Ha, je bent er weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:49 schreef Enyalius het volgende:
sinds gisteren enorm veel gezeur van passmailer. kon niet meer inloggen, kreeg geen bevestiging mailtjes...nu doet ie het. meteen beetje info aangepast.
wat meer info over me nieuwe werklocatie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kijfhoek_%28rangeerterrein%29
kwam dat tegen toen ik naam van werkgever opzocht. haal prorail en railned altijd door elkaar
Had je vrouw model gestaan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:06 schreef UncleScorp het volgende:
Ik moest nog ff pic posten van onze snowbabe van deze morgen :
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
waarom dat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Jeezz, Eny. Ik vind je nieuwe avatar een beetje creepy (kwiepie)
quote:
Die tweede is wel okay.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef Enyalius het volgende:
weet niet welke ik wil gebruiken...hier zijn een paar
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
maar ik ga es ff wat eten scoren
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef Enyalius het volgende:
zo eten is ook weer gedaan. 2 schnitzels en wat snijbonen. ik eet niet echt voor de smaak alleen voor de voedingswaarde. vind eten een tijdverspilling
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:16 schreef sweetgirly het volgende:Die snowbabe!
Meeste mannen maken een sneeuwpop met een klein lichaampje en een allesoverheersende voorgevel en dit is precies andersom.
Subtiele tietjes zijn okayquote:Lijkt een beetje op Oprah Winfrey maar dan met heel subtiele tietjes
<
Aye meid, heel Nederland heeft vertraging en kuren op het moment.quote:had eigenlijk geen tijd voor een reactie, maar deze wel even + daarbij heeft mijn toetsenbord weer kuren * zucht -> lees: sterke vertraging![]()
Enkel een Michelangelo kan de schoonheid van mijn vrouw uitbeeldenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Had je vrouw model gestaan?
die tietjes
Ik wou er idd een slanke van maken, maar het risico dat ze zou omvallen ...quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.
agreequote:Subtiele tietjes zijn okayEn ik kan het weten .
disagreequote:En een vette kont is ook okay
Ik vond ze leuk. En Scorp.... dat is de juiste benadering van tietjesquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Enkel een Michelangelo kan de schoonheid van mijn vrouw uitbeelden
En die tietjes ?
Wat een reacties zeg !
Dat is liefdevol handwerk hoor !![]()
Jaaaa, die negers... (het woord alleen al) Heb er zoeen in huis en hij´s prachtigquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:42 schreef Enyalius het volgende:
zo achteruitstaande ronde als bij die negers? ik denk daar meestal bij van...omg die gasten hebben een misvormde rug. het hoort allemaal in 1 rechte lijn te staan in een mooie S-vorm niet zo'n uitstekend geval.
moet ook denken aan van die ouderwetse kakmadams die met uitstekende reet in de lucht rondlopen. denk ik van...loop normaal
Ik zeg ook niet dat je de kont mooi moet vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef Enyalius het volgende:
wat jij wilt. ik vind het er niet uit zien
Het gaat om het idee, dat ze omvallen ok, maar ik vond het wonderbaarlijk (geweldig) gezien de meeste mannen een voorgevel erop kletteren van heb ik jou daar, bos stro op de schaamstreek etc. Ze weten waar ze accent op moeten liggenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.
Ik zeg toch ook niet dat het niet ok isquote:Subtiele tietjes zijn okayEn ik kan het weten .
En een vette kont is ook okay
Ach jaquote:Aye meid, heel Nederland heeft vertraging en kuren op het moment.
kom maar halenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Enyalius het volgende:
welke sneeuw? stelletje egoisten!!! geef es wat aan ons
Hier is net een verse laag gevallen van wel 10 cm. En tis me toch mooi. Donker en licht tegelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:52 schreef vamperotica het volgende:
Hier is de sneeuw al weer bijna weg
Hier...... een Sneeuwbal met nageltjesquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Enyalius het volgende:
welke sneeuw? stelletje egoisten!!! geef es wat aan ons
oe.... Hiij is wel mooi....quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:06 schreef Enyalius het volgende:
is laat. moet wel slaapplaats hebben dan
[afbeelding]
ik ga die bestellen over een tijdje. was van plan een gelijksoortige te halen, maar die was uitverkocht en hadden ze niet meer bijgevuld
dus deze maar. het gaat immers meer om de vorm van het lemmet dan de hilt
mijn nieuwe athame!!
quote:Girl "resurrects" after 11 years
Sixteen-year-old Josephine Chilamba, who died at the age of five in 1994, is believed to have resurrected last month after spending 11 years in the world of darkness. Josephine surprised people who spotted her walking around a graveyard as mourners were returning home after burial ceremony of one village member in Mkungula Village on October 2, 2005. Hailing from Mtemwende Village in Traditional Authority Tambala, Dedza, Josephine told people who questioned her that she was looking for her mother, Luduwina Chilamba. Luduwina said her daughter died in April, 1994 after a short illness as they were transporting her to Nkhoma Mission Hospital...
omfg vet lijp mesje manquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:06 schreef Enyalius het volgende:
is laat. moet wel slaapplaats hebben dan
[afbeelding]
ik ga die bestellen over een tijdje. was van plan een gelijksoortige te halen, maar die was uitverkocht en hadden ze niet meer bijgevuld
dus deze maar. het gaat immers meer om de vorm van het lemmet dan de hilt
mijn nieuwe athame!!
[size=24]COZZIEWOZZIEE[/size]quote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef coz het volgende:
eergister maar niet geprobeert thuis te komen
wist dat ik gister anders weer de grootste moeite zou hebben om terug te komen op werk
bij een collega blijven crashen .. 45 cm sneeuw is best veel , en genoeg om veel chaos te veroozaken![]()
het zou wellicht helpen wat meer aan de manier van uitdrukken te werken. reageren als een 14jarige gamer die constant geowned wordt met counterstrike werkt niet echt mee. dat is tenminste als je wilt dan mensen je überhaupt begrijpen. af en toe heb je wel wat nuttigs te melden. vraag me af waarom het een lange tijd terug wel kon en de afgelopen maanden opeens niet meer.quote:Op zondag 27 november 2005 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
oh en btw , wtf loop je me te flamen noob
als jij iets niet snapt , hou dan je bek en ga met je plofkop in een badkuip hangen
of luister gewoon beter , zonder meteen te gaan lopen judgen , of ben je julie
quote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef coz het volgende:
eergister maar niet geprobeert thuis te komen
wist dat ik gister anders weer de grootste moeite zou hebben om terug te komen op werk
bij een collega blijven crashen .. 45 cm sneeuw is best veel , en genoeg om veel chaos te veroozaken![]()
UOquote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:
an ex por , vas ort flam , corp por , an mani , in nox , vas flam
owned?
d(O_O)b
np welke shard speel jequote:Op zondag 27 november 2005 17:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
UO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mn grootste verslaving allertijde!!!
Baaj i luv u
sorry als ik vreemd overkom maar heb maar 2 uurtjes geslapen
Then where is his magic stick?quote:
speelde.quote:Op zondag 27 november 2005 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
np welke shard speel je
pay , free?
check es op age of virtues , uber shard
speel ik ook op
Just a warning, je weet het nooit met die lui..quote:Op zondag 27 november 2005 20:08 schreef coz het volgende:
volgens mij is dat gevecht al lang voorbij
een openstaand verzoek van één der aangesprokenen. Maar ik heb wel gezegd wat ik zeggen wou, en ga ervan uit dat dat wel begrepen is zo her en derquote:Op zondag 27 november 2005 21:24 schreef BaajGuardian het volgende:
was da
quote:Op zondag 27 november 2005 21:59 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius] schuilt achter Nok[/me]
slechte meneer iteejer heeft weer es commentaar. zeg es hoe goed ik me wel niet gedragen heb in vergelijking met de maand(en) ervoor *sniff*
[me=Enyalius pakt de zweep
ik ga weer verder met WoW, wil lvl 31 worden vanavond. zal wel tijdens me downtimes ff komen kijken.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef Enyalius het volgende:
heb al de hele dag power/speed metal op staan. lekker melodieus, maar toch lekker rap en hard.
Paragon is de band die nu speelt op mijn grote winamp lijst
zweepje...was ter bescherming zodat ik net als die stoere Indiana Jones er mee vandaar kan gaan
maar jij mag ook wel wat er van voelen als je wilt hoor
Branden zult gij.quote:Op maandag 28 november 2005 08:21 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp is al aangekomen in de hel
Hier lijkt het erop dat het alleen jij en ik zijn vandaagquote:
Oo? Klinkt alsof je je er eigenlijk op verheugde en het nu een beetje tegenvalt.quote:Op maandag 28 november 2005 08:53 schreef UncleScorp het volgende:
Nooit gedacht dat de hel zo eenzaam zou zijn
Ow, die. Je eigen persoonlijke huisbitchquote:
Zo te zien heb je een leuk weekend gehadquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 10:09 schreef Enyalius het volgende:
mogguh
uitslapen kan niet, zon scheen recht in me bakkes. ff wat telefoontjes doen zometeen om het 1 en ander recht te zetten. net een bericht gehad over me definitieve bruto inkomen voor volgende week en das lager op de trap dan ik dacht, maar het bedrag zelf is net zo hoog als ik dacht. lekker!!
* Enyalius begint al vast zijn spaarplanning en vakanties en andere zooi op papier als budget neer te zetten. 800-900 per maand sparen. kan ik lekker op vakantie na een tijdje. eigen huisje....kan niet wachten
Smallip dusquote:Op maandag 28 november 2005 10:26 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
net met Diklip ( wie geen diklip meer is)
naar de tandarts geweest... dacht even een controlle en dan is het klaar....
nee hoor, over 2 weken weer terug. En dan over 4..8.... enz.....
quote:Op maandag 28 november 2005 10:22 schreef Enyalius het volgende:
tja :S ik ga het tenminste niet uitgeven aan dingen zoals schilderijen en onzin als snoep. dat doe ik wel met de andere helft
lang leve de verzekering!quote:Op maandag 28 november 2005 11:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Smallip dus
Tja.... de tandarts wil er natuurlijk wel iets aan verdienen, he!
quote:Op maandag 28 november 2005 11:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
lang leve de verzekering!![]()
helpt me er wel even aan herinneren dat ik contact op moet nemen met t CWI.... begin ene beetje door mn reserves heen te raken en mn inkomsten komen de laatste maanden niet boven de 3, 4 of 500 euro uit
quote:Op maandag 28 november 2005 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hell, girl!!!!! Heb je dat nog niet gedaan?????? Ben je gek???
zal lastig worden. je moet er altijd snel bij zijn. er gaat altijd zoveel tijd overheen. eer dat je hebt wat je wilt zit je pas echt in de shit. ach ja wie ben ik, ik zal toen ook altijd af te wachten en de kat uit de boom te kijken tot het allerlaatste moment tot ik gewoon dwangmatig wel moest handelen. you live and learn. tegenwoordig meteen actie ondernemen, heb je later profijt vanquote:Op maandag 28 november 2005 11:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
eerst moest alles rond zijn met dit huis en moest ik van mn huurhuis af zijn... Dat ws dus 22 september zo. maar toen begon het werk ook minder te worden... Dus t wordt idd wel tijd nu...
what's new. het zit daar altijd vol met junks of negers en een lading gespuis dat wil je niet weten.quote:Op maandag 28 november 2005 15:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Wel veel negers gezien, het leek wel een ghetto op het station Heerlen
quote:Op maandag 28 november 2005 15:09 schreef Enyalius het volgende:
[..]
what's new. het zit daar altijd vol met junks of negers en een lading gespuis dat wil je niet weten.
loop daar altijd maar snel langs. voor je het weet heb ik iemand neergehaald en moet ie afgevoerd worden uit zelfverdediging.
Ben ik aan het luisteren nuquote:Op maandag 28 november 2005 15:17 schreef Enyalius het volgende:
heb paar albums van Arch Enemy, hoezo?
quote:Op maandag 28 november 2005 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
op alle stations zitten veel negers en junks....wat moeten ze anders de hele dag doen?
ja, idd...Op elk station zitten wel negers .... En junks...En negers die junk zijn..En turken, marrokanen, chinezen, hindoestanen, belgen, duitsers, engelsen, fransen enz.... Sommige junk, sommige niet...Sommige wachten op de trein, bus, taxi, een vriend... Sommige zitten er om rotzooi te trappen...En goh... Soms zitten er ook nederlanders!quote:Op maandag 28 november 2005 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
op alle stations zitten veel negers en junks....wat moeten ze anders de hele dag doen?
zo eentje had ik er zaterdag avond tijdens het stappen.. loop ik rustig met me vriedin richting de uitgang roep zon neger tegen me "ik check je sweety neger" ik ben zo blank als maar kan.... wtf ik ben geen neger.. en me sweety is me vriendin en daar blijf je met je gore poten van af!quote:Op maandag 28 november 2005 15:38 schreef BaajGuardian het volgende:
ik liep over straat met mn boodschappen (vodka , cola , brood , pindakaas , en veel pakjes thee)
komen er 2 gastjes aanlopen met zon r&b wijf erbij , in het park that is..
een van die gastjes opeens zon debiel hipop geluid maken en naar me toe bewegen met zn arm
jeweet wel zon *check is hoe stoer ik ben yo*
ik had em bijna een veeg met mn fles drank gegeven , maar dat was zonde , dus ik keek em aan , rolde met mn ogen , zo van wtf debiel , en liep door...
dat soort mongolen moet je toch echt in kampen zetten ofzo...
zo sneu..
quote:Op maandag 28 november 2005 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zo eentje had ik er zaterdag avond tijdens het stappen.. loop ik rustig met me vriedin richting de uitgang roep zon neger tegen me "ik check je sweety neger" ik ben zo blank als maar kan.... wtf ik ben geen neger.. en me sweety is me vriendin en daar blijf je met je gore poten van af!
quote:Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja, idd...Op elk station zitten wel negers .... En junks...En negers die junk zijn..En turken, marrokanen, chinezen, hindoestanen, belgen, duitsers, engelsen, fransen enz.... Sommige junk, sommige niet...Sommige wachten op de trein, bus, taxi, een vriend... Sommige zitten er om rotzooi te trappen...En goh... Soms zitten er ook nederlanders!
Maar ja... wat moeten 'ze" anders de hele dag doen?
Weet nog wel, ooit lang geleden toen de ov studenten kaart net zn intrede had gedaan...
Heerlijk was het om op het centraal station in amsterdam te zitten en de hele dag alleen maar rondkijken!
quote:Op maandag 28 november 2005 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Misschien ziet hij je gewoon als 'bro
Maar dan zou hij van je vriendin moeten afblijven als 'bro zijnde.
Vind het ook altijd grappig hoe ze elkaar vuistjes geven als ze elkaar tegen komen als brothers. Zie je bij blanken trouwens ook vaak, die hebben dat overgenomen volgens mij.
Zie je wel dat je een nigger bentquote:
ik hou ook van R&B en Rap.... damn ik ben een wigger.quote:Op maandag 28 november 2005 16:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een nigger bent
zelfs je usericoon heeft een petje opquote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hou ook van R&B en Rap.... damn ik ben een wigger.
what the fuck homeboy dat is een freaking mijter jah! beetje RESTECPA voor mijn Ava niggaquote:Op maandag 28 november 2005 16:12 schreef coz het volgende:
[..]
zelfs je usericoon heeft een petje op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |