abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32838950
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:33 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Zie dit berichtje nu pas, maar wat lachwekkend man!

Wist je dat supportersbussen niet door het buitenland mogen?
Volgens mij waren er maar 3 supporters via Duitsland gereden richting almelo
  maandag 5 december 2005 @ 17:04:04 #102
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_32839166
Gehuurde bus misschien?

Maar de harde kern was wel aanwezig in Almelo.
Allemaal aan die hekken rammen.
Allemaal wouten erbij en stewards.
En wat deed die gekke sinterklaas in 't uitvak dan?
Almelo paupers dat zie je zo!
  maandag 5 december 2005 @ 17:04:43 #103
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_32839182
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:54 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Volgens mij waren er maar 3 supporters via Duitsland gereden richting almelo
Wij krijgen 't ook maar te horen
  maandag 5 december 2005 @ 17:08:10 #104
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32839278
Alle bussen zijn gehuurd hoor, of is er in Almelo een busmaatschappij die zegt 'alsjeblieft Bianconero, een bus voor niks.'

Aangezien er ook in de FP bussen stewards zaten waren het dus combi bussen en die kunnen dus niet via Duitsland.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 5 december 2005 @ 17:08:53 #105
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32839295
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef thunderice het volgende:
Gehuurde bus misschien?

Maar de harde kern was wel aanwezig in Almelo.
Allemaal aan die hekken rammen.
Allemaal wouten erbij en stewards.
En wat deed die gekke sinterklaas in 't uitvak dan?
Dat was sensatie in Almelo zeker? Nu op de voorpagina van het plaatselijke kerkkrantje...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 5 december 2005 @ 17:40:13 #106
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_32840095
Ik denk eerder dat Kerkrade een plaatselijk kerkkrantje heeft aangezien Almelo 72000 inwoners heeft en Kerkrade maar 49000...
pi_32850006
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:40 schreef thunderice het volgende:
Ik denk eerder dat Kerkrade een plaatselijk kerkkrantje heeft aangezien Almelo 72000 inwoners heeft en Kerkrade maar 49000...
Ondanks dat het beide bijna dorpjes zijn kan Kerkrade toch niet tippen aan de ongekende lelijkheid van Almelo hoor
pi_32850931
Weer over Heracles maar, wat vinden de Heraclieden van de prestaties van Nurmela tot nu toe?
That's all folks!
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:17:24 #110
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_32851645
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer over Heracles maar, wat vinden de Heraclieden van de prestaties van Nurmela tot nu toe?
Ik vond hem tegen roda wel goed eigenlijk! Hij jaagt goed door en brengt meer gevaar dan hocher op de linkerflank Ook brengt hij wat meer voetbal in de aanval vond ik... heb hem nog maar 1x zien spelen, maar hij maakte dus een goede indruk op mij!

Verder vind ik dat bosz Sota een keer vertrouwen moet geven en hem in de basis zetten in plaats van tamerus, want die liet echt (weer) zien dat hij niet goed genoeg is als spits van een eredivisieploeg... niet dat Hirayama bewezen heeft dat wel te zijn, maar het publiek steunt hem en telkens als hij invalt komt er direct meer gevaar vanuit de voorhoede... hoop dat we hem in de spits gaan zien tegen NAC!

Zit jij ook nog ergens vaduz ?
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_32851742
Nee, ik zie eigenlijk maar zelden een wedstrijd van Heracles in het stadion. Maar ik volg Heracles met veel belangstelling.

Ik ben het met je eens dat Nurmela meer voetbal brengt, hoor ik ook van anderen.
That's all folks!
  dinsdag 6 december 2005 @ 01:00:30 #112
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32852634
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:40 schreef thunderice het volgende:
Wel eens gehoord van Parkstad? Denk dat dat iets groter is dan Almelo

Maargoed, we gaan erg offtopic
Planning:
-
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:28:20 #113
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_32868490
ik vond nurmela tegen RBC erg goed voetballen, gevaarlijk en lekker met de punt naar voren! Ik ben het deels met Apoc eens betreft hirayama, inderdaad hij moet meer vertrouwen krijgen van Bosz maar ik denk dat hij zich meer heeft bewezen al dan Tamerus omdat:
Hirayama met véél véél en véél minder speelminuten toch meer doelpunten heeft gemaakt dan Tamerus (welliswaar 1 meer maar zoals al eerder gezegd veel minder speelminuten) zogauw Hirayama in 't veld komt is er dreiging (apoc zei het al maar toch) hij wil gewoon erg graag, kan het ook! kortom balvaster, gevaarlijker, groter scorend vermogen, dus hirayama in de basis!

Nog even een andere speler.. die Höcher hoe zijn de meningen daarover hier op het forum? Ikzelf ben van mening: die jongen direct naar het 2e-3e terugplaatsen vind hem absoluut niet ere-divisie waardig absoluut niet!

ps. nog even een berichtje voor (topic-clown) thunderice, wil me nergens mee bemoeien hoor maar kun je iets doen aan je post gedrag? je zet de andere heraclieden hier een beetje voor aap soms..
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_32872002
idd Breemz.
over Höcher, ik vond em vorig seizoen beter spelen dan Sluiter, Sluiter heeft nogal vaak dattie dwars door de tegenstander wil lopen en verliest dan de bal, Höcher zit wat meer voetbal in.
ik vind alleen dat dit seizoen hij wat minder goed speelt, misschien is die niet gewend om met veel ruimte te spelen? voor Sluiter is dat juist beter, dit seizoen speelt hij juist weer goed.
maar ja, we zullen zien hoe Höcher presteert op de linksback positie, misschien dat ie wat meer in zijn spel komt, balletje diep naar Calincov zit er wel goed in, vooral tegen die trage back van roda.
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:36:53 #115
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_32873637
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Breemz het volgende:
Nog even een andere speler.. die Höcher hoe zijn de meningen daarover hier op het forum? Ikzelf ben van mening: die jongen direct naar het 2e-3e terugplaatsen vind hem absoluut niet ere-divisie waardig absoluut niet!
Ben ook geen fan van Höcher, maar dit is toch wel aardig overdreven. Goed als invaller, maar niet in de basis, al helemaal niet als links-back natuurlijk. Maar prima om erbij te hebben hoor.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_32885486
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Breemz het volgende:
ik vond nurmela tegen RBC erg goed voetballen, gevaarlijk en lekker met de punt naar voren! Ik ben het deels met Apoc eens betreft hirayama, inderdaad hij moet meer vertrouwen krijgen van Bosz maar ik denk dat hij zich meer heeft bewezen al dan Tamerus omdat:
Hirayama met véél véél en véél minder speelminuten toch meer doelpunten heeft gemaakt dan Tamerus (welliswaar 1 meer maar zoals al eerder gezegd veel minder speelminuten) zogauw Hirayama in 't veld komt is er dreiging (apoc zei het al maar toch) hij wil gewoon erg graag, kan het ook! kortom balvaster, gevaarlijker, groter scorend vermogen, dus hirayama in de basis!

Jij hebt er kijk op! Wat dat betreft kunnen ze jou beter als trainer halen voor jullie Heracles. Succes gegarandeerd met een prachtige kijk op het spelletje
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_32891596
Heracles rond met Anderlecht over de huur van Walter Baseggio. Best verrassend.

Ook Dennis van der Ree wordt gevolgd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 december 2005 @ 14:53:54 #118
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32891709
Die zou ik ook graag bij Roda zien spelen...
Planning:
-
pi_32891730
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:50 schreef methodmich het volgende:
Heracles rond met Anderlecht over de huur van Walter Baseggio. Best verrassend.

Ook Dennis van der Ree wordt gevolgd.
Waar vindt je dat?? Op VI, VZ en VP staat nog niks!?
A.F.C.A.
pi_32892598
Papieren versie van VI.
quote:
Heracles Almelo heeft met Anderlecht overeenstemming bereikt over de huur van Walter Baseggio, na de winterstop. De club moet er alleen met de 26-jarige speler zelf nog zien uit te komen. Trainer Peter Bosz heeft al een eerste gesprek met de middenvelder gevoerd.
Verder nog dat Bosz hem wil overtuigen dat dit goed is voor zijn loopbaan, even weg uit Brussel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32892708
Best zielig, wil je naar de Serie A kom je in Almelo terecht...

Wel een goeie voor Heracles natuurlijk.
pi_32893093
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:26 schreef Radegast het volgende:
Best zielig, wil je naar de Serie A kom je in Almelo terecht...

Wel een goeie voor Heracles natuurlijk.
Idd, geloof dat Inter Milan toch eens belangstelling had?

Cker een goeie aankoop (huur), niks mis mee
A.F.C.A.
  woensdag 7 december 2005 @ 15:58:41 #123
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_32893655
Zou geweldig zijn zeg
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 7 december 2005 @ 16:29:58 #124
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_32894598
Als ik zie dat we in de eredivisie zitten dan verlang ik toch altijd weer iets terug naar de gouden gids divisie.

De goeie ouwe tijd dat we met meer Heracles supporters bij de Graafschap waren dan de Graafschapsupporters

Of het spectaculaire eieren gooien met Go Ahead Eagles

En natuurlijk de sfeer tegen Volendam.

Missen jullie dat niet een beetje?
  woensdag 7 december 2005 @ 18:05:01 #125
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32897006
Wie mist de GGD nu? Blij dat wij nog nooit gedegradeerd zijn!
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')