Volgens mij waren er maar 3 supporters via Duitsland gereden richting almeloquote:Op maandag 5 december 2005 16:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zie dit berichtje nu pas, maar wat lachwekkend man!
Wist je dat supportersbussen niet door het buitenland mogen?![]()
Wij krijgen 't ook maar te horenquote:Op maandag 5 december 2005 16:54 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Volgens mij waren er maar 3 supporters via Duitsland gereden richting almelo![]()
Dat was sensatie in Almelo zeker? Nu op de voorpagina van het plaatselijke kerkkrantje...quote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef thunderice het volgende:
Gehuurde bus misschien?
Maar de harde kern was wel aanwezig in Almelo.
Allemaal aan die hekken rammen.
Allemaal wouten erbij en stewards.
En wat deed die gekke sinterklaas in 't uitvak dan?
Ondanks dat het beide bijna dorpjes zijn kan Kerkrade toch niet tippen aan de ongekende lelijkheid van Almelo hoorquote:Op maandag 5 december 2005 17:40 schreef thunderice het volgende:
Ik denk eerder dat Kerkrade een plaatselijk kerkkrantje heeft aangezien Almelo 72000 inwoners heeft en Kerkrade maar 49000...
Ik vond hem tegen roda wel goed eigenlijk! Hij jaagt goed door en brengt meer gevaar dan hocher op de linkerflankquote:Op maandag 5 december 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer over Heracles maar, wat vinden de Heraclieden van de prestaties van Nurmela tot nu toe?
Wel eens gehoord van Parkstad? Denk dat dat iets groter is dan Almeloquote:Op maandag 5 december 2005 17:40 schreef thunderice het volgende:
Ik denk eerder dat Kerkrade een plaatselijk kerkkrantje heeft aangezien Almelo 72000 inwoners heeft en Kerkrade maar 49000...
Ben ook geen fan van Höcher, maar dit is toch wel aardig overdreven. Goed als invaller, maar niet in de basis, al helemaal niet als links-back natuurlijk. Maar prima om erbij te hebben hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Breemz het volgende:
Nog even een andere speler.. die Höcher hoe zijn de meningen daarover hier op het forum? Ikzelf ben van mening: die jongen direct naar het 2e-3e terugplaatsen vind hem absoluut niet ere-divisie waardig absoluut niet!
Jij hebt er kijk op! Wat dat betreft kunnen ze jou beter als trainer halen voor jullie Heracles. Succes gegarandeerd met een prachtige kijk op het spelletjequote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Breemz het volgende:
ik vond nurmela tegen RBC erg goed voetballen, gevaarlijk en lekker met de punt naar voren! Ik ben het deels met Apoc eens betreft hirayama, inderdaad hij moet meer vertrouwen krijgen van Bosz maar ik denk dat hij zich meer heeft bewezen al dan Tamerus omdat:
Hirayama met véél véél en véél minder speelminuten toch meer doelpunten heeft gemaakt dan Tamerus (welliswaar 1 meer maar zoals al eerder gezegd veel minder speelminuten) zogauw Hirayama in 't veld komt is er dreiging (apoc zei het al maar toch) hij wil gewoon erg graag, kan het ook! kortom balvaster, gevaarlijker, groter scorend vermogen, dus hirayama in de basis!
Nog even een andere speler.. die Höcher hoe zijn de meningen daarover hier op het forum? Ikzelf ben van mening: die jongen direct naar het 2e-3e terugplaatsen vind hem absoluut niet ere-divisie waardig absoluut niet!
Waar vindt je dat?? Op VI, VZ en VP staat nog niks!?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:50 schreef methodmich het volgende:
Heracles rond met Anderlecht over de huur van Walter Baseggio. Best verrassend.
Ook Dennis van der Ree wordt gevolgd.
Verder nog dat Bosz hem wil overtuigen dat dit goed is voor zijn loopbaan, even weg uit Brussel.quote:Heracles Almelo heeft met Anderlecht overeenstemming bereikt over de huur van Walter Baseggio, na de winterstop. De club moet er alleen met de 26-jarige speler zelf nog zien uit te komen. Trainer Peter Bosz heeft al een eerste gesprek met de middenvelder gevoerd.
Idd, geloof dat Inter Milan toch eens belangstelling had?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:26 schreef Radegast het volgende:
Best zielig, wil je naar de Serie A kom je in Almelo terecht...
Wel een goeie voor Heracles natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |