quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:18 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic: [BB SC 830] KINDERFEESTJE!!
Beetje jammer dat TS die vergeten is.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef Pinball het volgende:
Slijmjurk. Niemand zet dat tegenwoordig meer in de OP.quote:
Die moet eens verschrikkelijk hard geupdate wordenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
OP
Waar vind ik de OP?
Hier vind je die!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Slijmjurk. Niemand zet dat tegenwoordig meer in de OP.
Vooral die linkjes naar de voorgaande 830 topics zijn hard aan een update toe.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Die moet eens verschrikkelijk hard geupdate worden![]()
!
Nathalie is altijd dronkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, is Nathalie nou alweer dronken?!
Dat wilde hij straks óók al toen Joost een glas liet vallen, maar toen was het al opgeruimd. Rob heeft een stofzuigerfetish denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Haha, gaat die sukkel stofzuigen.
Gek word ik van die vent.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat wilde hij straks óók al toen Joost een glas liet vallen, maar toen was het al opgeruimd. Rob heeft een stofzuigerfetish denk ik.![]()
quote:
zeker wetenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:32 schreef Pinball het volgende:
Nathalie liegt toch gewoon? Volgens mij heb ik haar wel meer dan 2 glazen weg zien kappen.
Ik deel die hoop in zoverre dat ik het wel ok zou vinden als ze flink pijn heeft, maar hoezo denk je dat Naat liggend op de bank leuke tv op gaat leveren? Dat heeft ze heel de week al gedaan, en dat zag er véél te comfortabel uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:30 schreef kissa het volgende:
Ik hoop dat Naat morg geen poot meer kan verzetten![]()
quote:
Ehhhquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik deel die hoop in zoverre dat ik het wel ok zou vinden als ze flink pijn heeft, maar hoezo denk je dat Naat liggend op de bank leuke tv op gaat leveren? Dat heeft ze heel de week al gedaan, en dat zag er véél te comfortabel uit eigenlijk.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo dan ben ik net op tijd op de eikel neer te hoeken
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo dan ben ik net op tijd op de eikel neer te hoeken
Ja erg hè? Iedere keer als we denken dat het gewoon niet saaier kán...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |