Geen idee, sinds ik niet meer bij mn ouders woon (drie jaar geleden) kijk ik niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
Rixt Leddy doet het veel beter dan Chris Jolles.
ach scheelt niet veel toch...?!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Beaudien het volgende:
Ja, ik begin deze Dian nu best leuk te vinden. Maar ik heb wel moeten wennen.........![]()
Ik hoopte echt dat op de echo te zien was dat die baby niet meer leefde ofzo......
Mja, die waren alleen een stuk sterker toen Chris er nog was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Beaudien het volgende:
Nu vind ik haar eigenlijk heel gaaf met die rotopmerkingen en dat sarcasme, heerlijk!
dat beweer ik ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:46 schreef Frey het volgende:
Rixt is zeker goed, maar toch echt niet beter dan Chris Jolles![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die rare moedervlek zint me niet ,
Kijk, zijn wij het toch weer eens een keertje eensquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat beweer ik ook niet
Chris Jolles is niet te evenaren, maar desondanks doet Rixt het prima en is Dian [weer] leuk
vind ik dus
high fivequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:43 schreef Frey het volgende:
Kijk, zijn wij het toch weer eens een keertje eens![]()
Idd, dat denk ik ook de hele tijdquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die rare moedervlek zint me niet ,
Dian doet het niet slecht maar ik vind van zo iemand altijd dat ze eens goed teruggepakt moet wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Beaudien het volgende:
Ja, ik begin deze Dian nu best leuk te vinden. Maar ik heb wel moeten wennen.........![]()
Nu vind ik haar eigenlijk heel gaaf met die rotopmerkingen en dat sarcasme, heerlijk!
Ik hoopte echt dat op de echo te zien was dat die baby niet meer leefde ofzo......
Eh.......................ik wacht de schrijvers wel even af.........................quote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef JohnDDD het volgende:
Wat ik zou doen als ik schrijver was van GTST:
-Dian en Dennis krijgen een heftige, seksuele relatie en doen het overal als konijnen
-Dian raakt zwanger van Dennis
-Ludo gaat plotseling dood, Janine gaat verder met Jack
-Robert gaat door met Linda. Morris weet ervan en ook van Linda's ziekte. Robert komt na een alcohol-vergiftiging in het ziekenhuis. Linda valt "dood" neer en Morris zegt uit wraak niets; Linda wordt levend begraven.
-Robert vermoordt Barbara in een dronken bui en luist Morris erin, die veroordeeld wordt
-Ludo komt terug; hij blijkt Frits' broer en heeft zijn dood gefaket om mee te werken met Frits
-Ook Charlie verlaat Meerdijk
-Kim komt terug en Dennis begint meteen een relatie met haar
Niemand?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is er gister gebeurd? Soapmail heeft namelijk geen update van gister..
Ik heb van soapmail wel mail gehad, dat er geen update kwam vanwege het slechte weer, maar ik heb het wel gezienquote:
Jaja, maar ik vroeg of iemand me kon vertellen wat er vrijdag gebeurd is.. dus iemand die even een beknopte samenvatting wil geven?quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb van soapmail wel mail gehad, dat er geen update kwam vanwege het slechte weer, maar ik heb het wel gezien
Geen mailtje schrijven omdat het buiten sneeuwt ?quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb van soapmail wel mail gehad, dat er geen update kwam vanwege het slechte weer, maar ik heb het wel gezien
Ja, ze konden RTL niet ontvangenquote:Op zondag 27 november 2005 15:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geen mailtje schrijven omdat het buiten sneeuwt ?![]()
quote:Update Vrijdag 25 November 2005
door: Vicky Vekemans
Vanwege de extreme weersomstandigheden was het niet mogelijk om de zenders van RTL Nederland te ontvangen. Om die reden is er vandaag helaas geen GTST-update.
Vooruitblik op Maandag 28 November 2005
Vooruitblik op maandag 28 november 2005
Jack wil een DNA-test doen om te achterhalen of Wiet de waarheid spreekt en echt een kind van Frits van Houten is. Dan komt Geesje binnen. Dian heeft er genoeg van dat Dennis haar zwart maakt en vertelt Charlie dat ze met hem gezoend heeft. Ondertussen wordt Nick op een idee gebracht.
Of ze hadden op het dak moeten klimmen om de sneeuw van de schotel te halenquote:Op zondag 27 november 2005 15:52 schreef JohnDDD het volgende:
beetje belachelijk
alsof ze niet aan die info hadden kunnen komen
lekker onprofessioneel
Heb je dan niet gemist ?quote:Op zondag 27 november 2005 19:06 schreef Dizer het volgende:
Ik heb zo goed als 3 weken geen GTST gekeken
Eerlijk... niet echtquote:
Ik heb donderdag bij mijn baas thuis even gekeken (omdat zijn vrouw toevallig naar aan het kijken was) en zag dat er iets mis was met Janine... ik dacht... zal wel een tweeling zijnquote:Op zondag 27 november 2005 19:47 schreef babette21 het volgende:
Goed nieuws: Janine is wrs niet zolang zwanger meer
Nou vrijdag was ik aan het werk en kon ik dus niks zien...quote:Op zondag 27 november 2005 19:56 schreef babette21 het volgende:
donderdag heb ik 't juist niet gezien... die echo was toch vrijdag?!
Dan weet ik het niet meer.....quote:Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
en toen ik Janine zag dacht ik nog: waarom doen ze haar nou geen pijn terwijl ik zo gemarteld werd
Heb je zowieso wel een beetje gelijk.quote:Op zondag 27 november 2005 19:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerlijk... niet echt
Ik vind het met dat nieuwe kindergedoe en een zwangere janine niet zo leuk...
Dat het ook kan gebeuren. Het geeft ook aan dat Ludo een hele lieve en aardige man is omdat hij het kind heeft geaccepteerdquote:Op maandag 28 november 2005 08:56 schreef JohnDDD het volgende:
ik begrijp het niet
wat was dan het hele nut van haar zwangerschap als ze niet meer zolang zwanger gaat zijn?
dat heeft verder nog geen implicaties gehad toch in meerdijk
beetje raar
Sommige toekomstvoorspellingen zijn nog een beetje leuk, maar ontbreek iedere vorm van logicaquote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef JohnDDD het volgende:
-Dian en Dennis krijgen een heftige, seksuele relatie en doen het overal als konijnen
-Robert gaat door met Linda. Morris weet ervan en ook van Linda's ziekte. Robert komt na een alcohol-vergiftiging in het ziekenhuis. Linda valt "dood" neer en Morris zegt uit wraak niets; Linda wordt levend begraven.
-Robert vermoordt Barbara in een dronken bui en luist Morris erin, die veroordeeld wordt
-Ludo komt terug; hij blijkt Frits' broer en heeft zijn dood gefaket om mee te werken met Frits
quote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef JohnDDD het volgende:
![]()
Als het om zijn Janine gaatquote:Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat het ook kan gebeuren. Het geeft ook aan dat Ludo een hele lieve en aardige man is omdat hij het kind heeft geaccepteerd![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
wonderbaarlijk genoeg zijn we het wéér eens: ik heb ook geen last van d'r
Ik vind ze leuk samenquote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
even 'n vraagje: worden jullie nou écht niet moe van Ludo en Janine???
dit is níet cynisch of zeurderig of gemeen of wat dan ook bedoeld, vraag het me serieus af
Toen niet, nu niet en nooit nietquote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
dit is níet cynisch of zeurderig of gemeen of wat dan ook bedoeld, vraag het me serieus af
Mooi niet.. Charlie isquote:Op maandag 28 november 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Die Charlie moeten ze er eens uitkicken, die is nog dommer dan de achtereind van een koe.
Oeh.. daar heb ik wel zin in. Dat ga ik deze week doen. En een nieuwe ronde van het tournamentquote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef Frey het volgende:
Ah daar is Dizer. En hij staat te popelen om de OP aan te passen![]()
Tief eens op met je offtopic. Daar heb je jullie ShowChat voorquote:Op maandag 28 november 2005 21:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HB: stemmuuuh!!!!![]()
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!
Dit is de allerlaatste kans voor die twee.quote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
ga weg met je stemmenquote:Op maandag 28 november 2005 21:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HB: stemmuuuh!!!!![]()
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!
quote:Op maandag 28 november 2005 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tief eens op met je offtopic. Daar heb je jullie ShowChat voor
quote:
Ik vind Nina ookquote:Op maandag 28 november 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
Hey, is iemand opgevallen hoe grappig Nina vandaag was?
Ik mag haar echt wel, ze doet het best goed eigenlijk![]()
quote:
OMG , kunnen ze echt geen betere namen verzinnenquote:Op maandag 28 november 2005 21:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit is de allerlaatste kans voor die twee.
BTW: Die gynaecologe heet Didi Lambalk.![]()
vroeger was er nog wel eens een leuk lijntje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:09 schreef JohnDDD het volgende:
na de kerst stop ik denk ik wel met kijken
ik wil nog even zien hoe dat zit met frits en wiet enzo en dan is er niets meer wat me echt boeit
al die verhaallijnen zijn verder bagger
En nu weer Sjors/Jack/Wiet/Frits?/Dian/Geesje (wat een lijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:35 schreef JohnDDD het volgende:
ja zoals bijvoorbeeld
ehm
nou bijv.
nina ontvoerd door stefano (arme nina heeft ook altijd pech)
isa en charlie met elkaar
isa met haar eigen vader
maar ach
dat gedoe met valerie barb en char daar moesten we ook jaren tegen aankijken
Ludo is overal toe in staat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:46 schreef bar_rel het volgende:
Heeft Ludo nou die zuster ingehuurd om tegen Janine te zeggen dat haar kind misschien niet goed leeft zodat zij een abortus doet, wat ten gunste komt van Ludo vanwege Ray?
Mja.. of nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef JohnDDD het volgende:
oh god
daar had ik nog niet aan gedacht
dat zal dan wel ja, dat is het enige logische in deze verhaallijn
Die namen alleen al.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:47 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind die lijn wel interessant omdat frits erin zit
maar dat met geesje en wiet is idd nogal dom
Er heeft in seizoen 4(of5) wel een keer een Hans Hartink ingezeten, die Fatima gevangen hield in zijn drukkerij onder invloed van kunstacademie docent Mario Schim-van der Loeff, die in een vete met Stan verwikkelt was.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:57 schreef JohnDDD het volgende:
ja en dan zit er een keer een Hans in....is het een vrouw!
Hehe eindelijk, ik dacht dat ik de enige was die dat vondquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef suus21 het volgende:
waarom moeten ze in GTST altijd rare namen hebben echt heel realistisch: bing, charlie, sjors/wendela, wiet, jef, meta....ga zo maar door. Echt heel triest.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef suus21 het volgende:
waarom moeten ze in GTST altijd rare namen hebben echt heel realistisch: bing, charlie, sjors/wendela, wiet, jef, meta....ga zo maar door. Echt heel triest.
In Amerika en Engeland is Charlie echt geen normale meisjes voornaam hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:48 schreef babette21 het volgende:
[..]wat is er mis met Jef?????
![]()
Charlie is vrij normaal, zeker als je bedenkt dat ze half Engels/Amerikaans zijn
Morris is zo ongelooflijk irritant, kan hij ook niet een opdracht voor A&A gaan doen in Venuzuela of zoiets?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef Frey het volgende:
Bij het lezen van "Sjors" moest ik weer denken aan Sjosh Sjosh!![]()
wel joh....quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In Amerika en Engeland is Charlie echt geen normale meisjes voornaam hoor![]()
2 mensen? niet erg representatiefquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel joh....een vriendin van mij uit Londen heet Charlie [ook van Charlotte]
en in Friends zat ook 'n Charlie [laatste twee seizoenen, vriendin van eerst Joey en toen Ross]
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Morris is zo ongelooflijk irritant, kan hij ook niet een opdracht voor A&A gaan doen in Venuzuela of zoiets?![]()
Jij ook maar jij bent hier toch ook welkomquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Morris is irritant,Die mag van mij gerust uit de serie
![]()
Ga, jij niet offtopic ?!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij ook maar jij bent hier toch ook welkom![]()
Aha, nu snap ik het, jij vind mij irritant.quote:Jij ook maar jij bent hier toch ook welkom![]()
hij is niet de enigequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Aha, nu snap ik het, jij vind mij irritant.
Bedankt hé
robert heeft nog wat coke liggen en doet dat in Morris' koffiequote:Op woensdag 30 november 2005 08:20 schreef JohnDDD het volgende:
ik hoop dat morris bruut vermoord wordt door robert, gewoon om hem het zwijgen op te leggen
en robert neemt nog lekker een borrelquote:Op woensdag 30 november 2005 08:47 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zie het al voor me.
Barbara in tranen nadat haar zoon en nichtje zijn vermoord.
Barbara: "Wat moet ik? Mijn zoon dood, mijn nichtje vermoord. Mijn leven is kapot."
Robert: "Het is wel lekker rustig zo in huis."
Robert wordt groen en scheurt uit z'n overhemd.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:50 schreef JohnDDD het volgende:
kijk het zou ook niet zo gek zijn als robert straks doordraait
arnie is dood, dennis is eigenlijk de echte arnie, linda bespeelt hem, morris bedreigt zijn relaasie met barbara, laura wil dat hij op sil komt passen, hij staat op het werk onder druk van nick, ik zou zeggen, lijkt me een mooie situatie om gek te worden.
of Isabella, Amy, Ray, Helmink.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:23 schreef JohnDDD het volgende:
jaja ik vind dat ze DOOL een beetje na moeten doen, daar is ook een seriemoordenaar
dat zou hier ook niet misstaan
er mogen van mij nog wel wat mensen weg uit Meerdijk
ik zou zeggen, laat dan Fos, Linda, Charlie, Morris, Nick, en Harmsen kunnen dan woredn vermoord.
Mogelijke seriemoordenaars: Robert of Janine
Rot eens op met je non humorquote:Op woensdag 30 november 2005 11:39 schreef JohnDDD het volgende:
*Robert stikt in eigen bloed bij Laura thuis*
*Jef komt beneden en vindt Robert*
*Laura komt binnen en schrikt*
Jef: Broertje...wie is de moordenaar? Zeg het ons
Robert: Ughhllaluugalrnuh
Jef: Robert...orothea krijgt visioen*
Dorothea: Jef het is te laat, Robert gaat sterven
*Robert sterft*
*Jef huilt*
Beetje dool-achtig maarquote:Op woensdag 30 november 2005 09:23 schreef JohnDDD het volgende:
jaja ik vind dat ze DOOL een beetje na moeten doen, daar is ook een seriemoordenaar
dat zou hier ook niet misstaan
er mogen van mij nog wel wat mensen weg uit Meerdijk
ik zou zeggen, laat dan Fos, Linda, Charlie, Morris, Nick, en Harmsen kunnen dan woredn vermoord.
Mogelijke seriemoordenaars: Robert of Janine
Jack vindt koffer met aanwijzingen in het huis van Wiet en oudersquote:Op woensdag 30 november 2005 16:16 schreef Heleen17 het volgende:
Ik heb het gisteren gemist. Wat is er allemaal gebeurd?
Bedankt voor de update; ik heb het gisteren gemist.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jack vindt koffer met aanwijzingen in het huis van Wiet en ouders
Dennis en Dian gaan de bank testen
Morris volgt Robbert en Linda en hoort dat ze met elkaar naar bed zijn geweest.
zulke lappen tekst zijn toch alleen bedoeld om overheen te scrollen??quote:Op woensdag 30 november 2005 15:08 schreef JohnDDD het volgende:
vinden jullie dat niet leuk dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Spoilers voor december/januari die ik gehoord heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierewietquote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef -Jean- het volgende:
Ook zo'n kut naam: Wiet
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Spoilers voor december/januari die ik gehoord heb:Kap eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Nee,quote:Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Goh, Morris heeft eindelijk een leuk lijntje
Net als Wieteke (van Dort)quote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef -Jean- het volgende:
Ook zo'n kut naam: Wiet
Waarom wil Linda Robert terug zou je denken... ze mist het om de vieze sokken van Robert te wassen?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vind Linda en Morris allebij irritand met dat ik chanteer Robert gedrag,
Duik met elkaar het bed in en laat die arme man met rust ofzo,
Ze lijken eigenlijk veel op elkaarquote:Op donderdag 1 december 2005 10:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vind Linda en Morris allebij irritand met dat ik chanteer Robert gedrag,
Duik met elkaar het bed in en laat die arme man met rust ofzo,
Robert is Linda's grote liefde !quote:Op donderdag 1 december 2005 10:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom wil Linda Robert terug zou je denken... ze mist het om de vieze sokken van Robert te wassen?
Linda haar grote liefde was Dennis! .quote:Op donderdag 1 december 2005 10:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Robert is Linda's grote liefde !
Neem ik aan![]()
Wat zat Dian lekker te stoken tegen Linda..Over Robert !
Ja, ik snap het nuquote:Op donderdag 1 december 2005 11:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Linda haar grote liefde was Dennis! .
Ken je klassiekers![]()
Ja schatquote:Op donderdag 1 december 2005 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, ik snap het nuDennis is Arnie !
Arnie is Dennis![]()
Wie danquote:Op donderdag 1 december 2005 11:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja schat![]()
Maar het ging er nu om dat Robert niet haar grote liefde is ,![]()
Arnie dus.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie danHet maakt mij niks uit hoor
![]()
ik begon deze te missen....quote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Beaudien het volgende:
Babette, waarom heb je je foto veranderd????
gtst gaat de laatste dagen nogal langs me heen,quote:Ik vind dat Ik-chanteer-Linda-en-Robert-gedrag van die irritante Morris heeeeeeel irritant!!![]()
[...] Haar terugkeer is in elk geval niet wat ik er van had verwacht.......
Precies... Ze hadden haar niet in de zoveelste lijn met Robert moeten zetten....quote:het komt niet echt uit de verf, vind ik.![]()
Dat vond ik gisteren ook opvallen. Het klonk erg opgezegd, inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef miki het volgende:
Weet je wie ik ook zo slecht vind spelen? Babette van Veen! Nee, dat komt op mij totáál niet geloofwaardig over. Kan me niet herinneren of ik dat vroeger ook vond...
De tweede dus, nogmaals Linda en Robert was vroeger net zo kort en zo serieus als Ludo en Barbara, alleen wat stiekemer.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:54 schreef babette21 het volgende:
Precies... Ze hadden haar niet in de zoveelste lijn met Robert moeten zetten....
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
Dennis die z'n hele familie afwerkt.
Ja idd, Daantje helemaal vergeten. Z'n halfzusjequote:Op donderdag 1 december 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
Dennis die z'n hele familie afwerkt.
Daantje Mutsquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja idd, Daantje helemaal vergeten. Z'n halfzusje
Laat die maar lekker terugkomen![]()
Nee, ook nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Daantje Muts. Nee, laat die maar lekker wegblijven. Ik stem voor Helen Helmink!
Neequote:Op vrijdag 2 december 2005 10:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Daantje Muts. Nee, laat die maar lekker wegblijven. Ik stem voor Helen Helmink!
ik heb het helemaal niet over de zoveelste Robert&Linda-lijn, maar over Robert in het algemeen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De tweede dus, nogmaals Linda en Robert was vroeger net zo kort en zo serieus als Ludo en Barbara, alleen wat stiekemer.
Nee niet Daantje terugquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja idd, Daantje helemaal vergeten. Z'n halfzusje
Laat die maar lekker terugkomen![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Daantje vondt ik wel een leuke meid!!
en ze had vette bakkebaarden en een baardquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Ze had een vrij nutteloze rol, en qua acteertalent vond ik haar ook wel een beetje tegenvallen.
ja, dat wel.. Als het goed is wel !!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef Iwan1976 het volgende:
We krijgen Ludo toch nog wel met helmpje te zien?!![]()
Niet dus, poepzooi.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef Iwan1976 het volgende:
We krijgen Ludo toch nog wel met helmpje te zien?!![]()
Ludo en Janine toch ook?quote:
NEEEEEEEEeeeeeeeee!quote:
Lekker samen bezopen worden, nadat ze elkaar eerst de haren uit het hoofd trokkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond Nina en Florien wel grappig trouwens![]()
Ach ja, hebben de acteurs ook weer een lekker uitje.quote:Op zondag 4 december 2005 12:27 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd naar het spookhuis in Wales![]()
Op een nette manier jaquote:
Trouwens, zijn jullie tranen ook altijd wit? ipv doorzichtig?quote:Op zondag 4 december 2005 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond het vrijdag niet echt bijzonder. En die traan van Wiet..
stom einde idd.quote:Op zondag 4 december 2005 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op een nette manier ja
Ik vond het vrijdag niet echt bijzonder. En die traan van Wiet..
Ik zat echt zo tegen mijn collega: Ok het is vrijdag vandaag.. wordt een spannende einde... en 5 minuten later... wiet jankenquote:
Lijkt wel of de script-writers steeds minder fantasie hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zat echt zo tegen mijn collega: Ok het is vrijdag vandaag.. wordt een spannende einde... en 5 minuten later... wiet janken![]()
Zo vroeg alquote:Op zondag 4 december 2005 11:48 schreef Dizer het volgende:
Graag jullie best doen om GTST topic te vullen. Vandaag een nieuwe OP klaar (over een paar uur)
Maar wel vullen met ontopic!!!!!
quote:Heb respect voor topicopeners, want dat zijn degenen die altijd de kop boven het maaiveld uitsteken. Zo niet, ga zelf topics openen om in de vuurlinie te liggen.
Ze zaten gezellie aan de rum cola.quote:Op zondag 4 december 2005 15:04 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't vrijdag uberhaupt niet gezien, maar kreeg niet de indruk iets gemist te hebben...
hoewel ik wel ergens iets las over Nina en Florien aan de drank?! dat klinkt dan wel lollig
Het is gewoon zo dat mensen die het meest op topics k*nkeren zelf nooit topics openen. Zegt genoeg.quote:
En nu weer ontopicquote:Op zondag 4 december 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat mensen die het meest op topics k*nkeren zelf nooit topics openen. Zegt genoeg.
op een soort vakantie geloof ikquote:Op zondag 4 december 2005 17:18 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, waar is Laura?
Op vakantie dacht ik.quote:Op zondag 4 december 2005 17:26 schreef Dizer het volgende:
Ja dat weet ik
Maar waar is Laura heen? Wat voor verhaallijn is daaraan gekoppeld?
Gewoon een simpelweg stom verhaallijn. "Ik ga op vakantie.."quote:
Laura doet een rondje Rose Garden.quote:Op zondag 4 december 2005 17:26 schreef Dizer het volgende:
Ja dat weet ik
Maar waar is Laura heen? Wat voor verhaallijn is daaraan gekoppeld?
Ah! Leukquote:
Een beetje vel over been. En en beetje bleekjes.quote:Op zondag 4 december 2005 18:02 schreef lady-wrb het volgende:
hoe ziet frits er tegenwoordig uit?
Ik weet nog steeds niet wat een OP is.........heb het al een twee keer gevraagd maar niemand antwoordt (ja ik ben dus best wel)quote:Op zondag 4 december 2005 11:48 schreef Dizer het volgende:
Graag jullie best doen om GTST topic te vullen. Vandaag een nieuwe OP klaar (over een paar uur)
Maar wel vullen met ontopic!!!!!
OpeningsPostquote:Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat een OP is.........heb het al een twee keer gevraagd maar niemand antwoordt (ja ik ben dus best wel)
oeps, sorriequote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
De nieuwe foto's zijn onderdeel van de nieuwe op
Er staat iets met Ludo,quote:Op zondag 4 december 2005 22:53 schreef Dizer het volgende:
Komt Frits nou echt terug.. of gaat ie spoken?
Logisch, want hij heeft de erfenis afgepakt.... krijgen we dat weerquote:Op maandag 5 december 2005 12:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Er zal zeker wel iets met Ludo te maken hebben![]()
Het draait vaak om Ludoquote:Op maandag 5 december 2005 12:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Logisch, want hij heeft de erfenis afgepakt.... krijgen we dat weer
Dat is toch juist leuk! Nu martine weg is moet er toch iemand Ludo dwars zitten!quote:Op maandag 5 december 2005 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het draait vaak om LudoDaar kan je niet onderuit.
Inderdaad de erfenis![]()
Kan ie aub niet een jaar met rust gelaten worden? Ik vind het nu best leuk met Ludo en Janine. Alhoewel Janine weer bezig is, maar Ludo juist top! Houden zo...quote:Op maandag 5 december 2005 12:59 schreef tessie het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk! Nu martine weg is moet er toch iemand Ludo dwars zitten!![]()
de beste man verdient wel 'n jaartje vakantie ja....quote:Op maandag 5 december 2005 13:23 schreef Dizer het volgende:
Kan ie aub niet een jaar met rust gelaten worden?
hm 'n aflevering met Ludo&Janine ziet er bij mij doorgaands als volgt uit:quote:Ik vind het nu best leuk met Ludo en Janine. Alhoewel Janine weer bezig is, maar Ludo juist top!
Ja ja van jou weten we al dat je ze stom vind, hoewel je dat natuurlijk mag vinden word ik een beetje gek van al die Ludo hatersquote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
de beste man verdient wel 'n jaartje vakantie ja....
[..]
hm 'n aflevering met Ludo&Janine ziet er bij mij doorgaands als volgt uit:
scène 1 met L&J: Babette gaat koffie zetten
scène 2 met L&J: Babette gaat naar de wc
scène 3 met L&J: Babette gaat koffie inschenken
scène 4 met L&J: Babette gaat koekjes zoeken
scène 5 met L&J: Babette gaat zappen.........
en toch heb ik niet het idee íets in die verhaaltjes te missen
als hij twee jaar terug was opgestapt was hij een eeuwige held geweest, nu heeft hij z'n eigen glazen ingegooid... maar ik kan er wel mee leven hoor, wanneer moet ik anders koffie zetten?!quote:Op maandag 5 december 2005 14:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja ja van jou weten we al dat je ze stom vind, hoewel je dat natuurlijk mag vinden word ik een beetje gek van al die Ludo haters![]()
Dat was leuk totdat ineens elk jaar gebeurde, Ludo gaat failliet, Ludo komt terug: failliet-terug-failliet-terug...nou lachequote:
Wat Dizer zegt, Ludo was in het begin een beetje als Dian nu is, dan is het nodig maar van een manipulatieve pesterige slechterik is Ludo een zorgzame, heldhaftige hardwerkende vader en partner geworden.quote:Nu martine weg is moet er toch iemand Ludo dwars zitten!![]()
Vind jij, ik denk er dus anders over, maar ieder zijn smaak.quote:Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
als hij twee jaar terug was opgestapt was hij een eeuwige held geweest, nu heeft hij z'n eigen glazen ingegooid...
Als Morris in beeld isquote:maar ik kan er wel mee leven hoor, wanneer moet ik anders koffie zetten?!
Marco is Top, geweldig dat hij voor Warchild dat gaat doen, en ook in GTST komtquote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef mouschy het volgende:
Wat ook een leuk nieuwtje is dat Marco Borsato op 28 Dec. een gast rolletje heeft in GTST!!! die avond staat in het teken van WarChild en dus komt hij ook langs in GTST.![]()
helemaal waar.... maar zolang men hem blijft adoreren, blijf ik op z'n minst een beetje tegengas gevenquote:Op maandag 5 december 2005 14:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vind jij, ik denk er dus anders over, maar ieder zijn smaak.
da's meer het moment voor 'n borrelquote:Als Morris in beeld is![]()
Betekent dat ook dat wanneer iedereen tegen hem is(zoals een tijdje geleden), jij hem juist gaat adoreren ?quote:Op maandag 5 december 2005 15:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
helemaal waar.... maar zolang men hem blijft adoreren, blijf ik op z'n minst een beetje tegengas geven
[..]
nee dan stuur ik al die reacties naar de schrijvertjes en hoop ik dat ze er iets van lerenquote:Op maandag 5 december 2005 16:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Betekent dat ook dat wanneer iedereen tegen hem is(zoals een tijdje geleden), jij hem juist gaat adoreren ?![]()
Ik heb wel het gevoel dat ze diverse fora ontdekt hebben, want gtst zat echt in een zeer diep dal ongeveer anderhalf seizoen geleden.quote:Op maandag 5 december 2005 16:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee dan stuur ik al die reacties naar de schrijvertjes en hoop ik dat ze er iets van leren
Halló!?quote:Op maandag 5 december 2005 20:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Harmsen en Wiet.
Waarom word Nina eigenlijk geen alto?
Ik vind Wiet wel liefquote:Op maandag 5 december 2005 20:15 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Nina nu niet meer stom.
Wiet wel. Ging ze maar naar huis waar ze vermoord zou worden, irritant kutkind.
En meteen wordt hij weer opgescheept met een weggelopen meisje. Ook al is hij verhuisd, ze weten hem nog steeds te vinden.quote:
Ja, die Harmsenquote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En meteen wordt hij weer opgescheept met een weggelopen meisje. Ook al is hij verhuisd, ze weten hem nog steeds te vinden.![]()
Ik heb een totaal vernieuwde OP klaarstaanquote:
Nina is altijd liefquote:
Florien is de Eye-Candy van de twee.quote:
De 'beveiliging' van Scala doet niet onder voor die van een gemiddelde TBS-kliniek.quote:Op maandag 5 december 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Veilige plek daarboven in Scala, iedereen kan zomaar binnenlopen.
Nina zonder kak kleding is best leukquote:Op maandag 5 december 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Florien is de Eye-Candy van de twee.
Al word Nina ook steeds mooier.
Das altijd en overal in Soaps. In ONM in het ziekenhuis kan iedereen ook heel makkelijk medicijnen jattenquote:Op maandag 5 december 2005 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De 'beveiliging' van Scala doet niet onder voor die van een gemiddelde TBS-kliniek.
Precies wat ik dacht...................quote:Op maandag 5 december 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Veilige plek daarboven in Scala, iedereen kan zomaar binnenlopen.
Maar jah, dat moet eigenlijk wel. Hoe wouden ze dat anders doen?quote:Op maandag 5 december 2005 22:10 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht...................![]()
Nou vind het nogal "minder" dat er maar 10 posts gemaakt worden na een aflevering gtstquote:Op maandag 5 december 2005 22:12 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Wat is er?wil je erover praten..............![]()
Ik was Spy Kids 2 aan het kijkenquote:Op maandag 5 december 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou vind het nogal "minder" dat er maar 10 posts gemaakt worden na een aflevering gtst
Ik vind Nina vooral heel erg de goede kant op gaan. Sinds Isabella en Yasmin weg zijn, is ze de goede kant opgegaanquote:Op maandag 5 december 2005 22:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik was Spy Kids 2 aan het kijken![]()
Maar wel opmerkelijk hoor, vooral Nina en Florien werden hier echt helemaal afgezeken in het begin en nu worden ze zowat de hemel ingeprezen.
Blijkt dat het toch waar was wat ik zei: 'give it a chance!'![]()
Isabella en Yasmin eruit donderen was een van de beste dingen die ze ooit gedaan hebben, geldt ook voor Stefano trouwens, dat werd zo een drammerige zeikerd toen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind Nina vooral heel erg de goede kant op gaan. Sinds Isabella en Yasmin weg zijn, is ze de goede kant opgegaanIk ben trouwens benieuwd hoelang de vriendschap van Nina en Florien zal blijven
Vandaag dus ook he?! Helemaal niks voor Charlie om lief te doen tegen Wiet. En ik vind Charlie echt heel lief tegen Oom Goovert. Zij zorgt goed voor hemquote:Op maandag 5 december 2005 22:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Isabella en Yasmin eruit donderen was een van de beste dingen die ze ooit gedaan hebben, geldt ook voor Stefano trouwens, dat werd zo een drammerige zeikerd toen.
Ook Charlie mag nu van mij blijven, sinds ze werkt en niet meer bij Barbara woont is ze stukken vooruit gegaan.
Daarom vond ik haar zo stom denk ik, Lieke kon niet goed zo een puberend dochtertje spelen, daar is ze veel te volwassen voor.
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Maar het schijnt dat Wiet die ene amulet in een huis heeft gezien dat in Wales staat. Nu zijn dus Bing, Dian, Jack en Sjors naar Wales om dat uit te zoeken. Het schijnt heel spannend te gaan worden in een spookhuis of zoquote:Op maandag 5 december 2005 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Wat is er nu precies aan de hand in Wales?
Ow ja, van dat spookhuis las ik al.quote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Maar het schijnt dat Wiet die ene amulet in een huis heeft gezien dat in Wales staat. Nu zijn dus Bing, Dian, Jack en Sjors naar Wales om dat uit te zoeken. Het schijnt heel spannend te gaan worden in een spookhuis of zo
Die Geesje moet dood. Ik vind haar maar irritantquote:Op maandag 5 december 2005 22:54 schreef Frey het volgende:
Die Geesje is ook stom![]()
Dat ze Harmsen en Charlie geloofde, terwijl ze zo duidelijk toneel stonden te spelen
Krijgen we dat weerquote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de eerste Charlie het leukst.
Nee hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer
Charlie #3 is toch echt veel leuker
Nee = Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |