Net als Willem de natenmaaier.quote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar vraag me af of dat ook niet gecalculeerd is, à la Willem van BB1: zolang ik lekker kook, houden ze me erin.
[..]
Hij is ALTIJD met het spel bezig.
Speculatie mag, overleggen niet. Er is nu toch al gestemd. Zou erger zijn als ze nog niet genomineerd haddenquote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef kissa het volgende:
Maar weer eens een sanctie: er mag toch niet over de nominaties gepraat worden?
![]()
Als ie zit te poepen, als ie z'n been afschroeft, als ie z'n been aanschroeft, als ie kookt, als ie nomineert, als ie droomtquote:
Dat dronkenschap spelen, terwijl hij aangeschoten is, is een vorm van spel.quote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef Muerte het volgende:
Inderdaad en hij lacht wel erg vaak maar zijn ogen lachen eigenlijk nooit, blijft altijd die sluwe blik in sluimeren.
Gegroet Homo Sapiensquote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef beastieme het volgende:
hallo figuren
Heb het idee dat er dit jaar uitsluitend mensen in die op de buit loeren. Andere jaren waren er ook nog wel bewoners bij die het gewoon voor de lol deden en wel keken hoe ver ze kwamen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus op een bepaald niveau is iedereen er wel mee bezig.
Wat natuurlijk ook wel logisch is, het ìs een spel, en het einde begint te naderen.
Je eerste post! Knap gedaan.quote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef beastieme het volgende:
hallo figuren
halloquote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef beastieme het volgende:
hallo figuren
hoi & welkomquote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
ik ben nieuw en zeg ff lekker hallo tegen mij aub
Ja, deed ik ook toen ik 'n tiener was. Denk dat dat typisch is. Merk je ook wel aan Lieske. Soms is ze heel volwassen, kijk naar haar nominaties en opruimen en verzorgen van anderen, maar soms ook erg kinderachtig, kijk naar haar woordengebruik, haar koppigheid etcquote:Op zondag 27 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze nemen ook niets van een ander aan.
Halloquote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
Wie vind je op Chantal lijken?quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef CartWOman het volgende:
Even tussendoor: ik vindopeens op Chantal lijken.
Is dat de alcohol?![]()
Halloquote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
ff lekker hallo tegen mij aub!!quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
Dequote:Op zondag 27 november 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie vind je op Chantal lijken?
Precies. Wie het laatst binnenkomt, moet gedag zeggenquote:
Dan doet-ie 't goed dus.quote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Als ie zit te poepen, als ie z'n been afschroeft, als ie z'n been aanschroeft, als ie kookt, als ie nomineert, als ie droomt![]()
Lieske is vast een steenbokquote:Op zondag 27 november 2005 00:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, deed ik ook toen ik 'n tiener was. Denk dat dat typisch is. Merk je ook wel aan Lieske. Soms is ze heel volwassen, kijk naar haar nominaties en opruimen en verzorgen van anderen, maar soms ook erg kinderachtig, kijk naar haar woordengebruik, haar koppigheid etc
Hummie heeft vorige week tegen Roel gezegd dat ze mogen overleggen, al zouden ze een alliantie tegen een medebewoner willen sluiten: ga je gang....quote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef melke het volgende:
[..]
Speculatie mag, overleggen niet. Er is nu toch al gestemd. Zou erger zijn als ze nog niet genomineerd hadden
Knap als je 't zo kan spelen. BB is een spel, dus het staat hem vrij het te spelen zoals hij wil.quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef CartWOman het volgende:
Arcee, allemaal tactiek, ben ik van overtuigd. Met dit in zijn achterhoofd is hij het huis ingegaan.
Waar Willem op werd afgerekend gaat Rob nog 10 stappen verder.
ik vind het juist wel meevallen, tenminste kritiek op haar als persoon kan ze goed mee omgaan. En dat woordgebruik gaat vanzelf wel over, maar of ze ooit in staat zal zijn een normale zin te formuleren.....quote:Op zondag 27 november 2005 00:55 schreef melke het volgende:
Ja, deed ik ook toen ik 'n tiener was. Denk dat dat typisch is. Merk je ook wel aan Lieske. Soms is ze heel volwassen, kijk naar haar nominaties en opruimen en verzorgen van anderen, maar soms ook erg kinderachtig, kijk naar haar woordengebruik, haar koppigheid etc
Zou het?quote:Op zondag 27 november 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ow![]()
Dat moet de drank zijn, Cartwoman![]()
In sterrenbeelden?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 00:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het juist wel meevallen, tenminste kritiek op haar als persoon kan ze goed mee omgaan. En dat woordgebruik gaat vanzelf wel over, maar of ze ooit in staat zal zijn een normale zin te formuleren.....
Jawel joh. Dat leert ze vast ook nog wel. Ken nog zo iemand. Paar keer jezelf tegen komen en hop het is voorbij. Maar als ze straks ergens in de 80 ofzo is en dement gaat worden reken dan maar op het ergstequote:Op zondag 27 november 2005 00:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het juist wel meevallen, tenminste kritiek op haar als persoon kan ze goed mee omgaan. En dat woordgebruik gaat vanzelf wel over, maar of ze ooit in staat zal zijn een normale zin te formuleren.....
Ik had je als gevoelsmens ingeschat.quote:Op zondag 27 november 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Knap als je 't zo kan spelen. BB is een spel, dus het staat hem vrij het te spelen zoals hij wil.
Dat is een hele rare post, hoor. Dat geldt toch voor ons alllemaalquote:Op zondag 27 november 2005 01:01 schreef melke het volgende:
[..]
Maar als ze straks ergens in de 80 ofzo is en dement gaat worden reken dan maar op het ergste
Ik vind het wel leuk. Op een aantal dagen na dan. Maar vermaak me over het algemeen goedquote:Op zondag 27 november 2005 01:02 schreef beastieme het volgende:
dit is toch best wel een kut bb we moeten het er maar mee doen
maar vind jullie eerlijk gezegd leuker
quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
Die twee kunnen de andere bewoners de komende week nog erg lastig gaan maken.quote:Op zondag 27 november 2005 01:00 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: weltrusten, welkom thuis
Ingrid: tnx schat
Ik herkende veel van mezelf in Bart van BB1. Bleken we dus zelfde sterrenbeeld te hebbenquote:
Was ;t maar wat, dan hadden we watquote:Op zondag 27 november 2005 01:02 schreef beastieme het volgende:
je moet toch wat
Ja maar als ze nu al 10 keer ja ja god ja, je weet wel ja, nou ja god ja zegt. Als ze dement zou zij zou dat dus nog eens zeker 10 keer erger zijn. Dan zou ze al helemaal niet meer uit haar woorden komenquote:Op zondag 27 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een hele rare post, hoor. Dat geldt toch voor ons alllemaal![]()
Wishfull thinking, vrees ikquote:Op zondag 27 november 2005 01:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die twee kunnen de andere bewoners de komende week nog erg lastig gaan maken.
oh?, hoe dan?quote:Op zondag 27 november 2005 01:04 schreef regenworm het volgende:
Die twee kunnen de andere bewoners de komende week nog erg lastig gaan maken.
Ok okee. Met een beetje mazzel dan, want sommige dementen zeggen helemaal niks meer.quote:Op zondag 27 november 2005 01:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar als ze nu al 10 keer ja ja god ja, je weet wel ja, nou ja god ja zegt. Als ze dement zou zij zou dat dus nog eens zeker 10 keer erger zijn. Dan zou ze al helemaal niet meer uit haar woorden komen
Ze zal meer te vertellen hebben dan Tanja, gok ik zo.quote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef essie05 het volgende:
Van de Talpa site:
Chantal
Huize Big Brother moet het stellen zonder moederfiguur, nu Chantal is weggestemd. "Ik wist het", riep de veertigjarige officemanager die afgelopen donderdag terugkeerde in de echte wereld. Nog voor haar intrek in de glazen kooi liet zij weten te dromen van een man die haar kinderen kon schenken. Is ex-huisgenoot Rob kandidaat of gaat Chantal verder zoeken?
Voor wie weer even de goede oude tijd van BB wil ophalen...a.s maandag bij Barend en van Dorp
quote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Ik ga maar een lekker lang slapen gebeurt toch niet veel
Was het maar 22 december BB5 begint een martelgang te worden.
Gaat ze niet doen ingrid heeft een opdracht gekregenquote:Op zondag 27 november 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
[..]
oh?, hoe dan?
ik denk dat Ingrid er verstandig aan doet allesmansvriendje te gaan spelen
waren ze bang dat menno te saai was, of heb ik die melding gemistquote:Op zondag 27 november 2005 01:08 schreef CartWOman het volgende:
Ze zal meer te vertellen hebben dan Tanja, gok ik zo.
Bedankt!![]()
Welkom..quote:Op zondag 27 november 2005 01:09 schreef beastieme het volgende:
allemaal niet kijken maandag
ow leuk, tenminste... zal wel weer alleen duidelijk worden in de reguliere uitzending en die vergeet ik altijdquote:Op zondag 27 november 2005 01:09 schreef regenworm het volgende:
Gaat ze niet doen ingrid heeft een opdracht gekregen
Ze zijn inderdaad selectief, maar het moet ook geen BB-show worden natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 01:09 schreef Wup het volgende:
[..]
waren ze bang dat menno te saai was, of heb ik die melding gemist
Ze zal vermoedelijk niet nalaten nauwkeurig uit te gaan leggen hoe BvD precies in elkaar zit.quote:Op zondag 27 november 2005 01:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze zal meer te vertellen hebben dan Tanja, gok ik zo.
Bedankt!![]()
Tnx, ik ga zeer zeker kijken.quote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef essie05 het volgende:
Voor wie weer even de goede oude tijd van BB wil ophalen...a.s maandag bij Barend en van Dorp
quote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef essie05 het volgende:
Van de Talpa site:
Chantal
Huize Big Brother moet het stellen zonder moederfiguur, nu Chantal is weggestemd. "Ik wist het", riep de veertigjarige officemanager die afgelopen donderdag terugkeerde in de echte wereld. Nog voor haar intrek in de glazen kooi liet zij weten te dromen van een man die haar kinderen kon schenken. Is ex-huisgenoot Rob kandidaat of gaat Chantal verder zoeken?
quote:Op zondag 27 november 2005 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
Tnx, ik ga zeer zeker kijken.
De laatste paar weken vond ik Chantal oke (dit in tegenstelling tot de eerste 2 maanden, waarin ze constant onderaan mijn favolijstje stond)
Sterke vrouw wel, hoe ze in de live en internetuitzending zat
quote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eens kijken wat ze zegt over dat er naar een man voor haar gezocht is.
ik vrees dat ze blij is dat die genante vertoning haar bespaard is geblevenquote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef Arcee het volgende:
Eens kijken wat ze zegt over dat er naar een man voor haar gezocht is.
Het zou helpen als je zou leren quoten. Er is namelijk geen touw aan jouw posts vast te knopen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:14 schreef beastieme het volgende:
nah dat mens is echt compleet afgeschreven jammer hoor ... not
Je maakt een gezellige eerste indruk.quote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef beastieme het volgende:
doe normaal zeg
Ik hoop het.quote:Op zondag 27 november 2005 01:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vrees dat ze blij is dat die genante vertoning haar bespaard is gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |