoe 'insider' hij is. Hij werkt misschien bij BB als loopjongen of cameraman, maar een insider..
In een interview met Hummie had zij het ook over 8 aanmeldingen. (Volgens Tanjalies waren het er 0)quote:Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef MrObjective het volgende:
[..]
In de media stond dat ze meer dan 100 man hadden gezien. Maar het waren er maar 8.
Maar voor de media wilden ze het iets mooier maken. En ik heb ergens een foto waar je heel duidelijk de 8 mapjes ziet van de uitgenodigde mensen.
Dan zal het wel toeval zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 06:17 schreef doka het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ware het niet dat zijn 'voorspellingen' zelden kloppen.
Valt mij juist altijd op dat het juist vaak klopt, en dat gevoel heb ik geloof ik al jaren langquote:Op maandag 28 november 2005 06:17 schreef doka het volgende:
[..]
Op zich wel, maar een kabeljongen zit niet bij de redactievergaderingen waar de besluiten worden genomenquote:Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er werken meer dan 100 man aan dat programma volgens mij en die weten stuk voor stuk allemaal vast iets meer dan ons, ik beschouw ze allemaal als insiders
Misschien waren er voor die dag maar 8?quote:Op maandag 28 november 2005 06:19 schreef MrObjective het volgende:
[..]
In de media stond dat ze meer dan 100 man hadden gezien. Maar het waren er maar 8.
Maar voor de media wilden ze het iets mooier maken. En ik heb ergens een foto waar je heel duidelijk de 8 mapjes ziet van de uitgenodigde mensen.
Het is een selecte groep. Ik heb alle namen wel en email-adressen. Maar denk niet dat daar een lek zit. En trouwens, zijn allemaal meiden. Yllia, Liesbeth en Hummie. Die zitten in de productie van BB.quote:Op maandag 28 november 2005 06:17 schreef doka het volgende:
[..]
Moet ik die Tanjalies nou geloven of niet? Vorige week zat ik al de stress dat Lieske er ipv Dido uit zou gaan en dat is dus niet gebeurt. Kan ik me deze week de stress besparen?quote:Op maandag 28 november 2005 06:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Valt mij juist altijd op dat het juist vaak klopt, en dat gevoel heb ik geloof ik al jaren lang
Nee maar als hij eerder dan ons bv een grote vrachtwagen met aardappels ziet aankomen, zou hij eerder dan ons kunnen vermoeden dat er een opdracht met aardappels aan zit te komen.quote:Op maandag 28 november 2005 06:21 schreef doka het volgende:
[..]
Op zich wel, maar een kabeljongen zit niet bij de redactievergaderingen waar de besluiten worden genomen
Preciesquote:Op maandag 28 november 2005 06:22 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Het is een selecte groep. Ik heb alle namen wel en email-adressen. Maar denk niet dat daar een lek zit. En trouwens, zijn allemaal meiden. Yllia, Liesbeth en Hummie. Die zitten in de productie van BB.
0 is bijna 8 toch?quote:Op maandag 28 november 2005 06:20 schreef doka het volgende:
[..]
In een interview met Hummie had zij het ook over 8 aanmeldingen. (Volgens Tanjalies waren het er 0)
Wist hij dat dan van te voren?quote:Op maandag 28 november 2005 06:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee maar als hij eerder dan ons bv een grote vrachtwagen met aardappels ziet aankomen, zou hij eerder dan ons kunnen vermoeden dat er een opdracht met aardappels aan zit te komen.
Zeker, maar niet wie er volgens de redactie als volgende uitgaat/moetquote:Op maandag 28 november 2005 06:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee maar als hij eerder dan ons bv een grote vrachtwagen met aardappels ziet aankomen, zou hij eerder dan ons kunnen vermoeden dat er een opdracht met aardappels aan zit te komen.
Heeft hij niks over gezegd, terwijl hij anders zo scheutig is met z'n 'insider-kennis'quote:
Hummie noemt het een FORMAT..... vul de rest zelf maar in....quote:Op maandag 28 november 2005 06:26 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie nou, is het stemmen geloofwaardig of is er een script dat bepaalt wie er wanneer uit moet?
Heb je Ernst Paul hasselbach ook gezien?quote:Op maandag 28 november 2005 06:22 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Het is een selecte groep. Ik heb alle namen wel en email-adressen. Maar denk niet dat daar een lek zit. En trouwens, zijn allemaal meiden. Yllia, Liesbeth en Hummie. Die zitten in de productie van BB.
En Ingid en Nathalie dan? En hoezo voorspel je dat?quote:Op maandag 28 november 2005 06:26 schreef MrObjective het volgende:
Ik kan ook wel een voorspelling doen.... Joost zit bij de laatste 3-4 (daar zijn ze nog niet over uit hoe het te doen)
Lieske zit ook op de eindronde. En de 3e is Roel of Rob, en als er gekozen word voor 4, dan zit Dido er ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |