[size=24]COZZIEWOZZIEE[/size]quote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef coz het volgende:
eergister maar niet geprobeert thuis te komen
wist dat ik gister anders weer de grootste moeite zou hebben om terug te komen op werk
bij een collega blijven crashen .. 45 cm sneeuw is best veel , en genoeg om veel chaos te veroozaken![]()
het zou wellicht helpen wat meer aan de manier van uitdrukken te werken. reageren als een 14jarige gamer die constant geowned wordt met counterstrike werkt niet echt mee. dat is tenminste als je wilt dan mensen je überhaupt begrijpen. af en toe heb je wel wat nuttigs te melden. vraag me af waarom het een lange tijd terug wel kon en de afgelopen maanden opeens niet meer.quote:Op zondag 27 november 2005 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
oh en btw , wtf loop je me te flamen noob
als jij iets niet snapt , hou dan je bek en ga met je plofkop in een badkuip hangen
of luister gewoon beter , zonder meteen te gaan lopen judgen , of ben je julie
quote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef coz het volgende:
eergister maar niet geprobeert thuis te komen
wist dat ik gister anders weer de grootste moeite zou hebben om terug te komen op werk
bij een collega blijven crashen .. 45 cm sneeuw is best veel , en genoeg om veel chaos te veroozaken![]()
UOquote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:
an ex por , vas ort flam , corp por , an mani , in nox , vas flam
owned?
d(O_O)b
np welke shard speel jequote:Op zondag 27 november 2005 17:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
UO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mn grootste verslaving allertijde!!!
Baaj i luv u
sorry als ik vreemd overkom maar heb maar 2 uurtjes geslapen
Then where is his magic stick?quote:
speelde.quote:Op zondag 27 november 2005 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
np welke shard speel je
pay , free?
check es op age of virtues , uber shard
speel ik ook op
Just a warning, je weet het nooit met die lui..quote:Op zondag 27 november 2005 20:08 schreef coz het volgende:
volgens mij is dat gevecht al lang voorbij
een openstaand verzoek van één der aangesprokenen. Maar ik heb wel gezegd wat ik zeggen wou, en ga ervan uit dat dat wel begrepen is zo her en derquote:Op zondag 27 november 2005 21:24 schreef BaajGuardian het volgende:
was da
quote:Op zondag 27 november 2005 21:59 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius] schuilt achter Nok[/me]
slechte meneer iteejer heeft weer es commentaar. zeg es hoe goed ik me wel niet gedragen heb in vergelijking met de maand(en) ervoor *sniff*
[me=Enyalius pakt de zweep
ik ga weer verder met WoW, wil lvl 31 worden vanavond. zal wel tijdens me downtimes ff komen kijken.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef Enyalius het volgende:
heb al de hele dag power/speed metal op staan. lekker melodieus, maar toch lekker rap en hard.
Paragon is de band die nu speelt op mijn grote winamp lijst
zweepje...was ter bescherming zodat ik net als die stoere Indiana Jones er mee vandaar kan gaan
maar jij mag ook wel wat er van voelen als je wilt hoor
Branden zult gij.quote:Op maandag 28 november 2005 08:21 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp is al aangekomen in de hel
Hier lijkt het erop dat het alleen jij en ik zijn vandaagquote:
Oo? Klinkt alsof je je er eigenlijk op verheugde en het nu een beetje tegenvalt.quote:Op maandag 28 november 2005 08:53 schreef UncleScorp het volgende:
Nooit gedacht dat de hel zo eenzaam zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |