abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32636917
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Iemand die last heeft van dyslexie moet meestal heel veel moed verzamelen om iets in een forum te plaatsen en dan kom jij met zoiets vanwege een spellingsfout.
Dat is geen vraag en geen interesse maar gewoon laag en gemeen
Jezus man je moet niet zo zeiken! Je zou ook kunnen vragen waarom ik dat vroeg, maar nee hoor, meneer heeft meteen zijn oordeel klaar. Hoezo kortzichtig?! Mijn zusje heeft er ook last van en herkende er iets in. Misschien wist de poster niet dat hij of zij dyslectisch was vandaar dat ik het vroeg. Misschien had hij er nog wel wat aan. Er zijn namelijk oplossingen voor. En dan vind jij m'n vraag laag en gemeen.. Tsss zout toch op met je vooroordelen!! Het zegt in ieder geval meer over jou dan over mij!
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 03:29:41 #92
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32636925
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:26 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ja oke zo begreep ik het ook, jammer dat ze dat niet helemaal laat zien in het huis
Ze probeerd het wel af en toe, nepbloed, maden, maskers enz. ze heeft zich voorbereid maar het liep een beetje anders, ze kwam Menno tegen en er is al een clown Joost in huis.
Zou haar graag is echt helemaal los zien gaan en volgens mij kan je echt met haar lachen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  maandag 28 november 2005 @ 03:29:53 #93
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32636928
de sfeer hier is weer top vandaag geloof ik

wat is dat toch hier dat iedereen zo snel op de teentjes getrapt is de laatste weken
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32636929
Goeienacht hierzo
Watskebeurt?
pi_32636933
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:29 schreef teamlead het volgende:
de sfeer hier is weer top vandaag geloof ik

wat is dat toch hier dat iedereen zo snel op de teentjes getrapt is de laatste weken
Zeg dat wel Sint! Je mag geen eens meer iets vragen of je bent al gemeen hier
Onderschriftloos
pi_32636934
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Iemand die last heeft van dyslexie moet meestal heel veel moed verzamelen om iets in een forum te plaatsen en dan kom jij met zoiets vanwege een spellingsfout.
Dat is geen vraag en geen interesse maar gewoon laag en gemeen
ik ben er als kind veel mee gepest en heb er veel moeite mee gehad om het te accepteren. in het begin toen ik voor het eerst iets in een forum poste, typte ik de teksten eerst in het kladblok, dan de spellingscontrole eroverheen, en dan copiéeren
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_32636938
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:29 schreef Sjet het volgende:
Goeienacht hierzo
Watskebeurt?
Dido en Roel hebben ruzie, dat was het eigenlijk
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 03:32:33 #98
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32636943
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:31 schreef melke het volgende:

[..]

Dido en Roel hebben ruzie, dat was het eigenlijk
ongelofelijk eigenlijk.. iedere keer als je denkt dat het niet saaier kan worden in huis, weten ze zichzelf toch weer te overtreffen
Die lui vinden elkaar veel te lief
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32636944
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:29 schreef teamlead het volgende:
Veel mensen die hier posten kunnen op een forum niet eens fatsoenlijk met elkaar omgaan.
En dan commentaar hebben over mensen die 3 maanden met elkaar opgesloten zijn.
Als het niet zo leuk was, was het eigenlijk iets om je ziek voor te schamen.
  maandag 28 november 2005 @ 03:33:05 #100
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32636946
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:28 schreef melke het volgende:

[..]

Jezus man je moet niet zo zeiken! Je zou ook kunnen vragen waarom ik dat vroeg, maar nee hoor, meneer heeft meteen zijn oordeel klaar. Hoezo kortzichtig?! Mijn zusje heeft er ook last van en herkende er iets in. Misschien wist de poster niet dat hij of zij dyslectisch was vandaar dat ik het vroeg. Misschien had hij er nog wel wat aan. Er zijn namelijk oplossingen voor. En dan vind jij m'n vraag laag en gemeen.. Tsss zout toch op met je vooroordelen!! Het zegt in ieder geval meer over jou dan over mij!
Ik ben blij dat jij wel uit je woorden kan komen en verder niet nadenkt wat je met je vraag losmaakt bij iemand
Enne......ik heb last van vooroordelen??? ik begin niet na 1 spelfoutje iets te vragen wat wel heel gevoelig kan liggen.
Ga lekker je zusje helpen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32636950
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:30 schreef ChristiaanG het volgende:

[..]

ik ben er als kind veel mee gepest en heb er veel moeite mee gehad om het te accepteren. in het begin toen ik voor het eerst iets in een forum poste, typte ik de teksten eerst in het kladblok, dan de spellingscontrole eroverheen, en dan copiéeren
Doe je dat nog steeds? Nee toch he? Je kunt er toch niets aan doen. Misschien is het wel handig om het bij je post beneden te zetten. Bijvoorbeeld zoiets als niet zeuren over m'n spelling, ik ben dyslectisch. Krijg je misschien minder gezeur op forums
Onderschriftloos
pi_32636952
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ze probeerd het wel af en toe, nepbloed, maden, maskers enz. ze heeft zich voorbereid maar het liep een beetje anders, ze kwam Menno tegen en er is al een clown Joost in huis.
Zou haar graag is echt helemaal los zien gaan en volgens mij kan je echt met haar lachen
Ja dat denk ik ook! Helaas is er al een `clown` in het huis Denk alleen dat Ingrid leukere grapjes uit kan halen Helaas krijgt ze daar dekans niet voor met die wannabee Jos Brink / Carlo Boshard
pi_32636953
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:33 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij wel uit je woorden kan komen en verder niet nadenkt wat je met je vraag losmaakt bij iemand
Enne......ik heb last van vooroordelen??? ik begin niet na 1 spelfoutje iets te vragen wat wel heel gevoelig kan liggen.
Ga lekker je zusje helpen
Ach man stik. Ga je pausmobiel poetsen Bye
Onderschriftloos
pi_32636957
Samenvatting:
- melke stelde een oprechte, welgemeende vraag
- KRIBBET interpreteerde dit verkeerd, en reageerde wat heftig
- ChristiaanG geeft eerlijk antwoord en heeft idd dyslexie
- Het onderwerp is bespreekbaar gemaakt, en ChristiaanG kan nu rustig zonder kladblok typen want we weten nu hoe het komt als hij soms wat spelfouten maakt

Correct?
Too old to Trick or Treat, too young to die
  maandag 28 november 2005 @ 03:36:28 #105
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32636959
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:30 schreef ChristiaanG het volgende:

[..]

Je moet gewoon blijven posten en je niets aantrekken van de eventuele spellingsfouten
Erg jammer dat mensen altijd zo snel klaar staan met hun labeltjes
Met dank aan Laysa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')