Maar toen..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Begin was erg naar mijn zin... iets te lomp nu
Ik snap je wel, als je alleen voor Armada ga kan je beter niet doen, armada kost meestal 20 ofzo en dit iets van 50quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef marciemarcs het volgende:
Haha ja zo komt het idd wel over.. maar bedoelde het eigk niet zo
zeker een top line up voor Trance Energy! Maar op een of andere manier heb ik het niet zo op dat feest
Heb ook gezegd dat grote feesten niet echt mijn ding zijn dus ik weet niet of ik ga.
Asot is matig nu btw
ahum...37 is regularquote:Op donderdag 1 december 2005 21:41 schreef Xantra het volgende:
[..]
Ik snap je wel, als je alleen voor Armada ga kan je beter niet doen, armada kost meestal 20 ofzo en dit iets van 50
nu begin ik ook te twijfelen haha
met die 50 bedoelen ze Trance energy, toch?!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:44 schreef da_rippah het volgende:
Nou neeArmada nights op de ocean diva kosten meestal 25 euro ofzo.
Klopt!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:51 schreef marciemarcs het volgende:
Wat ik me nog kan herinneren van Trance Energy is het paupervolk.. zwaar gedrogeerde gasten die maar hopen dat traffic voorbij komt. Natuurlijk zwaar generaliserend maar vind de sfeer op een armada night echt 10 keer beter
Cheers, dat wordt opnemenquote:This Saturday, December 3rd 2005, Tiësto will celebrate the launch of his renewed www.tiesto.com website. He will play a 6 hour set in the Heineken Music Hall in Amsterdam.
Because a lot of people won’t be in the situation to attend this event because they do not live in The Netherlands or because of the rapid ticket sales of the event, we have made arrangements in cooperation with Planet Internet/Heineken Music Hall that the full set will be streamed live during the night. The streaming will begin at 10PM CET and will cover the whole night until 7AM CET. The stream will be provided for free as this is the official launch party of the new www.tiesto.com website.
Interessant, ik meld me maar even aan denk ikquote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef Tomaz het volgende:
Guys (and girls)!
Check out www.tranceradioguide.com!
Net nieuw, wordt een hit!
Voor een kick is het makkelijker om een sample te zoeken en die in de Redrum te laden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:47 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier trouwens meer mensen die al eens met reason gekloot hebben? Ik ben een tijdje aan het knoeien, maar ik kan geen goeie bassdrum maken met de subtractor... Tips iemand??
Een kick met de subtractor? Gewaagd plan! Maar probeer eens een lage cutoff met veel resonantie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:47 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier trouwens meer mensen die al eens met reason gekloot hebben? Ik ben een tijdje aan het knoeien, maar ik kan geen goeie bassdrum maken met de subtractor... Tips iemand??
Dankje, wist niet dat dat topic bestondquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:55 schreef Stupide het volgende:
[..]
Voor een kick is het makkelijker om een sample te zoeken en die in de Redrum te laden.
Het Grote Propellerheads Reason Topic - Deel 2
Reason is voor die-hards... ik ben maar een pussy...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:47 schreef star_gazer het volgende:
tom wat doe je nou... ben ik niet gewend van jequote:Op vrijdag 2 december 2005 16:33 schreef jackson het volgende:
-- TRACKLIST --
01. Eric Prydz pres. Pryda - The gift
02. Tiefschwarz - Warning siren (cass and mangan remix)
03. Angello & Ingrosso pres. Buy now - For sale (extended mix)
04. Ferry Corsten - Fire (bush II bush vocal mix)
-------
TOTAL TIME: 59:59 min
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:19 schreef hp22 het volgende:
13. Armin Van Buuren - Control Freak (Sander Van Doorn Remix)
Je hebt me een tijdje niet horen draaienquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:03 schreef Xantra het volgende:
[..]
tom wat doe je nou... ben ik niet gewend van je
the gift heb ik laatst ook nog mee geopend, die breaks zijn zo geil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |