Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
1 vraagje, waarom link je die vorige delen zo wazig
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:29 schreef Guitarist het volgende:
Heb je de beste wintermat, schijnt er in de winter niet gevoetbalt te worden
De winterstop loopt maar van 30-12 tot 11-1 sherlockquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:29 schreef Guitarist het volgende:
Mag ik zwaaien naar jullie wedstrijd die morgen is afgelast?quote:
die morgen is afgelast. Je hebt er niet echt veel verstand van of welquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef thunderice het volgende:
[..]
Mag ik zwaaien naar jullie wedstrijd die morgen is afgelast?![]()
En mag ik even zwaaien naar ''Vriezenveen''![]()
![]()
![]()
Begrijp ik het nu goed? Je staat te popelen om 6-0 aan je reet te krijgen?quote:
Toe maar, onderschat ons maar, net zoals PSV, ajax en AZquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:06 schreef Sjakie01 het volgende:
Begrijp ik het nu goed? Je staat te popelen om 6-0 aan je reet te krijgen?![]()
Waarom zou je in godsnaam willen zwaaien naar dat kutdorp?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef thunderice het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:29 schreef Guitarist het volgende:
De winter loopt van 21-12 tot 20-3quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De winterstop loopt maar van 30-12 tot 11-1 sherlock
Je had betere eerste posts in VBL kunnen plaatsen...quote:Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef Cheesecake het volgende:
Ah, uitstekend nieuws vanuit Rotterdam.
Mag ik even zwaaien? 7-1quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef thunderice het volgende:
[..]
Mag ik zwaaien naar jullie wedstrijd die morgen is afgelast?![]()
![]()
![]()
Dan stond ik behoorlijk dicht in je buurt, jammer inderdaad van die glazen platenquote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef thunderice het volgende:
Zapper waar zat jij dan?
Wij zaten helemaal links van 't uitvak precies bij de ruiten zodat je goed ongedierte kunt zien.![]()
Je zat aardig dichtbijquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:06 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed? Je staat te popelen om 6-0 aan je reet te krijgen?![]()
quote:
quote:
Heb jij niets boeiends te vertellen? Je komt hier op het forum en ik heb je nog geen leuke, interessante, vermakelijke, grappige, intelligente, spannende of gewoon normale post zien plaatsen....quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef thunderice het volgende:
Haha ik zag Jan Smit nog rijden vandaag.
Die man is echt ZO lelijk!![]()
ben ik het mee eens.. zou het netjes vinden van BTE(?) als ze zo'n spandoek zouden maken.. mooi gebaar bij een verschikkelijke gebeurtenis.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:16 schreef Zapper het volgende:
Boeiend allemaal
Op het forum van hafc.nl wordt gepraat over een spandoek of welk eerbetoon dan ook voor Di Tommaso, netjes. Ik moet er toch niet aan denken dat dit een speler van Heracles was overkomen, verschrikkelijk wat een nieuws zeg
Minuut stilte overal, ook niet meer als terechtquote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef Apoc2003 het volgende:
Denk wel een minuut stilte en hopelijk ook een mooi spandoek ofzo... echt bizar dat iemand van 26 die al jaren aan topsport doet zomaar dood kan gaan in zijn slaap...
Verder hoop ik dat we vrijdag wel gaan winnen, weer even laten zien dat we toch echt wel een goede pot voetbal op de mat kunnen leggen
Nee maar ajax draait lekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minuut stilte overal, ook niet meer als terecht![]()
Tegen Roda, altijd lastig. Heracles alleen tot nu toe goed gespeeld tegen Rbc, verder ook niet echt je van het.. T zal mij benieuwen vrijdag![]()
Je weet het: Dickie weet de uitslag al!.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef thunderice het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Jol zo'n hekel heeft aan Heracles?
PS: Hij wist de uitslag wel![]()
Sssssssssssssssssssstquote:Op donderdag 1 december 2005 14:47 schreef Breemz het volgende:
[..]
Nee maar ajax draait lekker![]()
![]()
Heracles vertoont idd niet echt super voetbal maarja wat wil je met een bijna 0 budget en als de laatste eredivisie ervaring die je had dateert van (ik geloof) seizoen1965-1966.. doen ze het nog heel goed...Jouw club daarentegen![]()
Jan Smit door luidspreker in Q: ''Een echte supporter is voor zijn club en niet tegen zijn club.''quote:Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je weet het: Dickie weet de uitslag al!.
Ontopic: Morgen 2-1 overwinning
Goed zo knul.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:13 schreef thunderice het volgende:
Net bericht gekregen dat er mogelijk 50 of meer Roda supporters via de bus vanuit Duitsland ergens in Almelo komen.
We krijgen wel telefoontje als er wat gebeurt.
ja bedacht ik me ook dat dat fout was.. had het al even veranderd.. maar dat neemt niet weg dat heracles het in verhouding beter doet dan die club uit Am*damquote:Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sssssssssssssssssssst![]()
Neej joh, jaar 1985-1986 ook nog in de eredivisie.. Beetje kennis van je club is nooit weg he![]()
poeh he.. ej ga dat soort dingen op een ander inet-hooligans forum verkondigen niet hier manquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:13 schreef thunderice het volgende:
Net bericht gekregen dat er mogelijk 50 of meer Roda supporters via de bus vanuit Duitsland ergens in Almelo komen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:33 schreef thunderice het volgende:
Er komt volgens mij vanaamd wel een tifoactie.
hm die mening deel ik niet met je maar goed..quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:41 schreef thunderice het volgende:
Ach ja 't hoort wel een beetje bij voetbal.
En persoonlijk vind ik 't alleen maar mooi als er een rel is![]()
goh dacht ik al wel..quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:47 schreef thunderice het volgende:
Nee ik heb seizoenskaart voor 't uitvak![]()
Nee ik zit in Q.
En jij?
Het doelpunt werd volkomen terecht afgekeurdquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef thunderice het volgende:
Hoerige kutscheids!
Dat kutdoelpunt had NOOIT afgekeurd mogen worden!
En voor de Roda supporters:
Stoer hoor om rookbommetjes te gooien en sterretjes af te laten fikken![]()
twee keer zelfsquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:00 schreef Zwoerd het volgende:
Heb je de goal alleen in het stadion gezien of ook op tv? Want je kon duidelijk zien dat de bal met de arm in het doel gewerkt werd![]()
Uitgejankt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef thunderice het volgende:
Hoerige kutscheids!
Dat kutdoelpunt had NOOIT afgekeurd mogen worden!
En voor de Roda supporters:
Stoer hoor om rookbommetjes te gooien en sterretjes af te laten fikken![]()
Nou nou nou, de betere vind ik toch ook wel overdreven. Gelijkspel zou verdiend geweest zijn, met winst zouden beide partijen teveel hebben gehad (en wij hebben dus te veel gekregen!).quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:15 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
twee keer zelfs![]()
Helaas, had minstens gelijkspel moeten zijn, wellicht zelfs winst voor heracles, want roda heeft maar een paar kansjes gehad.... Heracles was duidelijk de betere, maar kon (wederom) niet tot uitgespeelde kansen en dus doelpunten komen![]()
Nee jullie gaan niet naar Sittard toe, maar hoog eindigen doen jullie ook niet. Denk dat jullie 13/14 worden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:22 schreef thunderice het volgende:
Ja maar dat hebben we volgend jaar bij Omniworld niet meer![]()
Zie dit berichtje nu pas, maar wat lachwekkend man!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:13 schreef thunderice het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2005 16:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zie dit berichtje nu pas, maar wat lachwekkend man!
Wist je dat supportersbussen niet door het buitenland mogen?![]()
Volgens mij waren er maar 3 supporters via Duitsland gereden richting almeloquote:Op maandag 5 december 2005 16:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zie dit berichtje nu pas, maar wat lachwekkend man!
Wist je dat supportersbussen niet door het buitenland mogen?![]()
Wij krijgen 't ook maar te horenquote:Op maandag 5 december 2005 16:54 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Volgens mij waren er maar 3 supporters via Duitsland gereden richting almelo![]()
Dat was sensatie in Almelo zeker? Nu op de voorpagina van het plaatselijke kerkkrantje...quote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef thunderice het volgende:
Gehuurde bus misschien?
Maar de harde kern was wel aanwezig in Almelo.
Allemaal aan die hekken rammen.
Allemaal wouten erbij en stewards.
En wat deed die gekke sinterklaas in 't uitvak dan?
Ondanks dat het beide bijna dorpjes zijn kan Kerkrade toch niet tippen aan de ongekende lelijkheid van Almelo hoorquote:Op maandag 5 december 2005 17:40 schreef thunderice het volgende:
Ik denk eerder dat Kerkrade een plaatselijk kerkkrantje heeft aangezien Almelo 72000 inwoners heeft en Kerkrade maar 49000...
Ik vond hem tegen roda wel goed eigenlijk! Hij jaagt goed door en brengt meer gevaar dan hocher op de linkerflankquote:Op maandag 5 december 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer over Heracles maar, wat vinden de Heraclieden van de prestaties van Nurmela tot nu toe?
Wel eens gehoord van Parkstad? Denk dat dat iets groter is dan Almeloquote:Op maandag 5 december 2005 17:40 schreef thunderice het volgende:
Ik denk eerder dat Kerkrade een plaatselijk kerkkrantje heeft aangezien Almelo 72000 inwoners heeft en Kerkrade maar 49000...
Ben ook geen fan van Höcher, maar dit is toch wel aardig overdreven. Goed als invaller, maar niet in de basis, al helemaal niet als links-back natuurlijk. Maar prima om erbij te hebben hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Breemz het volgende:
Nog even een andere speler.. die Höcher hoe zijn de meningen daarover hier op het forum? Ikzelf ben van mening: die jongen direct naar het 2e-3e terugplaatsen vind hem absoluut niet ere-divisie waardig absoluut niet!
Jij hebt er kijk op! Wat dat betreft kunnen ze jou beter als trainer halen voor jullie Heracles. Succes gegarandeerd met een prachtige kijk op het spelletjequote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Breemz het volgende:
ik vond nurmela tegen RBC erg goed voetballen, gevaarlijk en lekker met de punt naar voren! Ik ben het deels met Apoc eens betreft hirayama, inderdaad hij moet meer vertrouwen krijgen van Bosz maar ik denk dat hij zich meer heeft bewezen al dan Tamerus omdat:
Hirayama met véél véél en véél minder speelminuten toch meer doelpunten heeft gemaakt dan Tamerus (welliswaar 1 meer maar zoals al eerder gezegd veel minder speelminuten) zogauw Hirayama in 't veld komt is er dreiging (apoc zei het al maar toch) hij wil gewoon erg graag, kan het ook! kortom balvaster, gevaarlijker, groter scorend vermogen, dus hirayama in de basis!
Nog even een andere speler.. die Höcher hoe zijn de meningen daarover hier op het forum? Ikzelf ben van mening: die jongen direct naar het 2e-3e terugplaatsen vind hem absoluut niet ere-divisie waardig absoluut niet!
Waar vindt je dat?? Op VI, VZ en VP staat nog niks!?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:50 schreef methodmich het volgende:
Heracles rond met Anderlecht over de huur van Walter Baseggio. Best verrassend.
Ook Dennis van der Ree wordt gevolgd.
Verder nog dat Bosz hem wil overtuigen dat dit goed is voor zijn loopbaan, even weg uit Brussel.quote:Heracles Almelo heeft met Anderlecht overeenstemming bereikt over de huur van Walter Baseggio, na de winterstop. De club moet er alleen met de 26-jarige speler zelf nog zien uit te komen. Trainer Peter Bosz heeft al een eerste gesprek met de middenvelder gevoerd.
Idd, geloof dat Inter Milan toch eens belangstelling had?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:26 schreef Radegast het volgende:
Best zielig, wil je naar de Serie A kom je in Almelo terecht...
Wel een goeie voor Heracles natuurlijk.
Misschien MOET jij even dimmen. Als je even boven de post kijkt, zie je daar een knipoog staan, dit wijst op cynisme, sarcasme, of gewoon een flauwe grap(!). Ik maakte die opmerking omdat jij op 11-jarige leeftijd niet naar de Bornesestraat kon, omdat er toen al in het Polman gespeeld werd.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:38 schreef thunderice het volgende:
Leg mij eens uit waarom ik als 11 jarige zou MOETEN ''nog wel'' bleren.
Er zit een hoop verschil in een 11 jarige pfaf of een 11jarige ik.
Ik ben misschien niet zo opgevoed als jij bent maar laat de mensen in hun waarde.
Beter dan zo'n jochie wat hand in hand met pap naar het stadion gaat.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, is toch leuk dat hij het zo beleeft.
Nou zeg, als Twente supporter loop ik denk ik wel met een boogje om je heen.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef thunderice het volgende:
16maar kging toen ik 11 of 12 was vaak mee met wat oudere kameraden ja en zo heb je er een hobbie bij
![]()
Dat is wel eventjes bibberen idd,tis toch ook zo'n stoere binkquote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nou zeg, als Twente supporter loop ik denk ik wel met een boogje om je heen.
TC Tubantia meldt dat Baseggio inderdaad geen zin heeft in een overgang naar Heracles. Hij wil aan het eind van het seizoen naar Spanje of Italie. De overeenkomst tussen de clubs lag al op tafel trouwensquote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nou zeg, als Twente supporter loop ik denk ik wel met een boogje om je heen.
Talpa en schappelijk ???quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Apoc2003 het volgende:
samenvattingen op een schappelijke tijd (zondags dan)
Alles is beter dan een uitzending om 23:15 op sbs met Hans Kraaij Jr.quote:
Talpa is wel een stuk beter dan SS!quote:
AAAAAH gaaaa weg man!!! na elke wedstrijd zowat reclame vervelende mannen aan die klote tafel erger me kapot aan die rijkaard met z'n laptopje meaann ik wil SS wel weer terug echtwaarquote:Op donderdag 8 december 2005 16:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Talpa is wel een stuk beter dan SS!
Helemaal mee eensch! Altijd van die kloteverhalen waar ik mij totaal niet voor interesseer.. Laat gewoon voetbal zien en stop ajb met dat domme gezwam over de tactische shit, bahquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:17 schreef Breemz het volgende:
[..]
AAAAAH gaaaa weg man!!! na elke wedstrijd zowat reclame vervelende mannen aan die klote tafel erger me kapot aan die rijkaard met z'n laptopje meaann ik wil SS wel weer terug echtwaar
Van die wedstrijden wordt je even vrolijk?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:03 schreef DarkShine het volgende:
Op SS zou Heracles met een beetje geluk snel snel door beeld flitsen. Nu krijgen alle clubs genoeg aandacht, zijn er ruimere samenvattingen. Het gepraat achteraf is soms welmaar het is dan maar zo. Die reclame is makkelijk om nog ff een pot bier te pakken, naar de plee te gaan......
Goed dat het nu op Talpa is, goed dat de vrijdagmatch op RTL5 is...
SS is ook meerdere malen een goal van Roda vergeten, of zoals een paar jaar terug in Eindhoven (0-0) waarbij Roda 1x over de middellijk is geweest en een overduidelijke strafschop had moeten krijgen. Niks daarvan gezien op SS, als Roda zo'n overtreding gemaakt had was het vanuit alle camerahoeken erop geweest...
Als het achter de decoder zit is het ook niet goed...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Van die wedstrijden wordt je even vrolijk?Ik heb nog geen 1 wedstrijd gezien wat ook maar een beetje spectaculair was, allemaal van die ongelofelijk saaie wedstrijden!!
Ik kijk er sinds 2 weken ook niet meer na, toch geen ene flikker aan
quote:Op zondag 11 december 2005 15:04 schreef thunderice het volgende:
Een beetje supporter zou z'n mening geven over 2-1 in Breda maar nee iedereen verdomt het om eens z'n club te steunen via Fok!
NAC had zich naar een ruime voorsprong kunnen spelen. Maar ik snap je punt, Heracles had wel goede mogelijkheden af en toe. Daar deden ze niks mee.quote:Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef Zapper het volgende:
Absoluut niet mee eens.
Heracles had helemaal niet hoeven te verliezen, als bijvoorbeeld onze beKwame strafschop er was ingegaan... Dus konijn, het klopt niet wat je zegt.
Sota voor altijd in de basis overigens.
quote:
Maar schoot ze er in de jeugd meestal feilloos in. Maar de tijden zijn veranderd...quote:Op zondag 11 december 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Heracles die pingel er gewoon in had geschoten... die werd echt heel slecht geschoten. Raar dat Quansah hem mocht nemen, die komt niet echt over als een killer vanaf de stip.
Je wilt zeggen dat Wuytens slecht speelde?quote:Op zondag 18 december 2005 20:13 schreef thunderice het volgende:
Die mocht van mij binnen blijven zitten...
Je komt toch uit enterquote:Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef thunderice het volgende:
Kijk ik woon dus op Kerkelanden en daar is dus echt helemaal niks te doen.
Dat kunnen de de Utrecht-fans wel uitleggen, hij is de laatste seizoenen niet meer de toegevoegde waarde van een aantal seizoenen terug.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Zeker een goeie speler die ze kunnen gebruiken! Snap ook niet dat die bij Utrecht niet meer aan de bak komt
![]()
Bron??quote:Op donderdag 22 december 2005 16:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Heracles interesse in Haris Medunjanin van AZ.. Zou denk ik wel een goeie speler zijn met veel creativiteit!
Heracles wil Medunjanin huren van AZquote:
Die kun je natuurlijk ook gokken he, op de fansite stond het al een aantal uurquote:
Smit de heldquote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef Zapper het volgende:
Ja maar konijntje, Jan Smit zei het zelf![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:52 schreef Zapper het volgende:
Jan Smit is een hele prettige, aangename mediageile man hoor
In welke grot leef jij?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:59 schreef Breemz het volgende:
en jawel, het gerucht/vermoeden bevestigd.. tanghe komt zeker.. vanochtend stond het in de krant vanmiddag gaat hij zijn handtekening zetten! mooizo ben er erg blij mee!!
En hij komt ook na 1 januari dus tegen vitesse speelt hij helemaal nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:59 schreef Breemz het volgende:
en jawel, het gerucht/vermoeden bevestigd.. tanghe komt zeker.. vanochtend stond het in de krant vanmiddag gaat hij zijn handtekening zetten! mooizo ben er erg blij mee!!
vrijdag staat ons een zware pot tewachten er MOET gewonnen worden aangezien sparta gelijk staat met ons, en fc tente heeft gewonnen dus het is nu aan ons om de punten in eigen huis te houden!
in de grot die 2005 heet...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
In welke grot leef jij?
Transfer stond een week geleden al op www.hafc.nl![]()
Het was inderdaad nog niet zeker. Hij had namelijk nog niet getekend.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef Breemz het volgende:
[..]
in de grot die 2005 heet...
en ik lees de kranten WEL! er stond v/d week nog in de krant dat het nog niet zeker was dat tanghe zou komen omdat hij nog niks had getekend en bla bla bla! alles op hafc.nl is waar zeker?
dan komen er nog heeele mooie spelers naar heracles....
Dat Tanghe zou komen stond al meer dan een week vast. Ik geloof ook dat 1 van die lui daar (een beheerder) zei dat ie bronnen binnen Heracles had? Zelfs spelers hadden het al toegegevenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef Breemz het volgende:
in de grot die 2005 heet...
en ik lees de kranten WEL! er stond v/d week nog in de krant dat het nog niet zeker was dat tanghe zou komen omdat hij nog niks had getekend en bla bla bla! alles op hafc.nl is waar zeker?
dan komen er nog heeele mooie spelers naar heracles....
vak P zatten we ook vol in de wind, erg irritant :squote:Op zaterdag 31 december 2005 19:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had mn pyjamabroek dr nog bijwhehe! We stonden vol in de sneeuw (vakkie R)
Beetje te koud om er vanmiddag bij te zijn, maar las dat er veel spelers uit het tweede meespeelden. Vandaar de wat lage uitslag waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef Apoc2003 het volgende:
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles 3-1
Heracles Almelo - DETO 4-0
Moet je naar school?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:22 schreef thunderice het volgende:
Liang en kizito zitten alweer lekker thuis omdat ze onder het Heracles niveau speelden.
Woensdag spelen we uit in Tilburg en ik kan weer eens niet mee omdat het op een () woensdag valt.
Omdat Calincov nog altijd niet fit is? Zou je moeten kunnen wetenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:43 schreef Breemz het volgende:
Nico jan is weer fit (volgens tc tubantia) dus dat is fraai! eindelijk die gekke hocher eens waar hij hoort, niet in de basis! helaas weer sluijter boven calincov (WAAROM!?!?!)
Hmm daar is niks van gezegd of heb ik niks over gelezen dat Calincov nog niet fit is! meende dat alleen hofstede en klavan geblesseerd waren (ja en hoogma tot voorkort)quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:40 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat Calincov nog altijd niet fit is? Zou je moeten kunnen weten
En Höcher vond ik persoonlijk bij de besten horen de laatste wedstrijd, zou het jammer vinden als hij niet zou starten vanavond.
Maar eens de kroeg in en kijken hoe de 3 punten worden gepakt![]()
Ik citeer:quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef Breemz het volgende:
Hmm daar is niks van gezegd of heb ik niks over gelezen dat Calincov nog niet fit is!
www.hafc.nlquote:Ook is het nog maar de vraag of Denis Calincov gaat starten in de basis. Hij speelde in de oefenwedstrijd tegen DETO en dus niet met de basisspelers en in de laatste competitiewedstrijd tegen Vitesse deed hij maar even mee. Dit had nog te maken met een enkelblessure.
Leerplichtquote:
feyenoord komt nu zeker alvast even hallo zeggen tegen de heraclieden aangezien ze de uitwedstrijd eind. januari willen boycottenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:46 schreef thunderice het volgende:
[..]
Leerplichtman ik werk me al de tering en dan ook nog school...
Risico is niet uitgesloten.
Hoorde dat er vanavond verrassing is voor Willem wat misschien morgen in de krant staat en het gerucht gaat dat Feyenoord in de stad komt.
En als die ook gewonnen worden, kan lijfsbehoud bijna niet meer misgaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:40 schreef pfaf het volgende:
Vanavond een erg belangrijke wedstrijd,
Nounou, nog wel winnen tegen RBC uit en DenHaag, Sparta en Willem II thuis en dan zijn we echt zekerquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
En als die ook gewonnen worden, kan lijfsbehoud bijna niet meer misgaan.
Ik in Vak P.... bij de staande mensen bovenin.... Ja die met al dat lawaaiquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:47 schreef Breemz het volgende:
[..]
''tussenstand''
Breemz: Vak-P
Apoc2003: Vak-P
Thunderice: Vak-Q
van de bekende sitequote:Ook ziet het er naar uit dat Remon de Vries niet aan de aftrap zal verschijnen, hij heeft last van een lichte hamstringblessure en is naar eigen zeggen niet 100% fit. "Het is beter om dan maar niet te starten, de wedstrijd komt te vroeg na afgelopen woensdag", zo vertelde hij.
Dunno dat staat er niet bij..quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:51 schreef thunderice het volgende:
De trommel van Draak of die van de King Side?
Ze staan nu al dusdanig ruim voor RBC dat je sowieso nooit meer rechtstreeks degradeert.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
En als die ook gewonnen worden, kan lijfsbehoud bijna niet meer misgaan.
ah jullie, hele vak ligt steeds dubbel van jullie, alleen de laatste tijd zijn jullie wel wat stilletjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:54 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ik in Vak P.... bij de staande mensen bovenin.... Ja die met al dat lawaai![]()
Vanavond hopen op winst natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:30 schreef Damzkieee het volgende:
Damzkieee: Vak R, onderin, bij het trapje naar Q/R
Vanavond hopen op een gelijkspelletje, ik heb er zin in!Heracles
en dat allemaal onder begeleiding van Rene Kolmschot, die moest onderaan de trap staanquote:Op zondag 15 januari 2006 20:04 schreef Apoc2003 het volgende:
er liepen daar overigens nog een heel wat spelers van heracles rond, heb rudi jansen, stefaan tanghe, nico jan hoogma, rob maas, peter reekers en mark looms nog wel gezien!
Je vergeet Thijs Sluijterquote:Op zondag 15 januari 2006 20:04 schreef Apoc2003 het volgende:
Daar ben ik het ook absoluut niet mee eens... vooral als je naar de tweede helft kijkt was een gelijkspel minimaal verdient! Heb een leuke avond gehad gisteren, ook in de waag was het leuk... er liepen daar overigens nog een heel wat spelers van heracles rond, heb rudi jansen, stefaan tanghe, nico jan hoogma, rob maas, peter reekers en mark looms nog wel gezien!
Dat was wel de bedoeling, ben bezig eentje te ontwerpen met dit logo dr in!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Apoc2003 het volgende:
Iemand wou hem toch ook als tatoeage ? Of was jij dat ook Vince ?
Wel foto's als het zo ver is hequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, ben bezig eentje te ontwerpen met dit logo dr in!
Denk alleen dat het niet zo makkelijk zal gaan als tegen RBC thuis...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef Zapper het volgende:
En vanavond maar weer 3 punten pakken tegen RBC, dat moet te doen zijn
Hopelijk niet te druk in het cafe
Neej, heb nog geen uitkaartquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef Breemz het volgende:
roestig hier... nog mensen die meegaan naar Grun uit?
mênn registratie is 5 minuten werk en kan nog tot en met dinsdag volgende week!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Neej, heb nog geen uitkaartmaar ben van plan mee te gaan naar NEC uit (in april ergens dacht ik)
hmm valt me nog wel mee opzich... busje enzo..quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:58 schreef Zapper het volgende:
Ik denk dat ik wel meega ja, hoewel ik de prijs tegen vind vallen...
Jansen trouwens geblesseerd
Twente-fan ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Breemz het volgende:
[..]
hmm valt me nog wel mee opzich... busje enzo..
sneue vent bij de ticketbox hier in wierden trwns![]()
nee heel zielige opmerkingen maken.. voorbeeld: staat erop met koeien letters op de uitkaart BUS zegt die drol, goh kun je dan met eigenvervoer?? allemaal hele domme dingen (die drol v/d reterink die ouwe)quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Twente-fan ?![]()
Ik ga maandag even zo'n uitkaart aanvragen, ben benieuwd wat de vrouw achter de balie gaat zeggen als ze ziet dat ik uit groningen kom![]()
Jaja ik doe t morgen middag wel even, en anders maandag! Inderdaad mooi groepje bij elkaar, echte groep hooligans of niet danquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:54 schreef Breemz het volgende:
[..]
nee heel zielige opmerkingen maken.. voorbeeld: staat erop met koeien letters op de uitkaart BUS zegt die drol, goh kun je dan met eigenvervoer?? allemaal hele domme dingen (die drol v/d reterink die ouwe)
maak daar eens mee aan dan met die uitkaart!!! bas thijs paul ieke en ik gaan al! jij moet ook even gaan! jeroen gaat ook nog wel hebben we mooi groepje
Ja voor de registratie moet je nog steeds daarnaartoe, en als je tussen 8 en 5 geen tijd hebt wordt t lastigquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef Breemz het volgende:
[..]
mênn registratie is 5 minuten werk en kan nog tot en met dinsdag volgende week!
meenemen voor je registratie:
- scc
- id/paspoort
- 1x pasfoto!
is echt een werkje van niks hoor
http://www.heracles.nl/he(...)aart/registratie.pdf
(hoef je 't daar niet meer in te vullen, scheelt weer een minuut of wat)
De busreis is toch inbegrepen bij je kaartje? Altijd plek in de bus dus? of begrijp ik je verkeerd ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja voor de registratie moet je nog steeds daarnaartoe, en als je tussen 8 en 5 geen tijd hebt wordt t lastig. Ik kan 5februari voor het eerst erheen. (of zijn ze op werkdagen ook open
). Zijn er trouwens groepen die soms een busjeplaats vrij hebben?
![]()
Dat laatste klopt. Maar iedere speler onder de 23 komt zo ongeveer op die lijst. Ook Ajax-wisselspeler Ryan Babel was één van eersten op die lijst.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:10 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
De busreis is toch inbegrepen bij je kaartje? Altijd plek in de bus dus? of begrijp ik je verkeerd ?
Hoorde net in "Sport op vrijdag" op RTV Oost dat Bosz maandag waarschijnlijk bij gaat tekenenen dat Sota Hirayama op de genomineerden lijst staat voor "meest talentvolle jongeling" van het komende WK... (weet niet of ik dat wel helemaal goed heb gehoord trouwens
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |