Op vakantie dacht ik.quote:Op zondag 4 december 2005 17:26 schreef Dizer het volgende:
Ja dat weet ik
Maar waar is Laura heen? Wat voor verhaallijn is daaraan gekoppeld?
Gewoon een simpelweg stom verhaallijn. "Ik ga op vakantie.."quote:
Laura doet een rondje Rose Garden.quote:Op zondag 4 december 2005 17:26 schreef Dizer het volgende:
Ja dat weet ik
Maar waar is Laura heen? Wat voor verhaallijn is daaraan gekoppeld?
Ah! Leukquote:
Een beetje vel over been. En en beetje bleekjes.quote:Op zondag 4 december 2005 18:02 schreef lady-wrb het volgende:
hoe ziet frits er tegenwoordig uit?
Ik weet nog steeds niet wat een OP is.........heb het al een twee keer gevraagd maar niemand antwoordt (ja ik ben dus best wel)quote:Op zondag 4 december 2005 11:48 schreef Dizer het volgende:
Graag jullie best doen om GTST topic te vullen. Vandaag een nieuwe OP klaar (over een paar uur)
Maar wel vullen met ontopic!!!!!
OpeningsPostquote:Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat een OP is.........heb het al een twee keer gevraagd maar niemand antwoordt (ja ik ben dus best wel)
oeps, sorriequote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
De nieuwe foto's zijn onderdeel van de nieuwe op
Er staat iets met Ludo,quote:Op zondag 4 december 2005 22:53 schreef Dizer het volgende:
Komt Frits nou echt terug.. of gaat ie spoken?
Logisch, want hij heeft de erfenis afgepakt.... krijgen we dat weerquote:Op maandag 5 december 2005 12:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Er zal zeker wel iets met Ludo te maken hebben![]()
Het draait vaak om Ludoquote:Op maandag 5 december 2005 12:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Logisch, want hij heeft de erfenis afgepakt.... krijgen we dat weer
Dat is toch juist leuk! Nu martine weg is moet er toch iemand Ludo dwars zitten!quote:Op maandag 5 december 2005 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het draait vaak om LudoDaar kan je niet onderuit.
Inderdaad de erfenis![]()
Kan ie aub niet een jaar met rust gelaten worden? Ik vind het nu best leuk met Ludo en Janine. Alhoewel Janine weer bezig is, maar Ludo juist top! Houden zo...quote:Op maandag 5 december 2005 12:59 schreef tessie het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk! Nu martine weg is moet er toch iemand Ludo dwars zitten!![]()
de beste man verdient wel 'n jaartje vakantie ja....quote:Op maandag 5 december 2005 13:23 schreef Dizer het volgende:
Kan ie aub niet een jaar met rust gelaten worden?
hm 'n aflevering met Ludo&Janine ziet er bij mij doorgaands als volgt uit:quote:Ik vind het nu best leuk met Ludo en Janine. Alhoewel Janine weer bezig is, maar Ludo juist top!
Ja ja van jou weten we al dat je ze stom vind, hoewel je dat natuurlijk mag vinden word ik een beetje gek van al die Ludo hatersquote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
de beste man verdient wel 'n jaartje vakantie ja....
[..]
hm 'n aflevering met Ludo&Janine ziet er bij mij doorgaands als volgt uit:
scène 1 met L&J: Babette gaat koffie zetten
scène 2 met L&J: Babette gaat naar de wc
scène 3 met L&J: Babette gaat koffie inschenken
scène 4 met L&J: Babette gaat koekjes zoeken
scène 5 met L&J: Babette gaat zappen.........
en toch heb ik niet het idee íets in die verhaaltjes te missen
als hij twee jaar terug was opgestapt was hij een eeuwige held geweest, nu heeft hij z'n eigen glazen ingegooid... maar ik kan er wel mee leven hoor, wanneer moet ik anders koffie zetten?!quote:Op maandag 5 december 2005 14:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja ja van jou weten we al dat je ze stom vind, hoewel je dat natuurlijk mag vinden word ik een beetje gek van al die Ludo haters![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |