Dat Tanghe zou komen stond al meer dan een week vast. Ik geloof ook dat 1 van die lui daar (een beheerder) zei dat ie bronnen binnen Heracles had? Zelfs spelers hadden het al toegegevenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef Breemz het volgende:
in de grot die 2005 heet...
en ik lees de kranten WEL! er stond v/d week nog in de krant dat het nog niet zeker was dat tanghe zou komen omdat hij nog niks had getekend en bla bla bla! alles op hafc.nl is waar zeker?
dan komen er nog heeele mooie spelers naar heracles....
vak P zatten we ook vol in de wind, erg irritant :squote:Op zaterdag 31 december 2005 19:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had mn pyjamabroek dr nog bijwhehe! We stonden vol in de sneeuw (vakkie R)
Beetje te koud om er vanmiddag bij te zijn, maar las dat er veel spelers uit het tweede meespeelden. Vandaar de wat lage uitslag waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef Apoc2003 het volgende:
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles 3-1
Heracles Almelo - DETO 4-0
Moet je naar school?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:22 schreef thunderice het volgende:
Liang en kizito zitten alweer lekker thuis omdat ze onder het Heracles niveau speelden.
Woensdag spelen we uit in Tilburg en ik kan weer eens niet mee omdat het op een () woensdag valt.
Omdat Calincov nog altijd niet fit is? Zou je moeten kunnen wetenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:43 schreef Breemz het volgende:
Nico jan is weer fit (volgens tc tubantia) dus dat is fraai! eindelijk die gekke hocher eens waar hij hoort, niet in de basis! helaas weer sluijter boven calincov (WAAROM!?!?!)
Hmm daar is niks van gezegd of heb ik niks over gelezen dat Calincov nog niet fit is! meende dat alleen hofstede en klavan geblesseerd waren (ja en hoogma tot voorkort)quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:40 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat Calincov nog altijd niet fit is? Zou je moeten kunnen weten
En Höcher vond ik persoonlijk bij de besten horen de laatste wedstrijd, zou het jammer vinden als hij niet zou starten vanavond.
Maar eens de kroeg in en kijken hoe de 3 punten worden gepakt![]()
Ik citeer:quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef Breemz het volgende:
Hmm daar is niks van gezegd of heb ik niks over gelezen dat Calincov nog niet fit is!
www.hafc.nlquote:Ook is het nog maar de vraag of Denis Calincov gaat starten in de basis. Hij speelde in de oefenwedstrijd tegen DETO en dus niet met de basisspelers en in de laatste competitiewedstrijd tegen Vitesse deed hij maar even mee. Dit had nog te maken met een enkelblessure.
Leerplichtquote:
feyenoord komt nu zeker alvast even hallo zeggen tegen de heraclieden aangezien ze de uitwedstrijd eind. januari willen boycottenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:46 schreef thunderice het volgende:
[..]
Leerplichtman ik werk me al de tering en dan ook nog school...
Risico is niet uitgesloten.
Hoorde dat er vanavond verrassing is voor Willem wat misschien morgen in de krant staat en het gerucht gaat dat Feyenoord in de stad komt.
En als die ook gewonnen worden, kan lijfsbehoud bijna niet meer misgaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:40 schreef pfaf het volgende:
Vanavond een erg belangrijke wedstrijd,
Nounou, nog wel winnen tegen RBC uit en DenHaag, Sparta en Willem II thuis en dan zijn we echt zekerquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
En als die ook gewonnen worden, kan lijfsbehoud bijna niet meer misgaan.
Ik in Vak P.... bij de staande mensen bovenin.... Ja die met al dat lawaaiquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:47 schreef Breemz het volgende:
[..]
''tussenstand''
Breemz: Vak-P
Apoc2003: Vak-P
Thunderice: Vak-Q
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |