Radioshowsquote:From an early age it seemed as if Matthew Dekay was destined to be a musician. With both parents with strong backgrounds in music, he was brought up in a house filled with music. Inspired, he quickly took up the Piano and by the age of 12 was writing his own songs daringly exploring the world of analogue snyths and 909 drum computers after hearing the likes of Kraftwerk and Jean Michel Jarre.
This unique sound was picked up by ACE Records in Amsterdam where Matthew quickly established himself as an engineer and producer, enjoying chart success along the way, however the sounds he was creating were not what he wanted to be recognized for. He met with Dutch production veteran, Erick E to set up his own project based on his own taste and awareness. Erick's One Star label became a perfect outlet for Matthew's unique grooves that caught the attention of the likes of Sasha, John Digweed, and Sander Kleinenberg who used "This Category" on his Essential Mix.
Over the last couple of years, Matthew has been prolific in the amount of productions he has completed. He produced the filthy "Lowriders, pt.1"that will be featured on the forthcoming Deep Dish Global Underground offering. The B-side, "Beat Rising" also got heavily cained by the more progressive dj's around the globe. The "Beautiful Monday" EP and the now classic late night anthem; "Passion" has added to his profile with it becoming the staple of Danny Howells' sets for 6 months. This has since led to Sander Kleinenberg commissioning an original track as the first release on his new label. The result "Higher Thoughts" starts where "Passion" left off and is a real contender for the anthem of the summer.
Further productions have caught the attention of Pete Tong, John Digweed and Steve Lawler, with the latter keen on "Move your Body." There is the cheeky bootleg remix of the Beastie Boys "Intergalatic," and current work on Mr G from the Advent, remixes for Little Mountain, and production on South Africa's Capetown Collective.
With the buzz continuing to build, this year has been filled with a sleuth of remixes, and a concentration on completing original productions while juggling an international DJ schedule. He continues to learn his craft at his monthly residency in the legendary Stalker nightclub in Harleem, and continues to appear at showcase Dutch festivals Pinkpop, Lovefields, and Extrema, for who he has mixed the official festival CD. This year will also see the first live appearances from the Matthew Dekay Band, a unique concept, combining the deck skills and programming of Matthew with a full live band, and DJ tours of Asia, South Africa and Eastern Europe already scheduled. Remember where you heard the name first.
Ik wacht liever even tot de line-up bekend is, 1 decquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:11 schreef l3laster het volgende:
Ik vandaag mijn Trance-Energy kaartje binnen![]()
Ik vermaak me altijd goed met vrienden als de line-up tof isquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:41 schreef marciemarcs het volgende:
Ik ga niet naar trance energy ook al is de line up fantastisch..
dat volk daar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd goed met vrienden als de line-up tof is
Die heb ik al een tijdje. Ik vind de vocal iets te kreunerigquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:01 schreef Messenga het volgende:
* Messenga helemaal fan van Dogzilla - Without you is![]()
Set rips.... pauperquote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef m-kay het volgende:
Wel verdomd! Ik ga even een biertje drinken en het topic is ineens vol! Dat gaat zo maar niet!
Now playing » Luminary - Amsterdam (Tatw 79 Rip) «ø»EnigmaT Cut«ø» [] [05:06m | 224kbps | 8,18MB] «
I DIE I CRY!
Weer voer voor mijn electronische ezelquote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef hp22 het volgende:
<set>
Geen flauw ideequote:Op zondag 27 november 2005 03:32 schreef hp22 het volgende:
Waarom kom je nou ook net weer online als ik 2min weg ben
Toch wel de badger remix he!?quote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef hp22 het volgende:
Weer gemixed net
27. Goldenscan - Halcyon
popi doenquote:
Omdat ik niet mag zeggen welke plaat dat is helaasquote:
Zonde dat ik wat laat joinde maar het was me weer een waar genoegenquote:
iets met celwin ofzoiets...quote:Op zondag 27 november 2005 12:22 schreef hp22 het volgende:
[..]
Omdat ik niet mag zeggen welke plaat dat is helaas
Gefrustreerd dat je geen ID's kan draaienquote:
Eigenlijk is het nooit tijd voor een Cellec plaatquote:Op zondag 27 november 2005 13:43 schreef Xantra het volgende:
[..]
iets met celwin ofzoiets...![]()
alleen is dat moment niet echt voor een cellec plaat als je ziet waar die tussen staat...
heb er wel een paar die kwalitatief hoger zijn en niks met kaas te maken hebbenquote:Op zondag 27 november 2005 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Gefrustreerd dat je geen ID's kan draaien?
Je doet alsof je weet welke het isquote:Op zondag 27 november 2005 15:00 schreef Xantra het volgende:
[..]
heb er wel een paar die kwalitatief hoger zijn en niks met kaas te maken hebben![]()
ach hij zal wel tof zijn, kan nog niet oordelen op die ID omdat ik hem nog niet gehoord heb (denk ik), maar celwins werk boeit me niet echt op Arabella na danquote:Op zondag 27 november 2005 15:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Je doet alsof je weet welke het is?
Wat is dat met 'kaas' eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2005 15:00 schreef Xantra het volgende:
[..]
heb er wel een paar die kwalitatief hoger zijn en niks met kaas te maken hebben![]()
3) A term embraced by young self-proclaimed non-conformists, to hypocritically distinguish what they've been taught to dislike from what they've been taught to likequote:Op zondag 27 november 2005 15:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat is dat met 'kaas' eigenlijk?
jackson is de trendsetterquote:Op zondag 27 november 2005 15:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat is dat met 'kaas' eigenlijk?
Paul van Dyk volgens mijquote:
ik zal ook nooit zoveel kennis bezitten als julliequote:
quote:Adjective
* S: (adj) bum, cheap, cheesy, chintzy, crummy, punk, sleazy, tinny (of very poor quality; flimsy)
There's only one Armin van Buuren!quote:
Hmmjah... maar Paul van Dyk gebruikte het woord nog wel eens. Terwijl die zelf soms wel aardig wat van dat spul maakt en draaitquote:
Ben ik het wel mee eens hoor... maar een vocal erin en een simpele bassline daar is paul nog wel eens van. Echte laas is in mijn ogen een beeetje special D achtige troep enzo en die dingen die jij noemt.quote:Op maandag 28 november 2005 11:49 schreef Tomaz het volgende:
Hm, ik vind Paul nou niet echt kaas maken. Maar kaas is relatief natuurlijk, om eerlijk te zijn vind ik die techtrancers ook geen echte kaas. Echte kaas in mijn ogen is Lasgo, Dj Sammy, Milc inc. enz.
Paul niet neej, maar hij draait wel vaak kaas, en daardoor krijg je veel kaas-producers, tja ieder heeft z'n eigen kaas natuurlijk, ik vind kaas: altijd zelfde gebruikte riffje, stringetje, melodie, standaard drums & bassline en een veeeels te lange break, zodat die uitgemolken is hoort daar ook bij vind ik, de grootste voorbeelden zijn dan de Eurogrooves ala special d, maar zoals eerder gezegd heeft katana er veel weg van en de Duitse producers maken ook graag kaas...quote:Op maandag 28 november 2005 11:49 schreef Tomaz het volgende:
Hm, ik vind Paul nou niet echt kaas maken. Maar kaas is relatief natuurlijk, om eerlijk te zijn vind ik die techtrancers ook geen echte kaas. Echte kaas in mijn ogen is Lasgo, Dj Sammy, Milc inc. enz.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:58 schreef Tomaz het volgende:
Genoeg over kaas, krijg hier dikke wegtrekkers doordat ik 's ochtends het woord kaasrandje moet lezen...
Maak eens een sample dan!quote:Op zondag 27 november 2005 23:00 schreef _Supreme het volgende:
listening to: Armin Only: "nummer 68. ID" Ik moet hem weten!
[edit] ohnee, het is toch ID nr. 53 die ik wil weten. [edit]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:58 schreef Tomaz het volgende:
Genoeg over kaas, krijg hier dikke wegtrekkers doordat ik 's ochtends het woord kaasrandje moet lezen...
Dit is alleen de discussie nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef DreamAway het volgende:
dus voor die mensen die er kritiek op hebben; zij staan er wel en jullie niet! respecteer dat !![]()
idd, ik dacht, laat maar zeg het maar een keer nietquote:
lekker plaatquote:
Simpelweg briljante plaatquote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef hp22 het volgende:
36. Annie Lennox - The Saddest Song (Kuffdam & Plant Remix)
Hij stokt op 91% op Edonkey. Daagje wachten misschienquote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef Soldier2000 het volgende:
Street Angels - Another Day
Heeft iemand die? Krijg hem echt niet gevondenzoek er al weken naar
![]()
Ah, van jouw vocal ga ik dus een sample makenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef DreamAway het volgende:
[bla]
Er zijn mensen die superveel luisteren en daardoor ook de tracks erg goed kennen. Ik persoonlijk heb weinig met namen van tracks. Soms weet ikzelf amper wat ik draai... dan moet ik achteraf op de cd kijken hoe die plaat heet maar vooraf herken ik em wel.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:53 schreef _Supreme het volgende:
bedankt, bedankt!
Hoe kennen jullie al die tracks zo goed? Ik luister veel trance en livesets, maar ik kijk niet bij elke track hoe die track heet. Kijken jullie elke dag welke platen er uit komen, en luisteren jullie ze individueel meteen ofzo?
Dat snap ik niet echt. Hoe weet je dan wat je gaat draaien? Je flikkert gewoon wat in die CDJ800?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zijn mensen die superveel luisteren en daardoor ook de tracks erg goed kennen. Ik persoonlijk heb weinig met namen van tracks. Soms weet ikzelf amper wat ik draai... dan moet ik achteraf op de cd kijken hoe die plaat heet maar vooraf herken ik em wel.
Nee... ik herken de naam wel en denk vette plaat! Maar als hij dan eenmaal 2min bezig is ofzo en mensen vragen op msn .. wat is dit voor plaat dan weet ik dat niet altijd. Is natuurlijk niet met alle platen zo maar sommigen welquote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat snap ik niet echt. Hoe weet je dan wat je gaat draaien? Je flikkert gewoon wat in die CDJ800?
Lijkt me toch echt onhandig. Want dan kan je b.v. niet denken van 'hier moet plaat x erachter, omdat die goed matched met wat ik nu draai'.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... ik herken de naam wel en denk vette plaat! Maar als hij dan eenmaal 2min bezig is ofzo en mensen vragen op msn .. wat is dit voor plaat dan weet ik dat niet altijd. Is natuurlijk niet met alle platen zo maar sommigen wel.
Tis niet zo dat ik totaal niet weet wat ik draai maar soms staan er onvolledige namen op de cd ofzo. Vaak weet ik ongeveer wat de sounds is van de plaat maar namen.... neuhh die weet ik vaak niet precies.
Dat valt erg mee hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt onhandig. Want dan kan je b.v. niet denken van 'hier moet plaat x erachter, omdat die goed matched met wat ik nu draai'.
Of zie ik dat verkeerd.
Extreem vette shit dus!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef rubbereend het volgende:
Matthew Dekay dus op TE in de Armada zaal
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ah, van jouw vocal ga ik dus een sample maken![]()
Kom eens op msn man lul!quote:
Hey Pikkebaas! Ik ben druk aan de studie, en moet zo direct naar de stad een suf cadeau kaufen. Dan roeien. En dan zuipen.quote:
En dan zeker weer om 05.03 met je dronken posten op mtu. MWhehehe.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hey Pikkebaas! Ik ben druk aan de studie, en moet zo direct naar de stad een suf cadeau kaufen. Dan roeien. En dan zuipen.
Het duurt nog wel even voordat ik online kom!
Dekay is natuurlijk werelds, de rest zijn leuk van de namen hierboven, mis toch ferry, wat draaide hij in 2004 subliem zegquote:Op donderdag 1 december 2005 15:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
Lineup van TE 2006. Van Rubbereend:
Main:
Ernesto & Bastian
Armada stage:
Matthew Dekay
Parry O'Neil
M.I.K.E.
Remy & Ronald Klinkerberg (& Armin van Buuren Live, is dan weer jammer)
Madhouse stage:
4 Strings
Amen!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:43 schreef Tomaz het volgende:
Holy, beste line-up TE sinds tijden!!
Zeer matige reactie op een erg toffe line-upquote:Op donderdag 1 december 2005 16:37 schreef marciemarcs het volgende:
wat doet matthew dekay op trance energy??
Voor de armada stage hoef ik niet te gaan die organiseren 5 feesten ongeveer per jaar.
Moet wel toegeven dat ID-T de innovatieve lijn doorzet
Begin was erg naar mijn zin... iets te lomp nuquote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef marciemarcs het volgende:
Asot is matig nu btw
Maar toen..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Begin was erg naar mijn zin... iets te lomp nu
Ik snap je wel, als je alleen voor Armada ga kan je beter niet doen, armada kost meestal 20 ofzo en dit iets van 50quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef marciemarcs het volgende:
Haha ja zo komt het idd wel over.. maar bedoelde het eigk niet zo
zeker een top line up voor Trance Energy! Maar op een of andere manier heb ik het niet zo op dat feest
Heb ook gezegd dat grote feesten niet echt mijn ding zijn dus ik weet niet of ik ga.
Asot is matig nu btw
ahum...37 is regularquote:Op donderdag 1 december 2005 21:41 schreef Xantra het volgende:
[..]
Ik snap je wel, als je alleen voor Armada ga kan je beter niet doen, armada kost meestal 20 ofzo en dit iets van 50
nu begin ik ook te twijfelen haha
met die 50 bedoelen ze Trance energy, toch?!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:44 schreef da_rippah het volgende:
Nou neeArmada nights op de ocean diva kosten meestal 25 euro ofzo.
Klopt!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:51 schreef marciemarcs het volgende:
Wat ik me nog kan herinneren van Trance Energy is het paupervolk.. zwaar gedrogeerde gasten die maar hopen dat traffic voorbij komt. Natuurlijk zwaar generaliserend maar vind de sfeer op een armada night echt 10 keer beter
Cheers, dat wordt opnemenquote:This Saturday, December 3rd 2005, Tiësto will celebrate the launch of his renewed www.tiesto.com website. He will play a 6 hour set in the Heineken Music Hall in Amsterdam.
Because a lot of people won’t be in the situation to attend this event because they do not live in The Netherlands or because of the rapid ticket sales of the event, we have made arrangements in cooperation with Planet Internet/Heineken Music Hall that the full set will be streamed live during the night. The streaming will begin at 10PM CET and will cover the whole night until 7AM CET. The stream will be provided for free as this is the official launch party of the new www.tiesto.com website.
Interessant, ik meld me maar even aan denk ikquote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef Tomaz het volgende:
Guys (and girls)!
Check out www.tranceradioguide.com!
Net nieuw, wordt een hit!
Voor een kick is het makkelijker om een sample te zoeken en die in de Redrum te laden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:47 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier trouwens meer mensen die al eens met reason gekloot hebben? Ik ben een tijdje aan het knoeien, maar ik kan geen goeie bassdrum maken met de subtractor... Tips iemand??
Een kick met de subtractor? Gewaagd plan! Maar probeer eens een lage cutoff met veel resonantie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:47 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier trouwens meer mensen die al eens met reason gekloot hebben? Ik ben een tijdje aan het knoeien, maar ik kan geen goeie bassdrum maken met de subtractor... Tips iemand??
Dankje, wist niet dat dat topic bestondquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:55 schreef Stupide het volgende:
[..]
Voor een kick is het makkelijker om een sample te zoeken en die in de Redrum te laden.
Het Grote Propellerheads Reason Topic - Deel 2
Reason is voor die-hards... ik ben maar een pussy...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:47 schreef star_gazer het volgende:
tom wat doe je nou... ben ik niet gewend van jequote:Op vrijdag 2 december 2005 16:33 schreef jackson het volgende:
-- TRACKLIST --
01. Eric Prydz pres. Pryda - The gift
02. Tiefschwarz - Warning siren (cass and mangan remix)
03. Angello & Ingrosso pres. Buy now - For sale (extended mix)
04. Ferry Corsten - Fire (bush II bush vocal mix)
-------
TOTAL TIME: 59:59 min
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:19 schreef hp22 het volgende:
13. Armin Van Buuren - Control Freak (Sander Van Doorn Remix)
Je hebt me een tijdje niet horen draaienquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:03 schreef Xantra het volgende:
[..]
tom wat doe je nou... ben ik niet gewend van je
the gift heb ik laatst ook nog mee geopend, die breaks zijn zo geil![]()
bedankt allen! best veel whiskey in me zitten nuquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:27 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Je hebt me een tijdje niet horen draaien![]()
By the way, gefeliciteerd man!
Wereldtopicquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
Gefeliciteerd Xantra!![]()
![]()
![]()
![]()
LOL , check dit jongens: Marco Borsato & Marnix F. - De Bestemming (remix)
Een knaap die claimt Marco Borsato te hebben geremixed. Is het gewoon Ferry's remix ge-edit.
1. Allure - The Loves We Lostquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:05 schreef Veersesmurf het volgende:
1 van de beste tracks van dit jaar voor mij!
iemand trouwens zijn top 5 al doorgegeven voor de laatste aflevering van asot dit jaar?
Gaat die plaat ooit nog uitkomen of wat ?!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
5. Solar Stone Feat. Jes - Like A Waterfall
Hoppelijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat die plaat ooit nog uitkomen of wat ?!
Is die niet van 2004 ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:16 schreef Xantra het volgende:
Gabriel and Dresden - Arcadia (Ozgur Can Remix) Is toch wel 1 van mijn favorieten van dit jaar en als ik hem nu nog luister ik hem nog steeds megavet vind![]()
Roger, roger!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:15 schreef m-kay het volgende:
Tiesto-chat vanavond!
irc.tweakers.net
#tiesto
Hoeiii!!
jup net..quote:
Daar is ie wel gek op hequote:Op zondag 4 december 2005 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
10. Coca And Vila - La Noche
quote:Op zondag 4 december 2005 13:06 schreef swopfile het volgende:
Als ik die tracklist zo zie had ik er toch wel bij willen zijn. Hoe was de sfeer trouwens? Stonden er veel breezers op kosmas epsilon te hakken?
Ton TB die trouwens geen 1 plaat goed gemixed heeft.... dat is een beetje jammer.. beetje heel erg.quote:Op zondag 4 december 2005 14:51 schreef Tomaz het volgende:
Ton T.B. draaide Sahara, maar die is blijkbaar niet uitgezonden. Dacht dat de stream van 22 tot 7 zou lopen.
Phynn was fantastisch! Wat een held, debuut in de hmh en de hele tent plat. Zelden zoveel mensen die tot 't einde bleven! Hulde!
IN DE HOEK JIJquote:
Ja... wat een prutserquote:Op zondag 4 december 2005 22:41 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Haha, je hebt gelijk het was Blauwe CirkelsAlles van Niklas Harding is een pot nat toch?
![]()
![]()
Die is geweldig ja!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:41 schreef marciemarcs het volgende:
Super8 vs. DJ Tab - Helsinki Schorhin Tune!!!![]()
Tiesto in HMH was weer legendarisch.. echt waanzinnig naar mijn zin gehad!
Daar had je over gebeld ja...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:51 schreef Xantra het volgende:
zo zeker gezellig zeg!
tom zie je wel dat het een edit was van portishead
![]()
Daarbij zat er toen al zo'n 5 liter H. in m'n maag, dus zo helder hoorde ik 't allemaal niet meer...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:20 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Daar had je over gebeld ja...
Maar ik ken 'm niet anders dan die versie volgens mij![]()
gebeld???quote:Op woensdag 7 december 2005 18:20 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Daar had je over gebeld ja...
Maar ik ken 'm niet anders dan die versie volgens mij![]()
Je hebt de hele avond water gedronken manquote:Op woensdag 7 december 2005 18:24 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Daarbij zat er toen al zo'n 5 liter H. in m'n maag, dus zo helder hoorde ik 't allemaal niet meer...
Dat zei je ja.....quote:Op woensdag 7 december 2005 19:39 schreef Xantra het volgende:
[..]
gebeld???heb ik gebeld, ik stond naast je...
Klopt... ik ben groot fan van de de coldharbour mix van without you near... plaat zit ook weer in een nieuwe mix van mequote:Op woensdag 7 december 2005 19:10 schreef star_gazer het volgende:
De coldharbour remix van without you near is trouwens ook erg lekkerDie coldharbour platen zijn trouwens bijna allemaal geweldig
Heeft iemand die toevallig ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:19 schreef swopfile het volgende:
Absolute - Seven Sins![]()
Late Night Alumni - Empty Streets (Seamus Haji and Paul Emmanuel Remix)![]()
In 'Seven Sins' liggen wel veel gemiste kansen. De afwerking van de sounds is in tegenstelling tot 'voices from the inside' matig. Gelukkig maakt de gepimpte koeienbel een hoop goed!
hehe, insiders garpjes zijn okay!quote:Op woensdag 7 december 2005 19:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zei je ja.....
(en nog een insiders grapje erover)
Kloptquote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef Veersesmurf het volgende:
Tiesto draaide hem als 9de plaat in de HMH![]()
Now playing: Late Night Alumni - Empty Streets (Haji & Emanuel remix) [08m14s | 320 kbps | 18,86 MB]quote:
ZIEK !!111111111 PAAS GVD!!1123123123123quote:Op woensdag 7 december 2005 21:54 schreef m-kay het volgende:
[..]
Now playing: Late Night Alumni - Empty Streets (Haji & Emanuel remix) [08m14s | 320 kbps | 18,86 MB]
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:54 schreef m-kay het volgende:
[..]
Now playing: Late Night Alumni - Empty Streets (Haji & Emanuel remix) [08m14s | 320 kbps | 18,86 MB]
Late_Night_Alumni-Empty_Streets-HEDK12013P-Promo_Vinyl-2005-USFquote:Op woensdag 7 december 2005 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ZIEK !!111111111 PAAS GVD!!1123123123123
200+ sources @ edonkeyquote:
Matige kwaliteit. 320kbps is veeeeel geiler.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Late_Night_Alumni-Empty_Streets-HEDK12013P-Promo_Vinyl-2005-USF
![]()
Edit: geing plaatje ja.
huh insiders grapje...quote:Op woensdag 7 december 2005 19:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zei je ja.....
(en nog een insiders grapje erover)
Tomaz had een insiders grapje alsin: "ja daar had je over gebeld ja". Tomaz wist zelf natuurlijk ook wel dat je naast em stondquote:Op donderdag 8 december 2005 18:11 schreef Xantra het volgende:
[..]
huh insiders grapje...heb ik er een grapje over gemaakt... ach zal wel haah ben het kwijt uit me geheugen dussss
![]()
ow zoquote:Op donderdag 8 december 2005 18:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Tomaz had een insiders grapje alsin: "ja daar had je over gebeld ja". Tomaz wist zelf natuurlijk ook wel dat je naast em stond
Laat me raden, PvD die Xpander precies timed met het aftellen? Zwaar kippenvel krijg ik altijd bij dat filmpjequote:Op donderdag 8 december 2005 20:41 schreef _Supreme het volgende:
Empty streets heeft ook zo'n zachte lieve meisjes vocals (l)
Wat doen jullie met nieuwjaar?
ik zou dat ik HIER bij was!!
Vette shit !quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:40 schreef Soldier2000 het volgende:
morgen OZGUR CAN @ dancedepartment @ radio 538 @ 20.00 - 04.00
8 uur durende set? vetquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:40 schreef Soldier2000 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:40 schreef Soldier2000 het volgende:
zal wel niet, meestal uurtje toch, hij is trouwens zo vaak op dance departmentquote:
Ozgur was toen nog niet aan de gang hequote:
Euh jawel hoor, hij werd aangekondigd en dat was 100% Özgür style, kon 1 plaat ID'en, 05. Özgür Can - Mind Your Stepquote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ozgur was toen nog niet aan de gang hedat zou je moeten weten als je ozgurs stijl kent
je hebt zeker niet geluisterdquote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ozgur was toen nog niet aan de gang hedat zou je moeten weten als je ozgurs stijl kent
heb alleen een kwalitatief goede setrip, maja heb je natuurlijk weinig aan...quote:Op zondag 11 december 2005 01:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
Degene die Helsinki Scorchin' binnenkrijgt (op wat voor manier dan ook, liefste natuurlijk 320kbps).. mag het melden!
quote:Op zondag 11 december 2005 17:17 schreef Xantra het volgende:
[..]
je hebt zeker niet geluisterd![]()
hij was 23.30 bezigrond die tijd
Upload?quote:Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
inderdaad, maar heb alles opgenomen
en ben nu aant luisteren
ik snapte er al nix van waarom die set na 00.00 zo slecht werd.
hmz vond Cox ook wel rielekst eigenlijkquote:Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
inderdaad, maar heb alles opgenomen
en ben nu aant luisteren
ik snapte er al nix van waarom die set na 00.00 zo slecht werd.
*Op vinyl heeftquote:Op zondag 11 december 2005 22:28 schreef hp22 het volgende:
4. özgür can - mind your step [truesoul]
b-kant vind ik vetterquote:
Die heb ik ookquote:
Ja... kom... dan weet jij et ookquote:Op maandag 12 december 2005 13:01 schreef Soldier2000 het volgende:
En wat is de b kant dan?
die is vetterquote:Op maandag 12 december 2005 13:01 schreef Soldier2000 het volgende:
En wat is de b kant dan?
Dat is toch de plaat die voorheen bekent stond als: Matthew Dekay - Digifruitella ?quote:Op maandag 12 december 2005 14:56 schreef AversusZ het volgende:
Sinds kort in bezit van Matthew Dekay - Trousy en wat is Matthew Dekay - TImeless (Dub mix) een onwijs lekker nummer![]()
Matthew Dekay- If I Could Flyquote:Op maandag 12 december 2005 15:46 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Dat is toch de plaat die voorheen bekent stond als: Matthew Dekay - Digifruitella ?
iid een lekker nummer maar ik kan ook geen slecht nummer noemen van meneer Dekay
Die is ook super goedquote:Op maandag 12 december 2005 15:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Matthew Dekay- If I Could Fly
Ach.. slecht is relatief... maar goed vind ik em zeker niet
Madokaquote:Op maandag 12 december 2005 15:58 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Die is ook super goed![]()
Zit ook een hemelse Madoka remix bij
Niet dat ik weet. Dacht dat twee totaal verschillende nummers waren. Maar moet je zeker gelijk geven over de producties van meneer Dekay. Allemaal erg sterk. Clearing the Mind en Badquote:Op maandag 12 december 2005 15:46 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Dat is toch de plaat die voorheen bekent stond als: Matthew Dekay - Digifruitella ?
iid een lekker nummer maar ik kan ook geen slecht nummer noemen van meneer Dekay
Dat ligt meer aan above and beyond denk ikquote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef hp22 het volgende:
Above & Beyond - Alone Tonight (Matthew Dekay Remix) vind ik erg matig
hahaquote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan above and beyond denk ik... wat een kaas plaat is het orgineel
Mwhehe.quote:
Ozgur Can - Next Stopquote:Op maandag 12 december 2005 13:01 schreef Soldier2000 het volgende:
En wat is de b kant dan?
Damn, die vind ik lekker!quote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef hp22 het volgende:
Above & Beyond - Alone Tonight (Matthew Dekay Remix) vind ik erg matig
Beste plaat uit de laatste (of 1 van de laatste) Trance Arround The World's van Above and Beyondquote:
WOW!!! Een goeie contender voor Selu Vibra - Stargazing voor de epic knaller van vroeg 2006quote:Now playing: Pervading Call - On my mind (Ace da Brain mix).mp3
Ik vind Epic wel oke dan tenminste....quote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef da_rippah het volgende:
Pulser - Cloudwalking
Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal Creatures
Ace's Delight - Mental Theme (Ace Da Brain's Hell on Earth Remix)
Vengaboys - Kiss (Airscape Remix)
Tiësto - Sparkles (Airscape Remix)
Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
Om maar een paar gouwe oudjes te noemen
Handjes in de lucht en lasers aan. Dat werk dusquote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef da_rippah het volgende:
Pulser - Cloudwalking
Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal Creatures
Ace's Delight - Mental Theme (Ace Da Brain's Hell on Earth Remix)
Vengaboys - Kiss (Airscape Remix)
Tiësto - Sparkles (Airscape Remix)
Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
Om maar een paar gouwe oudjes te noemen
Nou dat zal je dan verbazen, maar ik merk weinig verschil tussen Armin die Love Theme Dusk erin gooit of Sander K die Mr Roboto draait, qua reactie van het publiek danquote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Joppy het volgende:Nee!
Helaas kan ik het niet voordoen, maar bij het genoemde epic gaan de armen anders de lucht dan progressive.
Of doel je op de lasers
zeker wel, bij armin gaan al die handjes in de lucht en 'meespelen'quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Nou dat zal je dan verbazen, maar ik merk weinig verschil tussen Armin die Love Theme Dusk erin gooit of Sander K die Mr Roboto draait, qua reactie van het publiek dan
Zoals ik al zei, het is dat ik niet voor kan doen (voornamelijk met die 'epic')quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Nou dat zal je dan verbazen, maar ik merk weinig verschil tussen Armin die Love Theme Dusk erin gooit of Sander K die Mr Roboto draait, qua reactie van het publiek dan
Uplifting dus... zeg maarquote:Op donderdag 15 december 2005 02:25 schreef star_gazer het volgende:
Epic is gewoon... Ja ehh.. Hoe leg je dat uit... Ik noem het altijd kippenvel-trance, vooral tijdens de break
De break is altijd subliem, met vaak klassieke elementen en de climax volgt vaak op een flinke opgebouwde lading en is dus heerlijk. Meestal breekt de lading wel vrij snel af na de climax en verliest de plaat z'n power, maar voorgenoemde elementen maken een goeie epic plaat vaak het hoogtepunt van een set IMO
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:05 schreef Agrafes het volgende:
[..]
zeker wel, bij armin gaan al die handjes in de lucht en 'meespelen'![]()
je wordt er zo af en toe moe vanquote:
quote:
totale verkrachting van het origineel, echt wat een kak plaatquote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef Veersesmurf het volgende:
En wat vinden wij van de Tilt remix van Allure - The Loves We Lost?
De eerste keer bij GDJB herkende ik de plaat wel maar wist ik niet meer hoe het orgineel ging, de 2de keer toen hij gespinned werd bij ASOT vond ik hem al goed.
Normaal ben ik niet zo voor dit soort tracks, maar dit nummertje vind ik toch wel heerlijk!
Zo, ook halloquote:Op donderdag 15 december 2005 23:07 schreef Agrafes het volgende:
[..]
totale verkrachting van het origineel, echt wat een kak plaat
Het duurt ook nog een uur of 19 voor we beginnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:19 schreef star_gazer het volgende:
TUNE IN
STREAM STATUS: OFFLINE
Dat luistert wel handig
Eerst vond ik het ook niks, maar nu valt het wel meequote:Op donderdag 15 december 2005 23:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Zo, ook hallo. Kom eens met argumenten.
.
Geen idee, paar gasten die met windows geluidsrecorder mixen ofzoquote:
flauw en niet leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:46 schreef hp22 het volgende:
Win kaarten voor tiesto, armin en ferry b3b op www.watbenjedan.tk!
Erg matig jahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |