Dat Tanghe zou komen stond al meer dan een week vast. Ik geloof ook dat 1 van die lui daar (een beheerder) zei dat ie bronnen binnen Heracles had? Zelfs spelers hadden het al toegegevenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef Breemz het volgende:
in de grot die 2005 heet...
en ik lees de kranten WEL! er stond v/d week nog in de krant dat het nog niet zeker was dat tanghe zou komen omdat hij nog niks had getekend en bla bla bla! alles op hafc.nl is waar zeker?
dan komen er nog heeele mooie spelers naar heracles....
vak P zatten we ook vol in de wind, erg irritant :squote:Op zaterdag 31 december 2005 19:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had mn pyjamabroek dr nog bijwhehe! We stonden vol in de sneeuw (vakkie R)
Beetje te koud om er vanmiddag bij te zijn, maar las dat er veel spelers uit het tweede meespeelden. Vandaar de wat lage uitslag waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef Apoc2003 het volgende:
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles 3-1
Heracles Almelo - DETO 4-0
Moet je naar school?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:22 schreef thunderice het volgende:
Liang en kizito zitten alweer lekker thuis omdat ze onder het Heracles niveau speelden.
Woensdag spelen we uit in Tilburg en ik kan weer eens niet mee omdat het op een () woensdag valt.
Omdat Calincov nog altijd niet fit is? Zou je moeten kunnen wetenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:43 schreef Breemz het volgende:
Nico jan is weer fit (volgens tc tubantia) dus dat is fraai! eindelijk die gekke hocher eens waar hij hoort, niet in de basis! helaas weer sluijter boven calincov (WAAROM!?!?!)
Hmm daar is niks van gezegd of heb ik niks over gelezen dat Calincov nog niet fit is! meende dat alleen hofstede en klavan geblesseerd waren (ja en hoogma tot voorkort)quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:40 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat Calincov nog altijd niet fit is? Zou je moeten kunnen weten
En Höcher vond ik persoonlijk bij de besten horen de laatste wedstrijd, zou het jammer vinden als hij niet zou starten vanavond.
Maar eens de kroeg in en kijken hoe de 3 punten worden gepakt![]()
Ik citeer:quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef Breemz het volgende:
Hmm daar is niks van gezegd of heb ik niks over gelezen dat Calincov nog niet fit is!
www.hafc.nlquote:Ook is het nog maar de vraag of Denis Calincov gaat starten in de basis. Hij speelde in de oefenwedstrijd tegen DETO en dus niet met de basisspelers en in de laatste competitiewedstrijd tegen Vitesse deed hij maar even mee. Dit had nog te maken met een enkelblessure.
Leerplichtquote:
feyenoord komt nu zeker alvast even hallo zeggen tegen de heraclieden aangezien ze de uitwedstrijd eind. januari willen boycottenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:46 schreef thunderice het volgende:
[..]
Leerplichtman ik werk me al de tering en dan ook nog school...
Risico is niet uitgesloten.
Hoorde dat er vanavond verrassing is voor Willem wat misschien morgen in de krant staat en het gerucht gaat dat Feyenoord in de stad komt.
En als die ook gewonnen worden, kan lijfsbehoud bijna niet meer misgaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:40 schreef pfaf het volgende:
Vanavond een erg belangrijke wedstrijd,
Nounou, nog wel winnen tegen RBC uit en DenHaag, Sparta en Willem II thuis en dan zijn we echt zekerquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
En als die ook gewonnen worden, kan lijfsbehoud bijna niet meer misgaan.
Ik in Vak P.... bij de staande mensen bovenin.... Ja die met al dat lawaaiquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:47 schreef Breemz het volgende:
[..]
''tussenstand''
Breemz: Vak-P
Apoc2003: Vak-P
Thunderice: Vak-Q
van de bekende sitequote:Ook ziet het er naar uit dat Remon de Vries niet aan de aftrap zal verschijnen, hij heeft last van een lichte hamstringblessure en is naar eigen zeggen niet 100% fit. "Het is beter om dan maar niet te starten, de wedstrijd komt te vroeg na afgelopen woensdag", zo vertelde hij.
Dunno dat staat er niet bij..quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:51 schreef thunderice het volgende:
De trommel van Draak of die van de King Side?
Ze staan nu al dusdanig ruim voor RBC dat je sowieso nooit meer rechtstreeks degradeert.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
En als die ook gewonnen worden, kan lijfsbehoud bijna niet meer misgaan.
ah jullie, hele vak ligt steeds dubbel van jullie, alleen de laatste tijd zijn jullie wel wat stilletjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:54 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ik in Vak P.... bij de staande mensen bovenin.... Ja die met al dat lawaai![]()
Vanavond hopen op winst natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:30 schreef Damzkieee het volgende:
Damzkieee: Vak R, onderin, bij het trapje naar Q/R
Vanavond hopen op een gelijkspelletje, ik heb er zin in!Heracles
en dat allemaal onder begeleiding van Rene Kolmschot, die moest onderaan de trap staanquote:Op zondag 15 januari 2006 20:04 schreef Apoc2003 het volgende:
er liepen daar overigens nog een heel wat spelers van heracles rond, heb rudi jansen, stefaan tanghe, nico jan hoogma, rob maas, peter reekers en mark looms nog wel gezien!
Je vergeet Thijs Sluijterquote:Op zondag 15 januari 2006 20:04 schreef Apoc2003 het volgende:
Daar ben ik het ook absoluut niet mee eens... vooral als je naar de tweede helft kijkt was een gelijkspel minimaal verdient! Heb een leuke avond gehad gisteren, ook in de waag was het leuk... er liepen daar overigens nog een heel wat spelers van heracles rond, heb rudi jansen, stefaan tanghe, nico jan hoogma, rob maas, peter reekers en mark looms nog wel gezien!
Dat was wel de bedoeling, ben bezig eentje te ontwerpen met dit logo dr in!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Apoc2003 het volgende:
Iemand wou hem toch ook als tatoeage ? Of was jij dat ook Vince ?
Wel foto's als het zo ver is hequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, ben bezig eentje te ontwerpen met dit logo dr in!
Denk alleen dat het niet zo makkelijk zal gaan als tegen RBC thuis...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef Zapper het volgende:
En vanavond maar weer 3 punten pakken tegen RBC, dat moet te doen zijn
Hopelijk niet te druk in het cafe
Neej, heb nog geen uitkaartquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef Breemz het volgende:
roestig hier... nog mensen die meegaan naar Grun uit?
mênn registratie is 5 minuten werk en kan nog tot en met dinsdag volgende week!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Neej, heb nog geen uitkaartmaar ben van plan mee te gaan naar NEC uit (in april ergens dacht ik)
hmm valt me nog wel mee opzich... busje enzo..quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:58 schreef Zapper het volgende:
Ik denk dat ik wel meega ja, hoewel ik de prijs tegen vind vallen...
Jansen trouwens geblesseerd
Twente-fan ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Breemz het volgende:
[..]
hmm valt me nog wel mee opzich... busje enzo..
sneue vent bij de ticketbox hier in wierden trwns![]()
nee heel zielige opmerkingen maken.. voorbeeld: staat erop met koeien letters op de uitkaart BUS zegt die drol, goh kun je dan met eigenvervoer?? allemaal hele domme dingen (die drol v/d reterink die ouwe)quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Twente-fan ?![]()
Ik ga maandag even zo'n uitkaart aanvragen, ben benieuwd wat de vrouw achter de balie gaat zeggen als ze ziet dat ik uit groningen kom![]()
Jaja ik doe t morgen middag wel even, en anders maandag! Inderdaad mooi groepje bij elkaar, echte groep hooligans of niet danquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:54 schreef Breemz het volgende:
[..]
nee heel zielige opmerkingen maken.. voorbeeld: staat erop met koeien letters op de uitkaart BUS zegt die drol, goh kun je dan met eigenvervoer?? allemaal hele domme dingen (die drol v/d reterink die ouwe)
maak daar eens mee aan dan met die uitkaart!!! bas thijs paul ieke en ik gaan al! jij moet ook even gaan! jeroen gaat ook nog wel hebben we mooi groepje
Ja voor de registratie moet je nog steeds daarnaartoe, en als je tussen 8 en 5 geen tijd hebt wordt t lastigquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef Breemz het volgende:
[..]
mênn registratie is 5 minuten werk en kan nog tot en met dinsdag volgende week!
meenemen voor je registratie:
- scc
- id/paspoort
- 1x pasfoto!
is echt een werkje van niks hoor
http://www.heracles.nl/he(...)aart/registratie.pdf
(hoef je 't daar niet meer in te vullen, scheelt weer een minuut of wat)
De busreis is toch inbegrepen bij je kaartje? Altijd plek in de bus dus? of begrijp ik je verkeerd ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja voor de registratie moet je nog steeds daarnaartoe, en als je tussen 8 en 5 geen tijd hebt wordt t lastig. Ik kan 5februari voor het eerst erheen. (of zijn ze op werkdagen ook open
). Zijn er trouwens groepen die soms een busjeplaats vrij hebben?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |