Weer voer voor mijn electronische ezelquote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef hp22 het volgende:
<set>
Geen flauw ideequote:Op zondag 27 november 2005 03:32 schreef hp22 het volgende:
Waarom kom je nou ook net weer online als ik 2min weg ben
Toch wel de badger remix he!?quote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef hp22 het volgende:
Weer gemixed net
27. Goldenscan - Halcyon
popi doenquote:
Omdat ik niet mag zeggen welke plaat dat is helaasquote:
Zonde dat ik wat laat joinde maar het was me weer een waar genoegenquote:
iets met celwin ofzoiets...quote:Op zondag 27 november 2005 12:22 schreef hp22 het volgende:
[..]
Omdat ik niet mag zeggen welke plaat dat is helaas
Gefrustreerd dat je geen ID's kan draaienquote:
Eigenlijk is het nooit tijd voor een Cellec plaatquote:Op zondag 27 november 2005 13:43 schreef Xantra het volgende:
[..]
iets met celwin ofzoiets...![]()
alleen is dat moment niet echt voor een cellec plaat als je ziet waar die tussen staat...
heb er wel een paar die kwalitatief hoger zijn en niks met kaas te maken hebbenquote:Op zondag 27 november 2005 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Gefrustreerd dat je geen ID's kan draaien?
Je doet alsof je weet welke het isquote:Op zondag 27 november 2005 15:00 schreef Xantra het volgende:
[..]
heb er wel een paar die kwalitatief hoger zijn en niks met kaas te maken hebben![]()
ach hij zal wel tof zijn, kan nog niet oordelen op die ID omdat ik hem nog niet gehoord heb (denk ik), maar celwins werk boeit me niet echt op Arabella na danquote:Op zondag 27 november 2005 15:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Je doet alsof je weet welke het is?
Wat is dat met 'kaas' eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2005 15:00 schreef Xantra het volgende:
[..]
heb er wel een paar die kwalitatief hoger zijn en niks met kaas te maken hebben![]()
3) A term embraced by young self-proclaimed non-conformists, to hypocritically distinguish what they've been taught to dislike from what they've been taught to likequote:Op zondag 27 november 2005 15:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat is dat met 'kaas' eigenlijk?
jackson is de trendsetterquote:Op zondag 27 november 2005 15:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat is dat met 'kaas' eigenlijk?
Paul van Dyk volgens mijquote:
ik zal ook nooit zoveel kennis bezitten als julliequote:
quote:Adjective
* S: (adj) bum, cheap, cheesy, chintzy, crummy, punk, sleazy, tinny (of very poor quality; flimsy)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |