abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:16:01 #1
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_28417142
Deel 4 van het Heracles Topic:

Opgericht 1903

Een gezellige en ambitieuze club, dat thuisduels op kunstgras afwerkt.
Heracles speelt in het (zeker voor GGD-niveau) grote en moderne Polman stadion, welke ruimte bied aan 6500 supporters (door de promotie mischien uitgebreid naar 10.000).

Historie:
1927 Eerste Landstitel
1941 Tweede Landstitel
1958 Kampioenschap tweede divisie en promotie naar eerste divisie
1962 Kampioenschap eerste divisie en promotie naar eredivsie
1966 Degradatie uit eredivisie
1974 Splitsing tussen amateur en de betaalde afdeling van Heracles. Heracles heet vanaf nu Heracles '74
1985 Kampioenschap eerste divisie en promotie naar eredivisie
1986 Degradatie uit eredivisie
1998 Club gaat verder onder de naam Heracles Almelo
1999 Heracles verhuist naar het Polmanstadion
2003 Heracles speelt voor het eerst op kunstgras
2005 Kampioenschap eerste divisie en promotie naar eredivisie

Het Polman stadion

Sfeer in het stadion

Kampioensselectie 2004/2005

Link naar de vorige topics:
Heracles topic
[Centraal] Heracles Topic #2
[centraal]Heracles Topic #3

Enkele ( nuttige ) links:
www.heracles.nl
www.vakq.nl
www.bianconero.nl
www.heracles4ever.nl
www.hartvoorheracles.nl
www.brianvanloo.nl
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:16:18 #2
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_28421541
Gerald Sibon!
pi_28426845
Messi!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:23:36 #5
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28442069
quote:
Jan Smit op Radio Oost omtrend nieuwe spelers

Bron: Supportersvereniging Hart voor Heracles

Heracles Almelo nog steeds op zoek naar spelers voor het eerste elftal. Op zaterdag 2 juli was dan eindelijk eens op Radio Oost een reactie van voorzitter Jan Smit over de transferperikelen te horen. De enige zekerheid die hij gaf was, dat de club rond was met Bernard Hostede, maar dat de clubs er onderling nog niet uit zijn.

Maar, zegt hij verder in het interview, de supporters moeten niet wanhopen. Heb vertrouwen in dit bestuur. Want toen hij zeven jaar geleden als voorzitter begon, zaten er maar 1000 toeschouwers in het stadion. Nu is het stadion uitverkocht, en heeft Heracles ontelbare sponsoren.

Verder verwees hij naar het vorige seizoen. Ook toen had Heracles de selectie bij het begin van de eerste training niet compleet. Ook toen moesten de supporters lange tijd wachten op nieuwe spelers. Ook toen mopperden de supporters. We kunnen nog niet eens de nacompetitie halen, werd er vaak gezegd en geschreven. Dit seizoen is het niet anders. De supporters mopperen en de clubleiding blijft er ontzettend rustig onder. Wel zegt Jan Smit, dat het best eens zou kunnen dat er opeens een telefoontje komt, dat de speler die we op het oog hebben, ja zegt. Maar dat kunnen ook wel drie telefoontjes zijn.

Heracles is o.a. bezig met een speler waar ook Ajax achteraan zit. Dan zal zo’n speler eerder kiezen voor Ajax dan voor Heracles, of niet Jan Smit? Maar goed, voor deze speler laten we de twijfel aan de voorzitter geven.

Wel gaf Jan Smit aan dat deze week, en specifiek zei hij donderdag, Heracles met een spectaculaire transfer zou komen.

Als laatste gaf hij toe dat het best mogelijk is dat Heracles in de eerste wedstrijd tegen PSV nog niet op 100 procent zit. Het zou best eens 90 procent kunnen zijn.Met andere woorden: tegen PSV is het elftal nog niet compleet
Donderdag Sibon dus
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28442115
Een speler waar Ajax ook achteraan zit? Benieuwd wie dat dan is? Niedzielan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28442445
Jan Smit Heracles gaat Ajax aftroeven
That's all folks!
  zondag 3 juli 2005 @ 14:27:31 #8
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28443880
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Jan Smit Heracles gaat Ajax aftroeven
Vanwaar dit optimisme?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28443963
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:27 schreef Zapper het volgende:

[..]

Vanwaar dit optimisme?
Misschien leest die man wel mee, geeft het hem wat meer energie en gebeurt er een keer wat.
That's all folks!
pi_28444073
Over welke speler gaat het eigenlijk?
  zondag 3 juli 2005 @ 14:33:02 #11
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28444076
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien leest die man wel mee,
Oh, in dat geval:
quote:
Geweldig Heracles Almelo bestuur.

Wij hebben als supporters een jaarkaart gekocht omdat jullie ons een goed
elftal hebben beloofd. Groot heer Smit is onze verbazing dat u alleen maar
een grote mond hebt gehad. Laten we eerlijk zijn, we zijn niet kampioen
geworden omdat we zo goed zijn. Nee, we zijn kampioen geworden door
de interne problemen van Sparta. Anders waren we de nacompetitie zijn
ingegaan en we weten allemaal wat er dan was gebeurd. Beste Jan Smit, je
zat hoog te paard maar je laat nu zien, nadat je vorig jaar al bijna door het ijs
zakte, nu echt al het vertrouwen van je supporters hebt verspeeld. Misschien
een ploeg die er voor 90% staat tegen PSV de landskampioen. Belachelijk in
een woord en kijken we naar Sparta dan zie je voorzitter dat je op het hoogste
niveau gewoon een nul bent. Heracles dient een technische directeur te hebben
met ervaring in de eredivisie en geen publiciteit geile voorzitter. Kunnen wij 22
supporters ons geld terug krijgen? Als we voetbal willen zien zoals de Graafschap
heeft gespeeld in de eredivisie dan blijven wij liever thuis. De grote aankoop waar
over gesproken word zal vermoedelijk Sibon zijn, een spits op zijn retour. Keeper
Westerveld heeft deze week een gesprek met Ajax coach Blind. Nee, voorzitter
Smit er zal nu een professionele man moeten komen om de transfers te regelen en
Smit dan kun je lekker gaan golven op je eigen baan. Het hosanna verhaal van de
1000 man publiek zijn we zat en pas op, volgend jaar ben je misschien blij met
1000 man publiek.

22 echte Heracles supporters die het vertrouwen op zeggen in het bestuur.
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over welke speler gaat het eigenlijk?
  zondag 3 juli 2005 @ 14:34:38 #12
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28444128
"Wij hebben als supporters een jaarkaart gekocht omdat jullie ons een goed
elftal hebben beloofd. "

Volgens mij koop je een seizoenskaart over het algemeen omdat je achter de club staat,ongeacht hoe of wat lijkt mij
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28444163
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:33 schreef Zapper het volgende:

[..]

Oh, in dat geval:
[..]

[..]

Westerveld dus. Goede keeper, maar wel een aanslag op het budget, terwijl Heracles met Van Loo ook al een prima keeper in huis heeft.
quote:
Als we voetbal willen zien zoals de Graafschap
heeft gespeeld in de eredivisie dan blijven wij liever thuis.
Wat een gloryhunters zeg.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:38:04 #14
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28444246
Tja DG, ik denk dat die zin meer in de frustratie van het missen van nieuwe namen en het feit dat de kosten van de seizoenkaart gestegen is geschreven is.

En ik denk niet dat het om Westerveld gaat trouwens, Heracles zou niet eens het lef mogen hebben om hem op te bellen.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:39:04 #15
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28444282
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een gloryhunters zeg.
Nee, teleurstelling in de voorzitter (tot nu toe dan) want die heeft zowel letterlijk als figuurlijk een te grote bek.
pi_28444298
Het heeft ook weinig zin om te gaan zoeken naar een nieuwe keeper volgens mij, want Van Loo is een prima keeper. Ze kunnen beter op zoek gaan naar een spits en een middenvelder lijkt me.
pi_28444337
Wat een losers zeg...

Als ik dat bestuur was zou ik mooi een brief terugsturen:

"flikker dan maar op, stelletje NEP-supporters"
pi_28444339
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef Zapper het volgende:

[..]

Nee, teleurstelling in de voorzitter (tot nu toe dan) want die heeft zowel letterlijk als figuurlijk een te grote bek.
Ik ben ook vaak genoeg teleurgesteld over het beleid of het bestuur hier. Maar ik ga dan niet roepen dat ik net zo lief thuis blijf.

Nu komt het over alsof ze alleen naar het stadion willen als er wat klinkende namen zijn aangekocht.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:40:24 #19
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28444340
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het heeft ook weinig zin om te gaan zoeken naar een nieuwe keeper volgens mij, want Van Loo is een prima keeper. Ze kunnen beter op zoek gaan naar een spits en een middenvelder lijkt me.
Maar beste kerel, we hebben alleen Van Loo...
  zondag 3 juli 2005 @ 14:40:55 #20
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28444360
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef Zapper het volgende:
Tja DG, ik denk dat die zin meer in de frustratie van het missen van nieuwe namen en het feit dat de kosten van de seizoenkaart gestegen is geschreven is.

Kan ik in principe misschien wel begrijpen maar als ze het voetbal een beetje gevolgd hebben de laatste jaren weet je dat je dat soort uitspraken van voorzitters met een korreltje zout moet nemen,bij ons hebben ze het gedaan in het verleden en ongetwijfeld ook bij andere promovendussen,de eufori zullen we maar zeggen maar men vergeet dat de ere toch een stap of 10 hoger ligt,op elk vlak wel te verstaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 3 juli 2005 @ 14:41:15 #21
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28444371
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een losers zeg...

Als ik dat bestuur was zou ik mooi een brief terugsturen:

"flikker dan maar op, stelletje NEP-supporters"
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28444406
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef Zapper het volgende:

[..]

Maar beste kerel, we hebben alleen Van Loo...
Dan hoef je toch niet Westerveld te benaderen als 2e man of wel?
pi_28444445
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Op een vies vodje, want Heracles briefpapier zijn ze niet waardig.
pi_28444498
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Powel huren ?
Of onze technisch directeur huren, kunnen ze meteen voor Europees voetbal gaan met wat geschikte aankopen zoals Janssen, Cales en ook vriendje Uneken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')