quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:18 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic: [BB SC 830] KINDERFEESTJE!!
Beetje jammer dat TS die vergeten is.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef Pinball het volgende:
Slijmjurk. Niemand zet dat tegenwoordig meer in de OP.quote:
Die moet eens verschrikkelijk hard geupdate wordenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
OP
Waar vind ik de OP?
Hier vind je die!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Slijmjurk. Niemand zet dat tegenwoordig meer in de OP.
Vooral die linkjes naar de voorgaande 830 topics zijn hard aan een update toe.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Die moet eens verschrikkelijk hard geupdate worden![]()
!
Nathalie is altijd dronkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, is Nathalie nou alweer dronken?!
Dat wilde hij straks óók al toen Joost een glas liet vallen, maar toen was het al opgeruimd. Rob heeft een stofzuigerfetish denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Haha, gaat die sukkel stofzuigen.
Gek word ik van die vent.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat wilde hij straks óók al toen Joost een glas liet vallen, maar toen was het al opgeruimd. Rob heeft een stofzuigerfetish denk ik.![]()
quote:
zeker wetenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:32 schreef Pinball het volgende:
Nathalie liegt toch gewoon? Volgens mij heb ik haar wel meer dan 2 glazen weg zien kappen.
Ik deel die hoop in zoverre dat ik het wel ok zou vinden als ze flink pijn heeft, maar hoezo denk je dat Naat liggend op de bank leuke tv op gaat leveren? Dat heeft ze heel de week al gedaan, en dat zag er véél te comfortabel uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:30 schreef kissa het volgende:
Ik hoop dat Naat morg geen poot meer kan verzetten![]()
quote:
Ehhhquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik deel die hoop in zoverre dat ik het wel ok zou vinden als ze flink pijn heeft, maar hoezo denk je dat Naat liggend op de bank leuke tv op gaat leveren? Dat heeft ze heel de week al gedaan, en dat zag er véél te comfortabel uit eigenlijk.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo dan ben ik net op tijd op de eikel neer te hoeken
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo dan ben ik net op tijd op de eikel neer te hoeken
Ja erg hè? Iedere keer als we denken dat het gewoon niet saaier kán...quote:
Jij komt iig nog eens búiten...quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
Ben net binnen heb een leuke avond gehad met naar het toneelstuk The Price geweest.
Met John Kraaijkamp hij speelde weer briljant
Ik wil er best eentje... als ik 'm ergens kon kopen. Zullen we bieden op 'a life'? Laagste unieke bod telt. Ik zet in op negen euro.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef riri het volgende:
Get a life....zou ik zeggen
Eens kijken of iedereen dan ook zo'n grote mond heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Zou Chantal streamen? En wanneer kunnen we haar verwachten op dit fijne (sub)forum?
Senior?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
Ben net binnen heb een leuke avond gehad met naar het toneelstuk The Price geweest.
Met John Kraaijkamp hij speelde weer briljant
Post eens een foto van je bank?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef riri het volgende:
blaat
Zullen wel dezelfde mensen worden die Menno hier hebben 'verwelkomd'quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eens kijken of iedereen dan ook zo'n grote mond heeft.
Niet weer he ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:46 schreef Manu82 het volgende:
Zei Rob nou net dat hij ging winnen?
Vond het helemaal niet erg om BB te missen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij komt iig nog eens búiten...![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja erg hè? Iedere keer als we denken dat het gewoon niet saaier kán...
Heeft hij wel eens iets anders beweerd dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:46 schreef Manu82 het volgende:
Zei Rob nou net dat hij ging winnen?
Ben in hetzelfde stadium beland.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Het interesseert me ook allemaal geen bal meer
![]()
Mij ook niet meerquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Het interesseert me ook allemaal geen bal meer
![]()
Tot nog toe dan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:51 schreef melke het volgende:
Dit is zeker weten DE saaiste dag van de 5de BB
Er zijn er al veel meer geweest.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:51 schreef melke het volgende:
Dit is zeker weten DE saaiste dag van de 5de BB
Edit: Joost is alweer binnenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef kissa het volgende:
Mijn hemel, gaan ze badderen?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Arcee het volgende:
Zijn hier nog mensen die blij waren dat Chantal eruit moest? En zo ja, zijn die nog steeds blij?
Misschien is het besmettelijk.quote:
Ik zei toch dat het saai zou worden zonder haar!! Luister dan toch ook eens een keertje naar mij Hums!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Arcee het volgende:
Zijn hier nog mensen die blij waren dat Chantal eruit moest? En zo ja, zijn die nog steeds blij?
Ik heb al zeker 2 weken nauwelijks streams gekeken, lees alleen de streamverslagen hier, de dagboeken op de talpa site, kijk soms een reguliere uitzending en kijk naar de live uitzending, that's it.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben in hetzelfde stadium beland.
Ik had veeeel liever gehad dat Naar eruit was geflikkerdquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Arcee het volgende:
En wat dachten jullie van Linda, die mis ik ook nog steeds.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Arcee het volgende:
Maar we hebben Fok nogquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 2 weken nauwelijks streams gekeken, lees alleen de streamverslagen hier, de dagboeken op de talpa site, soms een reguliere uitzending en kijk naar de live uitzending, that's it.
Terwijl toen ik net BB5 had ontdekt en niet los te rukken was van de computer
Smakelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:55 schreef Arcee het volgende:
* Arcee neemt ondertussen even een zalmslaatje.
Net alsof Chantal in haar ééntje verantwoordlijk is voor een enerverende avond.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Arcee het volgende:
Zelfs dat boeit me niet meerquote:
Dank, was erg goed.quote:
Eetse zalm sllartje is lekker btwquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:55 schreef Arcee het volgende:
* Arcee neemt ondertussen even een zalmslaatje.
Het is gewoon jammer dat er nu niet echt sprake meer is van 2 kampen. Het was mooier geweest als Dido en Chantal nog tegenover elkaar stonden. Zeker als Roel eruit was gegaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:56 schreef Pinball het volgende:
Net alsof Chantal in haar ééntje verantwoordlijk is voor een enerverende avond.
Het is elke keer zo dat er met minder mensen nóg minder te praten valt, daar gaat die ene exit niet zoveel aan veranderen.
Overigens had ik graag iemand anders zien gaan ipv Chantal, maar ik denk dat dat qua spanning weinig uitgemaakt had vanavond.
Heb 'm laatst even herontdekt.quote:
Een kaartorgie.quote:Op zondag 27 november 2005 00:00 schreef Jojogirl het volgende:Enerverende avond? Wat heb ik gemist.
Inderdaad!quote:Op zondag 27 november 2005 00:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat er nu niet echt sprake meer is van 2 kampen. Het was mooier geweest als Dido en Chantal nog tegenover elkaar stonden. Zeker als Roel eruit was gegaan.
We hebben er erg van genotenquote:Op zondag 27 november 2005 00:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Oe, echte bummer dat ik dat gemist heb
Hee, het was wel geil of niet soms.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww dan is het wel héél erg met je!![]()
Ze heeft helemaal gelijk die laffe honden hebben allemaal op lieske gestemd.quote:Op zondag 27 november 2005 00:00 schreef Falco het volgende:
Lieske heeft zeer goed door hoe de nominaties verdeeld zijn, chapeau!
quote:Op zondag 27 november 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!Heb ik iets gemist?
Slapen ze al?
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!Heb ik iets gemist?
Slapen ze al?
![]()
Omdat ze op Lieske stemmen zijn ze ineens laf? Is het misschien een mogelijkheid dat ze die kleuter gewoon het huis uit willen hebben?quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef regenworm het volgende:
Ze heeft helemaal gelijk die laffe honden hebben allemaal op lieske gestemd.
Die opmerking tegen Rob van jij hebt ook op mij gestemd vond hij niet leuk.
Lieske heeft hem al lang doorquote:Op zondag 27 november 2005 00:07 schreef melke het volgende:
Rob ontkent! Hij heeft misschien wel hetzelfde als Lieske gestemd. Tuuuurlijk
Dan gaat Dido weer huilenquote:Op zondag 27 november 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Rob doet er verstandig aan niet te vertellen dat hij tactisch op Dido heeft gestemd. De rapen zouden wederom gaar zijn.
Alleen Lieske heeft het door en is gewoon nieuwsgierig of haar voorspelling ook bevestigd wordt. Daarom wil ze gewoon weten wie op wie gestemd heeft!quote:Op zondag 27 november 2005 00:10 schreef melke het volgende:
Ze hebben de verhoudingen zo mis zeg!
BlaBlub heeft ook gloriedagen gekend.quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Heb ik wel vaker na een poosje fanatiek fokken
Ik bedoelde de verhoudingen daar in het huis en buiten het huis. Wij weten dat bijvoorbeeld Joost sterk staat, hijzelf denkt van niet. Wij weten ook dat Rob niet zo sterk staat, in het huis denken ze dat hij wel sterk staat, etc etcquote:Op zondag 27 november 2005 00:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Alleen Lieske heeft het door en is gewoon nieuwsgierig of haar voorspelling ook bevestigd wordt. Daarom wil ze gewoon weten wie op wie gestemd heeft!
Die kwam van het toilet af, zegt misschien ook wel ietsquote:Op zondag 27 november 2005 00:12 schreef vw_caddy het volgende:
Roel heeft even weer wat gesext en komt een sigaretje halen
Nathalie en dido hebben dat toch wel aan elkaar verteld lijkt me. Toch niet dan valt me weer mee.quote:Op zondag 27 november 2005 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie suggereert dat haar vriendin Dido wel eens taktisch op Joost gestemd zou kunnen hebben
Dido heeft overigens Rob gestemd, en Joost zit niet op de bank (uitzending vrijdag)
Toen had ik echt geen levenquote:Op zondag 27 november 2005 00:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
BlaBlub heeft ook gloriedagen gekend.
Zei ik al eerder: hij heeft geen enkele affectie voor welke bewoner dan ook.quote:Op zondag 27 november 2005 00:13 schreef Pinball het volgende:
Rob: "Dat zie je aan... hoe heet ze... Chantal".
Ze is al 2 dagen weg, wat eem lompe mongool is het toch.
Zal erg wel een slinger aan hebben gegeven.quote:Op zondag 27 november 2005 00:14 schreef melke het volgende:
[..]
Die kwam van het toilet af, zegt misschien ook wel iets![]()
Hebben ze idd geen flauw idee van. Ik heb me toen rot gelachen met hun moeilijke "bank" ideeen. Toen Tanja, Linda en Rob op de bank zaten was dat een moeilijke bank. Roel, Ralph en Lieske niet volgens hun daar, maar toendertijd waren dat de populairstequote:Op zondag 27 november 2005 00:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ik bedoelde de verhoudingen daar in het huis en buiten het huis. Wij weten dat bijvoorbeeld Joost sterk staat, hijzelf denkt van niet. Wij weten ook dat Rob niet zo sterk staat, in het huis denken ze dat hij wel sterk staat, etc etc
Maar hij vindt ze allemaal even lievquote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zei ik al eerder: hij heeft geen enkele affectie voor welke bewoner dan ook.
Daar zit idd wel wat in.quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef CartWOman het volgende:
Een paar zinnen daarvoor had hij het er nog over dat ze allemaal van elkaar houden. Klaar.quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij was dat in de allereerste week.quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef jessie het volgende:
Wat is nou die proefnominatie?
Ze denken echt dat ze allemaal een speciale band met 'm hebben, toch knap gespeeld...quote:Op zondag 27 november 2005 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar hij vindt ze allemaal even liev![]()
Ja dat heb ik volgens mij helemaal gemist.quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de allereerste week.
Waren we nog maar eens in die eerste week. Lekker in de zomer!quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de allereerste week.
"Nee maar weet je wat het is....."quote:Op zondag 27 november 2005 00:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een paar zinnen daarvoor had hij het er nog over dat ze allemaal van elkaar houden. Klaar.
Absoluut! Zegt wel wat over gemiddelde mensenkennis daar.quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze denken echt dat ze allemaal een speciale band met 'm hebben, toch knap gespeeld...
Ik vind dat ie daar wel gelijk in heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 00:18 schreef regenworm het volgende:
Rob gaat niet vertellen wie hij genomineerd heeft wat een slappe zak.
Rob kan gewoon heel goed acterenquote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Absoluut! Zegt wel wat over gemiddelde mensenkennis daar.
quote:Op zondag 27 november 2005 00:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rob kan gewoon heel goed acteren
Ben weg, veel plezier nog met de enerverende streams
Denk ik ook.quote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef CartWOman het volgende:
Maar ach, Joost of Lieske winnen toch.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:27 schreef melke het volgende:
Rob doet tenminste nog wat,hij kookt, ruimt op, kloot met iedereen, doet gezellig mee in de groep en hij speelt het spel op een oke manier.
Weebee, Bong.quote:
Denk het niet. Denk dat Joost wel in de finale zit. Lieske, geen idee. Hoop het wel voor haar. En Rob, hij ontspringt de dans tot nu toe altijd. Nooit nooit zeggen hequote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef CartWOman het volgende:
Rob bereikt sowieso de finale, en qua persoonlijkheid gun ik het hem voor geen meter.
quote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef CartWOman het volgende:
Rob bereikt sowieso de finale, en qua persoonlijkheid gun ik het hem voor geen meter.
Arcee, waar is je invoelingsvermogen gebleven?quote:
Hoezo? Rob is okee.quote:Op zondag 27 november 2005 00:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Arcee, waar is je invoelingsvermogen gebleven?![]()
Bijgelegd? Ik vind dat Roel en Dido Lieske toch nog wel negeren. Ze mogen haar in ieder geval nietquote:Op zondag 27 november 2005 00:28 schreef regenworm het volgende:
![]()
Lieske is de afgelopen dagen een stuk leuker geworden.
De discussie met roel en dido vond ik fantastisch alleen jammer dat ze heeft bij gelegd.
En nu deze discussie waar ze iedereen even vertelt op wie ze gestemd hebben.
Gewoon ontkennen dat het niet zo is.
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef CartWOman het volgende:
Doe maar op Dido. Want als Roel gaat krijgen we dagen lang gejank en gezeur. Roel is dan alleen maar stilquote:Op zondag 27 november 2005 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Heb echt totaal geen behoefte naar de stream van Dido en Roel te gaan, en ik hoop dat één van die twee (bij voorkeur Roel, maar reëler is Dido) donderdag exit gaat.![]()
Laat Roel en Dido maar zoveel mogelijk op bed liggen dan verdwijnt er donderdag één van de twee.quote:Op zondag 27 november 2005 00:31 schreef melke het volgende:
[..]
Bijgelegd? Ik vind dat Roel en Dido Lieske toch nog wel negeren. Ze mogen haar in ieder geval niet
Volgens mij zien ze haar in ieder geval niet als gelijkwaardig, wat terecht is in de zin dat ze in discussies m.i. onvolwassener is.quote:Op zondag 27 november 2005 00:31 schreef melke het volgende:
[..]
Bijgelegd? Ik vind dat Roel en Dido Lieske toch nog wel negeren. Ze mogen haar in ieder geval niet
quote:Op zondag 27 november 2005 00:32 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
En nu ga ik maffen!![]()
Ik ga het zelfde doen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:32 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
En nu ga ik maffen!![]()
Lieske mag misschien iets minder volwassener zijn maar ze is wel slimmer.quote:Op zondag 27 november 2005 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze haar in ieder geval niet als gelijkwaardig, wat terecht is in de zin dat ze in discussies m.i. onvolwassener is.
Maar vooral Roel mag Lieske wel, denk ik.
Hij zei gisteren in bed dat Lieske sterk was, dat ze bij haar standpunt bleef.
En die hug vanmorgen, kwam op mij wel oprecht over, dat ze elkaar zeker respecteren
quote:Op zondag 27 november 2005 00:27 schreef melke het volgende:
Het is bij mij op dit moment zo erg dat ik Rob leuker vind in het spel dan Dido. Wat voegt Dido nou toe aan het programma? Kleffen met Roel en Nathalie, vingeren/trekken, hangen op de bank, opmaken, gedoe met kleren, zeiken over de nominaties en dat was het volgens mij wel. Rob doet tenminste nog wat,hij kookt, ruimt op, kloot met iedereen, doet gezellig mee in de groep en hij speelt het spel op een oke manier.
quote:Op zondag 27 november 2005 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze haar in ieder geval niet als gelijkwaardig, wat terecht is in de zin dat ze in discussies m.i. onvolwassener is.
Tuurlijk is Lieske onvolwassener dan Roel. Schelen ook 7 jaar. Ik kan ook met gemak een 15 jarige onder de tafel lullen. Logisch dat hij daar sterker in is. Maar dat betekent niet dat de jongere minder is dan de oudere. Ze hadden beide hun punten. Roel met z'n 26 jaar zou ook de verstandigste kunnen zijn geweest. Hij had kunnen zeggen luister Lies, jij hebt je punt, ik ook, laten we het daar bij laten. Maar nee, het word een klote situatie. Beide zaten niet goed in mijn ogen. Vooral het feit dat ze opeens met hun 4 tegen Lieske aan het babbelen waren. Sloeg nergens opquote:Op zondag 27 november 2005 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar vooral Roel mag Lieske wel, denk ik.
Hij zei gisteren in bed dat Lieske sterk was, dat ze bij haar standpunt bleef.
En die hug vanmorgen, kwam op mij wel oprecht over, dat ze elkaar zeker respecteren
Ik denk ook dat ze bepaalde techniekjes niet beheerst, die bijvoorbeeld Dido en Roel wel beheersen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Ze wordt niet serieus genomen maar dat is niet zo gek, bijna alles dat uit haar mond komt is dodelijk vermoeiend. Wel vond ik het liev dat ze in al haar kinderlijkheid in de live uitriep dat Chantal en Ingrid direct moesten terugkomen.
Zo een harde persoonlijkheid.... de kunst is: winnen door het spel te spelen en tóch jezelf nog recht in de spiegel kunnen aankijken.quote:
Heb het al eens eerder gepost geloof ik: we hadden ooit een stagiaire à la Lieske van wie ik stapeldol werd. Lief meisje maar wist niks, kon niks. Als ze begon te praten, wist ik al dat het niet de moeite waard wasquote:Op zondag 27 november 2005 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze bepaalde techniekjes niet beheerst, die bijvoorbeeld Dido en Roel wel beheersen.
Herken ik van mezelf trouwens ook, al trek ik me dan sneller terug dan haar.
Daar heb je zeker een punt.quote:Op zondag 27 november 2005 00:42 schreef melke het volgende:
Lieske gaat inderdaad wel erg volwassen met de nominaties om. Daar kunnen de andere nog wel wat van leren!
Hij is een harde werker, maakt zich nuttig in huis en dat waardeer ik.quote:Op zondag 27 november 2005 00:43 schreef CartWOman het volgende:
Zo een harde persoonlijkheid.... de kunst is: winnen door het spel te spelen en tóch jezelf nog recht in de spiegel kunnen aankijken.
Ik ben er van overtuigd dat Rob (in het huis!) met alléen het spel bezig is, let eens op als hij hardop lacht, een seconde later kijkt 'ie met een wilde blik opzij als hij denkt iets te missen; glimlach weg. Rob is nep, en ik kan niet begrijpen dat niemand dit doorziet.
Weet je wat die meisjes missen. Levenservaring. Heeel veel tieners denken dat ze alles weten en alles kunnen. Denk dat Lieske dat ook heeftquote:Op zondag 27 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb het al eens eerder gepost geloof ik: we hadden ooit een stagiaire à la Lieske van wie ik stapeldol werd. Lief meisje maar wist niks, kon niks. Als ze begon te praten, wist ik al dat het niet de moeite waard was![]()
Inderdaad en hij lacht wel erg vaak maar zijn ogen lachen eigenlijk nooit, blijft altijd die sluwe blik in sluimeren.quote:Op zondag 27 november 2005 00:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo een harde persoonlijkheid.... de kunst is: winnen door het spel te spelen en tóch jezelf nog recht in de spiegel kunnen aankijken.
Ik ben er van overtuigd dat Rob (in het huis!) met alléen het spel bezig is, let eens op als hij hardop lacht, een seconde later kijkt 'ie met een wilde blik opzij als hij denkt iets te missen; glimlach weg. Rob is nep, en ik kan niet begrijpen dat niemand dit doorziet.
Vind ik ook. Maar vraag me af of dat ook niet gecalculeerd is, à la Willem van BB1: zolang ik lekker kook, houden ze me erin.quote:Op zondag 27 november 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is een harde werker, maakt zich nuttig in huis en dat waardeer ik.
Hij is ALTIJD met het spel bezig.quote:Op zulke momenten is-ie niet met het spel bezig. Dat is-ie idd wel, maar BB is dan ook een spel.
quote:Op zondag 27 november 2005 00:46 schreef melke het volgende:
[..]
Weet je wat die meisjes missen. Levenservaring. Heeel veel tieners denken dat ze alles weten en alles kunnen. Denk dat Lieske dat ook heeft
Daar denken z'n medebewoners helemaal niet overna.quote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Vind ik ook. Maar vraag me af of dat ook niet gecalculeerd is, à la Willem van BB1: zolang ik lekker kook, houden ze me erin.
Ook als-ie zit te poepen?quote:Hij is ALTIJD met het spel bezig.
Net als Willem de natenmaaier.quote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar vraag me af of dat ook niet gecalculeerd is, à la Willem van BB1: zolang ik lekker kook, houden ze me erin.
[..]
Hij is ALTIJD met het spel bezig.
Speculatie mag, overleggen niet. Er is nu toch al gestemd. Zou erger zijn als ze nog niet genomineerd haddenquote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef kissa het volgende:
Maar weer eens een sanctie: er mag toch niet over de nominaties gepraat worden?
![]()
Als ie zit te poepen, als ie z'n been afschroeft, als ie z'n been aanschroeft, als ie kookt, als ie nomineert, als ie droomtquote:
Dat dronkenschap spelen, terwijl hij aangeschoten is, is een vorm van spel.quote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef Muerte het volgende:
Inderdaad en hij lacht wel erg vaak maar zijn ogen lachen eigenlijk nooit, blijft altijd die sluwe blik in sluimeren.
Gegroet Homo Sapiensquote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef beastieme het volgende:
hallo figuren
Heb het idee dat er dit jaar uitsluitend mensen in die op de buit loeren. Andere jaren waren er ook nog wel bewoners bij die het gewoon voor de lol deden en wel keken hoe ver ze kwamen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus op een bepaald niveau is iedereen er wel mee bezig.
Wat natuurlijk ook wel logisch is, het ìs een spel, en het einde begint te naderen.
Je eerste post! Knap gedaan.quote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef beastieme het volgende:
hallo figuren
halloquote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef beastieme het volgende:
hallo figuren
hoi & welkomquote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
ik ben nieuw en zeg ff lekker hallo tegen mij aub
Ja, deed ik ook toen ik 'n tiener was. Denk dat dat typisch is. Merk je ook wel aan Lieske. Soms is ze heel volwassen, kijk naar haar nominaties en opruimen en verzorgen van anderen, maar soms ook erg kinderachtig, kijk naar haar woordengebruik, haar koppigheid etcquote:Op zondag 27 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze nemen ook niets van een ander aan.
Halloquote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
Wie vind je op Chantal lijken?quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef CartWOman het volgende:
Even tussendoor: ik vindopeens op Chantal lijken.
Is dat de alcohol?![]()
Halloquote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
ff lekker hallo tegen mij aub!!quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
Dequote:Op zondag 27 november 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie vind je op Chantal lijken?
Precies. Wie het laatst binnenkomt, moet gedag zeggenquote:
Dan doet-ie 't goed dus.quote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Als ie zit te poepen, als ie z'n been afschroeft, als ie z'n been aanschroeft, als ie kookt, als ie nomineert, als ie droomt![]()
Lieske is vast een steenbokquote:Op zondag 27 november 2005 00:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, deed ik ook toen ik 'n tiener was. Denk dat dat typisch is. Merk je ook wel aan Lieske. Soms is ze heel volwassen, kijk naar haar nominaties en opruimen en verzorgen van anderen, maar soms ook erg kinderachtig, kijk naar haar woordengebruik, haar koppigheid etc
Hummie heeft vorige week tegen Roel gezegd dat ze mogen overleggen, al zouden ze een alliantie tegen een medebewoner willen sluiten: ga je gang....quote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef melke het volgende:
[..]
Speculatie mag, overleggen niet. Er is nu toch al gestemd. Zou erger zijn als ze nog niet genomineerd hadden
Knap als je 't zo kan spelen. BB is een spel, dus het staat hem vrij het te spelen zoals hij wil.quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef CartWOman het volgende:
Arcee, allemaal tactiek, ben ik van overtuigd. Met dit in zijn achterhoofd is hij het huis ingegaan.
Waar Willem op werd afgerekend gaat Rob nog 10 stappen verder.
ik vind het juist wel meevallen, tenminste kritiek op haar als persoon kan ze goed mee omgaan. En dat woordgebruik gaat vanzelf wel over, maar of ze ooit in staat zal zijn een normale zin te formuleren.....quote:Op zondag 27 november 2005 00:55 schreef melke het volgende:
Ja, deed ik ook toen ik 'n tiener was. Denk dat dat typisch is. Merk je ook wel aan Lieske. Soms is ze heel volwassen, kijk naar haar nominaties en opruimen en verzorgen van anderen, maar soms ook erg kinderachtig, kijk naar haar woordengebruik, haar koppigheid etc
Zou het?quote:Op zondag 27 november 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ow![]()
Dat moet de drank zijn, Cartwoman![]()
In sterrenbeelden?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 00:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het juist wel meevallen, tenminste kritiek op haar als persoon kan ze goed mee omgaan. En dat woordgebruik gaat vanzelf wel over, maar of ze ooit in staat zal zijn een normale zin te formuleren.....
Jawel joh. Dat leert ze vast ook nog wel. Ken nog zo iemand. Paar keer jezelf tegen komen en hop het is voorbij. Maar als ze straks ergens in de 80 ofzo is en dement gaat worden reken dan maar op het ergstequote:Op zondag 27 november 2005 00:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het juist wel meevallen, tenminste kritiek op haar als persoon kan ze goed mee omgaan. En dat woordgebruik gaat vanzelf wel over, maar of ze ooit in staat zal zijn een normale zin te formuleren.....
Ik had je als gevoelsmens ingeschat.quote:Op zondag 27 november 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Knap als je 't zo kan spelen. BB is een spel, dus het staat hem vrij het te spelen zoals hij wil.
Dat is een hele rare post, hoor. Dat geldt toch voor ons alllemaalquote:Op zondag 27 november 2005 01:01 schreef melke het volgende:
[..]
Maar als ze straks ergens in de 80 ofzo is en dement gaat worden reken dan maar op het ergste
Ik vind het wel leuk. Op een aantal dagen na dan. Maar vermaak me over het algemeen goedquote:Op zondag 27 november 2005 01:02 schreef beastieme het volgende:
dit is toch best wel een kut bb we moeten het er maar mee doen
maar vind jullie eerlijk gezegd leuker
quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
Die twee kunnen de andere bewoners de komende week nog erg lastig gaan maken.quote:Op zondag 27 november 2005 01:00 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: weltrusten, welkom thuis
Ingrid: tnx schat
Ik herkende veel van mezelf in Bart van BB1. Bleken we dus zelfde sterrenbeeld te hebbenquote:
Was ;t maar wat, dan hadden we watquote:Op zondag 27 november 2005 01:02 schreef beastieme het volgende:
je moet toch wat
Ja maar als ze nu al 10 keer ja ja god ja, je weet wel ja, nou ja god ja zegt. Als ze dement zou zij zou dat dus nog eens zeker 10 keer erger zijn. Dan zou ze al helemaal niet meer uit haar woorden komenquote:Op zondag 27 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een hele rare post, hoor. Dat geldt toch voor ons alllemaal![]()
Wishfull thinking, vrees ikquote:Op zondag 27 november 2005 01:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die twee kunnen de andere bewoners de komende week nog erg lastig gaan maken.
oh?, hoe dan?quote:Op zondag 27 november 2005 01:04 schreef regenworm het volgende:
Die twee kunnen de andere bewoners de komende week nog erg lastig gaan maken.
Ok okee. Met een beetje mazzel dan, want sommige dementen zeggen helemaal niks meer.quote:Op zondag 27 november 2005 01:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar als ze nu al 10 keer ja ja god ja, je weet wel ja, nou ja god ja zegt. Als ze dement zou zij zou dat dus nog eens zeker 10 keer erger zijn. Dan zou ze al helemaal niet meer uit haar woorden komen
Ze zal meer te vertellen hebben dan Tanja, gok ik zo.quote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef essie05 het volgende:
Van de Talpa site:
Chantal
Huize Big Brother moet het stellen zonder moederfiguur, nu Chantal is weggestemd. "Ik wist het", riep de veertigjarige officemanager die afgelopen donderdag terugkeerde in de echte wereld. Nog voor haar intrek in de glazen kooi liet zij weten te dromen van een man die haar kinderen kon schenken. Is ex-huisgenoot Rob kandidaat of gaat Chantal verder zoeken?
Voor wie weer even de goede oude tijd van BB wil ophalen...a.s maandag bij Barend en van Dorp
quote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Ik ga maar een lekker lang slapen gebeurt toch niet veel
Was het maar 22 december BB5 begint een martelgang te worden.
Gaat ze niet doen ingrid heeft een opdracht gekregenquote:Op zondag 27 november 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
[..]
oh?, hoe dan?
ik denk dat Ingrid er verstandig aan doet allesmansvriendje te gaan spelen
waren ze bang dat menno te saai was, of heb ik die melding gemistquote:Op zondag 27 november 2005 01:08 schreef CartWOman het volgende:
Ze zal meer te vertellen hebben dan Tanja, gok ik zo.
Bedankt!![]()
Welkom..quote:Op zondag 27 november 2005 01:09 schreef beastieme het volgende:
allemaal niet kijken maandag
ow leuk, tenminste... zal wel weer alleen duidelijk worden in de reguliere uitzending en die vergeet ik altijdquote:Op zondag 27 november 2005 01:09 schreef regenworm het volgende:
Gaat ze niet doen ingrid heeft een opdracht gekregen
Ze zijn inderdaad selectief, maar het moet ook geen BB-show worden natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 01:09 schreef Wup het volgende:
[..]
waren ze bang dat menno te saai was, of heb ik die melding gemist
Ze zal vermoedelijk niet nalaten nauwkeurig uit te gaan leggen hoe BvD precies in elkaar zit.quote:Op zondag 27 november 2005 01:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze zal meer te vertellen hebben dan Tanja, gok ik zo.
Bedankt!![]()
Tnx, ik ga zeer zeker kijken.quote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef essie05 het volgende:
Voor wie weer even de goede oude tijd van BB wil ophalen...a.s maandag bij Barend en van Dorp
quote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef essie05 het volgende:
Van de Talpa site:
Chantal
Huize Big Brother moet het stellen zonder moederfiguur, nu Chantal is weggestemd. "Ik wist het", riep de veertigjarige officemanager die afgelopen donderdag terugkeerde in de echte wereld. Nog voor haar intrek in de glazen kooi liet zij weten te dromen van een man die haar kinderen kon schenken. Is ex-huisgenoot Rob kandidaat of gaat Chantal verder zoeken?
quote:Op zondag 27 november 2005 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
Tnx, ik ga zeer zeker kijken.
De laatste paar weken vond ik Chantal oke (dit in tegenstelling tot de eerste 2 maanden, waarin ze constant onderaan mijn favolijstje stond)
Sterke vrouw wel, hoe ze in de live en internetuitzending zat
quote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eens kijken wat ze zegt over dat er naar een man voor haar gezocht is.
ik vrees dat ze blij is dat die genante vertoning haar bespaard is geblevenquote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef Arcee het volgende:
Eens kijken wat ze zegt over dat er naar een man voor haar gezocht is.
Het zou helpen als je zou leren quoten. Er is namelijk geen touw aan jouw posts vast te knopen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:14 schreef beastieme het volgende:
nah dat mens is echt compleet afgeschreven jammer hoor ... not
Je maakt een gezellige eerste indruk.quote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef beastieme het volgende:
doe normaal zeg
Ik hoop het.quote:Op zondag 27 november 2005 01:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vrees dat ze blij is dat die genante vertoning haar bespaard is gebleven
Doe jij dat dan ook niet met je 'doe normaal'. Je mag wel iets meer moeite doen als je je mening wil verkondigen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:16 schreef beastieme het volgende:
niet zo lelijk doen heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |