WOW!!! Een goeie contender voor Selu Vibra - Stargazing voor de epic knaller van vroeg 2006quote:Now playing: Pervading Call - On my mind (Ace da Brain mix).mp3
Ik vind Epic wel oke dan tenminste....quote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef da_rippah het volgende:
Pulser - Cloudwalking
Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal Creatures
Ace's Delight - Mental Theme (Ace Da Brain's Hell on Earth Remix)
Vengaboys - Kiss (Airscape Remix)
Tiësto - Sparkles (Airscape Remix)
Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
Om maar een paar gouwe oudjes te noemen
Handjes in de lucht en lasers aan. Dat werk dusquote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef da_rippah het volgende:
Pulser - Cloudwalking
Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal Creatures
Ace's Delight - Mental Theme (Ace Da Brain's Hell on Earth Remix)
Vengaboys - Kiss (Airscape Remix)
Tiësto - Sparkles (Airscape Remix)
Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
Om maar een paar gouwe oudjes te noemen
Nou dat zal je dan verbazen, maar ik merk weinig verschil tussen Armin die Love Theme Dusk erin gooit of Sander K die Mr Roboto draait, qua reactie van het publiek danquote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Joppy het volgende:Nee!
Helaas kan ik het niet voordoen, maar bij het genoemde epic gaan de armen anders de lucht dan progressive.
Of doel je op de lasers
zeker wel, bij armin gaan al die handjes in de lucht en 'meespelen'quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Nou dat zal je dan verbazen, maar ik merk weinig verschil tussen Armin die Love Theme Dusk erin gooit of Sander K die Mr Roboto draait, qua reactie van het publiek dan
Zoals ik al zei, het is dat ik niet voor kan doen (voornamelijk met die 'epic')quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Nou dat zal je dan verbazen, maar ik merk weinig verschil tussen Armin die Love Theme Dusk erin gooit of Sander K die Mr Roboto draait, qua reactie van het publiek dan
Uplifting dus... zeg maarquote:Op donderdag 15 december 2005 02:25 schreef star_gazer het volgende:
Epic is gewoon... Ja ehh.. Hoe leg je dat uit... Ik noem het altijd kippenvel-trance, vooral tijdens de break
De break is altijd subliem, met vaak klassieke elementen en de climax volgt vaak op een flinke opgebouwde lading en is dus heerlijk. Meestal breekt de lading wel vrij snel af na de climax en verliest de plaat z'n power, maar voorgenoemde elementen maken een goeie epic plaat vaak het hoogtepunt van een set IMO
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:05 schreef Agrafes het volgende:
[..]
zeker wel, bij armin gaan al die handjes in de lucht en 'meespelen'![]()
je wordt er zo af en toe moe vanquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |