*Op vinyl heeftquote:Op zondag 11 december 2005 22:28 schreef hp22 het volgende:
4. özgür can - mind your step [truesoul]
b-kant vind ik vetterquote:
Die heb ik ookquote:
Ja... kom... dan weet jij et ookquote:Op maandag 12 december 2005 13:01 schreef Soldier2000 het volgende:
En wat is de b kant dan?
die is vetterquote:Op maandag 12 december 2005 13:01 schreef Soldier2000 het volgende:
En wat is de b kant dan?
Dat is toch de plaat die voorheen bekent stond als: Matthew Dekay - Digifruitella ?quote:Op maandag 12 december 2005 14:56 schreef AversusZ het volgende:
Sinds kort in bezit van Matthew Dekay - Trousy en wat is Matthew Dekay - TImeless (Dub mix) een onwijs lekker nummer![]()
Matthew Dekay- If I Could Flyquote:Op maandag 12 december 2005 15:46 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Dat is toch de plaat die voorheen bekent stond als: Matthew Dekay - Digifruitella ?
iid een lekker nummer maar ik kan ook geen slecht nummer noemen van meneer Dekay
Die is ook super goedquote:Op maandag 12 december 2005 15:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Matthew Dekay- If I Could Fly
Ach.. slecht is relatief... maar goed vind ik em zeker niet
Madokaquote:Op maandag 12 december 2005 15:58 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Die is ook super goed![]()
Zit ook een hemelse Madoka remix bij
Niet dat ik weet. Dacht dat twee totaal verschillende nummers waren. Maar moet je zeker gelijk geven over de producties van meneer Dekay. Allemaal erg sterk. Clearing the Mind en Badquote:Op maandag 12 december 2005 15:46 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Dat is toch de plaat die voorheen bekent stond als: Matthew Dekay - Digifruitella ?
iid een lekker nummer maar ik kan ook geen slecht nummer noemen van meneer Dekay
Dat ligt meer aan above and beyond denk ikquote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef hp22 het volgende:
Above & Beyond - Alone Tonight (Matthew Dekay Remix) vind ik erg matig
hahaquote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan above and beyond denk ik... wat een kaas plaat is het orgineel
Mwhehe.quote:
Ozgur Can - Next Stopquote:Op maandag 12 december 2005 13:01 schreef Soldier2000 het volgende:
En wat is de b kant dan?
Damn, die vind ik lekker!quote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef hp22 het volgende:
Above & Beyond - Alone Tonight (Matthew Dekay Remix) vind ik erg matig
Beste plaat uit de laatste (of 1 van de laatste) Trance Arround The World's van Above and Beyondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |