abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32598669

Welkom in de Truth chat

* was te lui om voor dit deel iets leuks te verzinnen (het zou leuk zijn als de topic starter hier standaard iets nieuws en leuks neer zet)

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
24 Truth ouwehoer (& soms serieus) #24
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken )

OP ?
klik

The Gary´s

Game on
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:49:31 #2
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32599106
sinds gisteren enorm veel gezeur van passmailer. kon niet meer inloggen, kreeg geen bevestiging mailtjes...nu doet ie het. meteen beetje info aangepast.

wat meer info over me nieuwe werklocatie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kijfhoek_%28rangeerterrein%29
kwam dat tegen toen ik naam van werkgever opzocht. haal prorail en railned altijd door elkaar
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32599219
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:49 schreef Enyalius het volgende:
sinds gisteren enorm veel gezeur van passmailer. kon niet meer inloggen, kreeg geen bevestiging mailtjes...nu doet ie het. meteen beetje info aangepast.

wat meer info over me nieuwe werklocatie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kijfhoek_%28rangeerterrein%29
kwam dat tegen toen ik naam van werkgever opzocht. haal prorail en railned altijd door elkaar
Ha, je bent er weer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:54:27 #4
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32599238
yup en dat na 16 uur in diepe meditatie te hebben gezeten om wat antwoorden te zoeken
ben bek af

was zo lang geleden dat ik zo intens bezig ben geweest, me rug was dat niet gewend en protesteerde in het begin.

heb meteen een soort backup van me geest van een maand geleden terug gezet. wond weer gedicht, paar emoties "gewist" simpelweg gezegd en nog wat andere zooi

schijnbaar heeft het gewerkt. sommige kortzichtige en incorrecte reacties van sommige users op dit forum deren me niet, zoals het hoort.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:57:22 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32599302
Hee je ondertitel is anders Enyalius

Welcome back!!!

Ik heb ook liggen zoeken vandaag en gisteren, maar dan tijdens het waken een beetje. Ik wil uittreden terwijl ik wakker ben. Eigenlijk wil ik continu uittreden. Dat ik boven mezelf zweef altijd, zweven niet in wazige betekenis. Ook concreet gezien, dat ik beter vat heb op mijn leven. Dat ik mijn leven aanstuur van boven, inplaats van binnen. Dat ik helicopter view heb de hele tijd ook. Dat ik met het denken buiten mezelf sta, zodat het denken een niet al te persoonlijke aangelegenheid gaat worden ook

Zoeken naar antwoorden is niet slecht Tis een kick ook om te vinden tijdens het zoeken

En je moet je inderdaad niet laten wegjagen door kortzichtige reacties. Je moet weten waar je zelf voor staat, je moet net doen alsof je de wijsheid in pacht hebt Je eigen wijsheid ook. En dat heb je ook waarschijnlijk.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:59:39 #6
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32599355
dat is mogelijk. als ik mezelf vergeet te aarden kijk ik over me eigen schouders mee van wat ik aan het doen ben. is best lastig en stoort je concentratie als je bezig bent met bepaalde dingen.

uittreden, met voldoende oefening, kun je ten alle tijde doen dat jij het wilt. je hoeft er niet specifiek voor te gaan liggen en bepaalde handelingen uit te voeren. die zijn alleen handig in het begin als je leert er mee om te gaan

en om echte controle over je leven en andere zaken te hebben is om juist geen controle te willen hebben. je bent immers al in controle

voor het soort "datastroom" dat jij zoekt kun je ook je kruinchakra openen om zo in verbinding te staan met alles. dat je ingevingen van bovenaf makkelijker en duidelijker kunt ontvangen en begrijpen
pi_32599509
Ik moest nog ff pic posten van onze snowbabe van deze morgen :

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:06:58 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32599510
Kruinchakra heb ik nog nooit van gehoord. Maar ik wil dus in een heftige connectie staan inderdaad. De concentratie is dan misschien ff wennen. Maar ik wil eens 100 procent bewust zijn van alles. Ik ben me al vaak bewust van de omgeving maar ik wil beter leren anticiperen op wat ik meemaak en voel.

Het meemaken van de omgeving is het probleem nog niet zo erg, het omgaan met al die impulsen wel soms. Al die impulsen opvangen is best een uitdaging. Alleen is het soms een stormvloed en moet je net weten te filteren van wat als eerste moet verwerkt worden en nog meer.

Ik wil dus alles extreem opvangen, en goed filteren. Zodat uiteindelijk meer te zien is ook. En meer te voelen is misschien nog belangrijker. In hogere sferen verkeren vaak Dat is mijn doel Maar niet dat mijn dagelijkse functioneren achteruit gaat, integendeel zelfs, het dagelijks functioneren moet zelfs beter worden.

[ Bericht 30% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-11-2005 18:12:01 ]
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:12:59 #9
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32599678
ziet er niet erg symmetrisch en proportioneel uit. ze moet een grotere voorgevel hebben bij dat figuur

kruinchakra is niet de benaming. het is gewoon de locatie waar dat ding zit. het is 1 van de 7 hoofdchakra's. het is degene die verantwoordelijk is voor jouw verbinding met het hogere zoals je gidsen, lichtwezens (Engelen maakt niet uit wat voor naam je het geeft) etc. je kan interesante informatie vinden als je er gebruik van weet te maken.

ik zal je niet pushen om astraal te leren gaan, maar ik denk dat je 1 plek in het bijzonder wel zal aanspreken. als je zover bent zoek dan de akashic kronieken op. alternatieve benamingen zijn universele bibliotheek, heilige graal, boom des levens en weet ik veel wat nog meer. je kunt er alle informatie, die voor jouw van toepassing is, vinden. knowledge overload hehehe

het opvangen van alles is niet zo'n uitdaging. juist interpeteren ervan wel. iedereen kan er zijn eigen draai aangeven, maar sommige dingen zijn gewoon zoals ze zijn en is voor iedereen hetzelfde.
pi_32599855
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:06 schreef UncleScorp het volgende:
Ik moest nog ff pic posten van onze snowbabe van deze morgen :

[afbeelding]
[afbeelding]

Had je vrouw model gestaan?

die tietjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32599895
Jeezz, Eny. Ik vind je nieuwe avatar een beetje creepy (kwiepie)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32600087
WHAHAHAHA die "snowbabe"!!!

oh en wb enyalius
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:38:52 #13
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32600285
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Jeezz, Eny. Ik vind je nieuwe avatar een beetje creepy (kwiepie)
waarom dat?
pi_32600350
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:38 schreef Enyalius het volgende:

[..]

waarom dat?
kweenie... gewoon, eerste indruk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:42:54 #15
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32600388
weet niet welke ik wil gebruiken...hier zijn een paar

maar ik ga es ff wat eten scoren
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:49:13 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32600532
Ik zou de 2e nemen van links

Ik ga ook zo oven voorverwarmen. Pizza tijd zometeen
pi_32600563
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef Enyalius het volgende:
weet niet welke ik wil gebruiken...hier zijn een paar

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

maar ik ga es ff wat eten scoren
Die tweede is wel okay.
De eerste is een beetje Jezus. De derde is een soort satanische denker, en de 4de kennen is de baby-alien die we al kennen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:03:10 #18
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32600828
zo eten is ook weer gedaan. 2 schnitzels en wat snijbonen. ik eet niet echt voor de smaak alleen voor de voedingswaarde. vind eten een tijdverspilling
pi_32600886
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef Enyalius het volgende:
zo eten is ook weer gedaan. 2 schnitzels en wat snijbonen. ik eet niet echt voor de smaak alleen voor de voedingswaarde. vind eten een tijdverspilling
Ik eet voor de lekker. Vind het bijna net zo lekker als sex. En kan me er even singlemindedly op storten.

Trouwens...... je avatar past nu goed bij het onderschrift.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:07:36 #20
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32600918
ik eet sommige dingen voor de lekker. zoals de arretjes cake. pa net van "heb jij die halve cake opgegeten?" - hoe kom je daar nu bij
maar kijk dat eet je dan weer terwijl je ook met andere dingen bezig bent
pi_32601102
Die snowbabe!

Meeste mannen maken een sneeuwpop met een klein lichaampje en een allesoverheersende voorgevel en dit is precies andersom .

Lijkt een beetje op Oprah Winfrey maar dan met heel subtiele tietjes

had eigenlijk geen tijd voor een reactie, maar deze wel even + daarbij heeft mijn toetsenbord weer kuren * zucht -> lees: sterke vertraging
pi_32601458
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:16 schreef sweetgirly het volgende:
Die snowbabe!

Meeste mannen maken een sneeuwpop met een klein lichaampje en een allesoverheersende voorgevel en dit is precies andersom .
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.
quote:
Lijkt een beetje op Oprah Winfrey maar dan met heel subtiele tietjes
<
Subtiele tietjes zijn okay En ik kan het weten .
En een vette kont is ook okay
quote:
had eigenlijk geen tijd voor een reactie, maar deze wel even + daarbij heeft mijn toetsenbord weer kuren * zucht -> lees: sterke vertraging
Aye meid, heel Nederland heeft vertraging en kuren op het moment.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32601479
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Had je vrouw model gestaan?
die tietjes
Enkel een Michelangelo kan de schoonheid van mijn vrouw uitbeelden

En die tietjes ?
Wat een reacties zeg !
Dat is liefdevol handwerk hoor !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32601544
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.
Ik wou er idd een slanke van maken, maar het risico dat ze zou omvallen ...
quote:
agree
quote:
disagree

Vanmiddag met de kids naar -feest van 't werk geweest, dus ze mogen op tijd hun bed in
pi_32601551
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Enkel een Michelangelo kan de schoonheid van mijn vrouw uitbeelden

En die tietjes ?
Wat een reacties zeg !
Dat is liefdevol handwerk hoor !
Ik vond ze leuk. En Scorp.... dat is de juiste benadering van tietjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32601599
Over dikke konten.....
Ik bedoel niet zo´n brede maar platte. Ik bedoel echt zo´n achteruitstaande ronde. Prachtig.
De mijne is niet echt extreem, maar ik kan het bij andere mensen erg bewonderen. En hoewel ik er mijn mensjes niet op uitzoek, ben ik gewoon een kontenfetishist.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:42:35 #27
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32601642
zo achteruitstaande ronde als bij die negers? ik denk daar meestal bij van...omg die gasten hebben een misvormde rug. het hoort allemaal in 1 rechte lijn te staan in een mooie S-vorm niet zo'n uitstekend geval.

moet ook denken aan van die ouderwetse kakmadams die met uitstekende reet in de lucht rondlopen. denk ik van...loop normaal
pi_32601765
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:42 schreef Enyalius het volgende:
zo achteruitstaande ronde als bij die negers? ik denk daar meestal bij van...omg die gasten hebben een misvormde rug. het hoort allemaal in 1 rechte lijn te staan in een mooie S-vorm niet zo'n uitstekend geval.

moet ook denken aan van die ouderwetse kakmadams die met uitstekende reet in de lucht rondlopen. denk ik van...loop normaal
Jaaaa, die negers... (het woord alleen al) Heb er zoeen in huis en hij´s prachtig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:50:13 #29
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32601823
wat jij wilt. ik vind het er niet uit zien
pi_32601853
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef Enyalius het volgende:
wat jij wilt. ik vind het er niet uit zien
Ik zeg ook niet dat je de kont mooi moet vinden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32602129
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef nokwanda het volgende:

Het gaat om het idee, dat ze omvallen ok, maar ik vond het wonderbaarlijk (geweldig) gezien de meeste mannen een voorgevel erop kletteren van heb ik jou daar, bos stro op de schaamstreek etc. Ze weten waar ze accent op moeten liggen .
quote:
Ik zeg toch ook niet dat het niet ok is .
En ik kan het ook weten, die tietjes van die sneeuwpop lijken de mijne nl wel of holé .

Die kont die zo prominent naar achter stak, vond het gewoon .
Ik vind het allemaal prima hoor.
quote:
Aye meid, heel Nederland heeft vertraging en kuren op het moment.
Ach ja
pi_32602209
Het is gewoon een vrouwvriendelijke sneeuwpop + door iemand gemaakt die wrs geen tieten- maar een billenman of vrouw is .

nu ga ik ..doeiie
pi_32605044
Hier is de sneeuw al weer bijna weg
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:00:21 #34
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32605263
welke sneeuw? stelletje egoisten!!! geef es wat aan ons
pi_32605272
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Enyalius het volgende:
kom maar halen
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:06:38 #36
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32605421
is laat. moet wel slaapplaats hebben dan

ik ga die bestellen over een tijdje. was van plan een gelijksoortige te halen, maar die was uitverkocht en hadden ze niet meer bijgevuld
dus deze maar. het gaat immers meer om de vorm van het lemmet dan de hilt

mijn nieuwe athame!!
pi_32605498
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:52 schreef vamperotica het volgende:
Hier is de sneeuw al weer bijna weg
Hier is net een verse laag gevallen van wel 10 cm. En tis me toch mooi. Donker en licht tegelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32605593
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Enyalius het volgende:
Hier...... een Sneeuwbal met nageltjes

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32605711
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:06 schreef Enyalius het volgende:

[afbeelding]

ik ga die bestellen over een tijdje. was van plan een gelijksoortige te halen, maar die was uitverkocht en hadden ze niet meer bijgevuld

mijn nieuwe athame!!
oe.... Hiij is wel mooi....

keb vast nog wel een plekkie ergens tussen de puinhoop
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:26:29 #40
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32605962

ze hebben mooie spulletjes en helemaal niet zo duur vergeleken bij alledaagse kleding
ok ik houd wel op met die plaatjes. zijn beetje erg groot
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:38:01 #41
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32606225
vaag nieuws op http://paranormal.about.com/
quote:
Girl "resurrects" after 11 years
Sixteen-year-old Josephine Chilamba, who died at the age of five in 1994, is believed to have resurrected last month after spending 11 years in the world of darkness. Josephine surprised people who spotted her walking around a graveyard as mourners were returning home after burial ceremony of one village member in Mkungula Village on October 2, 2005. Hailing from Mtemwende Village in Traditional Authority Tambala, Dedza, Josephine told people who questioned her that she was looking for her mother, Luduwina Chilamba. Luduwina said her daughter died in April, 1994 after a short illness as they were transporting her to Nkhoma Mission Hospital...
pi_32612611
Goeiemorgen, uitslapende, luie zondagsmensjes

KOFFIIIIEEEEEE
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 27 november 2005 @ 10:24:19 #43
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32613013
mogguh
pi_32613127
morgen!
  zondag 27 november 2005 @ 13:51:37 #45
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32616519
mogge
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 27 november 2005 @ 14:28:16 #46
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32617520

Net wakker en een ochtendhumeur dus ik ga ff koffie drinken
  zondag 27 november 2005 @ 14:49:47 #47
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32618179
heb net 3 uur vissen in WoW erop zitten. farmen voor Firesnappers. saaiii. maar wel lekker Avantasia, Balance of Power en dat soort bands op staan. dus ook weer relaxed
  zondag 27 november 2005 @ 15:39:24 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32619471
Ik ga ook zo eens lekker hard muziek luisteren

Ben enigszins wakker aan het worden weer. In het topic van baaj gereageerd over de fucking realiteit Ik ben van mening dat je gewoon hoofd boven water moet houden en niet destructief te werk moet gaan. Je kunt wel muziek luisteren die alles afkraakt, maar dat is meer goed voor het innerlijke denken.

Ga je je hele visie op deze wereld destructief maken, dan belandt je nergens. Je kunt dan beter de mooie kanten blijven inzien.

Zo tijd voor koffie nog. straks biertje weer. Om het weekend af te sluiten ook
  zondag 27 november 2005 @ 16:03:31 #49
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32620148
sommige mensen kun je het beste gewoon negeren. ze zeggen weinig nuttigs. enige keren dat ik op zulke mensen reageer is als ik zelf ergens mee zit waardoor ik snel geïrriteerd raak. mensen zoals Baaj, Stenny, Bonke, Tiesemans etc...hoe meer ze zeggen in een topic hoe minder bruikbaars ze te melden hebben. en als je toe laat dat zulke mensen tot je komen...dan ben je destructief bezig inderdaad. af en toe is het wel leuk om met ze te spelen. alles weerspiegelen wat hun doen en dan gaan ze aggressief reageren terwijl ze zich eigenlijk ongelukkig voelen over hun eigen karaktereigenschappen. let maar op. alle beschuldigingen die een mens maakt is in feite iets van hunzelf.

gelukkig ben ik daar grotendeels van af. mens zijn...als er iets is hoe je mij kan beledigen is mij een mens noemen.

muziek op zich destructief of niet. weet niet. de muziek die ik luister is iets waar veel mensen aggresief van worden, maar ik wordt er juist heel rustig van. in het boekje Water weet het antwoord stonden wel aparte dingen in. sommige waarvan ik dacht...dat klinkt logisch genoeg.

de mens bestaat grotendeels uit water en woorden/de toon van dingen heeft invloed op water. dus waarom niet op het water in de mens? als je lang genoeg zegt dat je iets haat bijvoorbeeld breek je de cellulaire constructie waardoor je ziektes maakt. ff in a nutshell gezegd. woorden en tonen hadden, in welke taal dan ook, hetzelfde effect. dus water is iets universeels, iets dat we allemaal hebben. het raakvlak waarop we allemaal hetzelfde zijn ongeacht herkomst of geloofdovertuiging. dat boekje liet trouwens zien dat je dezelfde spirituele kennis op meerdere manieren kunt ontdekken in het dagelijks leven. Emoto, de auteur, heeft het dan op een hele aparte manier die gedachten en inzichten ontdekt. hele aparte visie om over te lezen en sommige delen heb ik overgenomen in mijn overtuiging. ik had het al, maar nu is het anders en duidelijker verwoord op een manier dat meer mensen het wellicht begrijpen.

zometeen ff verder lezen. heb nog zoveel boeken. maak me ook beetje zorgen om me plantje, ziet er beetje ziekjes uit dus ik houd ff een oogje in het zeil.

-edit-
over emoto. http://www.life-enthusiast.com/twilight/research_emoto.htm
en het boek dat ik heb http://www.vanstockum.nl/?page=%2Fproduct.php%3Fid%3D1571018
het is niet echt orthodox, maar zeker interesant.

[ Bericht 9% gewijzigd door Enyalius op 27-11-2005 16:13:04 ]
  zondag 27 november 2005 @ 16:14:05 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32620465
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:06 schreef Enyalius het volgende:

[afbeelding]

mijn nieuwe athame!!
omfg vet lijp mesje man
good buy.

hoi btw.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 27 november 2005 @ 16:16:29 #51
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32620534
oh en btw , wtf loop je me te flamen noob
als jij iets niet snapt , hou dan je bek en ga met je plofkop in een badkuip hangen

of luister gewoon beter , zonder meteen te gaan lopen judgen , of ben je julie
  zondag 27 november 2005 @ 16:18:10 #52
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32620580
eergister maar niet geprobeert thuis te komen
wist dat ik gister anders weer de grootste moeite zou hebben om terug te komen op werk
bij een collega blijven crashen .. 45 cm sneeuw is best veel , en genoeg om veel chaos te veroozaken
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zondag 27 november 2005 @ 16:18:12 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32620582
an ex por , vas ort flam , corp por , an mani , in nox , vas flam

owned?

d(O_O)b
  zondag 27 november 2005 @ 16:18:37 #54
90061 coz
pi_32620597
Baaaaaaj
  zondag 27 november 2005 @ 16:19:13 #55
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32620612
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef coz het volgende:
wist dat ik gister anders weer de grootste moeite zou hebben om terug te komen op werk
bij een collega blijven crashen .. 45 cm sneeuw is best veel , en genoeg om veel chaos te veroozaken
[size=24]COZZIEWOZZIEE[/size]

size doetnikz =( jammerzor
  zondag 27 november 2005 @ 16:20:44 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32620647
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
C O Z F O R T E H W I N
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
  zondag 27 november 2005 @ 16:22:47 #57
90061 coz
pi_32620707
* BaajGuardian *

dikker , groter en bolder dan dit is niet mogelijk op fok
  zondag 27 november 2005 @ 16:30:56 #58
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32620942
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
oh en btw , wtf loop je me te flamen noob
als jij iets niet snapt , hou dan je bek en ga met je plofkop in een badkuip hangen

of luister gewoon beter , zonder meteen te gaan lopen judgen , of ben je julie
het zou wellicht helpen wat meer aan de manier van uitdrukken te werken. reageren als een 14jarige gamer die constant geowned wordt met counterstrike werkt niet echt mee. dat is tenminste als je wilt dan mensen je überhaupt begrijpen. af en toe heb je wel wat nuttigs te melden. vraag me af waarom het een lange tijd terug wel kon en de afgelopen maanden opeens niet meer.

en als sidenote...flamen? valt mee. zoals starseed_mayo zegt: "als je iemand haat, haat je een deel van jezelf". dus haat en dat soort negatieve dingen doe ik niet meer aan. is destructief. koste me bijna een hele dag om al die zooi weer recht te zetten.

ik zeg gewoon wat ik constateer zonder een blad voor me mond te houden. of je je aangesproken voelt, er iets mee doet of niet is iets wat mij eigenlijk niet interesseerd. de persoonlijke eigenschappen van iemand ga ik geen verantwoordelijkheid voor dragen, heb wel wat beters te doen. ik speel er hoogstens mee

en hoi terug trouwens Baaj
  zondag 27 november 2005 @ 16:42:52 #59
90061 coz
pi_32621261
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef coz het volgende:

foto van vrijdagmiddag .. er is dus nog wat bijgekomen sinds deze fotos
  zondag 27 november 2005 @ 16:47:00 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32621381
moet gewoon niet mij in je hokje van mensen die je moet ignoren stoppen want dan moet ik je astraal opzoeken en schop ik je kont.

trust meh

en btw , ik speel geen Cs , maar Uo.
  zondag 27 november 2005 @ 16:56:12 #61
90061 coz
pi_32621631
ach zolang jullie hier maar geen ruzie maken
  zondag 27 november 2005 @ 17:00:13 #62
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32621731
Enyalius over water, ik denk dat je met impulsen je water kunt sturen ook inderdaad. En ook met je gedachtes en geluiden en nog meer. Impulsen toevoegen aan je belevingen. Soort acupunctuur maar dan met gedachtes, woorden, muziek, tonen, noten, cijfers en nog meer.

Allemaal trillingen inderdaad die kunnen leiden tot een soort van genezing.

Ik zal die boeken eens opschrijven straks. Het is inderdaad water allemaal, en hoe zuiverder het water, des te beter het is allemaal.

Heb trouwens een cd die alleen over water gaat, van Sarah Brightman, waarschijnlijk niet jou stem, het is meer opera, als jij meer van het harde werk houdt dan zul je dit slaapverwekkend vinden, ik luister het ook niet altijd.

Maar het gaat inderdaad om.... ik weet het niet.

Vrucht-water was al in de baarmoeder aanwezig, dus het is ook met water begonnen en nog meer ging over water. Water om je lichaam te zuiveren van slechte bacterieën en nog meer.

Reiki wil ik me ook in verdiepen nog ooit. Maar alles op de tijd, ik wil mezelf niet haasten in het hele gebeuren. Eerst mezelf weer "herprogrammeren" en binnenkort toch maar eens een boek lezen en me verdiepen in andermans uitgangspunten om mezelf te verrijken met frisse moed.

Ik richt nog vaak de aandacht op mijn innerlijke denken, dat is nog steeds niet optimaal maar komt ook nog wel. Het interne denken kan nog beter. Maar ook dat heeft misschien met het water te maken in het lichaam. Misschien toch maar eens verder gaan met die vis-olie tabletten waar ik meegestopt ben omdat mijn bloed verdund raakte.
  zondag 27 november 2005 @ 17:05:24 #63
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32621848
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:
an ex por , vas ort flam , corp por , an mani , in nox , vas flam

owned?

d(O_O)b
UO mn grootste verslaving allertijde!!!
Baaj i luv u

sorry als ik vreemd overkom maar heb maar 2 uurtjes geslapen
stay frosty
  zondag 27 november 2005 @ 17:26:17 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32622381
Ik heb 16 uur geslapen
  zondag 27 november 2005 @ 17:28:40 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32622441
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

UO mn grootste verslaving allertijde!!!
Baaj i luv u

sorry als ik vreemd overkom maar heb maar 2 uurtjes geslapen
np welke shard speel je
pay , free?
check es op age of virtues , uber shard
speel ik ook op
  zondag 27 november 2005 @ 17:50:51 #66
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32622983
UO...het spel wat ik heeeeel ver in het verleden speelde. na de MUDs en HUDs werd dat mijn eerste grafische mmorpg. de plek waar ik geleerd heb hoe je moet pvp'en en mensen doden. maar na een jaar of 2-3 werd het bagger, das altijd met dat soort games.

na UO nog lading anderen gespeeld zoals Everquest, Asheron's Call, Dark ages of camelot en een lading beta's en alpha tests gedaan van bekende mmorpg's. leuk genre om te doen. en die maandelijke kosten zijn het zeker wel waard.
  zondag 27 november 2005 @ 18:35:34 #67
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32624087
was op zoek naar een kaarsdomper en kwam een goeie site tegen met veel spulletjes
http://www.oldepoort.nl

de kaarsdover

meteen een potentieel goedkope kelk gevonden

ben ook al tijdje op zoek naar een kleine bel en deze lijkt me ook wel aardig, zeker zo met die 2 kransen die de lucht in gaan
pi_32624935
Wat moet je met een bel?
  zondag 27 november 2005 @ 19:07:03 #69
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32624971
mijn slaaf oproepen
je denkt toch niet dat ik zelf me drinken inschenk heh? kom op zeg. daar sta ik boven
pi_32625180
tss, pimp
  zondag 27 november 2005 @ 19:18:25 #71
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32625253
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef RSH11 het volgende:
tss, pimp
Then where is his magic stick?
stay frosty
  zondag 27 november 2005 @ 19:19:04 #72
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32625266
in bestelling
  zondag 27 november 2005 @ 19:20:08 #73
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32625294
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

np welke shard speel je
pay , free?
check es op age of virtues , uber shard
speel ik ook op
speelde.
ik heb 2 jaar op Archeronne gespeeld. alleen ging die shard ineens offline.. daarna nog een doorstart gemaakt op abunai tokoro maar dat was niet wat.. daarna maar gestopt met niet betaalt mmorpg spelen.. nog ff 2 maanden WoW gespeeld alleen begon dat ook zon verslaving te worden en dat trok ik niet icm me werk
stay frosty
  zondag 27 november 2005 @ 19:38:43 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32625759
aw

btw ik gebruik zon bel om cycloth op te roepe , die kan me namelijk naar gauntlet brenge
of ik zeg gewoon 10 x [e puke , ben je erook.
  zondag 27 november 2005 @ 19:45:15 #75
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32625941
ga zo'n bel bestellen zodat ik makkelijker op me wenken bediend kan worden. scheelt steeds naar beneden roepen. wordt je zo schor van
pi_32626620
Even een dienstmededeling: kan er weer normaal gereageerd worden op elkaar..?
B en E, als jullie elkaar niet kunnen velen vecht dat dan elders uit, maar niet hier.
  zondag 27 november 2005 @ 20:08:43 #77
90061 coz
pi_32626682
volgens mij is dat gevecht al lang voorbij
pi_32626714
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:08 schreef coz het volgende:
volgens mij is dat gevecht al lang voorbij
Just a warning, je weet het nooit met die lui..
  zondag 27 november 2005 @ 20:12:18 #79
90061 coz
pi_32626784
en anders
  zondag 27 november 2005 @ 20:23:45 #80
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32627101
nietus , wie wil vechten komt maar , ik gooi met me stoel
pi_32627507
Anders gezegd: die narcistische aandachttrekkerij hebben hier nu wel genoeg gehad. En het uitsluiten van posts van mensen die je niet bevalt is uiterst belachelijk. Gaat never gebeuren.
  zondag 27 november 2005 @ 21:24:42 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32628231
was da
  zondag 27 november 2005 @ 21:25:54 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32628259

Ik ga zo maar eens op de bank liggen. Net een mooie cd gebrandt om te luisteren in de duisternis en morgen weer nieuwe dag enzo. Tja...zo gaat het leven vanzelf door. Er is geen vluchten mogelijk.
pi_32628278
quote:
Op zondag 27 november 2005 21:24 schreef BaajGuardian het volgende:
was da
een openstaand verzoek van één der aangesprokenen. Maar ik heb wel gezegd wat ik zeggen wou, en ga ervan uit dat dat wel begrepen is zo her en der
  zondag 27 november 2005 @ 21:35:04 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32628522
ga es feedback lezen knorrepot
pi_32628920
Avond, heren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 27 november 2005 @ 21:59:20 #87
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32629280
* Enyalius schuilt achter Nok

slechte meneer iteejer heeft weer es commentaar. zeg es hoe goed ik me wel niet gedragen heb in vergelijking met de maand(en) ervoor *sniff*

* Enyalius pakt de zweep

ik ga weer verder met WoW, wil lvl 31 worden vanavond. zal wel tijdens me downtimes ff komen kijken.
  zondag 27 november 2005 @ 22:02:43 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32629391
Je gedraagt je goed enyalius, ook baaj gedraagt zich goed, enige afwijking van de norm kan geen kwaad

Dat houdt de spanning erin als het ware

Ik ga zo echt offline, heb arch enemy opstaan nu. Maar ik denk dat het niet bevorderlijk is voor de nachtrust zometeen. Dus ik ga zo ff op de bank liggen.

Tijd om uit te zetten hier dus

Morgen eerst naar Heerlen en dan bijkomen en dan pas online

Dag

Have a nive sunday evening
pi_32629842
quote:
Op zondag 27 november 2005 21:59 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius] schuilt achter Nok[/me]

slechte meneer iteejer heeft weer es commentaar. zeg es hoe goed ik me wel niet gedragen heb in vergelijking met de maand(en) ervoor *sniff*

[me=Enyalius pakt de zweep

ik ga weer verder met WoW, wil lvl 31 worden vanavond. zal wel tijdens me downtimes ff komen kijken.
Meneer Iteejer is zo slecht nog niet hoor. Valt best wel mee. Maar hij mot je wel hebben. Beetje knorrig wel.

Waar wilde je dat zweepje voor gebruiken? Toch geen zelfkastijding? En voor mij zeker niet!!!
Dus... Nok pakt zweepje af en hangt het aan de wilgen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 27 november 2005 @ 22:21:51 #90
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32630014
heb al de hele dag power/speed metal op staan. lekker melodieus, maar toch lekker rap en hard.
Paragon is de band die nu speelt op mijn grote winamp lijst

zweepje...was ter bescherming zodat ik net als die stoere Indiana Jones er mee vandaar kan gaan
maar jij mag ook wel wat er van voelen als je wilt hoor
  zondag 27 november 2005 @ 22:35:18 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32630454
meander - daybreak (do birds dream)

ga dat es dlen enzo..
pi_32630740
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef Enyalius het volgende:
heb al de hele dag power/speed metal op staan. lekker melodieus, maar toch lekker rap en hard.
Paragon is de band die nu speelt op mijn grote winamp lijst

zweepje...was ter bescherming zodat ik net als die stoere Indiana Jones er mee vandaar kan gaan
maar jij mag ook wel wat er van voelen als je wilt hoor
Yeah, right.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 27 november 2005 @ 23:10:25 #93
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32631685
wohoo lvl31. lading quests gedaan schoot lekker op met de hulp van iemand die 20lvl's hoger is.
gegamed, boek gelezen lekker bezig in me vrije week

met die zweep kan veel gedaan worden

denk dat ik The Satanic Bible lees voor ik ga slapen. is maar 99 pagina's.

[ Bericht 14% gewijzigd door Enyalius op 27-11-2005 23:25:18 ]
pi_32637630
Goeiemorgen.
Wat is het dood op deze witte maandagochtend.
Iedereen in de ochtendspits?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32637813
* UncleScorp is al aangekomen in de hel
pi_32637900
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:21 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp is al aangekomen in de hel
Branden zult gij.

Tis er iig wel warm
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32637987
JAAA en al die stoute vrouwen
pi_32638032
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:44 schreef UncleScorp het volgende:
JAAA en al die stoute vrouwen
Hier lijkt het erop dat het alleen jij en ik zijn vandaag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32638070
Nooit gedacht dat de hel zo eenzaam zou zijn
pi_32638088
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:53 schreef UncleScorp het volgende:
Nooit gedacht dat de hel zo eenzaam zou zijn
Oo? Klinkt alsof je je er eigenlijk op verheugde en het nu een beetje tegenvalt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32638104
Ja mn bitch is er niet
pi_32638135
Wies jouw bitch?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32638157
Zoude toch al moeten weten hé
pi_32638424
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:01 schreef UncleScorp het volgende:
Zoude toch al moeten weten hé
Ow, die. Je eigen persoonlijke huisbitch
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32638432
pi_32638530
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:22 schreef UncleScorp het volgende:
Zo te zien heb je een leuk weekend gehad
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 28 november 2005 @ 09:50:02 #107
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32638797
Mogge mensjes
goed weekend gehad?

Ik zit hier met rugpijn op mijn werk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32638805
Valt het weer op ja ?
  maandag 28 november 2005 @ 10:09:10 #109
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32639085
mogguh

uitslapen kan niet, zon scheen recht in me bakkes. ff wat telefoontjes doen zometeen om het 1 en ander recht te zetten. net een bericht gehad over me definitieve bruto inkomen voor volgende week en das lager op de trap dan ik dacht, maar het bedrag zelf is net zo hoog als ik dacht. lekker!!

* Enyalius begint al vast zijn spaarplanning en vakanties en andere zooi op papier als budget neer te zetten. 800-900 per maand sparen. kan ik lekker op vakantie na een tijdje. eigen huisje....kan niet wachten
pi_32639302
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:09 schreef Enyalius het volgende:
mogguh

uitslapen kan niet, zon scheen recht in me bakkes. ff wat telefoontjes doen zometeen om het 1 en ander recht te zetten. net een bericht gehad over me definitieve bruto inkomen voor volgende week en das lager op de trap dan ik dacht, maar het bedrag zelf is net zo hoog als ik dacht. lekker!!

* Enyalius begint al vast zijn spaarplanning en vakanties en andere zooi op papier als budget neer te zetten. 800-900 per maand sparen. kan ik lekker op vakantie na een tijdje. eigen huisje....kan niet wachten
Jeezzzz man.... wat jij kunt sparen is bijna mijn maandinkomen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 28 november 2005 @ 10:22:43 #111
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32639339
tja :S ik ga het tenminste niet uitgeven aan dingen zoals schilderijen en onzin als snoep. dat doe ik wel met de andere helft

vandaag al een boek klaargelegd om te lezen. het gelukkige boek Tarot Praktisch toepassen. wat meer inzicht hoe die krengen werken is wel leuk en handig. eerst ff ontbijten en douchen
pi_32639419
Mogguh...
net met Diklip ( wie geen diklip meer is)
naar de tandarts geweest... dacht even een controlle en dan is het klaar....
nee hoor, over 2 weken weer terug. En dan over 4..8.... enz.....
pi_32640084
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:26 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
net met Diklip ( wie geen diklip meer is)
naar de tandarts geweest... dacht even een controlle en dan is het klaar....
nee hoor, over 2 weken weer terug. En dan over 4..8.... enz.....
Smallip dus

Tja.... de tandarts wil er natuurlijk wel iets aan verdienen, he!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32640101
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:22 schreef Enyalius het volgende:
tja :S ik ga het tenminste niet uitgeven aan dingen zoals schilderijen en onzin als snoep. dat doe ik wel met de andere helft
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32640171
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Smallip dus

Tja.... de tandarts wil er natuurlijk wel iets aan verdienen, he!
lang leve de verzekering!

helpt me er wel even aan herinneren dat ik contact op moet nemen met t CWI.... begin ene beetje door mn reserves heen te raken en mn inkomsten komen de laatste maanden niet boven de 3, 4 of 500 euro uit
pi_32640447
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

lang leve de verzekering!

helpt me er wel even aan herinneren dat ik contact op moet nemen met t CWI.... begin ene beetje door mn reserves heen te raken en mn inkomsten komen de laatste maanden niet boven de 3, 4 of 500 euro uit
Hell, girl!!!!! Heb je dat nog niet gedaan?????? Ben je gek???

Weet je hoeveel tijd kan zitten tussen een aanvraag en een toekenning?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32640496
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hell, girl!!!!! Heb je dat nog niet gedaan?????? Ben je gek???
eerst moest alles rond zijn met dit huis en moest ik van mn huurhuis af zijn... Dat ws dus 22 september zo. maar toen begon het werk ook minder te worden... Dus t wordt idd wel tijd nu...
  maandag 28 november 2005 @ 11:19:42 #118
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32640497
de verzekering. geweldig ja. je krijgt zo weinig terug bij OZ dat je het merendeel nog steeds zelf mag betalen. en je mag nog lekker lang op je geld zitten wachten ook dus je hebt tegen de tijd dat je kan betalen al 2 aanmaningen ontvangen. goed geregeld daar
  maandag 28 november 2005 @ 11:21:47 #119
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32640546
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:19 schreef vamperotica het volgende:

[..]

eerst moest alles rond zijn met dit huis en moest ik van mn huurhuis af zijn... Dat ws dus 22 september zo. maar toen begon het werk ook minder te worden... Dus t wordt idd wel tijd nu...
zal lastig worden. je moet er altijd snel bij zijn. er gaat altijd zoveel tijd overheen. eer dat je hebt wat je wilt zit je pas echt in de shit. ach ja wie ben ik, ik zal toen ook altijd af te wachten en de kat uit de boom te kijken tot het allerlaatste moment tot ik gewoon dwangmatig wel moest handelen. you live and learn. tegenwoordig meteen actie ondernemen, heb je later profijt van
  maandag 28 november 2005 @ 11:49:39 #120
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32641188
mogge!

pfff gister lag ik om 20:00 in bed
stay frosty
pi_32641195
mogge! (nog 10 minuutjes)
  maandag 28 november 2005 @ 12:20:10 #122
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32641804
middag
stay frosty
  maandag 28 november 2005 @ 12:54:08 #123
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32642529
* Metro2005 Is blij met zijn nieuwe jamo studio 160 speakers
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 28 november 2005 @ 12:55:42 #124
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32642571
NICEEEE!!
stay frosty
  maandag 28 november 2005 @ 13:10:09 #125
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32642965
Nou nog een vervanger vinden voor mijn 30 jaar oude sony versterker
Iemand nog tips Zat zelf te denken aan denon of marantz of iets in die richting van rond de 300 euro.
  maandag 28 november 2005 @ 13:32:21 #126
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32643550
Harman Kardon of Bose
stay frosty
  maandag 28 november 2005 @ 15:02:25 #127
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32645847
Zo ik ben weer thuis

Vandaag maar rustig aandoen want vannacht erge dromen gehad Wel fijne dromen waar ook de puzzel op de plek viel af en toe. Maar goed, ik ga rustig aandoen.

Geen gedoe meer over Goden vandaag Geen gedoe over uit elkaar vallen en nog meer

Doe het vandaag rustig an allemaal Wel muziekje erbij nu.

Vandaag ging het op straat uiterst goed, niet beinvloed door de omgeving dus ik kon me goed focussen en concentreren op wat zich allemaal afspeelde rond om me heen.

Wel veel negers gezien, het leek wel een ghetto op het station Heerlen
  maandag 28 november 2005 @ 15:06:17 #128
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32645945
ik heb zaterdag voor het eerst need for speed most wanted geinstalleerd en daarna de hele dag nfs gespeeld.. savond weze stappen en daarna ging ik de hele tijd dromen dat ik de weg kwijt was
stay frosty
  maandag 28 november 2005 @ 15:09:56 #129
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32646033
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:02 schreef Dromenvanger het volgende:

Wel veel negers gezien, het leek wel een ghetto op het station Heerlen
what's new. het zit daar altijd vol met junks of negers en een lading gespuis dat wil je niet weten.
loop daar altijd maar snel langs. voor je het weet heb ik iemand neergehaald en moet ie afgevoerd worden uit zelfverdediging.
  maandag 28 november 2005 @ 15:16:19 #130
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32646198
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:09 schreef Enyalius het volgende:

[..]

what's new. het zit daar altijd vol met junks of negers en een lading gespuis dat wil je niet weten.
loop daar altijd maar snel langs. voor je het weet heb ik iemand neergehaald en moet ie afgevoerd worden uit zelfverdediging.

Toch zijn er niet meer zo heel veel junks daar door al die camera's en door de klassieke muziek waar die junks op de een of andere manier niet tegen kunnen. Junken probleem zal nu verplaatst zijn naar buiten het station.

Ik sta daar altijd voor me uit te staren en een beetje om me heen te kijken, doe ik vaak op straat. De omgeving wat bekijken en net doen alsof ik een vreemdeling ben in de tijd

Btw ken je de groep Arch enemy?
  maandag 28 november 2005 @ 15:17:52 #131
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32646229
kom er gelukkig neit zo vaak meer, behalve als ik naar limbrug ga op visite bij familie. en dat doe ik ZELDEN!! in het voorjaar wellicht weer een weekje. dan is het alweer bijna een jaar geleden dat ik er voor het laatst was

heb paar albums van Arch Enemy, hoezo?
  maandag 28 november 2005 @ 15:21:13 #132
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32646326
op alle stations zitten veel negers en junks....wat moeten ze anders de hele dag doen?
stay frosty
  maandag 28 november 2005 @ 15:23:00 #133
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32646373
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:17 schreef Enyalius het volgende:

heb paar albums van Arch Enemy, hoezo?
Ben ik aan het luisteren nu Toevallig kunnen ahum "Kopen". Best lekkere muziek met een boodschap maar gisteren in bed werd het ff teveel van het goede die muziek

Het zorgt hier wel dat de dromen wat uit elkaar vallen een beetje. Dan worden het fragmenten van dromen of iets dergelijks.

Toch heeft het wat die muziek.

Dacht al dat je wat had van die band Ik gokte erop dus. Maar vroeg het toch maar ff.
  maandag 28 november 2005 @ 15:23:44 #134
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32646397
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
op alle stations zitten veel negers en junks....wat moeten ze anders de hele dag doen?

De een zit de hele dag op FoK! de ander hangt op het station in de kou . Ik wil zo snel mogelijk naar binnen als ik op straat niets te zoeken heb. Ben niet zo'n straatmens te noemen. Behalve in de zomer op het terras.
  maandag 28 november 2005 @ 15:27:45 #135
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32646521
ik heb zoveel metal en als ik het niet heb dan heb ik het ooit wel es van me maat geleent en die heeft over de 800 originele cd's.
  maandag 28 november 2005 @ 15:29:56 #136
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32646586
Wowwww...dan heb ik nog heel wat te verzamelen zo te zien.

Ik verzamel langzaam en rustig door. Niet actief maar rustig an. Als ik behoefte heb aan iets nieuws ga ik op zoek.
  maandag 28 november 2005 @ 15:34:14 #137
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32646703
ik download of leen het zelf. er zijn maar enkele die ik zelf koop. maar zelde, want die moeten meteen geimporteerd worden en zijn veel duurder. tja...deze music stream is niet zo toegangelijk als je specifieke onbekende bands zoekt.
  maandag 28 november 2005 @ 15:38:57 #138
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32646836
ik liep over straat met mn boodschappen (vodka , cola , brood , pindakaas , en veel pakjes thee)
komen er 2 gastjes aanlopen met zon r&b wijf erbij , in het park that is..
een van die gastjes opeens zon debiel hipop geluid maken en naar me toe bewegen met zn arm
jeweet wel zon *check is hoe stoer ik ben yo*
ik had em bijna een veeg met mn fles drank gegeven , maar dat was zonde , dus ik keek em aan , rolde met mn ogen , zo van wtf debiel , en liep door...

dat soort mongolen moet je toch echt in kampen zetten ofzo...
zo sneu..
  maandag 28 november 2005 @ 15:44:25 #139
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32646986
pi_32647136
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja, idd...Op elk station zitten wel negers .... En junks...En negers die junk zijn..En turken, marrokanen, chinezen, hindoestanen, belgen, duitsers, engelsen, fransen enz.... Sommige junk, sommige niet...Sommige wachten op de trein, bus, taxi, een vriend... Sommige zitten er om rotzooi te trappen...En goh... Soms zitten er ook nederlanders!
Maar ja... wat moeten 'ze" anders de hele dag doen?

Weet nog wel, ooit lang geleden toen de ov studenten kaart net zn intrede had gedaan...
Heerlijk was het om op het centraal station in amsterdam te zitten en de hele dag alleen maar rondkijken!
  maandag 28 november 2005 @ 15:51:21 #141
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32647192
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:38 schreef BaajGuardian het volgende:
ik liep over straat met mn boodschappen (vodka , cola , brood , pindakaas , en veel pakjes thee)
komen er 2 gastjes aanlopen met zon r&b wijf erbij , in het park that is..
een van die gastjes opeens zon debiel hipop geluid maken en naar me toe bewegen met zn arm
jeweet wel zon *check is hoe stoer ik ben yo*
ik had em bijna een veeg met mn fles drank gegeven , maar dat was zonde , dus ik keek em aan , rolde met mn ogen , zo van wtf debiel , en liep door...

dat soort mongolen moet je toch echt in kampen zetten ofzo...
zo sneu..
zo eentje had ik er zaterdag avond tijdens het stappen.. loop ik rustig met me vriedin richting de uitgang roep zon neger tegen me "ik check je sweety neger" ik ben zo blank als maar kan.... wtf ik ben geen neger.. en me sweety is me vriendin en daar blijf je met je gore poten van af!
stay frosty
  maandag 28 november 2005 @ 15:53:48 #142
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32647253
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

zo eentje had ik er zaterdag avond tijdens het stappen.. loop ik rustig met me vriedin richting de uitgang roep zon neger tegen me "ik check je sweety neger" ik ben zo blank als maar kan.... wtf ik ben geen neger.. en me sweety is me vriendin en daar blijf je met je gore poten van af!

Misschien ziet hij je gewoon als 'bro

Maar dan zou hij van je vriendin moeten afblijven als 'bro zijnde.

Vind het ook altijd grappig hoe ze elkaar vuistjes geven als ze elkaar tegen komen als brothers. Zie je bij blanken trouwens ook vaak, die hebben dat overgenomen volgens mij.
  maandag 28 november 2005 @ 15:54:00 #143
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32647261
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ja, idd...Op elk station zitten wel negers .... En junks...En negers die junk zijn..En turken, marrokanen, chinezen, hindoestanen, belgen, duitsers, engelsen, fransen enz.... Sommige junk, sommige niet...Sommige wachten op de trein, bus, taxi, een vriend... Sommige zitten er om rotzooi te trappen...En goh... Soms zitten er ook nederlanders!
Maar ja... wat moeten 'ze" anders de hele dag doen?

Weet nog wel, ooit lang geleden toen de ov studenten kaart net zn intrede had gedaan...
Heerlijk was het om op het centraal station in amsterdam te zitten en de hele dag alleen maar rondkijken!
ja vooral die nederlands rechts extremisten zijn irritand! die moeten ze ook maar eens aan het werk zetten ...lui kutvolk
stay frosty
  maandag 28 november 2005 @ 15:58:06 #144
90061 coz
pi_32647373
halverwege de dag . gaan ze het pand preventief ontruimen
eerst een tijd lopen wachten , toen kwamen er een paar bussen aan , voor degene die het koud hadden. beetje rondjes gereden en we konden naar huis ... mits je niet vrijwillig van enschede naar groningen wilde gaan om daar verder te werken ....
  maandag 28 november 2005 @ 15:59:35 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32647418
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Misschien ziet hij je gewoon als 'bro

Maar dan zou hij van je vriendin moeten afblijven als 'bro zijnde.

Vind het ook altijd grappig hoe ze elkaar vuistjes geven als ze elkaar tegen komen als brothers. Zie je bij blanken trouwens ook vaak, die hebben dat overgenomen volgens mij.
doe ik ook
stay frosty
  maandag 28 november 2005 @ 16:01:34 #146
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32647475
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

doe ik ook
Zie je wel dat je een nigger bent
  maandag 28 november 2005 @ 16:06:16 #147
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32647604
toen ik nog op school zat...heel heeeel lang geleden, had je van die blanke malloten die zich als neger gingen kleden en met negers mee gingen lopen. heel stoer doen. 1 stoot en ze waren neer. losers

op me vorige werk ook zo 1 met zijn bling bling troep. check this... Rot op sukkel. als ik dit wilde aanhoren zou ik wel constant op de Lijnbaan in rotterdam te vinden zijn.

ben wel es zo'n winkel in gelopen omdat ik iets zocht en dat bleek dus zo'n neger winkel te zijn. de woorden die hij allemaal gebruikte en de handgebaren ik zo van...WTF zeg je allemaal. praat nederlands of engels. houdt anders je bek gewoon dicht
  maandag 28 november 2005 @ 16:08:03 #148
90061 coz
pi_32647647
krijg net een belletje van mijn uitzendburo , dat de sneeuw al van het dak is .. ik geloof er niets van , toen ik een half uur geleden wegging stónden ze nog niet eens óp het dak te scheppen
  maandag 28 november 2005 @ 16:09:31 #149
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32647688
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:01 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zie je wel dat je een nigger bent
ik hou ook van R&B en Rap.... damn ik ben een wigger.
stay frosty
  maandag 28 november 2005 @ 16:12:49 #150
90061 coz
pi_32647776
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik hou ook van R&B en Rap.... damn ik ben een wigger.
zelfs je usericoon heeft een petje op
  maandag 28 november 2005 @ 16:15:31 #151
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32647862
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:12 schreef coz het volgende:

[..]

zelfs je usericoon heeft een petje op
what the fuck homeboy dat is een freaking mijter jah! beetje RESTECPA voor mijn Ava nigga
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')