Hmmjah... maar Paul van Dyk gebruikte het woord nog wel eens. Terwijl die zelf soms wel aardig wat van dat spul maakt en draaitquote:
Ben ik het wel mee eens hoor... maar een vocal erin en een simpele bassline daar is paul nog wel eens van. Echte laas is in mijn ogen een beeetje special D achtige troep enzo en die dingen die jij noemt.quote:Op maandag 28 november 2005 11:49 schreef Tomaz het volgende:
Hm, ik vind Paul nou niet echt kaas maken. Maar kaas is relatief natuurlijk, om eerlijk te zijn vind ik die techtrancers ook geen echte kaas. Echte kaas in mijn ogen is Lasgo, Dj Sammy, Milc inc. enz.
Paul niet neej, maar hij draait wel vaak kaas, en daardoor krijg je veel kaas-producers, tja ieder heeft z'n eigen kaas natuurlijk, ik vind kaas: altijd zelfde gebruikte riffje, stringetje, melodie, standaard drums & bassline en een veeeels te lange break, zodat die uitgemolken is hoort daar ook bij vind ik, de grootste voorbeelden zijn dan de Eurogrooves ala special d, maar zoals eerder gezegd heeft katana er veel weg van en de Duitse producers maken ook graag kaas...quote:Op maandag 28 november 2005 11:49 schreef Tomaz het volgende:
Hm, ik vind Paul nou niet echt kaas maken. Maar kaas is relatief natuurlijk, om eerlijk te zijn vind ik die techtrancers ook geen echte kaas. Echte kaas in mijn ogen is Lasgo, Dj Sammy, Milc inc. enz.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:58 schreef Tomaz het volgende:
Genoeg over kaas, krijg hier dikke wegtrekkers doordat ik 's ochtends het woord kaasrandje moet lezen...
Maak eens een sample dan!quote:Op zondag 27 november 2005 23:00 schreef _Supreme het volgende:
listening to: Armin Only: "nummer 68. ID" Ik moet hem weten!
[edit] ohnee, het is toch ID nr. 53 die ik wil weten. [edit]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:58 schreef Tomaz het volgende:
Genoeg over kaas, krijg hier dikke wegtrekkers doordat ik 's ochtends het woord kaasrandje moet lezen...
Dit is alleen de discussie nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef DreamAway het volgende:
dus voor die mensen die er kritiek op hebben; zij staan er wel en jullie niet! respecteer dat !![]()
idd, ik dacht, laat maar zeg het maar een keer nietquote:
lekker plaatquote:
Simpelweg briljante plaatquote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef hp22 het volgende:
36. Annie Lennox - The Saddest Song (Kuffdam & Plant Remix)
Hij stokt op 91% op Edonkey. Daagje wachten misschienquote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef Soldier2000 het volgende:
Street Angels - Another Day
Heeft iemand die? Krijg hem echt niet gevondenzoek er al weken naar
![]()
Ah, van jouw vocal ga ik dus een sample makenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef DreamAway het volgende:
[bla]
Er zijn mensen die superveel luisteren en daardoor ook de tracks erg goed kennen. Ik persoonlijk heb weinig met namen van tracks. Soms weet ikzelf amper wat ik draai... dan moet ik achteraf op de cd kijken hoe die plaat heet maar vooraf herken ik em wel.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:53 schreef _Supreme het volgende:
bedankt, bedankt!
Hoe kennen jullie al die tracks zo goed? Ik luister veel trance en livesets, maar ik kijk niet bij elke track hoe die track heet. Kijken jullie elke dag welke platen er uit komen, en luisteren jullie ze individueel meteen ofzo?
Dat snap ik niet echt. Hoe weet je dan wat je gaat draaien? Je flikkert gewoon wat in die CDJ800?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zijn mensen die superveel luisteren en daardoor ook de tracks erg goed kennen. Ik persoonlijk heb weinig met namen van tracks. Soms weet ikzelf amper wat ik draai... dan moet ik achteraf op de cd kijken hoe die plaat heet maar vooraf herken ik em wel.
Nee... ik herken de naam wel en denk vette plaat! Maar als hij dan eenmaal 2min bezig is ofzo en mensen vragen op msn .. wat is dit voor plaat dan weet ik dat niet altijd. Is natuurlijk niet met alle platen zo maar sommigen welquote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat snap ik niet echt. Hoe weet je dan wat je gaat draaien? Je flikkert gewoon wat in die CDJ800?
Lijkt me toch echt onhandig. Want dan kan je b.v. niet denken van 'hier moet plaat x erachter, omdat die goed matched met wat ik nu draai'.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... ik herken de naam wel en denk vette plaat! Maar als hij dan eenmaal 2min bezig is ofzo en mensen vragen op msn .. wat is dit voor plaat dan weet ik dat niet altijd. Is natuurlijk niet met alle platen zo maar sommigen wel.
Tis niet zo dat ik totaal niet weet wat ik draai maar soms staan er onvolledige namen op de cd ofzo. Vaak weet ik ongeveer wat de sounds is van de plaat maar namen.... neuhh die weet ik vaak niet precies.
Dat valt erg mee hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt onhandig. Want dan kan je b.v. niet denken van 'hier moet plaat x erachter, omdat die goed matched met wat ik nu draai'.
Of zie ik dat verkeerd.
Extreem vette shit dus!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef rubbereend het volgende:
Matthew Dekay dus op TE in de Armada zaal
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ah, van jouw vocal ga ik dus een sample maken![]()
Kom eens op msn man lul!quote:
Hey Pikkebaas! Ik ben druk aan de studie, en moet zo direct naar de stad een suf cadeau kaufen. Dan roeien. En dan zuipen.quote:
En dan zeker weer om 05.03 met je dronken posten op mtu. MWhehehe.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hey Pikkebaas! Ik ben druk aan de studie, en moet zo direct naar de stad een suf cadeau kaufen. Dan roeien. En dan zuipen.
Het duurt nog wel even voordat ik online kom!
Dekay is natuurlijk werelds, de rest zijn leuk van de namen hierboven, mis toch ferry, wat draaide hij in 2004 subliem zegquote:Op donderdag 1 december 2005 15:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
Lineup van TE 2006. Van Rubbereend:
Main:
Ernesto & Bastian
Armada stage:
Matthew Dekay
Parry O'Neil
M.I.K.E.
Remy & Ronald Klinkerberg (& Armin van Buuren Live, is dan weer jammer)
Madhouse stage:
4 Strings
Amen!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:43 schreef Tomaz het volgende:
Holy, beste line-up TE sinds tijden!!
Zeer matige reactie op een erg toffe line-upquote:Op donderdag 1 december 2005 16:37 schreef marciemarcs het volgende:
wat doet matthew dekay op trance energy??
Voor de armada stage hoef ik niet te gaan die organiseren 5 feesten ongeveer per jaar.
Moet wel toegeven dat ID-T de innovatieve lijn doorzet
Begin was erg naar mijn zin... iets te lomp nuquote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef marciemarcs het volgende:
Asot is matig nu btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |