Goed zo knul.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:13 schreef thunderice het volgende:
Net bericht gekregen dat er mogelijk 50 of meer Roda supporters via de bus vanuit Duitsland ergens in Almelo komen.
We krijgen wel telefoontje als er wat gebeurt.
ja bedacht ik me ook dat dat fout was.. had het al even veranderd.. maar dat neemt niet weg dat heracles het in verhouding beter doet dan die club uit Am*damquote:Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sssssssssssssssssssst![]()
Neej joh, jaar 1985-1986 ook nog in de eredivisie.. Beetje kennis van je club is nooit weg he![]()
poeh he.. ej ga dat soort dingen op een ander inet-hooligans forum verkondigen niet hier manquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:13 schreef thunderice het volgende:
Net bericht gekregen dat er mogelijk 50 of meer Roda supporters via de bus vanuit Duitsland ergens in Almelo komen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:33 schreef thunderice het volgende:
Er komt volgens mij vanaamd wel een tifoactie.
hm die mening deel ik niet met je maar goed..quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:41 schreef thunderice het volgende:
Ach ja 't hoort wel een beetje bij voetbal.
En persoonlijk vind ik 't alleen maar mooi als er een rel is![]()
goh dacht ik al wel..quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:47 schreef thunderice het volgende:
Nee ik heb seizoenskaart voor 't uitvak![]()
Nee ik zit in Q.
En jij?
Het doelpunt werd volkomen terecht afgekeurdquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef thunderice het volgende:
Hoerige kutscheids!
Dat kutdoelpunt had NOOIT afgekeurd mogen worden!
En voor de Roda supporters:
Stoer hoor om rookbommetjes te gooien en sterretjes af te laten fikken![]()
twee keer zelfsquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:00 schreef Zwoerd het volgende:
Heb je de goal alleen in het stadion gezien of ook op tv? Want je kon duidelijk zien dat de bal met de arm in het doel gewerkt werd![]()
Uitgejankt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef thunderice het volgende:
Hoerige kutscheids!
Dat kutdoelpunt had NOOIT afgekeurd mogen worden!
En voor de Roda supporters:
Stoer hoor om rookbommetjes te gooien en sterretjes af te laten fikken![]()
Nou nou nou, de betere vind ik toch ook wel overdreven. Gelijkspel zou verdiend geweest zijn, met winst zouden beide partijen teveel hebben gehad (en wij hebben dus te veel gekregen!).quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:15 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
twee keer zelfs![]()
Helaas, had minstens gelijkspel moeten zijn, wellicht zelfs winst voor heracles, want roda heeft maar een paar kansjes gehad.... Heracles was duidelijk de betere, maar kon (wederom) niet tot uitgespeelde kansen en dus doelpunten komen![]()
Nee jullie gaan niet naar Sittard toe, maar hoog eindigen doen jullie ook niet. Denk dat jullie 13/14 worden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:22 schreef thunderice het volgende:
Ja maar dat hebben we volgend jaar bij Omniworld niet meer![]()
Zie dit berichtje nu pas, maar wat lachwekkend man!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:13 schreef thunderice het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2005 16:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zie dit berichtje nu pas, maar wat lachwekkend man!
Wist je dat supportersbussen niet door het buitenland mogen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |