Hmmjah... maar Paul van Dyk gebruikte het woord nog wel eens. Terwijl die zelf soms wel aardig wat van dat spul maakt en draaitquote:
Ben ik het wel mee eens hoor... maar een vocal erin en een simpele bassline daar is paul nog wel eens van. Echte laas is in mijn ogen een beeetje special D achtige troep enzo en die dingen die jij noemt.quote:Op maandag 28 november 2005 11:49 schreef Tomaz het volgende:
Hm, ik vind Paul nou niet echt kaas maken. Maar kaas is relatief natuurlijk, om eerlijk te zijn vind ik die techtrancers ook geen echte kaas. Echte kaas in mijn ogen is Lasgo, Dj Sammy, Milc inc. enz.
Paul niet neej, maar hij draait wel vaak kaas, en daardoor krijg je veel kaas-producers, tja ieder heeft z'n eigen kaas natuurlijk, ik vind kaas: altijd zelfde gebruikte riffje, stringetje, melodie, standaard drums & bassline en een veeeels te lange break, zodat die uitgemolken is hoort daar ook bij vind ik, de grootste voorbeelden zijn dan de Eurogrooves ala special d, maar zoals eerder gezegd heeft katana er veel weg van en de Duitse producers maken ook graag kaas...quote:Op maandag 28 november 2005 11:49 schreef Tomaz het volgende:
Hm, ik vind Paul nou niet echt kaas maken. Maar kaas is relatief natuurlijk, om eerlijk te zijn vind ik die techtrancers ook geen echte kaas. Echte kaas in mijn ogen is Lasgo, Dj Sammy, Milc inc. enz.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:58 schreef Tomaz het volgende:
Genoeg over kaas, krijg hier dikke wegtrekkers doordat ik 's ochtends het woord kaasrandje moet lezen...
Maak eens een sample dan!quote:Op zondag 27 november 2005 23:00 schreef _Supreme het volgende:
listening to: Armin Only: "nummer 68. ID" Ik moet hem weten!
[edit] ohnee, het is toch ID nr. 53 die ik wil weten. [edit]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:58 schreef Tomaz het volgende:
Genoeg over kaas, krijg hier dikke wegtrekkers doordat ik 's ochtends het woord kaasrandje moet lezen...
Dit is alleen de discussie nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef DreamAway het volgende:
dus voor die mensen die er kritiek op hebben; zij staan er wel en jullie niet! respecteer dat !![]()
idd, ik dacht, laat maar zeg het maar een keer nietquote:
lekker plaatquote:
Simpelweg briljante plaatquote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef hp22 het volgende:
36. Annie Lennox - The Saddest Song (Kuffdam & Plant Remix)
Hij stokt op 91% op Edonkey. Daagje wachten misschienquote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef Soldier2000 het volgende:
Street Angels - Another Day
Heeft iemand die? Krijg hem echt niet gevondenzoek er al weken naar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |