Misschien MOET jij even dimmen. Als je even boven de post kijkt, zie je daar een knipoog staan, dit wijst op cynisme, sarcasme, of gewoon een flauwe grap(!). Ik maakte die opmerking omdat jij op 11-jarige leeftijd niet naar de Bornesestraat kon, omdat er toen al in het Polman gespeeld werd.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:38 schreef thunderice het volgende:
Leg mij eens uit waarom ik als 11 jarige zou MOETEN ''nog wel'' bleren.
Er zit een hoop verschil in een 11 jarige pfaf of een 11jarige ik.
Ik ben misschien niet zo opgevoed als jij bent maar laat de mensen in hun waarde.
Beter dan zo'n jochie wat hand in hand met pap naar het stadion gaat.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, is toch leuk dat hij het zo beleeft.
Nou zeg, als Twente supporter loop ik denk ik wel met een boogje om je heen.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef thunderice het volgende:
16maar kging toen ik 11 of 12 was vaak mee met wat oudere kameraden ja en zo heb je er een hobbie bij
![]()
Dat is wel eventjes bibberen idd,tis toch ook zo'n stoere binkquote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nou zeg, als Twente supporter loop ik denk ik wel met een boogje om je heen.
TC Tubantia meldt dat Baseggio inderdaad geen zin heeft in een overgang naar Heracles. Hij wil aan het eind van het seizoen naar Spanje of Italie. De overeenkomst tussen de clubs lag al op tafel trouwensquote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nou zeg, als Twente supporter loop ik denk ik wel met een boogje om je heen.
Talpa en schappelijk ???quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Apoc2003 het volgende:
samenvattingen op een schappelijke tijd (zondags dan)
Alles is beter dan een uitzending om 23:15 op sbs met Hans Kraaij Jr.quote:
Talpa is wel een stuk beter dan SS!quote:
AAAAAH gaaaa weg man!!! na elke wedstrijd zowat reclame vervelende mannen aan die klote tafel erger me kapot aan die rijkaard met z'n laptopje meaann ik wil SS wel weer terug echtwaarquote:Op donderdag 8 december 2005 16:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Talpa is wel een stuk beter dan SS!
Helemaal mee eensch! Altijd van die kloteverhalen waar ik mij totaal niet voor interesseer.. Laat gewoon voetbal zien en stop ajb met dat domme gezwam over de tactische shit, bahquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:17 schreef Breemz het volgende:
[..]
AAAAAH gaaaa weg man!!! na elke wedstrijd zowat reclame vervelende mannen aan die klote tafel erger me kapot aan die rijkaard met z'n laptopje meaann ik wil SS wel weer terug echtwaar
Van die wedstrijden wordt je even vrolijk?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:03 schreef DarkShine het volgende:
Op SS zou Heracles met een beetje geluk snel snel door beeld flitsen. Nu krijgen alle clubs genoeg aandacht, zijn er ruimere samenvattingen. Het gepraat achteraf is soms welmaar het is dan maar zo. Die reclame is makkelijk om nog ff een pot bier te pakken, naar de plee te gaan......
Goed dat het nu op Talpa is, goed dat de vrijdagmatch op RTL5 is...
SS is ook meerdere malen een goal van Roda vergeten, of zoals een paar jaar terug in Eindhoven (0-0) waarbij Roda 1x over de middellijk is geweest en een overduidelijke strafschop had moeten krijgen. Niks daarvan gezien op SS, als Roda zo'n overtreding gemaakt had was het vanuit alle camerahoeken erop geweest...
Als het achter de decoder zit is het ook niet goed...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Van die wedstrijden wordt je even vrolijk?Ik heb nog geen 1 wedstrijd gezien wat ook maar een beetje spectaculair was, allemaal van die ongelofelijk saaie wedstrijden!!
Ik kijk er sinds 2 weken ook niet meer na, toch geen ene flikker aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |