Dat was leuk totdat ineens elk jaar gebeurde, Ludo gaat failliet, Ludo komt terug: failliet-terug-failliet-terug...nou lachequote:
Wat Dizer zegt, Ludo was in het begin een beetje als Dian nu is, dan is het nodig maar van een manipulatieve pesterige slechterik is Ludo een zorgzame, heldhaftige hardwerkende vader en partner geworden.quote:Nu martine weg is moet er toch iemand Ludo dwars zitten!![]()
Vind jij, ik denk er dus anders over, maar ieder zijn smaak.quote:Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
als hij twee jaar terug was opgestapt was hij een eeuwige held geweest, nu heeft hij z'n eigen glazen ingegooid...
Als Morris in beeld isquote:maar ik kan er wel mee leven hoor, wanneer moet ik anders koffie zetten?!
Marco is Top, geweldig dat hij voor Warchild dat gaat doen, en ook in GTST komtquote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef mouschy het volgende:
Wat ook een leuk nieuwtje is dat Marco Borsato op 28 Dec. een gast rolletje heeft in GTST!!! die avond staat in het teken van WarChild en dus komt hij ook langs in GTST.![]()
helemaal waar.... maar zolang men hem blijft adoreren, blijf ik op z'n minst een beetje tegengas gevenquote:Op maandag 5 december 2005 14:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vind jij, ik denk er dus anders over, maar ieder zijn smaak.
da's meer het moment voor 'n borrelquote:Als Morris in beeld is![]()
Betekent dat ook dat wanneer iedereen tegen hem is(zoals een tijdje geleden), jij hem juist gaat adoreren ?quote:Op maandag 5 december 2005 15:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
helemaal waar.... maar zolang men hem blijft adoreren, blijf ik op z'n minst een beetje tegengas geven
[..]
nee dan stuur ik al die reacties naar de schrijvertjes en hoop ik dat ze er iets van lerenquote:Op maandag 5 december 2005 16:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Betekent dat ook dat wanneer iedereen tegen hem is(zoals een tijdje geleden), jij hem juist gaat adoreren ?![]()
Ik heb wel het gevoel dat ze diverse fora ontdekt hebben, want gtst zat echt in een zeer diep dal ongeveer anderhalf seizoen geleden.quote:Op maandag 5 december 2005 16:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee dan stuur ik al die reacties naar de schrijvertjes en hoop ik dat ze er iets van leren
Halló!?quote:Op maandag 5 december 2005 20:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Harmsen en Wiet.
Waarom word Nina eigenlijk geen alto?
Ik vind Wiet wel liefquote:Op maandag 5 december 2005 20:15 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Nina nu niet meer stom.
Wiet wel. Ging ze maar naar huis waar ze vermoord zou worden, irritant kutkind.
En meteen wordt hij weer opgescheept met een weggelopen meisje. Ook al is hij verhuisd, ze weten hem nog steeds te vinden.quote:
Ja, die Harmsenquote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En meteen wordt hij weer opgescheept met een weggelopen meisje. Ook al is hij verhuisd, ze weten hem nog steeds te vinden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |