Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
1 vraagje, waarom link je die vorige delen zo wazig
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:29 schreef Guitarist het volgende:
Heb je de beste wintermat, schijnt er in de winter niet gevoetbalt te worden
De winterstop loopt maar van 30-12 tot 11-1 sherlockquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:29 schreef Guitarist het volgende:
Mag ik zwaaien naar jullie wedstrijd die morgen is afgelast?quote:
die morgen is afgelast. Je hebt er niet echt veel verstand van of welquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef thunderice het volgende:
[..]
Mag ik zwaaien naar jullie wedstrijd die morgen is afgelast?![]()
En mag ik even zwaaien naar ''Vriezenveen''![]()
![]()
![]()
Begrijp ik het nu goed? Je staat te popelen om 6-0 aan je reet te krijgen?quote:
Toe maar, onderschat ons maar, net zoals PSV, ajax en AZquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:06 schreef Sjakie01 het volgende:
Begrijp ik het nu goed? Je staat te popelen om 6-0 aan je reet te krijgen?![]()
Waarom zou je in godsnaam willen zwaaien naar dat kutdorp?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef thunderice het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:29 schreef Guitarist het volgende:
De winter loopt van 21-12 tot 20-3quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De winterstop loopt maar van 30-12 tot 11-1 sherlock
Je had betere eerste posts in VBL kunnen plaatsen...quote:Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef Cheesecake het volgende:
Ah, uitstekend nieuws vanuit Rotterdam.
Mag ik even zwaaien? 7-1quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef thunderice het volgende:
[..]
Mag ik zwaaien naar jullie wedstrijd die morgen is afgelast?![]()
![]()
![]()
Dan stond ik behoorlijk dicht in je buurt, jammer inderdaad van die glazen platenquote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef thunderice het volgende:
Zapper waar zat jij dan?
Wij zaten helemaal links van 't uitvak precies bij de ruiten zodat je goed ongedierte kunt zien.![]()
Je zat aardig dichtbijquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:06 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed? Je staat te popelen om 6-0 aan je reet te krijgen?![]()
quote:
quote:
Heb jij niets boeiends te vertellen? Je komt hier op het forum en ik heb je nog geen leuke, interessante, vermakelijke, grappige, intelligente, spannende of gewoon normale post zien plaatsen....quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef thunderice het volgende:
Haha ik zag Jan Smit nog rijden vandaag.
Die man is echt ZO lelijk!![]()
ben ik het mee eens.. zou het netjes vinden van BTE(?) als ze zo'n spandoek zouden maken.. mooi gebaar bij een verschikkelijke gebeurtenis.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:16 schreef Zapper het volgende:
Boeiend allemaal
Op het forum van hafc.nl wordt gepraat over een spandoek of welk eerbetoon dan ook voor Di Tommaso, netjes. Ik moet er toch niet aan denken dat dit een speler van Heracles was overkomen, verschrikkelijk wat een nieuws zeg
Minuut stilte overal, ook niet meer als terechtquote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef Apoc2003 het volgende:
Denk wel een minuut stilte en hopelijk ook een mooi spandoek ofzo... echt bizar dat iemand van 26 die al jaren aan topsport doet zomaar dood kan gaan in zijn slaap...
Verder hoop ik dat we vrijdag wel gaan winnen, weer even laten zien dat we toch echt wel een goede pot voetbal op de mat kunnen leggen
Nee maar ajax draait lekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minuut stilte overal, ook niet meer als terecht![]()
Tegen Roda, altijd lastig. Heracles alleen tot nu toe goed gespeeld tegen Rbc, verder ook niet echt je van het.. T zal mij benieuwen vrijdag![]()
Je weet het: Dickie weet de uitslag al!.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef thunderice het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Jol zo'n hekel heeft aan Heracles?
PS: Hij wist de uitslag wel![]()
Sssssssssssssssssssstquote:Op donderdag 1 december 2005 14:47 schreef Breemz het volgende:
[..]
Nee maar ajax draait lekker![]()
![]()
Heracles vertoont idd niet echt super voetbal maarja wat wil je met een bijna 0 budget en als de laatste eredivisie ervaring die je had dateert van (ik geloof) seizoen1965-1966.. doen ze het nog heel goed...Jouw club daarentegen![]()
Jan Smit door luidspreker in Q: ''Een echte supporter is voor zijn club en niet tegen zijn club.''quote:Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je weet het: Dickie weet de uitslag al!.
Ontopic: Morgen 2-1 overwinning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |