abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2005 @ 16:15:31 #151
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32647862
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:12 schreef coz het volgende:

[..]

zelfs je usericoon heeft een petje op
what the fuck homeboy dat is een freaking mijter jah! beetje RESTECPA voor mijn Ava nigga
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 28 november 2005 @ 16:17:42 #152
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32647924
ben je bitch niet
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 28 november 2005 @ 16:22:55 #153
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32648041
neej je bent me homeboy
stay frosty
pi_32648151
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ja, idd...Op elk station zitten wel negers .... En junks...En negers die junk zijn..En turken, marrokanen, chinezen, hindoestanen, belgen, duitsers, engelsen, fransen enz.... Sommige junk, sommige niet...Sommige wachten op de trein, bus, taxi, een vriend... Sommige zitten er om rotzooi te trappen...En goh... Soms zitten er ook nederlanders!
Maar ja... wat moeten 'ze" anders de hele dag doen?

Weet nog wel, ooit lang geleden toen de ov studenten kaart net zn intrede had gedaan...
Heerlijk was het om op het centraal station in amsterdam te zitten en de hele dag alleen maar rondkijken!
Thank you dear
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 28 november 2005 @ 16:31:47 #155
90061 coz
pi_32648240
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
neej je bent me homeboy
ik ga ook eens zo'n belachelijk petje soepen
  maandag 28 november 2005 @ 16:33:50 #156
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32648272
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:12 schreef coz het volgende:

[..]

zelfs je usericoon heeft een petje op
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 28 november 2005 @ 16:37:21 #157
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32648361
me usericoon heeft ook een fucking magic stick
stay frosty
  maandag 28 november 2005 @ 16:40:05 #158
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32648426
pimp yoda
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 28 november 2005 @ 16:41:12 #159
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32648452
hes the motherducking P.I.M.P. met zn bling bling magic stick.... en nu geylen al zijn bitches op hem!
stay frosty
  maandag 28 november 2005 @ 16:49:06 #160
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32648674
use the posse luke , me matties , use the posse
  maandag 28 november 2005 @ 16:54:24 #161
90061 coz
pi_32648801
geylen
  maandag 28 november 2005 @ 17:00:56 #162
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32648946
das war nu suppahgeil ja
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  maandag 28 november 2005 @ 17:01:10 #163
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32648949
Ik ga lekker relaxen homies

Ik heb geen zin om de hele tijd online te blijven, ff relaxen yooow.

Toch wel relaxt taaltje. Yooo yoooo...

Chocolade pepernoten vreten en straks koffie zetten nog. Misschien tot straks

Heb trouwens niets tegen negers, ze geven de maatschappij wat kleur zeker als ze opvallende kleding dragen, het viel me alleen op dat er vandaag zoveel kleurlingen waren

So what I have to say ...yooow yoowww....and see you later homies and ladies.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 28 november 2005 @ 17:04:43 #164
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32649043
jojo?

net relaxt nieuws gehad. krijg op de 9e salaris van vorige werkgever + nog alle vakantie dagen. dus 6 weken uitbetaald. en omdat het papierwerk bij nieuwe werkgever zo snel is geregeld op de 12e hoogstwaarschijnlijk 1 week van daar nog uitbetaald krijgen. kon niet beter voor een december maand.

als ik krijg wat ik verwacht ga ik METEEN dat schilderij bestellen Nok.

al die lekkere meevallers

denk dat ik nu maar lekker WoW ga spelen. ben bijna lvl 32 na vanochtend gespeeld te hebben, misschien nog een lvl33 eruit persen voor bedjetijd hehe
pi_32649411
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef Enyalius het volgende:
jojo?

net relaxt nieuws gehad. krijg op de 9e salaris van vorige werkgever + nog alle vakantie dagen. dus 6 weken uitbetaald. en omdat het papierwerk bij nieuwe werkgever zo snel is geregeld op de 12e hoogstwaarschijnlijk 1 week van daar nog uitbetaald krijgen. kon niet beter voor een december maand.

als ik krijg wat ik verwacht ga ik METEEN dat schilderij bestellen Nok.

al die lekkere meevallers

denk dat ik nu maar lekker WoW ga spelen. ben bijna lvl 32 na vanochtend gespeeld te hebben, misschien nog een lvl33 eruit persen voor bedjetijd hehe
hohoho.....merrrrry christmas
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32649733
Enyalius, je avatar doet me aan xmen denken.
  maandag 28 november 2005 @ 18:07:59 #167
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32650546
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

hohoho.....merrrrry christmas
doe ik niet aan. opzouten met die nep feesten.
ik ga wel naar het midwinter feest, Yule en zo.

dus mijn feest is al voorbij terwijl het neppe kerst nog moet beginnen. moet er van kotsen dat hypocriete gedrag rond die tijd en dat commerciële gezeik. ik geef er geen cent aan uit en ik ga ook niet nep vrolijk zitten doen rond die tijd. ga ook niet bij familie op bezoek e.d. op kerstdagen.
  maandag 28 november 2005 @ 18:08:31 #168
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32650560
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:31 schreef RSH11 het volgende:
Enyalius, je avatar doet me aan xmen denken.
het is van een Tarot kaart uit me deck. de magiër
pi_32650744
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:07 schreef Enyalius het volgende:

[..]

dus mijn feest is al voorbij terwijl het neppe kerst nog moet beginnen. moet er van kotsen dat hypocriete gedrag rond die tijd en dat commerciële gezeik. ik geef er geen cent aan uit en ik ga ook niet nep vrolijk zitten doen rond die tijd. ga ook niet bij familie op bezoek e.d. op kerstdagen.
Da weet ik.
Juist om het samenzijn en het samen delen op de donkerste dagen is de bedoeling van het feest en niet het commerciele gedoe.
Voor de meeste mensen is familie echter wel belangrijk. Dat heeft niets met hypocrisie te maken.

Kerst is in principe niets anders da de viering van het midwinterfeest. Is alleen een andere datum en reden aan gegeven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32650789
quote:

[..]

En even als aanvulling op mijn post van net:
Je zegt wel opzouten met die nepfeesten...... waar mensen in blijdschap samen komen om wat dan ook te vieren is geen nep, als et goed is.
Dat is voor die mensen net zo echt als voor jou midwinterfeest en yule.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32650798
Wie trekt er mij hier gvd es een kaart ivm mn werk ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 28 november 2005 @ 18:45:29 #172
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32651423
de belastingdienst
  maandag 28 november 2005 @ 18:49:07 #173
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32651489
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:19 schreef UncleScorp het volgende:
Wie trekt er mij hier gvd es een kaart ivm mn werk ?
pfft als het zo moet...
when hell freezes over?
pi_32651491
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:45 schreef BaajGuardian het volgende:
de belastingdienst
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 28 november 2005 @ 18:55:03 #175
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32651582
wat feestdagen betreft. vier iets dat ook ergens op gestoelt is. kerst is nergens op gebaseerd behalve geldklopperij. samenzijn en dingen doen met de mensen om je heen doe je het hele jaar, dus waarom 2 dagen er speciale aandacht aangeven? elke dag dat je met die persoon bent is speciaal. nu gaan mensen geforceerd, hypocriet, gedragen rond deze tijd.

dat mensen in de loop der tijd allerlei zelf verzonnen waarden aan iets toekennen maakt het nepfeest niet echter. sinterklaas is in een verdomhoekje geduwd, maar dat feest is tenminste gebaseerd op een heilige die er werkelijk rondgelopen heeft. wat heeft kerst? behalve dat het gejat is van sinterklaas en aangepast voor commerciele doeleinden?

er zijn genoeg feesten het hele jaar door, en kerst is 1 die afgeschaft mag worden.
elk jaar datzelfde gezeur weer. snap wel waarom mijn ouders het land uitgaan rond deze tijd. jammer genoeg heb ik niks met indonesie etc anders zou ik wel meegaan.
  maandag 28 november 2005 @ 19:25:51 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32652257
Ik voel een depri flow aankomen over mij heen, heb nu zin om lekker te slapen 10 weken lang en alleen maar opstaan om te eten en drinken

Af en toe depressief in mezelf gekeerd zijn, omdat het zo gaat hier. Het komt aanwaaien als het ware ook. Weet dan ook niet waar ik moet zijn een beetje. Dan ga ik helemaal in mezelf gekeerd zijn als het ware.

Maar dat hoort erbij, ideale tijd om eens tot bezinning te komen voor mij. Afgelopen jaren eens bekijken ook.

Gluhwein gepakt nu. Om toch een beetje relaxed te blijven.

En zo ga ik dus offline. Ben niet zielig Ik heb ff rust nodig weer

Rust van de hectische tijden ook.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32652467
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:45 schreef BaajGuardian het volgende:
de belastingdienst
Idd en die komen pas na de RSZ aan de beurt
Gepluimd zijde anyway
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32652501
Rust zou mij ook deugd doen .
  maandag 28 november 2005 @ 19:42:43 #179
90061 coz
pi_32652708
quote:
kerst is bedoeld als viering van christus .. klopt inet zo veel van met die schapen in een bevroren weide onder het toeziend oog van een paar herders .. uhhuh . kerst is een veredelde midwinter viering .. tja
ach , ik vind het allemaal best .. maar wat ik wel ernstig triest vind .. misbruikte kerstversiering
zal deze keer eens een paar prachtfotos in almelo maken .. daar zijn een paar uberfoute pauperstraten die elk jaar weer erger versierd zijn door de bewoners

example

die is er vroeg bij
  maandag 28 november 2005 @ 19:43:35 #180
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32652737
Jodenvet wordt borsthoning

slaat echt helemaal door die politieke correctheid. gelukkig doe ik daar niet aan mee. gaat nergens meer over. maar ik moet zeggen dat ik in eerste instantie ook ff dacht aan een jood die bewerkt werd voordat er een smakelijk goedje van gemaakt werd. maar das meer de suggestieve titel.
  maandag 28 november 2005 @ 19:45:04 #181
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32652780
kerstversieringen vallen hier gelukkig wel mee. de buurman rechts is er wel erg vroeg bij. vorige week had ie al wat versiert in zijn woonkamer staan de dwaas. de andere buurman versiert meestal de hele tuin :S
pi_32653009
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:55 schreef Enyalius het volgende:
wat feestdagen betreft. vier iets dat ook ergens op gestoelt is. kerst is nergens op gebaseerd behalve geldklopperij. samenzijn en dingen doen met de mensen om je heen doe je het hele jaar, dus waarom 2 dagen er speciale aandacht aangeven? elke dag dat je met die persoon bent is speciaal. nu gaan mensen geforceerd, hypocriet, gedragen rond deze tijd.

dat mensen in de loop der tijd allerlei zelf verzonnen waarden aan iets toekennen maakt het nepfeest niet echter. sinterklaas is in een verdomhoekje geduwd, maar dat feest is tenminste gebaseerd op een heilige die er werkelijk rondgelopen heeft. wat heeft kerst? behalve dat het gejat is van sinterklaas en aangepast voor commerciele doeleinden?

er zijn genoeg feesten het hele jaar door, en kerst is 1 die afgeschaft mag worden.
elk jaar datzelfde gezeur weer. snap wel waarom mijn ouders het land uitgaan rond deze tijd. jammer genoeg heb ik niks met indonesie etc anders zou ik wel meegaan.
Kerst is eigenlijk gestoeld op al die andere feesten die je zelf al noemde. Als combinatieversie. Er is alleen een Christus kaartje aangehangen een paar onderd jaar na christus. Wat waarschijnlijk ook een historische figuur is. Net als Sint Nicholaas. Die vergelijking gaat dus niet op.
Alleen is het wel zeker dat dat wat gevierd wordt met kerst, de geboorte van Jezus, een verzonnen iets is. Een legende. Net als de legenda van alle andere goden en godenzonen die overal over de wereld en in iedere cultuur gevierd worden. Ook door jou als je Midwinter of Yule of Beltane viert.

Toen de romeinen in de tijd van Constantijn het Christendom aannamen ging men het natuurlijk ook verspreiden. In die tijd werden er over heel europa feesten als midwinter en Yule gevierd. Dat waren volksfeesten waar mensen bij elkaar kwamen en tijd en de maaltijd deelden. Niet de individualistische bezigheid die zelfs kerst met familie nu is geworden. Ook familie was toen erg belangrijk. Moest ook wel. De gemeenschap moest hecht zijn om te overleven.
De kerstboom is ook zo´n overblijfsel uit die tijd.

Omdat de geloven die er waren niet uit te roeien waren (ze waren immers universeel) en het ook een kwestie was van politiek om volkeren te binden en vast te houden werden "heidense" gebruiken geintegreerd in het christendom.

De eerste christenen vierden wss geen kerst. et is immers een heidens feest. Maar de betekenis blijft even symbolisch als die van welk volksfeest dan ook.

In welke tijd was jij ook al weer romein?

Dus het hypocriet noemen is net als de pot die de ketel verwijt zwart te zien. Het is immers allemaal eender. Alleen ben jij misschien op een ander niveau met viering bezig. Daarmee kun je de manier van vieren van anderen nog niet baggatelliseren. De simpele oma zonder duidelijke magische krachten kan in de keuken al haar liefde in de maaltijd staat te stoppen omdat ze haar hele gezin/familie bij elkaar heeft en daar van geniet. Dat maakt voor haar die tijd bijzonder.
Dat is dan de magie die jij niet ziet maar die er echt is. Magie van een heeeeel andere soort.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 28 november 2005 @ 20:15:14 #183
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32653546
Bever krijgt boom op de kop
die is goed
zie het maar als een waarschuwing. een hard werker is een doodwerker

christenen en dergelijke hebben inderdaad veel verneukt, zullen we maar zeggen. en wij romeinen hebben daar in de eerste paar honderd(en) jaar niks mee te maken willen hebben. werd erg toen die jezus langs kwam. al die opstandelingen en zo. tja na een tijdje moet je wel enigzins aanpassen om de orde te bewaren.

en in de geschiedenisboekjes kun je ook lezen dat de wederopstanding van jezus niet in december was. romeinse keizers hebben namelijk een paar extra maandjes aan de kalender toegevoegd. dus de wederopstanding was meer richting september/oktober.

heidense feesten waren toen...moet ik ff ver terug denken. dat waren gewoon de lokale feesten van de wilde barbaren. zoals de Noorse mythen. de keltische dingen kwam ik pas tegen bij de belegering van Yorke. en de Griekse mythology zat er al sinds het begin af aan in.

er zijn veel volksfeesten, maar laat ze gewoon zo. niemand die zit te wachten op een algemeen gemengd feest op een dag dat het iedereen schikt. "schikt het? - nee" - Bert Visscher met Bloemschikken.

wat dat eten prepareren, dat is net zoals met dat water. het reageerd op intenties die je via vibraties uitzend. frequenties van liefde en dankbaarheid maken dingen lekkerder en zuiverder. en het tegenovergestelde...als je iets negeerd gaat het sneller dood dan dat je zegt dat je het haat.

wanneer ik romein was? heh ben het meerdere keren geweest. het was een langdurig regime weet je nog heb aardig wat afgeroeid als slaaf bijvoorbeeld hehe.
pi_32663714
Mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 29 november 2005 @ 08:33:35 #185
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32663778
mogguh
wat ben jij vroeg op?
pi_32663780
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:15 schreef Enyalius het volgende:
Bever krijgt boom op de kop
die is goed
zie het maar als een waarschuwing. een hard werker is een doodwerker

christenen en dergelijke hebben inderdaad veel verneukt, zullen we maar zeggen. en wij romeinen hebben daar in de eerste paar honderd(en) jaar niks mee te maken willen hebben. werd erg toen die jezus langs kwam. al die opstandelingen en zo. tja na een tijdje moet je wel enigzins aanpassen om de orde te bewaren.
Nee hoor. De eerste christenen verneukten niet eens zo veel. Eigenlijk waren het de romeinen die het verneukten. Voor Jezus langskwam had de sektarische groep niet eens de naam christenen. Ze vielen gewoon onder de grote groep joden. De opstand ging meer om de brute manier waarop godsdienstvrijheid werd onderdrukt. Honderden jaren zijn de volgelingen van christus daarom ondergronds geweest.
Nadat een romeinse keizer persoonlijk voordeel zag in et christendon werd et door de romeinen zelf vooral verspreid over de rest van Europa. Daarom duurde het ook zo lang voor het in de scandinavisce landen en schotland (hadrianus muur) aansloeg. Daar kwamen de romeinen niet. In die landen heeft het honderden jaren langer voor het cristendom voet aan de grond kreeg.

Verder waren de godsdiensten die er waren voor het christendom vrij gelijk. De tijden van de vieringen waren gelijk. De rol van diverse goden was gelijk. Of je nou naar de picten, de kelten, de grieken, egyptenaren of romeinen keek. Alleen de naam van de diverse goden was anders.

Allemaal zijn strak christelijke gemeenschappen geworden omdat de lagere goden makkelijk omgezet konden worden in heiligen. De Godin werd de heilige moeder/maagd Maria. Niets anders dan de maiden/matriarch/oude vrouw godin Brigantia/ brigit/ welke naam dan ook, in de eerdere religies. Alle andere goden haden zonen bij mensen en bij andere godinnen. Voila.... Jezus. Alle andere godsdiensten hadden een zonnegod..... voila.... Jahwe. In alle godsdiensten was er een tegenstelling tussen donker en licht, goed en kwaad. Voila..... satan. Geen enkel verschil. En even hard opgedrongen als andere godsdiensten daarvoor. Net zoals de kelten eerder de picten onderdrukte en er uiteindelijk een mengeling van hun eigen godsdienst met de pictische die er al was plaats had gevonden. Net zo goed als de romeinen erder un eigen visie opdrongen aan de overwonnen gebieden.

Het neerzetten van een godsdienst....... meer een kwestie van politiek. Nu nog. Er is niets veranderd in 4000 jaar. Ook niet door het christendom. Als et die niet was geweest was er wel weer een andere eendere godsdienst geweest die hetzelfde had gedaan.

Alles is een. Verschillen worden alleen door mensen gemaakt die beweren dat de ene manier van viering beter is dan de andere. De Romeinen wilden in hun rijk in dat opzicht het uniforme invoeren.
Toch hun eigen zin doordrijven en dus een beetje geven: noem het christendom, geef de goden een andere naam. Maar intussen gaat het toch op de romeinse manier. En nu nog. En alles wat daartegenin gaat moet overwonnen worden.
In die zin hebben de romeinen uiteindelijk alsnog de hele wereld veroverd. En dan werkelijk alle werelddelen.
quote:
en in de geschiedenisboekjes kun je ook lezen dat de wederopstanding van jezus niet in december was. romeinse keizers hebben namelijk een paar extra maandjes aan de kalender toegevoegd. dus de wederopstanding was meer richting september/oktober.
Kerst gaat niet over de wederopstanding maar over de geboorte. Hemelvaart gaat over de wederopstanding. (en Beltane is Pasen geworden trouwens). Dus over welke geschiedenis boekjes heb je het? In de boekjes kun je lezen dat de geboorte van christus niet in december heeft plaatsgevonden. En wss zelfs niet eens in het jaar dat honderden jaren later.

Google eens op het Concilie van Nice. Daar zijn zoveel artikelen over dat ik ze hier niet allemaal ga linken.
quote:
heidense feesten waren toen...moet ik ff ver terug denken. dat waren gewoon de lokale feesten van de wilde barbaren. zoals de Noorse mythen. de keltische dingen kwam ik pas tegen bij de belegering van Yorke. en de Griekse mythology zat er al sinds het begin af aan in.

er zijn veel volksfeesten, maar laat ze gewoon zo. niemand die zit te wachten op een algemeen gemengd feest op een dag dat het iedereen schikt. "schikt het? - nee" - Bert Visscher met Bloemschikken.
Blijkbaar vonden de Romeinen het wel nuttig om in hun rijk uniformiteit te creeeren. Degenen die tegen het einde van het romeinse rijk de regels bepaalden waarom de rest is verder gegaan waren uiteindelijk toch nog steeds romeinen. Alleen in andere naam. De regels verschilden niet.
quote:
wat dat eten prepareren, dat is net zoals met dat water. het reageerd op intenties die je via vibraties uitzend. frequenties van liefde en dankbaarheid maken dingen lekkerder en zuiverder. en het tegenovergestelde...als je iets negeerd gaat het sneller dood dan dat je zegt dat je het haat.
Yep
Haat is een even sterke emotie als liefde. Tegengesteld maar zeer gelijk.
quote:
wanneer ik romein was? heh ben het meerdere keren geweest. het was een langdurig regime weet je nog heb aardig wat afgeroeid als slaaf bijvoorbeeld hehe.
Goeiemorgen allemaal, trouwens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32663802
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 08:33 schreef Enyalius het volgende:
mogguh
wat ben jij vroeg op?
Hoezo?
Zo heel vroeg is het toch niet?
En ben ( zoals elke dag 0 Al een tijdje op hoor....
  dinsdag 29 november 2005 @ 08:44:10 #188
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32663885
voor jouw is het vroeg om hier te posten

ben zelf al sinds 6 wakker. moet dat ritme eruit gaan krijgen om elke dag om 6 uur op te staan. hoeft namelijk niet meer.

hoop dat het beetje droog blijft vandaag. zometeen 45minuten fietsen en de stad in, filmpje kijken in de na-middag. dus ik wil GEEN slecht weer. wat doe ik moeilijk o.O ik kan zorgen dat het geen slecht weer is waar ik kom. pfft soms ben ik zo onpraktisch bezig. het is net alsof je een wond hebt en vergeet dat je het zelf genezen kan via reiki
pi_32664013
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 08:44 schreef Enyalius het volgende:
voor jouw is het vroeg om hier te posten

ben zelf al sinds 6 wakker. moet dat ritme eruit gaan krijgen om elke dag om 6 uur op te staan. hoeft namelijk niet meer.

hoop dat het beetje droog blijft vandaag. zometeen 45minuten fietsen en de stad in, filmpje kijken in de na-middag. dus ik wil GEEN slecht weer. wat doe ik moeilijk o.O ik kan zorgen dat het geen slecht weer is waar ik kom. pfft soms ben ik zo onpraktisch bezig. het is net alsof je een wond hebt en vergeet dat je het zelf genezen kan via reiki
dat ik nog niet gepost heb wil niet zeggen dat ik maar lig t esnurken hoor! kids komen nog steeds niet vanzelf op school helaas!

Zolang je t ook niet hier laat regenen , vind ik t prima....
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:04:21 #190
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32664109
het moet verplaatst worden dus zeg het maar
duw gewoon richting het zuiden, mag dromenvanger het daar oplossen hahaha. ik zei dat het tussen 9:30 tot 18:00 droog moet zijn daar waar ik ben. zo te zien luisteren ze een beetje te snel want de zon breekt nu al door
pi_32664121
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:04 schreef Enyalius het volgende:
het moet verplaatst worden dus zeg het maar
duw gewoon richting het zuiden. ik zei dat het tussen 9:30 tot 18:00 droog moet zijn daar waar ik ben. zo te zien luisteren ze een beetje te snel want de zon breekt nu al door
Sneeuw vind ik wel leuk!
Hier ( in Tilburg) Is het zonnetje nog ene beetje aan het twijfelen.... Net of ze zoiets heeft van WTF
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:08:26 #192
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32664143
ze? het is onzijdig hoor o.O
pi_32664173
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:08 schreef Enyalius het volgende:
ze? het is onzijdig hoor o.O
Zie je wel.... helemaal in de war!
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:13:50 #194
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32664201
hheehehe. het is nu wel helemaal droog opeens. zon fel in me gezicht. zal lekker fietsen worden, zie niks. maar dat zie ik dan wel weer...of juist niet

me broek is ook wer gekrompen terwijl ik het niet heet was en de eerste 4-5 wasbeurten ophang ipv in de droger doe. gelukkig koop ik altijd alles 2 maten te groot. riem om de middel en gaan
pi_32664240
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:13 schreef Enyalius het volgende:
hheehehe. het is nu wel helemaal droog opeens. zon fel in me gezicht. zal lekker fietsen worden, zie niks. maar dat zie ik dan wel weer...of juist niet

me broek is ook wer gekrompen terwijl ik het niet heet was en de eerste 4-5 wasbeurten ophang ipv in de droger doe. gelukkig koop ik altijd alles 2 maten te groot. riem om de middel en gaan
Ach ja.... Recht fiets je toch niet, met een beetje muziek op je oren!

je gaat toch richting stad, neem je ze nu 3 lentematen te lang mee!
pi_32664259
Enne.... Als er aan de bovenkant meer bijkomt, lijkt het ook net of je eenstukkie mist aan de onderkant!
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:28:28 #197
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32664400
mogge lieve mensjes
stay frosty
pi_32664545
Morgeu

Wat is het verschil tussen een depressie en een burnout ?
pi_32664581
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu

Wat is het verschil tussen een depressie en een burnout ?
dacht dateen burnout voornamelijkmet t werk te maken had
pi_32664633
oompje...
Ik trok net deze kaart voor je mbt werk....

heb wel even de uitleg van internet gehaald...

Het Rad van Fortuin
Deze kaart representeert vaak gebeurtenissen waarop we nauwelijks invloed hebben. Het weer, het verkeer of een andere overmacht doorkruist ons plan waardoor het niet door zal gaan. In ons werk wijst deze kaart ook vaak op machteloosheid en routinematige eentonigheid. Het rad duidt daarom op veranderingen die momenteel nog in de toekomst liggen. Op het vlak van bewustzijn betekent dit dat we begrip voor noodzakelijkheden zullen moeten ontwikkelen en moeten leren aanvaarden niet alles zelf in de hand te hebben. Het Rad stelt ons voor ervaringen die we de baas moeten worden zodat we er innerlijk door zullen sterken. In persoonlijke relaties voelen we ons vaak niet prettig met de bestaande gebeurtenissen, ofwel omdat er geen partner is, of omdat de relatie onbevredigend verloopt. Ook hier gaat het erom in te zien wat we erdoor kunnen leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')