Ha, je bent er weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:49 schreef Enyalius het volgende:
sinds gisteren enorm veel gezeur van passmailer. kon niet meer inloggen, kreeg geen bevestiging mailtjes...nu doet ie het. meteen beetje info aangepast.
wat meer info over me nieuwe werklocatie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kijfhoek_%28rangeerterrein%29
kwam dat tegen toen ik naam van werkgever opzocht. haal prorail en railned altijd door elkaar
Had je vrouw model gestaan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:06 schreef UncleScorp het volgende:
Ik moest nog ff pic posten van onze snowbabe van deze morgen :
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
waarom dat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Jeezz, Eny. Ik vind je nieuwe avatar een beetje creepy (kwiepie)
quote:
Die tweede is wel okay.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef Enyalius het volgende:
weet niet welke ik wil gebruiken...hier zijn een paar
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
maar ik ga es ff wat eten scoren
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef Enyalius het volgende:
zo eten is ook weer gedaan. 2 schnitzels en wat snijbonen. ik eet niet echt voor de smaak alleen voor de voedingswaarde. vind eten een tijdverspilling
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:16 schreef sweetgirly het volgende:Die snowbabe!
Meeste mannen maken een sneeuwpop met een klein lichaampje en een allesoverheersende voorgevel en dit is precies andersom.
Subtiele tietjes zijn okayquote:Lijkt een beetje op Oprah Winfrey maar dan met heel subtiele tietjes
<
Aye meid, heel Nederland heeft vertraging en kuren op het moment.quote:had eigenlijk geen tijd voor een reactie, maar deze wel even + daarbij heeft mijn toetsenbord weer kuren * zucht -> lees: sterke vertraging![]()
Enkel een Michelangelo kan de schoonheid van mijn vrouw uitbeeldenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Had je vrouw model gestaan?
die tietjes
Ik wou er idd een slanke van maken, maar het risico dat ze zou omvallen ...quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.
agreequote:Subtiele tietjes zijn okayEn ik kan het weten .
disagreequote:En een vette kont is ook okay
Ik vond ze leuk. En Scorp.... dat is de juiste benadering van tietjesquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Enkel een Michelangelo kan de schoonheid van mijn vrouw uitbeelden
En die tietjes ?
Wat een reacties zeg !
Dat is liefdevol handwerk hoor !![]()
Jaaaa, die negers... (het woord alleen al) Heb er zoeen in huis en hij´s prachtigquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:42 schreef Enyalius het volgende:
zo achteruitstaande ronde als bij die negers? ik denk daar meestal bij van...omg die gasten hebben een misvormde rug. het hoort allemaal in 1 rechte lijn te staan in een mooie S-vorm niet zo'n uitstekend geval.
moet ook denken aan van die ouderwetse kakmadams die met uitstekende reet in de lucht rondlopen. denk ik van...loop normaal
Ik zeg ook niet dat je de kont mooi moet vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef Enyalius het volgende:
wat jij wilt. ik vind het er niet uit zien
Het gaat om het idee, dat ze omvallen ok, maar ik vond het wonderbaarlijk (geweldig) gezien de meeste mannen een voorgevel erop kletteren van heb ik jou daar, bos stro op de schaamstreek etc. Ze weten waar ze accent op moeten liggenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.
Ik zeg toch ook niet dat het niet ok isquote:Subtiele tietjes zijn okayEn ik kan het weten .
En een vette kont is ook okay
Ach jaquote:Aye meid, heel Nederland heeft vertraging en kuren op het moment.
kom maar halenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Enyalius het volgende:
welke sneeuw? stelletje egoisten!!! geef es wat aan ons
Hier is net een verse laag gevallen van wel 10 cm. En tis me toch mooi. Donker en licht tegelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:52 schreef vamperotica het volgende:
Hier is de sneeuw al weer bijna weg
Hier...... een Sneeuwbal met nageltjesquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Enyalius het volgende:
welke sneeuw? stelletje egoisten!!! geef es wat aan ons
oe.... Hiij is wel mooi....quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:06 schreef Enyalius het volgende:
is laat. moet wel slaapplaats hebben dan
[afbeelding]
ik ga die bestellen over een tijdje. was van plan een gelijksoortige te halen, maar die was uitverkocht en hadden ze niet meer bijgevuld
dus deze maar. het gaat immers meer om de vorm van het lemmet dan de hilt
mijn nieuwe athame!!
quote:Girl "resurrects" after 11 years
Sixteen-year-old Josephine Chilamba, who died at the age of five in 1994, is believed to have resurrected last month after spending 11 years in the world of darkness. Josephine surprised people who spotted her walking around a graveyard as mourners were returning home after burial ceremony of one village member in Mkungula Village on October 2, 2005. Hailing from Mtemwende Village in Traditional Authority Tambala, Dedza, Josephine told people who questioned her that she was looking for her mother, Luduwina Chilamba. Luduwina said her daughter died in April, 1994 after a short illness as they were transporting her to Nkhoma Mission Hospital...
omfg vet lijp mesje manquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:06 schreef Enyalius het volgende:
is laat. moet wel slaapplaats hebben dan
[afbeelding]
ik ga die bestellen over een tijdje. was van plan een gelijksoortige te halen, maar die was uitverkocht en hadden ze niet meer bijgevuld
dus deze maar. het gaat immers meer om de vorm van het lemmet dan de hilt
mijn nieuwe athame!!
[size=24]COZZIEWOZZIEE[/size]quote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef coz het volgende:
eergister maar niet geprobeert thuis te komen
wist dat ik gister anders weer de grootste moeite zou hebben om terug te komen op werk
bij een collega blijven crashen .. 45 cm sneeuw is best veel , en genoeg om veel chaos te veroozaken![]()
het zou wellicht helpen wat meer aan de manier van uitdrukken te werken. reageren als een 14jarige gamer die constant geowned wordt met counterstrike werkt niet echt mee. dat is tenminste als je wilt dan mensen je überhaupt begrijpen. af en toe heb je wel wat nuttigs te melden. vraag me af waarom het een lange tijd terug wel kon en de afgelopen maanden opeens niet meer.quote:Op zondag 27 november 2005 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
oh en btw , wtf loop je me te flamen noob
als jij iets niet snapt , hou dan je bek en ga met je plofkop in een badkuip hangen
of luister gewoon beter , zonder meteen te gaan lopen judgen , of ben je julie
quote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef coz het volgende:
eergister maar niet geprobeert thuis te komen
wist dat ik gister anders weer de grootste moeite zou hebben om terug te komen op werk
bij een collega blijven crashen .. 45 cm sneeuw is best veel , en genoeg om veel chaos te veroozaken![]()
UOquote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:
an ex por , vas ort flam , corp por , an mani , in nox , vas flam
owned?
d(O_O)b
np welke shard speel jequote:Op zondag 27 november 2005 17:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
UO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mn grootste verslaving allertijde!!!
Baaj i luv u
sorry als ik vreemd overkom maar heb maar 2 uurtjes geslapen
Then where is his magic stick?quote:
speelde.quote:Op zondag 27 november 2005 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
np welke shard speel je
pay , free?
check es op age of virtues , uber shard
speel ik ook op
Just a warning, je weet het nooit met die lui..quote:Op zondag 27 november 2005 20:08 schreef coz het volgende:
volgens mij is dat gevecht al lang voorbij
een openstaand verzoek van één der aangesprokenen. Maar ik heb wel gezegd wat ik zeggen wou, en ga ervan uit dat dat wel begrepen is zo her en derquote:Op zondag 27 november 2005 21:24 schreef BaajGuardian het volgende:
was da
quote:Op zondag 27 november 2005 21:59 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius] schuilt achter Nok[/me]
slechte meneer iteejer heeft weer es commentaar. zeg es hoe goed ik me wel niet gedragen heb in vergelijking met de maand(en) ervoor *sniff*
[me=Enyalius pakt de zweep
ik ga weer verder met WoW, wil lvl 31 worden vanavond. zal wel tijdens me downtimes ff komen kijken.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef Enyalius het volgende:
heb al de hele dag power/speed metal op staan. lekker melodieus, maar toch lekker rap en hard.
Paragon is de band die nu speelt op mijn grote winamp lijst
zweepje...was ter bescherming zodat ik net als die stoere Indiana Jones er mee vandaar kan gaan
maar jij mag ook wel wat er van voelen als je wilt hoor
Branden zult gij.quote:Op maandag 28 november 2005 08:21 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp is al aangekomen in de hel
Hier lijkt het erop dat het alleen jij en ik zijn vandaagquote:
Oo? Klinkt alsof je je er eigenlijk op verheugde en het nu een beetje tegenvalt.quote:Op maandag 28 november 2005 08:53 schreef UncleScorp het volgende:
Nooit gedacht dat de hel zo eenzaam zou zijn
Ow, die. Je eigen persoonlijke huisbitchquote:
Zo te zien heb je een leuk weekend gehadquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 10:09 schreef Enyalius het volgende:
mogguh
uitslapen kan niet, zon scheen recht in me bakkes. ff wat telefoontjes doen zometeen om het 1 en ander recht te zetten. net een bericht gehad over me definitieve bruto inkomen voor volgende week en das lager op de trap dan ik dacht, maar het bedrag zelf is net zo hoog als ik dacht. lekker!!
* Enyalius begint al vast zijn spaarplanning en vakanties en andere zooi op papier als budget neer te zetten. 800-900 per maand sparen. kan ik lekker op vakantie na een tijdje. eigen huisje....kan niet wachten
Smallip dusquote:Op maandag 28 november 2005 10:26 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
net met Diklip ( wie geen diklip meer is)
naar de tandarts geweest... dacht even een controlle en dan is het klaar....
nee hoor, over 2 weken weer terug. En dan over 4..8.... enz.....
quote:Op maandag 28 november 2005 10:22 schreef Enyalius het volgende:
tja :S ik ga het tenminste niet uitgeven aan dingen zoals schilderijen en onzin als snoep. dat doe ik wel met de andere helft
lang leve de verzekering!quote:Op maandag 28 november 2005 11:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Smallip dus
Tja.... de tandarts wil er natuurlijk wel iets aan verdienen, he!
quote:Op maandag 28 november 2005 11:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
lang leve de verzekering!![]()
helpt me er wel even aan herinneren dat ik contact op moet nemen met t CWI.... begin ene beetje door mn reserves heen te raken en mn inkomsten komen de laatste maanden niet boven de 3, 4 of 500 euro uit
quote:Op maandag 28 november 2005 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hell, girl!!!!! Heb je dat nog niet gedaan?????? Ben je gek???
zal lastig worden. je moet er altijd snel bij zijn. er gaat altijd zoveel tijd overheen. eer dat je hebt wat je wilt zit je pas echt in de shit. ach ja wie ben ik, ik zal toen ook altijd af te wachten en de kat uit de boom te kijken tot het allerlaatste moment tot ik gewoon dwangmatig wel moest handelen. you live and learn. tegenwoordig meteen actie ondernemen, heb je later profijt vanquote:Op maandag 28 november 2005 11:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
eerst moest alles rond zijn met dit huis en moest ik van mn huurhuis af zijn... Dat ws dus 22 september zo. maar toen begon het werk ook minder te worden... Dus t wordt idd wel tijd nu...
what's new. het zit daar altijd vol met junks of negers en een lading gespuis dat wil je niet weten.quote:Op maandag 28 november 2005 15:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Wel veel negers gezien, het leek wel een ghetto op het station Heerlen
quote:Op maandag 28 november 2005 15:09 schreef Enyalius het volgende:
[..]
what's new. het zit daar altijd vol met junks of negers en een lading gespuis dat wil je niet weten.
loop daar altijd maar snel langs. voor je het weet heb ik iemand neergehaald en moet ie afgevoerd worden uit zelfverdediging.
Ben ik aan het luisteren nuquote:Op maandag 28 november 2005 15:17 schreef Enyalius het volgende:
heb paar albums van Arch Enemy, hoezo?
quote:Op maandag 28 november 2005 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
op alle stations zitten veel negers en junks....wat moeten ze anders de hele dag doen?
ja, idd...Op elk station zitten wel negers .... En junks...En negers die junk zijn..En turken, marrokanen, chinezen, hindoestanen, belgen, duitsers, engelsen, fransen enz.... Sommige junk, sommige niet...Sommige wachten op de trein, bus, taxi, een vriend... Sommige zitten er om rotzooi te trappen...En goh... Soms zitten er ook nederlanders!quote:Op maandag 28 november 2005 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
op alle stations zitten veel negers en junks....wat moeten ze anders de hele dag doen?
zo eentje had ik er zaterdag avond tijdens het stappen.. loop ik rustig met me vriedin richting de uitgang roep zon neger tegen me "ik check je sweety neger" ik ben zo blank als maar kan.... wtf ik ben geen neger.. en me sweety is me vriendin en daar blijf je met je gore poten van af!quote:Op maandag 28 november 2005 15:38 schreef BaajGuardian het volgende:
ik liep over straat met mn boodschappen (vodka , cola , brood , pindakaas , en veel pakjes thee)
komen er 2 gastjes aanlopen met zon r&b wijf erbij , in het park that is..
een van die gastjes opeens zon debiel hipop geluid maken en naar me toe bewegen met zn arm
jeweet wel zon *check is hoe stoer ik ben yo*
ik had em bijna een veeg met mn fles drank gegeven , maar dat was zonde , dus ik keek em aan , rolde met mn ogen , zo van wtf debiel , en liep door...
dat soort mongolen moet je toch echt in kampen zetten ofzo...
zo sneu..
quote:Op maandag 28 november 2005 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zo eentje had ik er zaterdag avond tijdens het stappen.. loop ik rustig met me vriedin richting de uitgang roep zon neger tegen me "ik check je sweety neger" ik ben zo blank als maar kan.... wtf ik ben geen neger.. en me sweety is me vriendin en daar blijf je met je gore poten van af!
quote:Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja, idd...Op elk station zitten wel negers .... En junks...En negers die junk zijn..En turken, marrokanen, chinezen, hindoestanen, belgen, duitsers, engelsen, fransen enz.... Sommige junk, sommige niet...Sommige wachten op de trein, bus, taxi, een vriend... Sommige zitten er om rotzooi te trappen...En goh... Soms zitten er ook nederlanders!
Maar ja... wat moeten 'ze" anders de hele dag doen?
Weet nog wel, ooit lang geleden toen de ov studenten kaart net zn intrede had gedaan...
Heerlijk was het om op het centraal station in amsterdam te zitten en de hele dag alleen maar rondkijken!
quote:Op maandag 28 november 2005 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Misschien ziet hij je gewoon als 'bro
Maar dan zou hij van je vriendin moeten afblijven als 'bro zijnde.
Vind het ook altijd grappig hoe ze elkaar vuistjes geven als ze elkaar tegen komen als brothers. Zie je bij blanken trouwens ook vaak, die hebben dat overgenomen volgens mij.
Zie je wel dat je een nigger bentquote:
ik hou ook van R&B en Rap.... damn ik ben een wigger.quote:Op maandag 28 november 2005 16:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een nigger bent
zelfs je usericoon heeft een petje opquote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hou ook van R&B en Rap.... damn ik ben een wigger.
what the fuck homeboy dat is een freaking mijter jah! beetje RESTECPA voor mijn Ava niggaquote:Op maandag 28 november 2005 16:12 schreef coz het volgende:
[..]
zelfs je usericoon heeft een petje op![]()
Thank you dearquote:Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja, idd...Op elk station zitten wel negers .... En junks...En negers die junk zijn..En turken, marrokanen, chinezen, hindoestanen, belgen, duitsers, engelsen, fransen enz.... Sommige junk, sommige niet...Sommige wachten op de trein, bus, taxi, een vriend... Sommige zitten er om rotzooi te trappen...En goh... Soms zitten er ook nederlanders!
Maar ja... wat moeten 'ze" anders de hele dag doen?
Weet nog wel, ooit lang geleden toen de ov studenten kaart net zn intrede had gedaan...
Heerlijk was het om op het centraal station in amsterdam te zitten en de hele dag alleen maar rondkijken!
ik ga ook eens zo'n belachelijk petje soepenquote:Op maandag 28 november 2005 16:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
neej je bent me homeboy
quote:Op maandag 28 november 2005 16:12 schreef coz het volgende:
[..]
zelfs je usericoon heeft een petje op![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef Enyalius het volgende:
jojo?![]()
net relaxt nieuws gehad. krijg op de 9e salaris van vorige werkgever + nog alle vakantie dagen. dus 6 weken uitbetaald. en omdat het papierwerk bij nieuwe werkgever zo snel is geregeld op de 12e hoogstwaarschijnlijk 1 week van daar nog uitbetaald krijgen. kon niet beter voor een december maand.
als ik krijg wat ik verwacht ga ik METEEN dat schilderij bestellen Nok.
al die lekkere meevallers
denk dat ik nu maar lekker WoW ga spelen. ben bijna lvl 32 na vanochtend gespeeld te hebben, misschien nog een lvl33 eruit persen voor bedjetijd hehe
doe ik niet aan. opzouten met die nep feesten.quote:
het is van een Tarot kaart uit me deck. de magiërquote:Op maandag 28 november 2005 17:31 schreef RSH11 het volgende:
Enyalius, je avatar doet me aan xmen denken.
Da weet ik.quote:Op maandag 28 november 2005 18:07 schreef Enyalius het volgende:
[..]
doe ik niet aan. opzouten met die nep feesten.
ik ga wel naar het midwinter feest, Yule en zo.
dus mijn feest is al voorbij terwijl het neppe kerst nog moet beginnen. moet er van kotsen dat hypocriete gedrag rond die tijd en dat commerciële gezeik. ik geef er geen cent aan uit en ik ga ook niet nep vrolijk zitten doen rond die tijd. ga ook niet bij familie op bezoek e.d. op kerstdagen.
En even als aanvulling op mijn post van net:quote:Op maandag 28 november 2005 18:07 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dus mijn feest is al voorbij terwijl het neppe kerst nog moet beginnen. moet er van kotsen dat hypocriete gedrag rond die tijd en dat commerciële gezeik. ik geef er geen cent aan uit en ik ga ook niet nep vrolijk zitten doen rond die tijd. ga ook niet bij familie op bezoek e.d. op kerstdagen.
pfft als het zo moet...quote:Op maandag 28 november 2005 18:19 schreef UncleScorp het volgende:
Wie trekt er mij hier gvd es een kaart ivm mn werk ?
quote:
Idd en die komen pas na de RSZ aan de beurtquote:
kerst is bedoeld als viering van christus .. klopt inet zo veel van met die schapen in een bevroren weide onder het toeziend oog van een paar herders .. uhhuh . kerst is een veredelde midwinter viering .. tjaquote:Op maandag 28 november 2005 18:07 schreef Enyalius het volgende:
Kerst is eigenlijk gestoeld op al die andere feesten die je zelf al noemde. Als combinatieversie. Er is alleen een Christus kaartje aangehangen een paar onderd jaar na christus. Wat waarschijnlijk ook een historische figuur is. Net als Sint Nicholaas. Die vergelijking gaat dus niet op.quote:Op maandag 28 november 2005 18:55 schreef Enyalius het volgende:
wat feestdagen betreft. vier iets dat ook ergens op gestoelt is. kerst is nergens op gebaseerd behalve geldklopperij. samenzijn en dingen doen met de mensen om je heen doe je het hele jaar, dus waarom 2 dagen er speciale aandacht aangeven? elke dag dat je met die persoon bent is speciaal. nu gaan mensen geforceerd, hypocriet, gedragen rond deze tijd.
dat mensen in de loop der tijd allerlei zelf verzonnen waarden aan iets toekennen maakt het nepfeest niet echter. sinterklaas is in een verdomhoekje geduwd, maar dat feest is tenminste gebaseerd op een heilige die er werkelijk rondgelopen heeft. wat heeft kerst? behalve dat het gejat is van sinterklaas en aangepast voor commerciele doeleinden?
er zijn genoeg feesten het hele jaar door, en kerst is 1 die afgeschaft mag worden.
elk jaar datzelfde gezeur weer. snap wel waarom mijn ouders het land uitgaan rond deze tijd. jammer genoeg heb ik niks met indonesie etc anders zou ik wel meegaan.
Nee hoor. De eerste christenen verneukten niet eens zo veel. Eigenlijk waren het de romeinen die het verneukten. Voor Jezus langskwam had de sektarische groep niet eens de naam christenen. Ze vielen gewoon onder de grote groep joden. De opstand ging meer om de brute manier waarop godsdienstvrijheid werd onderdrukt. Honderden jaren zijn de volgelingen van christus daarom ondergronds geweest.quote:Op maandag 28 november 2005 20:15 schreef Enyalius het volgende:
Bever krijgt boom op de kop
die is goed![]()
zie het maar als een waarschuwing. een hard werker is een doodwerker
christenen en dergelijke hebben inderdaad veel verneukt, zullen we maar zeggen. en wij romeinen hebben daar in de eerste paar honderd(en) jaar niks mee te maken willen hebben. werd erg toen die jezus langs kwam. al die opstandelingen en zo. tja na een tijdje moet je wel enigzins aanpassen om de orde te bewaren.
Kerst gaat niet over de wederopstanding maar over de geboorte. Hemelvaart gaat over de wederopstanding. (en Beltane is Pasen geworden trouwens). Dus over welke geschiedenis boekjes heb je het? In de boekjes kun je lezen dat de geboorte van christus niet in december heeft plaatsgevonden. En wss zelfs niet eens in het jaar dat honderden jaren later.quote:en in de geschiedenisboekjes kun je ook lezen dat de wederopstanding van jezus niet in december was. romeinse keizers hebben namelijk een paar extra maandjes aan de kalender toegevoegd. dus de wederopstanding was meer richting september/oktober.
Blijkbaar vonden de Romeinen het wel nuttig om in hun rijk uniformiteit te creeeren. Degenen die tegen het einde van het romeinse rijk de regels bepaalden waarom de rest is verder gegaan waren uiteindelijk toch nog steeds romeinen. Alleen in andere naam. De regels verschilden niet.quote:heidense feesten waren toen...moet ik ff ver terug denken. dat waren gewoon de lokale feesten van de wilde barbaren. zoals de Noorse mythen. de keltische dingen kwam ik pas tegen bij de belegering van Yorke. en de Griekse mythology zat er al sinds het begin af aan in.
er zijn veel volksfeesten, maar laat ze gewoon zo. niemand die zit te wachten op een algemeen gemengd feest op een dag dat het iedereen schikt. "schikt het? - nee" - Bert Visscher met Bloemschikken.
Yepquote:wat dat eten prepareren, dat is net zoals met dat water. het reageerd op intenties die je via vibraties uitzend. frequenties van liefde en dankbaarheid maken dingen lekkerder en zuiverder. en het tegenovergestelde...als je iets negeerd gaat het sneller dood dan dat je zegt dat je het haat.
Goeiemorgen allemaal, trouwensquote:wanneer ik romein was? heh ben het meerdere keren geweest. het was een langdurig regime weet je nogheb aardig wat afgeroeid als slaaf bijvoorbeeld hehe.
Hoezo?quote:
dat ik nog niet gepost heb wil niet zeggen dat ik maar lig t esnurken hoor! kids komen nog steeds niet vanzelf op school helaas!quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:44 schreef Enyalius het volgende:
voor jouw is het vroeg om hier te posten
ben zelf al sinds 6 wakker. moet dat ritme eruit gaan krijgen om elke dag om 6 uur op te staan. hoeft namelijk niet meer.
hoop dat het beetje droog blijft vandaag. zometeen 45minuten fietsen en de stad in, filmpje kijken in de na-middag. dus ik wil GEEN slecht weer. wat doe ik moeilijk o.O ik kan zorgen dat het geen slecht weer is waar ik kom. pfft soms ben ik zo onpraktisch bezig. het is net alsof je een wond hebt en vergeet dat je het zelf genezen kan via reiki
Sneeuw vind ik wel leuk!quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:04 schreef Enyalius het volgende:
het moet verplaatst worden dus zeg het maar
duw gewoon richting het zuiden. ik zei dat het tussen 9:30 tot 18:00 droog moet zijn daar waar ik ben. zo te zien luisteren ze een beetje te snel want de zon breekt nu al door
Zie je wel.... helemaal in de war!quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:08 schreef Enyalius het volgende:
ze? het is onzijdig hoor o.O
Ach ja.... Recht fiets je toch niet, met een beetje muziek op je oren!quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:13 schreef Enyalius het volgende:
hheehehe. het is nu wel helemaal droog opeens. zon fel in me gezicht. zal lekker fietsen worden, zie niks. maar dat zie ik dan wel weer...of juist niet
me broek is ook wer gekrompen terwijl ik het niet heet was en de eerste 4-5 wasbeurten ophang ipv in de droger doe. gelukkig koop ik altijd alles 2 maten te groot. riem om de middel en gaan
dacht dateen burnout voornamelijkmet t werk te maken hadquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu
Wat is het verschil tussen een depressie en een burnout ?
Depressie: negatieve kijk op het levenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu
een depressie die komt door je werk heet een burnoutquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu
Ik heb een serieus stresserende job met veel verantwoordelijkheid ... elke verkeerde toets die ge indrukt heeft ffinanciele gevolgen ... sociale wetgeveing die steeds maar veranderd en ingewikkelder wordt. Bovenop deze job als dossierbeheerder heb ik nog een pak algemene taken zoals alles ivm computers oplossen, bestellingen doen enz enz enzquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:09 schreef vamperotica het volgende:
Wat is het wat je zo machteloos doet voelen?
Vind je het werk op zich nog wel leuk?
Ik begrijp je standpunt maar het probleem is dus dat ik teveel in de running zit en er niet uit geraak.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:10 schreef iteejer het volgende:
Bij een burnout, en ook bij een depressie, is het enorm belangrijk om in de running te blijven. Eerst even goed op krachten komen, en daarna weer aan de gang, heel geleidelijk aan opbouwen.
Maar als je stil gaat zitten geef je je over en stroom je ineens helemaal vol met moeheid en somberheid. Probeer dus wel actief te blijven!
klote situatie...Zeker omdt je het al zo vaak zelf aangekaart hebt en je niet serieus genomen wordt....quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb een serieus stresserende job met veel verantwoordelijkheid ... elke verkeerde toets die ge indrukt heeft ffinanciele gevolgen ... sociale wetgeveing die steeds maar veranderd en ingewikkelder wordt. Bovenop deze job als dossierbeheerder heb ik nog een pak algemene taken zoals alles ivm computers oplossen, bestellingen doen enz enz enz
Maar ik kan het luik dossierbeheerder niet meer aan ... ik heb de fut nimeer om alles te blijven opvolgen enzo ...
Maar voor de rest ben ik een administratieve duizendpoot en wil me dan ook op die manier blijven inzetten voor mijn werk.
Ik sta dus wel nog achter mijn werk (logisch na 15 jaar dienst) maar niet meer achter mijn persoonlijke taak.
Dus ik wil gewoon een stap terug doen op de hiërarchische ladder en een stuk van mijn loon inleveren, maar mijn baas houdt mij gewoon al jaren aan 't lijntje zo van "die zaagt wel maar die doet dat wel" ...
Nee , met medelijden of begrip ben ik echt niets ...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:29 schreef vamperotica het volgende:
Denk dat als "men" jouw gevoel hierover serieus zou nemen, je je al een stuk opgeluchter zou voelen, of niet?
Iddquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:48 schreef vamperotica het volgende:
lekker toch zo'n baas....
Fijn ook van die behulpzame collega's....
Ze vergeten alleen dat het werk wat jij verzet gewoonweg niet te doen is voor 1 man.... Weet dat het moeilijk is, maar zou toch proberen je voornamelijk met je "echte werk" bezig te houden en de rest lekker links te laten liggen... Moeilijk omdat het in de loop der jaren jouw verantwoordelijkheid geworden is, maar in feite is het dat niet. ( sorry, heb een beetje problemen met uit mn woorden komen...)
iedereen vindt het wel makkelijk zo, schuift zijn/haar verantwoordelijkheid op jou af en gaat lekker door met lanterfanten....
toch een kwestie van afschuiven, voor je eien bestwil..... Weet het, ik heb makkelijk praten, sta niet in jouw schoenen en weet niets van de situatie en de verantwoordelijkheden af...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd
Maar het probleem is dat die bijkomende taken nooit kunnen wachten ... ik moet steeds mijn echte werk opzij zetten want die dingen moeten direct opgelost of gedaan worden.
En langs de andere kant heb ik dan weer het grootste probleem met mijn echte werk ... het overgroeit me ook en ik kan het allemaal niet meer bijhouden.
ik zou als ik jou was dan eens heeeel goed met je collegas gaan praten.. niet gelijk met het vingertje wijzen van jullie doen niets .. maar gewoon duidelijk uitleggen dat jij het niet meer trekt en of ze je met taken kunnen helpen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:39 schreef UncleScorp het volgende:
Ik werk ondertussen al meer dan een jaar 4/5 ... heb dat speciaal gedaan om mezelf wat te kalmeren ... ik heb toen geen werk afgegeven ... integendeel, ik kreeg er nog jobs bij ... want anderen hoeven maar te zeggen dat ze het niet kunnen (met computers bijv) en dan komt het bij mij terecht ... want die kan da wel ... hij zeurt wel maar doet het wel ...
En idd ... 15 jaar wordt hier weggelachen ... goede verstandhouding my ass ... waarom zou een werkgever nog iemand aanwerven als het nu door 1 persoon ook geklaard wordt ?
Mijn baas heeft altijd zijn kop in de grond gestoken en gister zei em dat hij zijn paraplu openzette ... waarom ? om zijn gat droog te houden ?
En over collega's mag je dan ook weer niets zeggen ... ik doe dus werk voor 2 terwijl ik hier anderen hun dagen zie vullen met emailen , surfen , bellen ...
Zo doorgaan is idd geen optie ... maar wat dan wel ? Als ik zo es op de arbeidsmarkt rondkijk zijn het bijna alleen maar interimjobs die vrij zijn ... en als 40-jarige continu interims doen :/
Dus ik sta echt met mijn rug tegen de muur .
heeel herkenbaar. ik heb hier op dit moment ook last van. ik ben aangenomen voor verkoop en doe nu ook nog inkoop, technische dienst en logistiek. dan weet je van te voren ook dat het niet goed kan gaan... ipv 3 man doe ik het nu in me eentje. maar ik doe idd ook veel aan delegeren (dat is wat anders dan afschuiven, afschuiven is hoppa veel plezier ermee mazzel, en met delegeren blijf je controle op de zaak te houden door te vragen naar de status en blijf je verantwoordelijk.)quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd
Maar het probleem is dat die bijkomende taken nooit kunnen wachten ... ik moet steeds mijn echte werk opzij zetten want die dingen moeten direct opgelost of gedaan worden.
En langs de andere kant heb ik dan weer het grootste probleem met mijn echte werk ... het overgroeit me ook en ik kan het allemaal niet meer bijhouden.
Afschuiven kan alleen als ik een jobaanpassing krijg, en daar wringt het schoentje ...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:54 schreef vamperotica het volgende:
toch een kwestie van afschuiven, voor je eien bestwil.....
Doet er niet toe ... ik apprecieer het heel veel dat ik er es iets over kwijt kan ...quote:Weet het, ik heb makkelijk praten, sta niet in jouw schoenen en weet niets van de situatie en de verantwoordelijkheden af...
Nee een taakomschrijving kennen we hier niet . Dus zeggen 'da staat niet in mijn contract" is niet echt een optie ... dan krijg je gewoon ruzie.quote:Maar als jij straks echt zover komt dat je thuis zit, moet een ander het ook doen.
Heb je niet een soort van taakomschrijving of iets dergelijks?
bedoelde ook niet echt afschuiven, maar dat is wel wat er volgens mij naar oompje wordt gedaan...Hier alsjeblieft, zoek het maar uit, ik ben er van af en jij met je verantwoordelijkheidsgevoel zorgt er wel voor dat het voor elkaar komtquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heeel herkenbaar. ik heb hier op dit moment ook last van. ik ben aangenomen voor verkoop en doe nu ook nog inkoop, technische dienst en logistiek. dan weet je van te voren ook dat het niet goed kan gaan... ipv 3 man doe ik het nu in me eentje. maar ik doe idd ook veel aan delegeren (dat is wat anders dan afschuiven, afschuiven is hoppa veel plezier ermee mazzel, en met delegeren blijf je controle op de zaak te houden door te vragen naar de status en blijf je verantwoordelijk.)
daardoor kan ik me blijven focussen op mijn primaire taken.
Tja maar ik krijg die taken erbij omdat anderen het niet kunnen ... had ik ook tegen mijn baas gezegd ... "eigenlijk zou ik opslag moeten krijgen want ik ben een genie want al wat een ander niet kan moet ik doen"quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zou als ik jou was dan eens heeeel goed met je collegas gaan praten.. niet gelijk met het vingertje wijzen van jullie doen niets .. maar gewoon duidelijk uitleggen dat jij het niet meer trekt en of ze je met taken kunnen helpen.
maar waar ga je dan naar toe?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga niet teveel nadenken over de situatie waar ik nu in zit.
Dus ik ga gewoon door
Eerst afwachten wat het UWV zegt, die hebben me afgekeurd en zeiden dat het in de toekomst goed gaat komen. Een opleiding misschien. Vrijwilligerswerk misschien. Ik weet het niet, ik heb zolang op non-actief gestaan dat iedere vorm van actie een of andere grote energie-toevoer eist.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar waar ga je dan naar toe?
Toch als mensen je vragen. " Wat voor werk doe je" En dat is vaak het eerste wat ze vragen. Dan zeg je al snel van. " Ik heb geen werk op dit moment". En dan vragen ze van. ' Hoe komt dat'. En dan zeg je van. " Ik ben door omstandigheden uitgevallen uit het arbeidsproces". Niet iedereen zal daarvan opkijken maar toch als ik om me heenkijk als ik over straat loop dan zie je toch iedereen werken en werken. Alsof het zo'n belangrijk deel vormt van alles.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef UncleScorp het volgende:
Toch opvallend hoe "een leven zonder werken" als minderwaardig beschouwd wordt ... op voorwaarde dat men de financiele mogelijkheid heeft natuurlijk.
Ja, dat is waar. Sterkte man!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus ik ga gewoon maar door weer. Tis de enige manier van leven. Altijd doorgaan.
Thx nok ...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:38 schreef nokwanda het volgende:
@US.........Nu snappen we eigenlijk pas waarom je zo vaak aangeeft hier dat er iets wringt.
Fok!-datingquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Thx nok ...
Deze sessie op Fok heeft me echt deugd gedaan ...
Kan voor de rest bij weinig mensen om mijn hart es te luchten ...
Dus nogmaals thx to all !
Same time tomorrow ?
Ook als je beseft dat je eens met je gezicht tegen de muur zult lopen ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus ik ga gewoon maar door weer. Tis de enige manier van leven. Altijd doorgaan.
Dankequote:
Ik ben al vaker met het gezicht tegen de muur gelopen, dat begon toen in 2000 op de stage waar het helemaal mis ging, toen ben ik ontspoord omdat ik te laat erbij was. Maar ik werd opgevangen en weer aangespoord om verder te gaan, een andere richting op.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ook als je beseft dat je eens met je gezicht tegen de muur zult lopen ?
dat gaat zeer doenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ook als je beseft dat je eens met je gezicht tegen de muur zult lopen ?
Daarom is het van belang om de gangen in je levenspad vrij te houden zoveel mogelijk. Open wegen hebben, overzicht hebben. Heb je geen overzicht meer door drukte en stress, dan kun je overal eindigen als het ware.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:04 schreef UncleScorp het volgende:
wie waren hier de liefhebbers van een dikke kont ?
Injectienaalden te kort voor dikke billen
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_145243.html
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef UncleScorp het volgende:
Tja wa kunde anders over een man zeggen ?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:14 schreef vamperotica het volgende:
fotoos
Puhquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:30 schreef UncleScorp het volgende:
Nou dan opent ie maar een fotoboek
Tenzij jij ook een foto post ... dan neem ik barra er wel bijquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:34 schreef vamperotica het volgende:
Puh
k zal t proberen....quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tenzij jij ook een foto post ... dan neem ik barra er wel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |