Eh.......................ik wacht de schrijvers wel even af.........................quote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef JohnDDD het volgende:
Wat ik zou doen als ik schrijver was van GTST:
-Dian en Dennis krijgen een heftige, seksuele relatie en doen het overal als konijnen
-Dian raakt zwanger van Dennis
-Ludo gaat plotseling dood, Janine gaat verder met Jack
-Robert gaat door met Linda. Morris weet ervan en ook van Linda's ziekte. Robert komt na een alcohol-vergiftiging in het ziekenhuis. Linda valt "dood" neer en Morris zegt uit wraak niets; Linda wordt levend begraven.
-Robert vermoordt Barbara in een dronken bui en luist Morris erin, die veroordeeld wordt
-Ludo komt terug; hij blijkt Frits' broer en heeft zijn dood gefaket om mee te werken met Frits
-Ook Charlie verlaat Meerdijk
-Kim komt terug en Dennis begint meteen een relatie met haar
Niemand?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is er gister gebeurd? Soapmail heeft namelijk geen update van gister..
Ik heb van soapmail wel mail gehad, dat er geen update kwam vanwege het slechte weer, maar ik heb het wel gezienquote:
Jaja, maar ik vroeg of iemand me kon vertellen wat er vrijdag gebeurd is.. dus iemand die even een beknopte samenvatting wil geven?quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb van soapmail wel mail gehad, dat er geen update kwam vanwege het slechte weer, maar ik heb het wel gezien
Geen mailtje schrijven omdat het buiten sneeuwt ?quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb van soapmail wel mail gehad, dat er geen update kwam vanwege het slechte weer, maar ik heb het wel gezien
Ja, ze konden RTL niet ontvangenquote:Op zondag 27 november 2005 15:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geen mailtje schrijven omdat het buiten sneeuwt ?![]()
quote:Update Vrijdag 25 November 2005
door: Vicky Vekemans
Vanwege de extreme weersomstandigheden was het niet mogelijk om de zenders van RTL Nederland te ontvangen. Om die reden is er vandaag helaas geen GTST-update.
Vooruitblik op Maandag 28 November 2005
Vooruitblik op maandag 28 november 2005
Jack wil een DNA-test doen om te achterhalen of Wiet de waarheid spreekt en echt een kind van Frits van Houten is. Dan komt Geesje binnen. Dian heeft er genoeg van dat Dennis haar zwart maakt en vertelt Charlie dat ze met hem gezoend heeft. Ondertussen wordt Nick op een idee gebracht.
Of ze hadden op het dak moeten klimmen om de sneeuw van de schotel te halenquote:Op zondag 27 november 2005 15:52 schreef JohnDDD het volgende:
beetje belachelijk
alsof ze niet aan die info hadden kunnen komen
lekker onprofessioneel
Heb je dan niet gemist ?quote:Op zondag 27 november 2005 19:06 schreef Dizer het volgende:
Ik heb zo goed als 3 weken geen GTST gekeken
Eerlijk... niet echtquote:
Ik heb donderdag bij mijn baas thuis even gekeken (omdat zijn vrouw toevallig naar aan het kijken was) en zag dat er iets mis was met Janine... ik dacht... zal wel een tweeling zijnquote:Op zondag 27 november 2005 19:47 schreef babette21 het volgende:
Goed nieuws: Janine is wrs niet zolang zwanger meer
Nou vrijdag was ik aan het werk en kon ik dus niks zien...quote:Op zondag 27 november 2005 19:56 schreef babette21 het volgende:
donderdag heb ik 't juist niet gezien... die echo was toch vrijdag?!
Dan weet ik het niet meer.....quote:Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
en toen ik Janine zag dacht ik nog: waarom doen ze haar nou geen pijn terwijl ik zo gemarteld werd
Heb je zowieso wel een beetje gelijk.quote:Op zondag 27 november 2005 19:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerlijk... niet echt
Ik vind het met dat nieuwe kindergedoe en een zwangere janine niet zo leuk...
Dat het ook kan gebeuren. Het geeft ook aan dat Ludo een hele lieve en aardige man is omdat hij het kind heeft geaccepteerdquote:Op maandag 28 november 2005 08:56 schreef JohnDDD het volgende:
ik begrijp het niet
wat was dan het hele nut van haar zwangerschap als ze niet meer zolang zwanger gaat zijn?
dat heeft verder nog geen implicaties gehad toch in meerdijk
beetje raar
Sommige toekomstvoorspellingen zijn nog een beetje leuk, maar ontbreek iedere vorm van logicaquote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef JohnDDD het volgende:
-Dian en Dennis krijgen een heftige, seksuele relatie en doen het overal als konijnen
-Robert gaat door met Linda. Morris weet ervan en ook van Linda's ziekte. Robert komt na een alcohol-vergiftiging in het ziekenhuis. Linda valt "dood" neer en Morris zegt uit wraak niets; Linda wordt levend begraven.
-Robert vermoordt Barbara in een dronken bui en luist Morris erin, die veroordeeld wordt
-Ludo komt terug; hij blijkt Frits' broer en heeft zijn dood gefaket om mee te werken met Frits
quote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef JohnDDD het volgende:
![]()
Als het om zijn Janine gaatquote:Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat het ook kan gebeuren. Het geeft ook aan dat Ludo een hele lieve en aardige man is omdat hij het kind heeft geaccepteerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |