quote:Op zondag 11 december 2005 15:04 schreef thunderice het volgende:
Een beetje supporter zou z'n mening geven over 2-1 in Breda maar nee iedereen verdomt het om eens z'n club te steunen via Fok!
NAC had zich naar een ruime voorsprong kunnen spelen. Maar ik snap je punt, Heracles had wel goede mogelijkheden af en toe. Daar deden ze niks mee.quote:Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef Zapper het volgende:
Absoluut niet mee eens.
Heracles had helemaal niet hoeven te verliezen, als bijvoorbeeld onze beKwame strafschop er was ingegaan... Dus konijn, het klopt niet wat je zegt.
Sota voor altijd in de basis overigens.
quote:
Maar schoot ze er in de jeugd meestal feilloos in. Maar de tijden zijn veranderd...quote:Op zondag 11 december 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Heracles die pingel er gewoon in had geschoten... die werd echt heel slecht geschoten. Raar dat Quansah hem mocht nemen, die komt niet echt over als een killer vanaf de stip.
Je wilt zeggen dat Wuytens slecht speelde?quote:Op zondag 18 december 2005 20:13 schreef thunderice het volgende:
Die mocht van mij binnen blijven zitten...
Je komt toch uit enterquote:Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef thunderice het volgende:
Kijk ik woon dus op Kerkelanden en daar is dus echt helemaal niks te doen.
Dat kunnen de de Utrecht-fans wel uitleggen, hij is de laatste seizoenen niet meer de toegevoegde waarde van een aantal seizoenen terug.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Zeker een goeie speler die ze kunnen gebruiken! Snap ook niet dat die bij Utrecht niet meer aan de bak komt
![]()
Bron??quote:Op donderdag 22 december 2005 16:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Heracles interesse in Haris Medunjanin van AZ.. Zou denk ik wel een goeie speler zijn met veel creativiteit!
Heracles wil Medunjanin huren van AZquote:
Die kun je natuurlijk ook gokken he, op de fansite stond het al een aantal uurquote:
Smit de heldquote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef Zapper het volgende:
Ja maar konijntje, Jan Smit zei het zelf![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:52 schreef Zapper het volgende:
Jan Smit is een hele prettige, aangename mediageile man hoor
In welke grot leef jij?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:59 schreef Breemz het volgende:
en jawel, het gerucht/vermoeden bevestigd.. tanghe komt zeker.. vanochtend stond het in de krant vanmiddag gaat hij zijn handtekening zetten! mooizo ben er erg blij mee!!
En hij komt ook na 1 januari dus tegen vitesse speelt hij helemaal nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:59 schreef Breemz het volgende:
en jawel, het gerucht/vermoeden bevestigd.. tanghe komt zeker.. vanochtend stond het in de krant vanmiddag gaat hij zijn handtekening zetten! mooizo ben er erg blij mee!!
vrijdag staat ons een zware pot tewachten er MOET gewonnen worden aangezien sparta gelijk staat met ons, en fc tente heeft gewonnen dus het is nu aan ons om de punten in eigen huis te houden!
in de grot die 2005 heet...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
In welke grot leef jij?
Transfer stond een week geleden al op www.hafc.nl![]()
Het was inderdaad nog niet zeker. Hij had namelijk nog niet getekend.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef Breemz het volgende:
[..]
in de grot die 2005 heet...
en ik lees de kranten WEL! er stond v/d week nog in de krant dat het nog niet zeker was dat tanghe zou komen omdat hij nog niks had getekend en bla bla bla! alles op hafc.nl is waar zeker?
dan komen er nog heeele mooie spelers naar heracles....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |