Jij komt iig nog eens búiten...quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
Ben net binnen heb een leuke avond gehad met naar het toneelstuk The Price geweest.
Met John Kraaijkamp hij speelde weer briljant
Ik wil er best eentje... als ik 'm ergens kon kopen. Zullen we bieden op 'a life'? Laagste unieke bod telt. Ik zet in op negen euro.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef riri het volgende:
Get a life....zou ik zeggen
Eens kijken of iedereen dan ook zo'n grote mond heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Zou Chantal streamen? En wanneer kunnen we haar verwachten op dit fijne (sub)forum?
Senior?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
Ben net binnen heb een leuke avond gehad met naar het toneelstuk The Price geweest.
Met John Kraaijkamp hij speelde weer briljant
Post eens een foto van je bank?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef riri het volgende:
blaat
Zullen wel dezelfde mensen worden die Menno hier hebben 'verwelkomd'quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eens kijken of iedereen dan ook zo'n grote mond heeft.
Niet weer he ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:46 schreef Manu82 het volgende:
Zei Rob nou net dat hij ging winnen?
Vond het helemaal niet erg om BB te missen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij komt iig nog eens búiten...![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja erg hè? Iedere keer als we denken dat het gewoon niet saaier kán...
Heeft hij wel eens iets anders beweerd dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:46 schreef Manu82 het volgende:
Zei Rob nou net dat hij ging winnen?
Ben in hetzelfde stadium beland.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Het interesseert me ook allemaal geen bal meer
![]()
Mij ook niet meerquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Het interesseert me ook allemaal geen bal meer
![]()
Tot nog toe dan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:51 schreef melke het volgende:
Dit is zeker weten DE saaiste dag van de 5de BB
Er zijn er al veel meer geweest.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:51 schreef melke het volgende:
Dit is zeker weten DE saaiste dag van de 5de BB
Edit: Joost is alweer binnenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef kissa het volgende:
Mijn hemel, gaan ze badderen?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Arcee het volgende:
Zijn hier nog mensen die blij waren dat Chantal eruit moest? En zo ja, zijn die nog steeds blij?
Misschien is het besmettelijk.quote:
Ik zei toch dat het saai zou worden zonder haar!! Luister dan toch ook eens een keertje naar mij Hums!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Arcee het volgende:
Zijn hier nog mensen die blij waren dat Chantal eruit moest? En zo ja, zijn die nog steeds blij?
Ik heb al zeker 2 weken nauwelijks streams gekeken, lees alleen de streamverslagen hier, de dagboeken op de talpa site, kijk soms een reguliere uitzending en kijk naar de live uitzending, that's it.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben in hetzelfde stadium beland.
Ik had veeeel liever gehad dat Naar eruit was geflikkerdquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Arcee het volgende:
En wat dachten jullie van Linda, die mis ik ook nog steeds.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Arcee het volgende:
Maar we hebben Fok nogquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 2 weken nauwelijks streams gekeken, lees alleen de streamverslagen hier, de dagboeken op de talpa site, soms een reguliere uitzending en kijk naar de live uitzending, that's it.
Terwijl toen ik net BB5 had ontdekt en niet los te rukken was van de computer
Smakelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:55 schreef Arcee het volgende:
* Arcee neemt ondertussen even een zalmslaatje.
Net alsof Chantal in haar ééntje verantwoordlijk is voor een enerverende avond.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Arcee het volgende:
Zelfs dat boeit me niet meerquote:
Dank, was erg goed.quote:
Eetse zalm sllartje is lekker btwquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:55 schreef Arcee het volgende:
* Arcee neemt ondertussen even een zalmslaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |